Als het niet op prijs gesteld wordt, ga ik ook niet vervelend lopen doen. Wat mijn mening daar verder over is, dat hou ik er buiten.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah ok, nouja er komen R&Pers van daar naar hier en dus andersom. Dus je mag er gewoon over praten, naar mijn weten is JJH geen mod.
Klopt, maar om nou te zeggen dat je er niet over mag praten hier vind ik gek. Zo'n zelfde discussie als politiek en al de andere subfora. Zullen we het dan maar alleen over seks hebben? Dat verveelt ook na 1, oke 10, oke 100 topics.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
r en p meet hoort in r en p imo
Ja zoals ik al zei; dan mag het nooit meer over auto's, relaties, lifestyle(dagelijkse dingen), psychologie, culinair(eten) etc etc gaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet op prijs gesteld wordt, ga ik ook niet vervelend lopen doen. Wat mijn mening daar verder over is, dat hou ik er buiten.
leef je uitquote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok, dan zal ik vanaf nu vaker gaan boeren
ligt anders, het is een meet waar niet Iedereen op uitgenodigd is Wat is van een forum met een eigen sc. Dus hoort het Daar vind ik. Maar gord slechts mijn mening.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, maar om nou te zeggen dat je er niet over mag praten hier vind ik gek. Zo'n zelfde discussie als politiek en al de andere subfora. Zullen we het dan maar alleen over seks hebben? Dat verveelt ook na 1, oke 10, oke 100 topics.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei; dan mag het nooit meer over auto's, relaties, lifestyle(dagelijkse dingen), psychologie, culinair(eten) etc etc gaan.
daar weet jij (nog) helemaal niks vanquote:
Ach ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei; dan mag het nooit meer over auto's, relaties, lifestyle(dagelijkse dingen), psychologie, culinair(eten) etc etc gaan.
Klopt ook! Hoeft hier ook niet uitgebreid over gesproken te worden. Maar het is ook niet verboden, dus om nou in geheimentaal te zeggen dat het niet mag enzo gaat te furrr.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt anders, het is een meet waar niet Iedereen op uitgenodigd is Wat is van een forum met een eigen sc. Dus hoort het Daar vind ik. Maar gord slechts mijn mening.
zo een kende ik er ook.. ik verloor altijd zo hard van haarquote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
leef je uit
ik ken een chick die kan echt lomp hard boeren
als je der ziet zou je het totaal niet verwachten
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
daar weet jij (nog) helemaal niks van
Is dat specifiek op uitnodiging dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt anders, het is een meet waar niet Iedereen op uitgenodigd is Wat is van een forum met een eigen sc. Dus hoort het Daar vind ik. Maar gord slechts mijn mening.
dat ben ik met je eens. Vanmiddag ging het er wel redelijk veel over dus zei jjh er wat van.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt ook! Hoeft hier ook niet uitgebreid over gesproken te worden. Maar het is ook niet verboden, dus om nou in geheimentaal te zeggen dat het niet mag enzo gaat te furrr.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo een kende ik er ook.. ik verloor altijd zo hard van haar
Ik wou mezelf voorstellen maar wist niet welke hand ik moest schuddenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
KT waarom doe jij alsof ik een kinderarm in mijn broek heb hangen.
Het is vies KT, jakkie bah enzo.quote:
een meet van een sc is van die sc,quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat specifiek op uitnodiging dan?
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wou mezelf voorstellen maar wist niet welke hand ik moest schudden
BLEHHHquote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is vies KT, jakkie bah enzo.
mja ff serieus (quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]geweldig
niet dat jij verloor maar dat je het kan alleen al
Ik begreep het verkeerd.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een meet van een sc is van die sc,
ik kan dat echt niet hoor zo hard boerenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja ff serieus ()
da's toch ook nie zo moeilijk nie?
Oke, dan heb ik niks gezegd. Helemaal goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens. Vanmiddag ging het er wel redelijk veel over dus zei jjh er wat van.
Seks natuurlijk KT, sex dat heidense gedoe.quote:
nja ik ook niet altijd hard hoor.. ligt eraan wat ik drink vaakquote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan dat echt niet hoor zo hard boeren
HEIDENEN ZIJN HET! ALLEMAAL!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks natuurlijk KT, sex dat heidense gedoe.
whhehehe ach waarom niet toch iedereen doet het welquote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja ik ook niet altijd hard hoor.. ligt eraan wat ik drink vaak
mgoed.. jeetje wat een onderwerp
Drukt Rokje tegen tafel aan*quote:Op donderdag 27 september 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
show me love, show me love, give me all that i want lalala
KT zet jij eens een de Maagd SC, moet toch een boel mensen trekken denk ik zo.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
HEIDENEN ZIJN HET! ALLEMAAL!
Voelt wel eenzaam als heilige
zeg uhhhhhh O.oquote:Op donderdag 27 september 2012 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Drukt Rokje tegen tafel aan*
Jup.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik uit de misschienlijst?
Cryothic weet het nog niet
da's waarquote:Op donderdag 27 september 2012 21:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
whhehehe ach waarom niet toch iedereen doet het wel
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
KT zet jij eens een de Maagd SC, moet toch een boel mensen trekken denk ik zo.
geef em een knietjequote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
KT zet jij eens een de Maagd SC, moet toch een boel mensen trekken denk ik zo.
ik heb standaard een castratiesetje op zakquote:
Gaat hem toch niet woorden denk. Geef nog ff de mensen de kans.quote:
ik had ooit een ex die me doodleuk vertelde dat ze keihard ging schijtenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb standaard een castratiesetje op zakmaar niet verder vertellen
MeneerLogica zal denk ik morgenochtend pas reageren (die komt hier alleen als hij werkt)quote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaat hem toch niet woorden denk. Geef nog ff de mensen de kans.
Had het zelfs al in mijn agenda gezet, maar anders doe ik maar een mini meet ofzo.
TREKKEN HAHAHAHAHA MAAGD EN TREKKEN SNAP JE HEM? SNAP JE HEM?quote:
Jongeh je hebt gewoon mail hoor!quote:
ja alsof ik er op zit te wachten dat kerels dat bij me doenquote:
Blij dat ik 'm niet gemerkt hebquote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik maar duwen steedsquote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
TREKKEN HAHAHAHAHA MAAGD EN TREKKEN SNAP JE HEM? SNAP JE HEM?
[ afbeelding ]
hier waag ik mij niet aan.. dan jaag ik mensen wegquote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had ooit een ex die me doodleuk vertelde dat ze keihard ging schijten
ik stikte zowat in mijn drinken zo verbaasd was ik dat ze dat op zon manier zei
reminds me never to screw you overquote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zei dat ook wel eens tegen ex.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had ooit een ex die me doodleuk vertelde dat ze keihard ging schijten
ik stikte zowat in mijn drinken zo verbaasd was ik dat ze dat op zon manier zei
Ah tsja dat is dan jammer. En als ie het echt zo graag wilt zijn er vast een paar mensen bereid om wel te meeten.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MeneerLogica zal denk ik morgenochtend pas reageren (die komt hier alleen als hij werkt)
was niet nodig, jij was netjesquote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blij dat ik 'm niet gemerkt heb
Voel me toch niet heel mannelijk zo gecastreerd enzoquote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja alsof ik er op zit te wachten dat kerels dat bij me doen
whahahaha nou ja ik was gewoon verbaasd maar vond het wel belachelijk grappig omdat zo te horenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier waag ik mij niet aan.. dan jaag ik mensen weg
Nu denk ik er wel aan, je bent dan wel snel uitgeluld he.quote:
ik moest nu ook vet hard lachenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan dus echt niet boeren. En scheten laat ik bijna altijd zonder geluid. Maar soms als ik vét hard moet lachen....
laat ik t beknopt houden en zeggen dat ik er soms hele verhalen over had met m'n exquote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha nou ja ik was gewoon verbaasd maar vond het wel belachelijk grappig omdat zo te horen
Meestal lopen ze toch flink te analyseren hier.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu denk ik er wel aan, je bent dan wel snel uitgeluld he.
"Ik ben maagd"
"He ik ook!"
"Wat nu?"
"Ehm..."
SC dood.
Toch geen goed idee.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voel me toch niet heel mannelijk zo gecastreerd enzo![]()
MOET JE NIET ZO UITLOKKEN MET JE WULSE GEDOE
Nou nou, vertel meer, wat doe je als je moet huilen?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan dus echt niet boeren. En scheten laat ik bijna altijd zonder geluid. Maar soms als ik vét hard moet lachen....
oow dat zeer zeker ik hou wel van dat soort gedrag tegen elkaar lekker elkaar stangen enzo geweldigquote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei dat ook wel eens tegen ex.Ben sowieso wel ranzig af en toe. Maar toen waren we al een tijdje samen, op een gegeven moment kan dat wel.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
Is stom hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik moest nu ook vet hard lachen
Ik heb niks te analyseren, knowledge!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal lopen ze toch flink te analyseren hier.
Dat verhaal wat ik gister hier vertelde, had ik ook aan ex verteld.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
laat ik t beknopt houden en zeggen dat ik er soms hele verhalen over had met m'n ex
hier hou ik het bij![]()
niet iedereen is maagd.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu denk ik er wel aan, je bent dan wel snel uitgeluld he.
"Ik ben maagd"
"He ik ook!"
"Wat nu?"
"Ehm..."
SC dood.
Toch geen goed idee.
zal jou eens ff flink hard aan het lachen maken danquote:
Onder welke graden hoek zou ik het beste mijn vingers kunnen begeleiden richting haar ondergoed?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal lopen ze toch flink te analyseren hier.
Ik ga er ook vanuit dat het niets wordt:Nquote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaat hem toch niet woorden denk. Geef nog ff de mensen de kans.
Had het zelfs al in mijn agenda gezet, maar anders doe ik maar een mini meet ofzo.
Nou nou, dan huil ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou nou, vertel meer, wat doe je als je moet huilen?
hahaha en zo hoort hetquote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verhaal wat ik gister hier vertelde, had ik ook aan ex verteld.Het was het eerste wat ik 's ochtends zei toen ik met duffe kop en vuile onderbroek in mn hand richting de badkamer liep.
I before IEWWWW reacties.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onder welke graden hoek zou ik het beste mijn vingers kunnen begeleiden richting haar ondergoed?
In de Maagd SC, nee dat is alleen voor maagden hoor. Anders komen er van die vervelende mensen met een sexleven. Jakkie bah.quote:
Hij had echt een WTF? moment.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahaha en zo hoort het
Neuh, het is trouwens maar heel soms.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal jou eens ff flink hard aan het lachen maken dan
Ja wiederwohl.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat het niets wordt:N
nja dan moeten mensen die willen meeten maar dm-en of pm-en voor een mini meet
En mail terugquote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jongeh je hebt gewoon mail hoor!
oh.. maar............ ohquote:Op donderdag 27 september 2012 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh, het is trouwens maar heel soms.
Ik dacht persoonlijk aan 160 graden, maar ik weet het niet zeker of dat wel goed is, straks verneuk ik het.quote:
Een stukje kan vast geen kwaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor mijn verjaardag wil ik taart van iemands lichaam eten.
het duurt nog ruim een maand voor ik jarig ben.
wie biedt zich aan?
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie biedt zich aan?
van welk gedeelte mag ik afhappen?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een stukje kan vast geen kwaad.
Mooiquote:
Ik wil de taart wel makenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie biedt zich aan?
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Ik wil de taart wel maken
Alles boven de broek?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van welk gedeelte mag ik afhappen?
welke taart?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie biedt zich aan?
En dit hadden we willen weten want?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alles boven de broek?![]()
In ruil tegen een bds voor mij.
zonder die info as ons leven niet compleet.. snap dat dan jonguhquote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En dit hadden we willen weten want?
die ene die lola maakt duhquote:
Bah bah vies taart op een lichaamquote:Op donderdag 27 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie biedt zich aan?
Wat voor taart?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ene die lola maakt duh
Ik zal me ervoor heel goed wassen en scheren heur.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bah bah vies taart op een lichaam![]()
![]()
Ik wilde een mylifeisgrey doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En dit hadden we willen weten want?
Ik maak een boobie taart voor jequote:Op donderdag 27 september 2012 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een lekkeremet boobies
Oh dan wil ik wel een hapjequote:Op donderdag 27 september 2012 21:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zal me ervoor heel goed wassen en scheren heur.
dan ben je echt mijn heldinquote:Op donderdag 27 september 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak een boobie taart voor je
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak een boobie taart voor je
Je hebt een hoer waarmee je je diep verbonden voelt waar je geld aan blijft geven zodat de interactie tussen jullie 2 blijft ook al zie je haar nooit meer en betaal je je helemaal scheef en ga je niet naar school en betaal je collegegeld om maar studiefinanciering te krijgen om later volledig verneukt in de schulden achter te blijven?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde een mylifeisgrey doen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben je echt mijn heldin![]()
whoaaa
Dat houdt wel in dat ik geld moet gaan uitgeven he?quote:
Het spijt me enorm.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zonder die info as ons leven niet compleet.. snap dat dan jonguh
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde een mylifeisgrey doen.
Hobbies kosten geld... ik ga van de winter ook weer knutselen met de modeltreinquote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik weet niet of ik dat kan
[..]
Dat houdt wel in dat ik geld moet gaan uitgeven he?
Jij snapt het niet, je was er niet bij.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt een hoer waarmee je je diep verbonden voelt waar je geld aan blijft geven zodat de interactie tussen jullie 2 blijft ook al zie je haar nooit meer en betaal je je helemaal scheef en ga je niet naar school en betaal je collegegeld om maar studiefinanciering te krijgen om later volledig verneukt in de schulden achter te blijven?
Really? Ik geloof het niet
Heloef wel.quote:
Hoi Fera.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
Whoa, ik zag net een mooie Porsch Carrera staan.
Als ik ooit zoiets kan maken hea... Verdomd.quote:
Oki, sorry, ik ben onwetendquote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij snapt het niet, je was er niet bij.
Hoi Kaneel. Wij hebben een gemeenschappelijke vriend op Facebook die geen FOK!ker is.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij snapt het niet, je was er niet bij.
[..]
Heloef wel.
[..]
Hoi Fera.
ik ga een poging doenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik ooit zoiets kan maken hea... Verdomd.
Jij mag mij kauwen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
*kauwt maar weer verder aan mezelf*
Doe is lief voor de heteroman.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Geil.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zag het.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi Kaneel. Wij hebben een gemeenschappelijke vriend op Facebook die geen FOK!ker is.
neujquote:Op donderdag 27 september 2012 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe is lief voor de heteroman.
dat Kan niet ik ben niet eetbaarquote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan neem ik toch ook een hapje van jou
Van die taart vanaf jouquote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat Kan niet ik ben niet eetbaar
Zekers, ik heb met hem op de middelbare school gezeten. Hij was een geliefd lid van onze vriendengroep.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geil.
[..]
Ik zag het.
Toffe kerel is het wel. Heb hem leren kennen op studieweek in juni.
Jaaaaa vanmiddag!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef Ro-ald het volgende:
Tamashii had je mijn foto al gezien?
Ja, is toch ook een rare vraag c.q. zin?quote:
ingredienten betaal ik, taart maak jijquote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik weet niet of ik dat kan
[..]
Dat houdt wel in dat ik geld moet gaan uitgeven he?
Wie betaalt mij?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ingredienten betaal ik, taart maak jij
ja maarmaar.. tis mijn taartquote:
Hij kan ook goed gitaar spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Zekers, ik heb met hem op de middelbare school gezeten. Hij was een geliefd lid van onze vriendengroep.
Een taart is er om te delen tochquote:Op donderdag 27 september 2012 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maarmaar.. tis mijn taart
jij hebt even niks te willen dan damequote:
I know. Hij speelde ook in een schoolband, waar mijn beste vriendin de zangeres van was.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kan ook goed gitaar spelen.
hihiquote:Op donderdag 27 september 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ingredienten betaal ik, taart maak jij
ja maar ik wil van anderen eten, niet anderen van mijquote:Op donderdag 27 september 2012 21:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een taart is er om te delen toch
neej, ik twijfel zelfs of ik het wel echt ga vierenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi
weet je al wanneer je het gaat vieren?
Wat een kleine wereld.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Hij speelde ook in een schoolband, waar mijn beste vriendin de zangeres van was.
Oh dan mag je wel van mij af etenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar ik wil van anderen eten, niet anderen van mij
daarbij is een taart op mij een beetje zoeken naar paaseieren ofzo.. hopelijk vindt je de taart terug tussen de vetjes
Ja, idd.quote:
Muahahaa.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt even niks te willen dan dame
Ja nou dan hoef ik ook geen taart te makenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej, ik twijfel zelfs of ik het wel echt ga vieren
ja maar die taart kan ik ook prima met al mijn vrienden ( ikzelf) alleen opeten heurquote:Op donderdag 27 september 2012 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou dan hoef ik ook geen taart te maken
teveel gepord op FB ?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hoe ik me nu voel:
[ afbeelding ]
doe dat eens als je voor me staatquote:
Ik verheug me op je verjaardag.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe dat eens als je voor me staat
hmm mag ik van je afeten terwijl er mensen zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 21:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik verheug me op je verjaardag.
Doe maar niet met familie.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm mag ik van je afeten terwijl er mensen zijn
want dan denk ik dat ik het toch maar in bescheiden kring vier .. zonder familie enzo..
mijn broer zal het vast wel waarderen zo een taart maar mijn mams en schoonzus minder.. en ik wil ook niet taart delen met mijn broer of broertjequote:
come here, stand in front of the light. stand still, so I can see your silhouette.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:38 schreef Tamashii het volgende:
Iiii'm far away, I know I stay, I know I stay right there with you. You know, might be to late. What would you say, what would you say, what would you do?
Uiteraard, doe maar gewoon met Speciale Mensen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn broer zal het vast wel waarderen zo een taart maar mijn mams en schoonzus minder.. en ik wil ook niet taart delen met mijn broer of broertje
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
come here, stand in front of the light. stand still, so I can see your silhouette.
I hope you have got all night, cuz I'm not done looking, no, I'm not done looking
I see what you did there..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard, doe maar gewoon met Speciale Mensen.
I hope you did yeah.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I see what you did there..
*zingt hardop*quote:
* Knetterkrankjorum gooit grote oma onderbroek naar rokje op het podium we wantzz moarrrquote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*zingt hardop*
Each one of us wants a piece of the action
You can hear it in what we say, you can see it in what we do
We negotiate with chaos for some sense of satisfaction
If you won't give it to me at least give me a better view
She called your brother a retard.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I see what you did there..
Help.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum gooit grote oma onderbroek naar rokje op het podium we wantzz moarrr
waarom niet gewoon heel lief een teddybeer ofzoquote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum gooit grote oma onderbroek naar rokje op het podium we wantzz moarrr
oh je wil mijn onderbroek nietquote:Op donderdag 27 september 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom niet gewoon heel lief een teddybeer ofzo
I build each one of my days out of hope
And I give that hope your name and I don't know you that well
But it don't take much to tell
Either you don't have the balls or you don't feel the same
daarin is het weer snel duidelijk dat wij van verschillende dingen houdenquote:
nou als ie lekker ruikt wel hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh je wil mijn onderbroek niet
Mweh, dat is onwetendheid.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik val binnen, maar dat maakte ik er uit op.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarin is het weer snel duidelijk dat wij van verschillende dingen houden
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarin is het weer snel duidelijk dat wij van verschillende dingen houden
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik val binnen, maar dat maakte ik er uit op.
slaap lekker meisquote:
hij ruikt mijquote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou als ie lekker ruikt wel hoor
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef Nixx- het volgende:
Ik wil ook wel naar die verjaardag komen!!
Trusten chick.quote:
Like duh whoaaaquote:
Ik kom dus gewoon Knetterquote:Op donderdag 27 september 2012 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Like duh whoaaa
ik denk dat Nixx- het ook begrijpt
Hey Vin!quote:
Hihihihih. ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Like duh whoaaa
Wacht, voorzichtig begint een lampje te branden.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Like duh whoaaa
HET LOOPT VOLLEDIG UIT DE HAND.quote:
Mooi!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
HET LOOPT VOLLEDIG UIT DE HAND.
Nee hoor, alles chill hier.
hand in je broekjequote:
here I am a rabbit hearted girl, frozen in the headlights.. it seems Ive made the final sacrificequote:
niks hoor.. gewoon er niet helemaal bij met m'n hoofdquote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hand in je broekje
oh wacht verkeerde pi voor blij vingeren.
tissur meis?
Petrol waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi!
Al besloten welke kleur je je muren gaat sauzen?
Florence?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
here I am a rabbit hearted girl, frozen in the headlights.. it seems Ive made the final sacrifice
Boks voor Florence liefdequote:
oh..ik dacht je wil iets delen, of je bent afgeleidt door al die mooie mensen in het topic maar nee dusquote:Op donderdag 27 september 2012 21:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks hoor.. gewoon er niet helemaal bij met m'n hoofd![]()
Soms lopen dingen wel uit de hand.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
HET LOOPT VOLLEDIG UIT DE HAND.
Nee hoor, alles chill hier.
amenquote:
ik deel de liefde die in mij zitquote:Op donderdag 27 september 2012 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh..ik dacht je wil iets delen, of je bent afgeleidt door al die mooie mensen in het topic maar nee dus
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms lopen dingen wel uit de hand.
Kan soms heel goed zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms lopen dingen wel uit de hand.
Cryquote:Op donderdag 27 september 2012 22:01 schreef Cryothic het volgende:
ik kom ook weer ff kijken... omdat Fera zei dat t 's avonds zo'n stamend hete boel was...
Stomend, my dear friend.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:01 schreef Cryothic het volgende:
ik kom ook weer ff kijken... omdat Fera zei dat t 's avonds zo'n stamend hete boel was...
Ik ook van jou, lieve Lola.quote:
ah, ik dacht dat ik P vergeten was, blijk ik de o met een a omgeruild te hebben.quote:
ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook van jou, lieve Lola.Ik vind het een hele mooie kleur.
Goed liedjequote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk, ben helemaal weer trots op mijn stadje
Als je zo'n tijdje bezig bent, ben je wel blij dat er dingen uit de hand lopen.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed liedje
[..]
Als je zo'n tijdje bezig bent, ben je wel blij dat er dingen uit de hand lopen.
Neequote:Op donderdag 27 september 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je op de ramen staan hijgen?
YO GF!quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neewel kijken of t bad zo warm is.
binnenkort hebben we een beebiebad kun je met je handjes badderenquote:
Ik heb nieuwe schoenen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook een bad.
En ik moet nieuwe schoenen. MOET.
pas ik er wel? zo ja mag ik in bad bij jou ?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een bad, alleen het is te kort.
Als ik er in ga liggen moeten mijn voeten in de wcpot.....
Ik ga zo jaloers zijn op dat dreumusje!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
binnenkort hebben we een beebiebad kun je met je handjes badderen
Daar was ik ook naar op zoekquote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had hem vroeger op cassette...
flauw.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had hem vroeger op cassette...
quote:
True.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jonguh morgen lach ik je uit als je weer loopt te bibberen omdat het zo koud is in NL
met je
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |