Wat is teveel?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:35 schreef MissExpert het volgende:
Fuckbuddy en ik schelen teveel in leeftijd..altijd jammer.
eensch, maar niet erg.quote:
Mariet je bent een SLET.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zeg gerust maar een slet.
Hoe ben je precies toe aan een vriend als je die vriend niet eens trouw kunt blijven?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef MissExpert het volgende:
Hij 40, ik 20.
Ik wil een relatie omdat ik toe ben een vriend.
Nou?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef zarGon het volgende:
En wat doen die vriendjes van jou niet dan? Waar schieten zij tekort? Wat mis je? Hoe ga je los bij je fuckbuddy's? (En waarom kun je niet losgaan bij je vriend?)
maar hij heeft wel zo'n 20 jaar meer ervaring dan de jongens waarmee je een 'relatie' begint.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef MissExpert het volgende:
Hij 40, ik 20.
Ik wil een relatie omdat ik toe ben een vriend. Ik vind dat seks daarbij een groot aandeel heeft bij de 'klik'. als die er niet is na 1x, 2x of meer denk ik dat die klik er nooit zal komen.
Mijn fuckbuddy is toevallig geen bejaarde
The fuck.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
Ik had altijd vriendjes die óf geen ervaring hadden, niet wisten wat ze wilden en dus niet zelfverzekerd. En later pas zeiden dat zie iets niet fijn vonden. Vind ik ook kut, wil mensen alleen maar plezieren met seks. Óf vriendjes die zooo vies van me waren en na seks gelijk wilden douchen, schoonmaken etc. En dan ook niet ff samen douchen maar gewoon alleen(want meneer had al veel te lang aan je lichaam gezeten)... Dat soort dingen
jouw toyboy die je over 20 jaar zelf hebt wordt dit jaar dus geboren!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef MissExpert het volgende:
Hij 40, ik 20.
Ik wil een relatie omdat ik toe ben een vriend. Ik vind dat seks daarbij een groot aandeel heeft bij de 'klik'. als die er niet is na 1x, 2x of meer denk ik dat die klik er nooit zal komen.
Mijn fuckbuddy is toevallig geen bejaarde
Je zoekt dan rare vriendjesquote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
Ik had altijd vriendjes die óf geen ervaring hadden, niet wisten wat ze wilden en dus niet zelfverzekerd. En later pas zeiden dat zie iets niet fijn vonden. Vind ik ook kut, wil mensen alleen maar plezieren met seks. Óf vriendjes die zooo vies van me waren en na seks gelijk wilden douchen, schoonmaken etc. En dan ook niet ff samen douchen maar gewoon alleen(want meneer had al veel te lang aan je lichaam gezeten)... Dat soort dingen
als ze gelijk willen douchen na een potje seks en niet meer aan dat lichaam willen zitten?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef zarGon het volgende:
Die 40-jarige heeft het goed geregeld.
Zoek een wat ouder iemand. Niet iemand van je eigen leeftijd aangezien die meestal weinig ervaring hebben en vooral denken dat ze ervaring hebben.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef MissExpert het volgende:
Ik wil gewoon een jongen die weet wat voor seks hij wilt....wat hij lekker vind, wat niet etc.
Neuken voordat je iets begint.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef MissExpert het volgende:
Je weet toch niet voordat je aan seks begint, of het klikt of niet op seksgebied dan. Moet je toch wel praktiseren.
tja dat is misschien ook een leeftijdsdingquote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef MissExpert het volgende:
Ik wil gewoon een jongen die weet wat voor seks hij wilt....wat hij lekker vind, wat niet etc.
dan ligt het toch gewoon daaraan.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
hoezo? Vraag je geen referenties op bij zijn exen?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef MissExpert het volgende:
Je weet toch niet voordat je aan seks begint, of het klikt of niet op seksgebied dan. Moet je toch wel praktiseren.
Met hoeveel jongens/mannen heb je nou in een relatie gezeten?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef MissExpert het volgende:
sowieso moet je een eventuele relatie wel een eerlijke kans geven en als je echt wil investeren in de persoon die je op dat moment date even niet met je fb het bed in duikenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:56 schreef MissExpert het volgende:
Bedankt voor de vooroordelen over slet enz. Ik duik niet gelijk met 40 mannen het bed in. Dont worry.
Verliefd op fb worden zal ik nooit. Misschien moet ik is nadenken om met hem te stoppen en dan alleen nog maar op de liefde te richten.
En als je een vriendje hebt wil je toch ook dat de seks prima is. Je kan iemand wel eerst helemaal leren kennen, maar als het dan echt een kneus in bed te zijn. Is dat ook een mega afknapper. En kan er een mogelijkheid zijn dat hierdoor de relatie beeindigd word.
Wat is er zo moeilijk aan om voor je relatie sex met iemand te hebben? Minder kwalijk als vreemd gaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:56 schreef MissExpert het volgende:
Bedankt voor de vooroordelen over slet enz. Ik duik niet gelijk met 40 mannen het bed in. Dont worry.
Verliefd op fb worden zal ik nooit. Misschien moet ik is nadenken om met hem te stoppen en dan alleen nog maar op de liefde te richten.
En als je een vriendje hebt wil je toch ook dat de seks prima is. Je kan iemand wel eerst helemaal leren kennen, maar als het dan echt een kneus in bed te zijn. Is dat ook een mega afknapper. En kan er een mogelijkheid zijn dat hierdoor de relatie beeindigd word.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:56 schreef MissExpert het volgende:
Richt je op de liefde of op je fuckbuddy maar niet allebei en al helemaal niet tegerlijkertijd.quote:En hierdoor ga ik altijd in die relatie nog neuken met fuckbuddy
Dat zijn dan denk ik niet de types voor TS, en dan is het prima toch dat zo een relatie overgaat?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:01 schreef rhubarbje het volgende:
veel jonge jongen moeten zich misschien ook veilig voelen in een relatie voor ze de sterren van de hemel kunnen neuken
Waarom neuk je met die fuckbuddy vóór het beëindigen van je relatie?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:56 schreef MissExpert het volgende:
ik vind dat je mensen dan wel weinig kans geeftquote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Dat zijn dan denk ik niet de types voor TS, en dan is het prima toch dat zo een relatie overgaat?
mwa, ik heb ook weleens iemand heel leuk gevonden en toen totaal afgeknapt na een keer sex, het klikte gewoon niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat je mensen dan wel weinig kans geeft
als die knul verder perfect bij je past dan kan het ook geen kwaad om het een tijdje aan te zien en hem een kans te geven om zijn freak on te krijgen
Tsja dat is wel waar, maar dan kom je weer bij het principe van je best doen, en erover praten evt.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat je mensen dan wel weinig kans geeft
als die knul verder perfect bij je past dan kan het ook geen kwaad om het een tijdje aan te zien en hem een kans te geven om zijn freak on te krijgen
nou dan zoek je toch gewoon door?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:12 schreef MissExpert het volgende:
Sommigen passte al niet perfect bij me.... Ik denk/dacht vaak. Dat moet groeien.
Goede seks. : dat je alles en iedereen om je heen vergeet, dat je je niet voor elkaar schaamt.
En wat eerder is gezegd niet elke jongen van ong.20 weet wat hij wilt... Maar er zijn ook heus wel gasten van 20+ die dat echt wel weten. Ik hoef geen kneusje die onzeker in bed/bank/oid ligt en niet weet waar zijn handen of lul heen moeten. Daar hebben we niks aan
Kan me voorstellen dat een jongen onzeker van jou word. Jij denkt wat je denkt maar dat straal je ook uit naar een jongen. Als je dan een jongen hebt die ook maar iets onzeker is, gaat het gelijk mis.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:12 schreef MissExpert het volgende:
Sommigen passte al niet perfect bij me.... Ik denk/dacht vaak. Dat moet groeien.
Goede seks. : dat je alles en iedereen om je heen vergeet, dat je je niet voor elkaar schaamt.
En wat eerder is gezegd niet elke jongen van ong.20 weet wat hij wilt... Maar er zijn ook heus wel gasten van 20+ die dat echt wel weten. Ik hoef geen kneusje die onzeker in bed/bank/oid ligt en niet weet waar zijn handen of lul heen moeten. Daar hebben we niks aan
The fuck numero 2.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef MissExpert het volgende:
ik slik altijd alles door. Haha
Ik heb 3vriendjes gehad in die 3jaar. allemaal ongeveer 3 a 4maanden. eerste maand nog een beetje gekeken of het echt zo slecht bleek als die eerst seks die we hadden... Het bleek bij alledrie niet te veranderen. Veel gepraat, maar daar kwam uit dat ze alledrie niet wisten wat ze wilde, of wilden veranderen in bepaalde voor mij vreemde dingen(bv bijten in nek tot bloedens toe au)....daarna ben ik pas weer met fb gaan daten... Vaak maand later toch uitgemaakt.
Bundychen ... Yea
communiceer danquote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef MissExpert het volgende:
Dimens... klopt, maar de jongens die ik heb gehad concluderen dan gelijk dan we relatie hebben.
Maar een beetje bijten in je nek vind je al niks?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb nog nooit klachten gehad. Stond altijd open voor evt nieuw experiementen. Mijn motto is alles mag, niet moet. Je vertelt elkaar wat je fijn en niet fijn vind. Of je laat het elkaar gewoon ontdekken. Dat is hoe het bij fb is gegaan... Maar we hebben nooit slechte seks gehad
Waarschijnlijk geen empathie.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:11 schreef MissExpert het volgende:
Meneer beet in mijn nek, toen ik zei stoppen beet hij door. Er toen ontstond er een wond. Heel fijn...
Je bent 20. Dan is de kans dat je jongens tegenkomt die dat nog niet weten vrij groot. In plaats van te balen dat je niet meteen de sterren van de hemel kunt seksen, zou je misschien kunnen ontdekken hoe leuk het kan zijn om dingen bij elkaar te ontdekken. Niets leukers dan ontdekken dat jij of de ander iets fijn vindt wat nog niet bekend was, toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef MissExpert het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:46 schreef Ffleamig het volgende:
Ik ben zelf 42 en heb mijn vaste bedpartner is 27, ze zal nooit geen goede seks meer kunnen hebben met haar leeftijdsgenoten want tegen mijn ervaring zullen ze nooit op kunnen
Oh wacht, dubbele ontkenning.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:46 schreef Ffleamig het volgende:
Ik ben zelf 42 en heb mijn vaste bedpartner is 27, ze zal nooit geen goede seks meer kunnen hebben met haar leeftijdsgenoten want tegen mijn ervaring zullen ze nooit op kunnen
*hand schudt*quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:46 schreef Ffleamig het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Tegenvaller. Ik had al visioenen van een compleet losgeslagen sloeriequote:Op donderdag 27 september 2012 21:11 schreef MissExpert het volgende:
Meneer beet in mijn nek, toen ik zei stoppen beet hij door. Er toen ontstond er een wond. Heel fijn...
Hoeveel mannen gaan niet vreemd omdat de seks met hun parnter saai word.. jij bent waarschijnlijk een van die mannen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:27 schreef kingtoppie het volgende:
Vind dat vreemdgaan van je toch wel heel smerig hoor, kap daar eens mee
Ik had het net in de slowchat over je, beetje gezeik om geweest, maarja, dat je het van mij mag horenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hoeveel mannen gaan niet vreemd omdat de seks met hun parnter saai word.. jij bent waarschijnlijk een van die mannen.
Ze doen naast slechte seks vaak ook heel kut tegen me. denk aan ruzie maken, overal commentaar op hebben. Dingen verbiedenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Niet vreemdgaan is sowieso wel een aanrader TS. En als je niet vraagt naar wat je wil is het afwachten of je het krijgt.
Wat doen je schandknaapjes allemaal verkeerd dan? Geven ze je geen sletterig gevoel?
Goeie instelling ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hoeveel mannen gaan niet vreemd omdat de seks met hun parnter saai word.. jij bent waarschijnlijk een van die mannen.
In een paar weken al?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ze doen naast slechte seks vaak ook heel kut tegen me. denk aan ruzie maken, overal commentaar op hebben. Dingen verbieden
Je maakt het uit voordat je seks met een ander hebt, of je neemt geen vaste relatie. Punt!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ze doen naast slechte seks vaak ook heel kut tegen me. denk aan ruzie maken, overal commentaar op hebben. Dingen verbieden
Allemaal, daarom zo n slechte vertrouwen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Goeie instelling ja.
Hoeveel mannen zijn vreemdgegaan toen je een relatie met ze had dan?
Maar jij toch ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Allemaal, daarom zo n slechte vertrouwen.
Ook zeer wel mogelijk.quote:
Ik doe gewoon normaal, heb alles voor hun over. Maar als ik dan als een stuk stront behandeld wordt(ook met seks) is het gedaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
In een paar weken al?
Kan zijn dat je pech hebt, kan zijn dat je zelf ongemerkt iets uitlokt.
Waarom zou ik uit mn nek lullen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:57 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Maar jij toch ook?
Volgens mij lul je maar wat uit je nek. Zo niet... neuken?
Ben je nu niet in de war met je fuckbuddy?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:57 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik doe gewoon normaal, heb alles voor hun over.
Verdien je. Sletjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik zou me niet focusses op tiepes als TS.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap bij deze geen kut meer van relaties.
Tis maar goed dat we een riool hebben, anders zou het zo stinken in de stadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou me niet focusses op tiepes als TS.Dat is de onderlaag van de populatie, de riolering van samenleving.
Vandaag en gisteren zijn de riolen wel open in de stad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis maar goed dat we een riool hebben, anders zou het zo stinken in de stad
Ja mooi, precies voor de deur van iemand die ik ken staat een timmer werkje...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren zijn de riolen wel open in de stad.Kermisvolk.
Damn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja mooi, precies voor de deur van iemand die ik ken staat een timmer werkje...
Daar kan je dus heel erg geschuild achter gaan staan en dan tegen de deur aanpissen bij wijze van spreken...
Lekkere urine lucht hangt daar nu
pics?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:12 schreef HyperViper het volgende:
Kom op heren, laten we eerlijk zijn. Jullie zouden haar ook over de stok trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |