quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:13 schreef WhiteTiger1 het volgende:
hallo ik sinds twee dagen een rode rattenslang
en ben ook een leek op dat gebied kan iemand mij ff een paar tips geven van hoe en wat deze slang het naar zn zin te maken
Waarom neem en koop jij een exotische dierensoort voordat je er iets van weetquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:13 schreef WhiteTiger1 het volgende:
hallo ik sinds twee dagen een rode rattenslang
en ben ook een leek op dat gebied kan iemand mij ff een paar tips geven van hoe en wat deze slang het naar zn zin te maken
heb eeen boekje gelezen maar bedoel hoe je hem echt naar zn zin kan maken en hoe je dat kan zien ik bedoel hij kan niet juigen of zoietsquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Je neemt een slang zonder je er eerst in te verdiepen
succes
terrarium heeft hij al maar wil een grotere ben al aant neuzen is een klimmerquote:
muisen hijs niet zo grootquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dit is een gokje maar... Haal ratten in huis om je slang te voeren?
zal ik doen miss strx zn lunch staat al te ontdooienquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef Dimens het volgende:
Maak je wel fopto's als je hem gaat voeren?
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef WhiteTiger1 het volgende:
zoals beloofd de fotos van speedy's lunch[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Wat ook nog wel eens kan (hadden wij een keer), dat zo'n muis terughapt en de slang er zo van schrikt dat ie die muis nooit meer iets aandoet. Dan zit je dus met twee huisdierenquote:
deze was al dood hij/zij had geen ervaring en doden hebben geen voer nodig hequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:18 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Wat ook nog wel eens kan (hadden wij een keer), dat zo'n muis terughapt en de slang er zo van schrikt dat ie die muis nooit meer iets aandoet. Dan zit je dus met twee huisdieren
Oh, wij hadden altijd levende... dode muizen wilde ze niet, die liet ze gewoon liggenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:19 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
deze was al dood hij/zij had geen ervaring en doden hebben geen voer nodig he
gelukkig pakte deze de muis wel ja hij/zij was kuikentjes gewend (ook dode geen levende hoor )quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:20 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Oh, wij hadden altijd levende... dode muizen wilde ze niet, die liet ze gewoon liggen
was al dood wil dat hem/haar er niet aan wennen aan levende prooi dan gaan ze bijtenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |