gewoon weer even beide benen op de grond en geen recht meer van klagen dat hij niet in de basis staat.quote:Op zondag 30 september 2012 14:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Memphis zit nu gewoon in een dipje, die kijkt teveel naar grote broer Elia. Maar hopelijk ziet hij gewoon hoe hard Elia nu moet werken bij Werder Bremen om uberhaupt kans te maken op een basisplaats.
Van Bommel doet weer mee, ben serieus heel erg benieuwd of hij weer geel gaat pakken vandaag.quote:
ja so lache sein toch ahahhahahaxdquote:Op zondag 30 september 2012 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Bommel doet weer mee, ben serieus heel erg benieuwd of hij weer geel gaat pakken vandaag.
Moet jij niet voor de 82349823848293e keer hetzelfde zinnetje uit VI napraten in het VI topic?quote:Op zondag 30 september 2012 15:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
ja so lache sein toch ahahhahahaxd
thijsslegers @thijsslegersquote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
6 mensen op de bank, slaat echt nergens op. Neem dan gewoon nog een verdediger uit de jeugd mee
Zelfs talent dat niet bij de selectie zit pakt hij al hun vertrouwen af.quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
6 mensen op de bank, slaat echt nergens op. Neem dan gewoon nog een verdediger uit de jeugd mee
Manolev, Zanka, Pieters, Willems, Engelaar en Matavz zijn er niet bij he.quote:Op zondag 30 september 2012 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom komen die verhalen van die hele brede selectie vandaan?
Je hebt nu 3 talenten op de bank en 1 in de basis en dan kun je nog iemand meenemen.
Over het merendeel mag je juist blij zijn dat ze er niet bij zijn, die kunnen er namelijk niet zo veel van.quote:Op zondag 30 september 2012 16:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Manolev, Zanka, Pieters, Willems, Engelaar en Matavz zijn er niet bij he.
Zanka, Pieters, Willems en Matavz zijn anders prima spelers.quote:Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Over het merendeel mag je juist blij zijn dat ze er niet bij zijn, die kunnen er namelijk niet zo veel van.
Pieters en Willems voldoen (Al vind ik Willems nog steeds overschat, maar hij heeft in ieder geval potentie). Matavz kan er nog steeds niets van, en Zanka mogen we nog niet beoordelen toch?quote:Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zanka, Pieters, Willems en Matavz zijn anders prima spelers.
Uchebo bedoel je? Nee die is al weg.quote:Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Speelt die lange Nigeriaan nog mee bij VVV ? Dat is dan ook de enige enigszins gevaarlijke speler die ze hebben, voor de rest is het degradatiemateriaal.
Dit gaat PSV geen problemen opleveren, staan vanmiddag samen met Ajax op 3 punten van Twente.
Hoezo kan Matavz er niets van?quote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Pieters en Willems voldoen (Al vind ik Willems nog steeds overschat, maar hij heeft in ieder geval potentie). Matavz kan er nog steeds niets van, en Zanka mogen we nog niet beoordelen toch?
Wat heeft Willems eigenlijk ? Willems en Pieters zijn de enige van dit rijtje waar PSV wat aan heeft, de rest is bank / tribune vulling.quote:Op zondag 30 september 2012 16:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Manolev, Zanka, Pieters, Willems, Engelaar en Matavz zijn er niet bij he.
Hij kan niet meevoetballen, hij speelt te veel verstoppertje, hij is niet koelbloedig genoeg (Wat je wel moet zijn als je al het andere niet beheerst).quote:
knieblessure dacht ikquote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heeft Willems eigenlijk ? Willems en Pieters zijn de enige van dit rijtje waar PSV wat aan heeft, de rest is bank / tribune vulling.
Omdat hij kansen verneukt misschien.quote:
Matavz is een goede spits.quote:Op zondag 30 september 2012 16:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij kan niet meevoetballen, hij speelt te veel verstoppertje, hij is niet koelbloedig genoeg (Wat je wel moet zijn als je al het andere niet beheerst).
Dat ik dit moet uitleggen, je kijkt zelf toch hopelijk ook wel PSV?
Het is dan ook geen meevoetballende spits, maar een afmaker.quote:Op zondag 30 september 2012 16:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij kan niet meevoetballen, hij speelt te veel verstoppertje, hij is niet koelbloedig genoeg (Wat je wel moet zijn als je al het andere niet beheerst).
Dat ik dit moet uitleggen, je kijkt zelf toch hopelijk ook wel PSV?
Oh, je bent op je pik getrapt?quote:Op zondag 30 september 2012 15:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet jij niet voor de 82349823848293e keer hetzelfde zinnetje uit VI napraten in het VI topic?
Wat maakt ie af dan ?quote:Op zondag 30 september 2012 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen meevoetballende spits, maar een afmaker.
Ja leuk, maar lees mijn post nog eens. Daar geef ik al aan dat hij niet koelbloedig genoeg is.quote:Op zondag 30 september 2012 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen meevoetballende spits, maar een afmaker.
Voor een pure afmaker is dat dus vrij weinig.quote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
20 goals in alle competities vorig seizoen volgens mij
Dat is iets heel anders dan dat hij er niks van kan. Danku.quote:Op zondag 30 september 2012 16:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja leuk, maar lees mijn post nog eens. Daar geef ik al aan dat hij niet koelbloedig genoeg is.
Dus als je een afmaker bent maar niet goed genoeg kan afmaken dan kom je tekort.
Al ben ik van mening dat je sowieso tekort komt voor een topclub in Nederland als je alleen maar een afmaker bent. Aangezien je je hele team op 1 iemand moet africhten en je zo heel makkelijk uit de wedstrijd te spelen bent.
Alsjeblieft.. kap ff.quote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
20 goals in alle competities vorig seizoen volgens mij
Nee hoor, ik geef daar in wat meerdere zinnen aan dat hij zwaar tekort komt. Dus voor het niveau PSV kan hij er niks van. Of je wil het niveau van PSV juist naar beneden bijstellen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan dat hij er niks van kan. Danku.
Hij maakte wel de 1-0 tegen Ajax heh!quote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor een pure afmaker is dat dus vrij weinig.
Heb je ook een overzicht wat de belangrijke doelpunten zijn en wat de 4-0 of de 5-1 was die veel minder ter zake doet?
In thuiwedstrijden, als je bijna alleen maar op de helft van de tegenstander speelt, is het gewoon een bruikbare spits. In uitwedstrijden heb je er geen kut aan idd.quote:Op zondag 30 september 2012 16:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef daar in wat meerdere zinnen aan dat hij zwaar tekort komt. Dus voor het niveau PSV kan hij er niks van. Of je wil het niveau van PSV juist naar beneden bijstellen.
in 28 wedstrijden 11 keer in de competitie gescoord vorig jaar, en dat als pure afmaker bij een titelkandidaat. Dat zijn gewoon lachwekkende cijfers.quote:Op zondag 30 september 2012 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In thuiwedstrijden, als je bijna alleen maar op de helft van de tegenstander speelt, is het gewoon een bruikbare spits. In uitwedstrijden heb je er geen kut aan idd.
Met wat? Ik vind Matavz een goede spits. Had hem graag bij Ajax gezien ipv faler Siem in de spitsquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met wat? Ik vind Matavz een goede spits. Had hem graag bij Ajax gezien ipv faler Siem in de spits.
Siem had er 13 uit 29 wedstrijden.quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
in 28 wedstrijden 11 keer in de competitie gescoord vorig jaar, en dat als pure afmaker bij een titelkandidaat. Dat zijn gewoon lachwekkende cijfers.
Dus heeft een beter gemiddelde en voegt als spits nog meer voetballend vermogen toe aan je team.quote:Op zondag 30 september 2012 16:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Siem had er 13 uit 29 wedstrijden.
Oke.quote:Op zondag 30 september 2012 16:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ja leuk, even normaal doen man.
Brede selectie lijkt me toch wel redelijk duidelijk?quote:Op zondag 30 september 2012 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom komen die verhalen van die hele brede selectie vandaan?
Je hebt nu 3 talenten op de bank en 1 in de basis en dan kun je nog iemand meenemen.
Wijnaldum inderdaad niet.quote:Op zondag 30 september 2012 16:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Brede selectie lijkt me toch wel redelijk duidelijk?
Als je mensen als Wijnaldum, Matavz, Tyton en Depay op de bank kan zetten. Maar goed, die kunnen er allemaal weer geen klote van als ik de topics zo lees de afgelopen dagen.
haha, wat moet Ajax met Wijnaldum?quote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wijnaldum zou, buiten PSV en Twente, bij elke club in de basis staan. Kan iedereen wel gaan lopen kneuzen omdat hij bij PSV onder contract staat, maar zelfs bij Ajax zouden ze zo'n werker graag hebben.
rechtsbuiten of rechtshalf?quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Op rechts. Wie zou er bij Ajax op rechts beter zijn volgens jou?
Denk dat dat allebei wel kan eigenlijk. Ik doelde eigenlijk op rechtsbuiten, maar eigenlijk zie ik rechthalf ook wel opties bij Ajax.quote:
Hij heeft sowieso te veel oogkleppen dus daarom zou ik hem al niet bij Ajax in de basis willen zien. Als rechtshalf vind ik Serero veel beter bij Ajax passen. Als rechtsbuiten is het een optie, maar op die plek heb je serieus even veel aan Lukoki.quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Denk dat dat allebei wel kan eigenlijk. Ik doelde eigenlijk op rechtsbuiten, maar eigenlijk zie ik rechthalf ook wel opties bij Ajax.
Als je met niets beters dan Lukoki aan komt zetten, dan heb je mijn punt bewezen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso te veel oogkleppen dus daarom zou ik hem al niet bij Ajax in de basis willen zien. Als rechtshalf vind ik Serero veel beter bij Ajax passen. Als rechtsbuiten is het een optie, maar op die plek heb je serieus even veel aan Lukoki.
Ik vind Wijnaldum echt overschat, maar dat vond ik bij Feyenoord al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |