Wat is teveel?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:35 schreef MissExpert het volgende:
Fuckbuddy en ik schelen teveel in leeftijd..altijd jammer.
eensch, maar niet erg.quote:
Mariet je bent een SLET.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zeg gerust maar een slet.
Hoe ben je precies toe aan een vriend als je die vriend niet eens trouw kunt blijven?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef MissExpert het volgende:
Hij 40, ik 20.
Ik wil een relatie omdat ik toe ben een vriend.
Nou?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef zarGon het volgende:
En wat doen die vriendjes van jou niet dan? Waar schieten zij tekort? Wat mis je? Hoe ga je los bij je fuckbuddy's? (En waarom kun je niet losgaan bij je vriend?)
maar hij heeft wel zo'n 20 jaar meer ervaring dan de jongens waarmee je een 'relatie' begint.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef MissExpert het volgende:
Hij 40, ik 20.
Ik wil een relatie omdat ik toe ben een vriend. Ik vind dat seks daarbij een groot aandeel heeft bij de 'klik'. als die er niet is na 1x, 2x of meer denk ik dat die klik er nooit zal komen.
Mijn fuckbuddy is toevallig geen bejaarde
The fuck.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
Ik had altijd vriendjes die óf geen ervaring hadden, niet wisten wat ze wilden en dus niet zelfverzekerd. En later pas zeiden dat zie iets niet fijn vonden. Vind ik ook kut, wil mensen alleen maar plezieren met seks. Óf vriendjes die zooo vies van me waren en na seks gelijk wilden douchen, schoonmaken etc. En dan ook niet ff samen douchen maar gewoon alleen(want meneer had al veel te lang aan je lichaam gezeten)... Dat soort dingen
jouw toyboy die je over 20 jaar zelf hebt wordt dit jaar dus geboren!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef MissExpert het volgende:
Hij 40, ik 20.
Ik wil een relatie omdat ik toe ben een vriend. Ik vind dat seks daarbij een groot aandeel heeft bij de 'klik'. als die er niet is na 1x, 2x of meer denk ik dat die klik er nooit zal komen.
Mijn fuckbuddy is toevallig geen bejaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |