Wat deed ze?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stink naar 2 verschillende gore rituals parfums en ik mocht niks kopen bij de ICI paris van Bram want toen we 3sec binnen waren daar wilde ie al weg omdat achterlijke verkoopster
Ik stond bij philosophy te kijken. Dus met rug naar haar toe. 2x Kei hard HALLO HALLO. Ik reageer niet want sta met rug naar haar toe producten te kijken. Daarna draai ik maar om: hallo. KUN JE HET VINDEN? GEWOON RUIKEN EN VOELEN HOOR.quote:
Eh, ook hoiquote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stond bij philosophy te kijken. Dus met rug naar haar toe. 2x Kei hard HALLO HALLO. Ik reageer niet want sta met rug naar haar toe producten te kijken. Daarna draai ik maar om: hallo. KUN JE HET VINDEN? GEWOON RUIKEN EN VOELEN HOOR.en dan op een vet wazige manier.
Hihi!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ohai![]()
Prijzencircus geweest![]()
Jas gekauft
Dezelfde als Dwyn
Klinkt...leukquote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stond bij philosophy te kijken. Dus met rug naar haar toe. 2x Kei hard HALLO HALLO. Ik reageer niet want sta met rug naar haar toe producten te kijken. Daarna draai ik maar om: hallo. KUN JE HET VINDEN? GEWOON RUIKEN EN VOELEN HOOR.en dan op een vet wazige manier.
Ik ben er wel benieuwd naar! Misschien even langs de douglas als ik morgen naar de markt ga.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt...leuk
Ik heb bij Sephora dat luchtje van Lady Gaga getest en stiekem is ie toch wel lekker
Geen make up gekocht bij de 3 voor 10 *trots*
Hij is echt lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar! Misschien even langs de douglas als ik morgen naar de markt ga.
Mijne is ook maat 42!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel in maat 44
But who cares
Nee kut hèquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hadden niet eens blush bij sephora
Kut sephoraquote:Op donderdag 27 september 2012 21:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee kut hèDie zocht ik ook..
Plus sizequote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijne is ook maat 42!'Hippe' maten
Ik wil eerst ruiken en bij Ici kun je niet normaal ruiken zonder dat er iemand op je komt af gevlogen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja
Ik haal Gaga lekker bij de Ici Paris![]()
Want daar heb ik nog bonnen van
Ze hadden alleen 44 en 46 nog hangen. Maat dat zijn wel sprietjes dan, die in 38 en 40 passenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijne is ook maat 42!'Hippe' maten
Bij Sephora beheersen ze de kunst van het negerenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wil eerst ruiken en bij Ici kun je niet normaal ruiken zonder dat er iemand op je komt af gevlogen.
Ja ik had 38 en 40 meegenomen naar de paskamer, maar 38 kreeg ik niet eens normaal aan. En 40 maar net.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hadden alleen 44 en 46 nog hangen. Maat dat zijn wel sprietjes dan, die in 38 en 40 passen![]()
Ik heb normaal 40 van jas of zo, deze valt echt klein! Maar hij is zo mooi![]()
Ik was vorig jaar al stiekem een beetje aan het kwijlen als ik een teal kleurige jas voorbij zag komen
Heb ook nog een teal blazer en een teal skinny meegenomen![]()
Teal
Sephora zit hier niet dus ik moet of naar de Ici of de Douglas.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij Sephora beheersen ze de kunst van het negerenEn het verveeld kijken
Ongestoord ruiken
Ja, van die tenten!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ga je dan nu ook van die oversized wehkamf t-shirts kopen
Hmm, tja..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sephora zit hier niet dus ik moet of naar de Ici of de Douglas.
Ja ik denk dat ik dat ga doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, tja..
Dan Douglas maar denk? In Breda kom ik normaal liever bij Douglas dan bij Ici Paris.
Pa heeft een Ici Paris kaart met mijn postcode dus ik krijg zijn puntenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een ici paris kaart dus ik ga altijd naar ici paris
Ik ben vanmiddag in Leidschenhage (Leidschendam) naar de Sephora geweest en daar "was alle blush uitverkocht".quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hadden niet eens blush bij sephora
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:44 schreef Debsterr het volgende:
Naked 2 pallet2 SOPI lakjes
.
Ik heb besloten toch geen Uggs te kopen. SQ kan trots op me zijn.
Wilde ik een tof lakje hier kopen als cadeau voor jou, is 'ie verdomme uitverkocht.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
De oorspronkelijke dino
[..]
wanneer vlieg je terug babe?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wilde ik een tof lakje hier kopen als cadeau voor jou, is 'ie verdomme uitverkocht.
[..]die blijft hilarisch. Ik ben blij dat ik zoveel mensen hiermee heb kunnen plezieren
.
Morgenmiddag, zaterdagochtend zijn we terug in NL.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer vlieg je terug babe?
Nog een hele week thuis chillen gelukkigquote:
NEINquote:Op donderdag 27 september 2012 23:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog een hele week thuis chillen gelukkig. Is er in mijn vakantie al vooruitgang geboekt met de Primark en/of Inglot
?
Damnit. Dan ga ik hier nu maar weer in de zon rondlopen en shoppenquote:
Ahw, arm beestjequote:Op vrijdag 28 september 2012 08:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wakker worden door het klappertanden van je hondbeestje verliest veel vacht. Heb dr maar opgewarmd en in een deken gewikkeld, maar nu toch maar eens serieus kijken voor kleertjes.
Arm beestjequote:Op vrijdag 28 september 2012 08:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wakker worden door het klappertanden van je hondbeestje verliest veel vacht. Heb dr maar opgewarmd en in een deken gewikkeld, maar nu toch maar eens serieus kijken voor kleertjes.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Gebruikers die een printerkabel doorknippen omdat hij in de weg zit en dan bellen dat de printer niet werkt!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Gebruikers die een printerkabel doorknippen omdat hij in de weg zit en dan bellen dat de printer niet werkt!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gesprek ookquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het gesprek ook!
"ja het papier in de printer zat vast, dus ik maakte hem open en die kabel zat in de weg zo kon ik het papier er niet uit krijgen"
WATTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!
"ja toen ik de kabel doorknipte kreeg k het papier er wel uit maar nu werkt de printer helemaal niet meer"
[ afbeelding ]
ik ben heul nog niet incontinentquote:Full view|
|Back to messages
Activeer je deelname voor Win luiers actie!
Begint binnenkort want 30+quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben heul nog niet incontinent
Pahahaha briljant zo'n klanten...quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ne veux pas mourir, tutututuuuuuquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
Monsieur cannibale.. tuuududuuuuduuuuuuu........
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Rooooosaaaaamunde, lalala lalala lalaaaaaa
Boiled wifequote:Amerikaanse kok kookte eigen vrouw
LOS ANGELES - Een Amerikaanse kok is donderdag schuldig bevonden aan moord, nadat hij zijn eigen vrouw had gekookt. Hij deed dat om het stoffelijk overschot te laten verdwijnen.
De 49-jarige David Viens vertelde de politie dat hij zijn vrouw had vastgebonden om haar te beletten te ontsnappen. Daarna ging de kok slapen. Toen hij weer wakker werd, trof hij de 39-jarige Dawn dood aan.
''Ik kookte haar vier dagen. Ik liet haar afkoelen en goot haar af'', aldus de kok, die de restanten vervolgens bij het vuilnis deed. Er werd niets van Dawn teruggevonden.
De kok had zijn vrouw eerder vastgebonden omdat hij niet wilde dat zij rond ging rijden en dan ''kapot'' van cocaïne en drank terugkwam.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef Diconnected het volgende:
Zo ik begin niet meer zo dizzy te worden, yay
Tyfesbloedprikken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Bij teamleider budget aangevraagd om naar Artis te gaan met de IT-ers, maar hebben de Heineken experience geboekt, benieuwd naar zijn gezicht dinsdag
Ja idd, maar bloedprikken heb ik ecfht een hekel aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]en jij zou toch gewend aan prikken moeten zijn
Duurquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:03 schreef Dwyn het volgende:
Mijn Ipod ligt ook niet bij het kialapunt. Ik wil geen nieuwe kopen.
Ja, een oude Ipod nano, zo'n langwerpige! Heerlijk ding.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Duur
was het een oude? Ik vind die nieuwe niet eens mooi/fijn![]()
Tenzij classic maar duur
Ja die heb ik ook nog een, die nieuwequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, een oude Ipod nano, zo'n langwerpige! Heerlijk ding.
120gb?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:05 schreef Dwyn het volgende:
Hmm classic bij de mediamarkt nu 192 euro.
160gbquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
120gb?
Ik zou m halen want die nieuwe nano's
Ik gebruikte hem iedere dag. Serieus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet dat ik ooit mijn classic of nano gebruik want iphone maar toch.
Ja ik ook voor mijn iphone want blackberry was een hel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem iedere dag. Serieus.
veulquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef Dwyn het volgende:
Ik sleep mezelf zo wel even de mediamarkt. Maar godver 192 euro. Weet je hoeveel nagellakjes?
Koop je die nieuwe en vind je m weerquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:08 schreef Dwyn het volgende:
Ik snap ook niet hoe ik hem ben kwijt geraakt.
Ja zoiets ja. Zou echt wat voor mij zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koop je die nieuwe en vind je m weer
Heb je wel een shiny nieuwe iPodquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja zoiets ja. Zou echt wat voor mij zijn.
Veel korting?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben trouwens super blij met mijn macbookik had hem op de dag van de prijzencircus besteld en betaald, en daarna hebben ze hem er heel snel afgehaald, maar die van mij moesten ze wel leveren
Verkopen aan dwyn en lakjes kopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ook die ipod nanoWaar ik heul niks mee doe
Nieuwen.. staat nog niks op en nog niet eens opgeladen naddaLigt op de kast...
![]()
Zondequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ook die ipod nanoWaar ik heul niks mee doe
Nieuwen.. staat nog niks op en nog niet eens opgeladen naddaLigt op de kast...
![]()
Goeden!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Verkopen aan dwyn en lakjes kopen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Verkopen aan dwyn en lakjes kopen
Ik had zo'n oude nano gewonnen. Paar maanden geleden kon je die gratis laten inwisselen bij apple indien die van de eerste generatie was. Die had ik dus; dus heb ik hem opgestuurd.quote:
Ik wil wel even kijken hoeveel er op kan; ik heb geen idee namelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:17 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet wel miminaal 16 gb, want die andere stond ook helemaal vol!
Ben je nu thuis dan? Want ik ben al mijn schoenen aan het aan doen om naar de mediamarkt te gaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken hoeveel er op kan; ik heb geen idee namelijk
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had zo'n oude nano gewonnen. Paar maanden geleden kon je die gratis laten inwisselen bij apple indien die van de eerste generatie was. Die had ik dus; dus heb ik hem opgestuurd.
Ik deed al jaren niks met die oude nano; maar wou toch die nieuwe.... Waar ik dus uiteindelijk alweder niks mee doe
Nee ik werk fulltimequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ben je nu thuis dan? Want ik ben al mijn schoenen aan het aan doen om naar de mediamarkt te gaan
Jupquote:
Haha okayquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik werk fulltime
Anders zet ik em wel op marktplaats
heb je het per ongeluk uit gezet net als mijn vader?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:51 schreef Mss het volgende:
Ik heb al een paar dagen geen mobiel internet. WAT IS DEZEN?
Niet eensquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je het per ongeluk uit gezet net als mijn vader?
Ik moest stiekem lollerenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:01 schreef Mirjam het volgende:
Ouderen
Ik was in Den Haag, daar ging een oudere dame met een scootmobiel de Kruidvat binnen. Daar zit best een aardige drempel, iedere mafkees weet dat je dan recht aan moet rijden, anders flikker je om. Die vrouw wilde scheef die winkel binnenrijden, en tieft zo met scootmobiel en al om, ding boven op d'r![]()
ja, nouja, veel, 5,3 kiloquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moest stiekem lolleren
Ik zag btw op den feestboek dat jij VEUL was afgevallen. Wat goed!
Ik vind het goed van je!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, nouja, veel, 5,3 kilo
Nu de rest nog
telefoon al gereboot?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:56 schreef Mss het volgende:
Besturingssysteem maar eens updaten, misschien heeft het daarmee te maken.
Dat zijn 100 marsrepen, jeweetz.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, nouja, veel, 5,3 kilo
Nu de rest nog
Ook T-mobile?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:18 schreef megamandy het volgende:
Gister had ik ook geen internet terwijl wel gewoon het 3G logo in beeld stondPas heel laat in de avond werkte het weer. Vanalles geprobeerd maar hij werkte alleen op de wifi.
Jep. Kon nergens iets vinden over een storing en zag in de trein ook gewoon iedereen op hun gsm bezig dus dacht al dat het aan mijn eigen gsm lag. Had al naar de apple winkel willen gaan morgenquote:
Dat heb ik ook nog niet gedaan. Maar wil ik ook nog niet, ben tevreden met deze versie en dan ben ik mijn google maps kwijtquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:25 schreef Mss het volgende:
Ja precies, dat had ik dus ook. En ik dacht dat het kwam omdat ik ios nog niet had geupdate. Alleen faalt mijn update nu.
Je krijgt er Apple maps voor terug, wat een enorme faal schijnt te zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog niet gedaan. Maar wil ik ook nog niet, ben tevreden met deze versie en dan ben ik mijn google maps kwijtWant volgens mij is daar nog geen nieuwe app voor?
Jep, laatst door Eindhoven helemaal omgefietst door die mapsquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Je krijgt er Apple maps voor terug, wat een enorme faal schijnt te zijn. Daarom wilde ik ook niet updaten, maarja toch maar geprobeerd vanwege dat internet. Alleen nu is die update gecrasht en dat is wel kut, want terugzetten duurt LANG en ik moet straks weg.
Ik had er ook iets in het iphone topic over gevraagd, of er meer mensen waren die er last van hadden, maar dat is echt een fanboy topic zeg, jezus.
neon pumps?quote:
Ik heb hem ook nog niet geupdate omdat ik Google Maps niet kwijt wilquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog niet gedaan. Maar wil ik ook nog niet, ben tevreden met deze versie en dan ben ik mijn google maps kwijtWant volgens mij is daar nog geen nieuwe app voor?
quote:
Dat sobersoquote:
22? Tell me morequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:05 schreef Dwyn het volgende:
Zo, Ipod synchroniseren.![]()
Ik kocht ook het Lady Gaga parfum voor 22 euro![]()
Sparen gaat echt goed deze maand.
Oh ja, ik heb die in de brievenbus gehadquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:07 schreef Dwyn het volgende:
De 30ML en Ici heeft een kortingsbon op facebook staan voor 25% korting.
Wat danquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Falen![]()
Ik ga morgen zo hard falen
Nieuwe truien voor mijn werk en pyama'squote:
In een excel zettenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit in mijn hoofd te tellen hoeveel parfum ik nog heb
Die chanel is wel zoetig hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb:
D&G - the one
Dior - euh... iets lol
Gucci - envy me
Adidas geurtje
en nog 1 welke de naam me helemaal ontglipt
Maar mijn lievelingsgeur is toch die van gucci. Die van d&g heb ik lang altijd gedragen; maar is me tegenwoordig wat te zoetig. Dus ik zoek vooral een niet-zoetig geurtje
Zat te twijfelen om een keer die chanel te kopen; maar i dunno.. Toch maar een keer een ici paris binnenlopen dus...
*schrapt van lijst*quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die chanel is wel zoetig hoor
Ja maar wel zwaarderquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*schrapt van lijst*
Ik las dat gaga ook best zoetig is; klopt dat?
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*schrapt van lijst*
Tot en met he, dus morgen kun je ook nog gaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die bonnen zijn maar tot morgen geldig
Dan ben in in boxtel dus geen ici paris.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tot en met he, dus morgen kun je ook nog gaan
Ik zou hem eventueel ook wel voor je kunnen halen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ben in in boxtel dus geen ici paris.
Hoewel bij opa en oma wel een ici paris zit en daar gaan we heen. Hmz
Ja ik ben vanmiddag nog in bredaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou hem eventueel ook wel voor je kunnen halen?
ZIE JE IK VAL WEL MEEquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:24 schreef Dwyn het volgende:
1.Chanel - Coco Mademoiselle
2.Madonna - Truth or Dare
3.Chanel - No 5
4.S. Oliver - Women
5.Estee Lauder - Senseous
6.Nina Ricci - L'eau du temps LE
7.Estee Lauder - Beyord Paradise
8.Estee Lauder - Emerald Dream
9.Georgio Armani - Diamonds
10.Salvatore Ferragamo - Bloom
11.Dior - J'adore
12.Dior- Midnight Poison
13.Armani - Code
14.Noa
15.Estee Lauder - Pleasures
16.Bruno Banani - Magic Women
17.Estee Lauder - Pleasures Intense
18. Van Cleef & Arpels - Oriens
19.Chanel - No 5 elixer
en 20. Lady Gaga - Fame
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:24 schreef Dwyn het volgende:
1.Chanel - Coco Mademoiselle
2.Madonna - Truth or Dare
3.Chanel - No 5
4.S. Oliver - Women
5.Estee Lauder - Senseous
6.Nina Ricci - L'airu du temps LE
7.Estee Lauder - Beyord Paradise
8.Estee Lauder - Emerald Dream
9.Georgio Armani - Diamonds
10.Salvatore Ferragamo - Bloom
11.Dior - J'adore
12.Dior- Midnight Poison
13.Armani - Code
14.Noa
15.Estee Lauder - Pleasures
16.Bruno Banani - Magic Women
17.Estee Lauder - Pleasures Intense
18. Van Cleef & Arpels - Oriens
19.Chanel - No 5 elixer
en 20. Lady Gaga - Fame
Ik heb heel veel parfum geërfd...quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:28 schreef Dwyn het volgende:
Noa heb ik geërfd en heb ik eigenlijk niet zo vaak op.![]()
Ik vind die van Madonna best lekker. Hij is erg apart, warm maar toch zoet.
Ik vond gaga echt zoet, brrr. Mademoiselle van Chanel daarentegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*schrapt van lijst*
Ja die laatste d&g heb ik ook, wist de naam niet 100%quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu in gebruik staan:
Boss - Intense
Jill Sander - StylEssence
Armani - Acqua di Gioia
Givenchy - Totally Irresistible Summer Sun
Armani - Code
Donna Karan - groene appel
Guerlain - Champs Elysees
Lolita Lempicka
D&G - La Lune
D&G - La roue de la fortune
D&G - L'Imperatrice
Cacharel - Scarlett
En nog een Laura Biagotti die ik weg moet flikkeren omdat ie ging stinken![]()
Ik hou van allesquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vond gaga echt zoet, brrr. Mademoiselle van Chanel daarentegen
Dwyn! wat een best wel verschillende geuren
Foei bbquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een keer Kenzo Flower gekregen van bb toen we net 2 maanden verkering hadden maar die paste totaal niet bij me
Allesquote:
ik heb hetzelfde, bloemige geuren make me want to pukequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou niet van oudewijvenluchtjes en bloemige geuren. Kruidig en citrus en soms wat zoetig
Ja, echt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn 100 marsrepen, jeweetz.
En of, dat klinkt keigoedquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yes, een mars weegt 53 gram![]()
Klinkt al een stuk beter toch?
My perfume oppositequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou niet van oudewijvenluchtjes en bloemige geuren. Kruidig en citrus en soms wat zoetig
ja, want jij had geen smaakquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
My perfume opposite
Maar dat wist ik al wel
En als ik dan weer eens op congres moet, neem ik die testers meequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook een potje met testers. Alleen spuit dingen want die andere gooi ik meteen weg
Ik pleur altijd een fles in mn weekendtas/kofferquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En als ik dan weer eens op congres moet, neem ik die testers mee
Nadat ik getest of ze lekker zijn dan hè
fffuuuuuuquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
gaat zo de bel, ik van OMGWTFBBQSAUS SCHOENEN!!!
Is het gereedschap van bb
Selektvrachtquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet vaak vliegen met alleen handbagage en dan zit je met die stomme vloeistoflimieten, dan zijn die samples heel handigquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik pleur altijd een fles in mn weekendtas/kofferik gebruik die samples amper
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik moet vaak vliegen met alleen handbagage en dan zit je met die stomme vloeistoflimieten, dan zijn die samples heel handig
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
ja ook!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar je wacht toch op selektvracht
Ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat wel.
IK ZOU DAT HATEN WANT IK HEB ALTIJD VEEL TE VEEL SPULLEN BIJ
Ik heb die ook een, maar dan van travelo. Heb ik maar 1 parfum waar dat spray ding vanaf kanquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:05 schreef megamandy het volgende:
Daarom heb ik zo'n hervulbaar ding bij de ICI gepakt. Kon je ook de eerste keer laten vullen, dus weer een paar euro aan parfum in dat ding
Ga echt geen fles van 100ml meeslepenVeel te bang dat het kapot gaat.
Ja daar heb ik wel goed op gelet in de winkel hoe dat werkte maar met mijn parfum lukt dat dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb die ook een, maar dan van travelo. Heb ik maar 1 parfum waar dat spray ding vanaf kan!!
Omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Ja, die leverancier kan namelijk nooit mijn naam weten, omdat ik ze echt nog nooit gesproken/gemaild of wat dan ook maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
Het is dus dood aan collega A begrijp ik?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
OmdatLeuke mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat klinkt al heel anders. Wel balen, maar er zit altijd wel een rotte appel tussenquote:
??? In de trechter sprayen of whutquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
je moet een trechtertje kopen, dan kun je gewoon de verstuiver gebruiken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
??? In de trechter sprayen of whut
Ach ja maar ga dan niet zitten te liegen van jaaah dat heeft ze gewoon allemaal verzonnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klinkt al heel anders. Wel balen, maar er zit altijd wel een rotte appel tussen
en dan staat er vervolgens nergens een statusquote:Beste skjoe,
De status van je order is geüpdate en heeft per product andere statussen.
klopt, is dus gewoon een zwakke hoer zonder ruggegraatquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ach ja maar ga dan niet zitten te liegen van jaaah dat heeft ze gewoon allemaal verzonnen.
daar kan ik al helemaal niet tegen zeg gewoon sorry mijn fout en we gaan weer door
T is ook gewoon nog een man, ach ja die kunnen ook hoeren zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, is dus gewoon een zwakke hoer zonder ruggegraat
Ruk!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan staat er vervolgens nergens een status
[..]
OmdatBah, lekker zo'n collegaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad smaak
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:19 schreef Mirjam het volgende:
Goeden vrijdagmiddagvermaeck: roden rattenslang help aub
[..]
OmdatDamn, wat een laffe zaadhaas ben je dan als je niet op komt voor je eigen incompetentieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank BB, ik bedoel als hij nu gewoon sorry my bad had gezegd had ik echt gehad nou ja kan gebeuren maar nu ben ik toch wel een beetje pissigquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Damn, wat een laffe zaadhaas ben je dan als je niet op komt voor je eigen incompetentie
hoi, je speelgoed is er.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Damn, wat een laffe zaadhaas ben je dan als je niet op komt voor je eigen incompetentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |