Meer specifiek: Conimex kroepoekquote:
Maar dan wel van die grote plakken. Niet zo'n zakje met dat kinderprietprut.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Meer specifiek: Conimex kroepoek
Denk ik tenminste want van de Knorr ken ik geen kroepoek. Die kroepoek is idd best te eten.
Mijn ouwelui zijn al een stuk of 15 keer in Indonesië geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:47 schreef Inlognaam het volgende:
Die grote plakken krijg je van de Chinees. Dat kinderprietprut haal je in de supermarkt.
Lekker om nasi mee op te scheppen en dan op te eten.
Ik krijg er nu alweer trek in. Maar eens bij paps en mams langsgaan. Mams maakt de laatste tijd met enige regelmaat nasi en die is lekkerder dan van de Chinees.
Ik heb nu trek in Babi Pangang trouwens. Door jou Pulvermaar ik zou hier in Delft niet weten van welke Chinees ie even lekker is als degene waar we altijd komen in Rotterdam. Tussen de diverse Chinezen zit nogal een verschil. Vooral in de saus.
Even inhaken hierop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:47 schreef Inlognaam het volgende:
Tussen de diverse Chinezen zit nogal een verschil. Vooral in de saus.
mag ook van conimex.. bali smaakquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Meer specifiek: Conimex kroepoek
Denk ik tenminste want van de Knorr ken ik geen kroepoek. Die kroepoek is idd best te eten.
Je weet niet hoe Bali smaakt...quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mag ook van conimex.. bali smaak
le-zenquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je weet niet hoe Bali smaakt...
Ik wel!
(smaakt naar oesters...)
Ze haalt niet voor niets Bali kroepoek he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:20 schreef Pulver het volgende:
be-grij-pend le-zen.
Ik had het over de lieve jonge deernes op Bali.
Smaak oesters
Ik wil in een restaurant gewoon me saus niet op me vreten hebben, maar ernaast.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze haalt niet voor niets Bali kroepoek he?
Wat die sauzen betreft; sommigen hebben gewoon saus uit blik heb ik het idee. Prima, maar dan wel lekkere saus graag en das vaak niet het geval. Althans, niet als ik het vergelijk met de saus die 'onze' Chinees heeft bij de Pangang en echt een gembersmaak in zich heeft.
Gember is goor, maar de saus met daarin de gembersmaak van de Chinees is wel heel erg lekker!
Afhaalchineesquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wil in een restaurant gewoon me saus niet op me vreten hebben, maar ernaast.
Als ze het erop gooien hebben ze iets te verbloemen.
Kan hun saus nog zo lekker zijn, als 'klant' wil ik de hoeveelheid bepalen.
Moet ik echt ff streetvieuwenquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
AfhaalchineesDus daar krijg je het apart mee. Al ligt de pangang natuurlijk wel al in reepjes gesneden in de saus. Als je een restaurant eet kan ik me voorstellen dat je je saus los wilt hebben, zodat je inderdaad zelf kan bepalen hoeveel je wilt hebben. En waarop.
Welke toko bedoel je in Den Haag die lekker eten moet hebben?
Nóg welquote:Op vrijdag 28 september 2012 06:37 schreef Rucky het volgende:
Ik heb ook een goede Chinees om de hoek zitten.
Ik weet waar Rucky heen gaat en kan nu al zeggen dat ie een stuk of tig goede eettenten er voor terug krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik weet waar Rucky heen gaat en kan nu al zeggen dat ie een stuk of tig goede eettenten er voor terug krijgt.
En twee haltes met de tram en hij zit in het 'chinatown' van den haag.
Zelfs de straatnaambordjes zijn in het chinees daar, vind ik nog steeds leuk.
[ afbeelding ]
Ik vind die buurt prachtig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:26 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan ga ik daar de volgende keer uit eten.
Als ie er nog zit, ben al heel lang niet meer in die buurt geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:43 schreef Rucky het volgende:
Dus na de Chinees een Iers biertje gaan halen.
Van de honger hoef je daar niet om te komen nee, da's een ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:00 schreef Rucky het volgende:
En anders zitten er genoeg eettentjes in de buurt.
Goed vooruitzicht toch? Ziet er idd leuk uit met die naambordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:26 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan ga ik daar de volgende keer uit eten.
Dat is NIET bij je in de buurt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goed vooruitzicht toch? Ziet er idd leuk uit met die naamborden
Dan ga ik weer met mijn vrindinnetje en dan mag jij ook mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goed vooruitzicht toch? Ziet er idd leuk uit met die naamborden
Welk dinnetje is nu weer aan de beurt om door de grote Rucky uitgewoond te worden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan ga ik weer met mijn vrindinnetje en dan mag jij ook mee.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Welk dinnetje is nu weer aan de beurt om door de grote Rucky uitgewoond te worden?
Whah!!!!!! Kan geen container meer zien!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:04 schreef Pulver het volgende:
Zit met een liedje in me hoofd.
En omdat ik zo lief ben zorg ik ervoor dat ie bij jullie ook in je kop komt...
allemaal meezingen!!!!
* vannelle wijst naar Pulverquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:19 schreef espri het volgende:
even kijken wie hier zo vals aan het gillen is![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |