Wat deed ze?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stink naar 2 verschillende gore rituals parfums en ik mocht niks kopen bij de ICI paris van Bram want toen we 3sec binnen waren daar wilde ie al weg omdat achterlijke verkoopster
Ik stond bij philosophy te kijken. Dus met rug naar haar toe. 2x Kei hard HALLO HALLO. Ik reageer niet want sta met rug naar haar toe producten te kijken. Daarna draai ik maar om: hallo. KUN JE HET VINDEN? GEWOON RUIKEN EN VOELEN HOOR.quote:
Eh, ook hoiquote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stond bij philosophy te kijken. Dus met rug naar haar toe. 2x Kei hard HALLO HALLO. Ik reageer niet want sta met rug naar haar toe producten te kijken. Daarna draai ik maar om: hallo. KUN JE HET VINDEN? GEWOON RUIKEN EN VOELEN HOOR.en dan op een vet wazige manier.
Hihi!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ohai![]()
Prijzencircus geweest![]()
Jas gekauft
Dezelfde als Dwyn
Klinkt...leukquote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stond bij philosophy te kijken. Dus met rug naar haar toe. 2x Kei hard HALLO HALLO. Ik reageer niet want sta met rug naar haar toe producten te kijken. Daarna draai ik maar om: hallo. KUN JE HET VINDEN? GEWOON RUIKEN EN VOELEN HOOR.en dan op een vet wazige manier.
Ik ben er wel benieuwd naar! Misschien even langs de douglas als ik morgen naar de markt ga.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt...leuk
Ik heb bij Sephora dat luchtje van Lady Gaga getest en stiekem is ie toch wel lekker
Geen make up gekocht bij de 3 voor 10 *trots*
Hij is echt lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar! Misschien even langs de douglas als ik morgen naar de markt ga.
Mijne is ook maat 42!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel in maat 44
But who cares
Nee kut hèquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hadden niet eens blush bij sephora
Kut sephoraquote:Op donderdag 27 september 2012 21:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee kut hèDie zocht ik ook..
Plus sizequote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijne is ook maat 42!'Hippe' maten
Ik wil eerst ruiken en bij Ici kun je niet normaal ruiken zonder dat er iemand op je komt af gevlogen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja
Ik haal Gaga lekker bij de Ici Paris![]()
Want daar heb ik nog bonnen van
Ze hadden alleen 44 en 46 nog hangen. Maat dat zijn wel sprietjes dan, die in 38 en 40 passenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijne is ook maat 42!'Hippe' maten
Bij Sephora beheersen ze de kunst van het negerenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wil eerst ruiken en bij Ici kun je niet normaal ruiken zonder dat er iemand op je komt af gevlogen.
Ja ik had 38 en 40 meegenomen naar de paskamer, maar 38 kreeg ik niet eens normaal aan. En 40 maar net.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hadden alleen 44 en 46 nog hangen. Maat dat zijn wel sprietjes dan, die in 38 en 40 passen![]()
Ik heb normaal 40 van jas of zo, deze valt echt klein! Maar hij is zo mooi![]()
Ik was vorig jaar al stiekem een beetje aan het kwijlen als ik een teal kleurige jas voorbij zag komen
Heb ook nog een teal blazer en een teal skinny meegenomen![]()
Teal
Sephora zit hier niet dus ik moet of naar de Ici of de Douglas.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij Sephora beheersen ze de kunst van het negerenEn het verveeld kijken
Ongestoord ruiken
Ja, van die tenten!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ga je dan nu ook van die oversized wehkamf t-shirts kopen
Hmm, tja..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sephora zit hier niet dus ik moet of naar de Ici of de Douglas.
Ja ik denk dat ik dat ga doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, tja..
Dan Douglas maar denk? In Breda kom ik normaal liever bij Douglas dan bij Ici Paris.
Pa heeft een Ici Paris kaart met mijn postcode dus ik krijg zijn puntenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een ici paris kaart dus ik ga altijd naar ici paris
Ik ben vanmiddag in Leidschenhage (Leidschendam) naar de Sephora geweest en daar "was alle blush uitverkocht".quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hadden niet eens blush bij sephora
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:44 schreef Debsterr het volgende:
Naked 2 pallet2 SOPI lakjes
.
Ik heb besloten toch geen Uggs te kopen. SQ kan trots op me zijn.
Wilde ik een tof lakje hier kopen als cadeau voor jou, is 'ie verdomme uitverkocht.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
De oorspronkelijke dino
[..]
wanneer vlieg je terug babe?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wilde ik een tof lakje hier kopen als cadeau voor jou, is 'ie verdomme uitverkocht.
[..]die blijft hilarisch. Ik ben blij dat ik zoveel mensen hiermee heb kunnen plezieren
.
Morgenmiddag, zaterdagochtend zijn we terug in NL.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer vlieg je terug babe?
Nog een hele week thuis chillen gelukkigquote:
NEINquote:Op donderdag 27 september 2012 23:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog een hele week thuis chillen gelukkig. Is er in mijn vakantie al vooruitgang geboekt met de Primark en/of Inglot
?
Damnit. Dan ga ik hier nu maar weer in de zon rondlopen en shoppenquote:
Ahw, arm beestjequote:Op vrijdag 28 september 2012 08:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wakker worden door het klappertanden van je hondbeestje verliest veel vacht. Heb dr maar opgewarmd en in een deken gewikkeld, maar nu toch maar eens serieus kijken voor kleertjes.
Arm beestjequote:Op vrijdag 28 september 2012 08:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wakker worden door het klappertanden van je hondbeestje verliest veel vacht. Heb dr maar opgewarmd en in een deken gewikkeld, maar nu toch maar eens serieus kijken voor kleertjes.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Gebruikers die een printerkabel doorknippen omdat hij in de weg zit en dan bellen dat de printer niet werkt!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Gebruikers die een printerkabel doorknippen omdat hij in de weg zit en dan bellen dat de printer niet werkt!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gesprek ookquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het gesprek ook!
"ja het papier in de printer zat vast, dus ik maakte hem open en die kabel zat in de weg zo kon ik het papier er niet uit krijgen"
WATTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!
"ja toen ik de kabel doorknipte kreeg k het papier er wel uit maar nu werkt de printer helemaal niet meer"
[ afbeelding ]
ik ben heul nog niet incontinentquote:Full view|
|Back to messages
Activeer je deelname voor Win luiers actie!
Begint binnenkort want 30+quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben heul nog niet incontinent
Pahahaha briljant zo'n klanten...quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ne veux pas mourir, tutututuuuuuquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
Monsieur cannibale.. tuuududuuuuduuuuuuu........
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Rooooosaaaaamunde, lalala lalala lalaaaaaa
Boiled wifequote:Amerikaanse kok kookte eigen vrouw
LOS ANGELES - Een Amerikaanse kok is donderdag schuldig bevonden aan moord, nadat hij zijn eigen vrouw had gekookt. Hij deed dat om het stoffelijk overschot te laten verdwijnen.
De 49-jarige David Viens vertelde de politie dat hij zijn vrouw had vastgebonden om haar te beletten te ontsnappen. Daarna ging de kok slapen. Toen hij weer wakker werd, trof hij de 39-jarige Dawn dood aan.
''Ik kookte haar vier dagen. Ik liet haar afkoelen en goot haar af'', aldus de kok, die de restanten vervolgens bij het vuilnis deed. Er werd niets van Dawn teruggevonden.
De kok had zijn vrouw eerder vastgebonden omdat hij niet wilde dat zij rond ging rijden en dan ''kapot'' van cocaïne en drank terugkwam.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef Diconnected het volgende:
Zo ik begin niet meer zo dizzy te worden, yay
Tyfesbloedprikken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Bij teamleider budget aangevraagd om naar Artis te gaan met de IT-ers, maar hebben de Heineken experience geboekt, benieuwd naar zijn gezicht dinsdag
Ja idd, maar bloedprikken heb ik ecfht een hekel aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]en jij zou toch gewend aan prikken moeten zijn
Duurquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:03 schreef Dwyn het volgende:
Mijn Ipod ligt ook niet bij het kialapunt. Ik wil geen nieuwe kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |