Jupiler League is sowieso op vrijdag, maar wellicht krijg je dan inderdaad Heerenveen - Feyenoord taferelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat nog lachen worden als IJsselmeervogels of SV Spakenburg op zondag moet voetballen
Die komen nog wel in de eredivisie terecht denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die spelen dan gewoon op vrijdagavond dan hoor
daar worden ze niet vrolijk van denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vanaf 2015 moeten topklasse clubs promoveren wanneer ze kampioen worden
Dan spelen ze op de zaterdagquote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die komen nog wel in de eredivisie terecht denk ik
Ze hebben er zelf voor getekendquote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
daar worden ze niet vrolijk van denk ik
Godsdienstquote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan spelen ze op de zaterdag
Godsdienst gaat nog altijd voor
Op de 2 laatste wedstrijden van het seizoen na dan
DE GROTE SATANquote:
Kan jequote:
Veel goede spelers kiezen ook eerder voor een topklasseclub dan voor een eerstedivisionist. Dat voordeel hebben ze niet meer als ze promoveren.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Makkelijk scoren dit, Achilles is gewoon een absolute topploeg in het amateurvoetbal welke zeker niet onderdoet voor 90% van de Jupiler League ploegen.
Bleef hij daarom z'n hele carriere bij heracles? Wat heeft deze man zijn leven opgeofferd, daar kan meneer Christus nog een puntje aan zuigenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jedoen
Maar wat is de reden dat Volkert Velten zijn hele carierre bij Heracles bleef?
Omdat ie dan gewoon op de zaterdag kon blijven spelen omdat ie weigerde op zondag te spelen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Bleef hij daarom z'n hele carriere bij heracles? Wat heeft deze man zijn leven opgeofferd, daar kan meneer Christus nog een puntje aan zuigen
Folkert Veltenis is pas op latere leeftijd naar Heracles gegaan hoor. Schoot bij Enter Vooruit gewoon 25+ goals per jaar in het netje.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jedoen
Maar wat is de reden dat Volkert Velten zijn hele carierre bij Heracles bleef?
Omdat ie dan gewoon op de zaterdag kon blijven spelen omdat ie weigerde op zondag te spelen
En weigerde op zondag te spelenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Folkert Veltenis pas op latere leeftijd naar Heracles gegaan hoor. Schoot bij Enter Vooruit gewoon 25+ goals per jaar in het netje.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Bleef hij daarom z'n hele carriere bij heracles? Wat heeft deze man zijn leven opgeofferd, daar kan meneer Christus nog een puntje aan zuigen
quote:
quote:
Dat dan weer wel. Kon ie zaterdagavond wel lekker zuipen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En weigerde op zondag te spelen
Vraag me af hoe ze dat gaan regelen met zwart geld, kunstlicht etc .quote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze hebben er zelf voor getekend
Ik vraag mij dat ook af jaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat gaan regelen met zwart geld, kunstlicht etc .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |