SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Smile like you mean it
www.wefut.com
Mijn pro waarmee we mee clubte is anders verdwenenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
offline en online zijn verschillende pro's
Ik wil wel, maar RP reaguurt nietquote:
Doe jij nu ook al mee?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
Zometeen clubs? Haal ik even mijn headset op
Mag dat niet?quote:
Rijst leeft jouw pro nog? En is het team er nog?quote:
quote:
Ja jem oet gewoon een neiuwe pro aanmaken en dan wordt alles eroverheen gedownload.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rijst leeft jouw pro nog? En is het team er nog?
Oh ik ziequote:Op donderdag 27 september 2012 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja jem oet gewoon een neiuwe pro aanmaken en dan wordt alles eroverheen gedownload.
Niet op UDB af gaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:19 schreef WezepAFCA het volgende:
Casillas in pack volgens UDB 60k waard
Veel spelers staan daar voor te weinig..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:20 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is dat teveel of te weinig? :$
Welke club?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:12 schreef KrAlex het volgende:
Pascal hoe moet ik me aanmelden bij de club?
Ok ik zocht hem via de veilingen zelf en daar is de goedkoopste BIN 82.5K dus zet m dr voor 80k bin wel opquote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Veel spelers staan daar voor te weinig..
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef Michaelvanb het volgende:
gewoon markt kijke en je weeet
Kom skypequote:
Nee, maar als Rijst het kan dan kan ik het ookquote:Op donderdag 27 september 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je dat ook?
Ik kom later vanavond wel, teksten lezen
wil je met mij live chatten typ 444quote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kan niet eens live chatten. Godverdomme...
Nee met een EA mens want ik wil mijn geld terug.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
wil je met mij live chatten typ 444
Gewoon Band of Bradas joinenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef pascal08 het volgende:
Wat is nu de Xbox Club? Kan iemand mij even inviten voor die club?
Waarvoorquote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee met een EA mens want ik wil mijn geld terug.
Ik bood op Wilshire, keek 2 keer, het was hem, ik ga 5 min later naar Watch list, IS HET OPEENS GIBBS.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wtf? Ik bied op Wilshire, ga weer na een tijd naar de watch list, is het opeens Gibbs? WTF
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Godverdomme nu ga ik mijn coins terug eisen hoor.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kan niet eens live chatten. Godverdomme...
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee met een EA mens want ik wil mijn geld terug.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik bood op Wilshire, keek 2 keer, het was hem, ik ga 5 min later naar Watch list, IS HET OPEENS GIBBS.
Och hedenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Godsamme, 2600 coins kwijt door een kutbug.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik bood op Wilshire, keek 2 keer, het was hem, ik ga 5 min later naar Watch list, IS HET OPEENS GIBBS.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Och heden
Gewoon die keeper van Lazio kopenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:29 schreef Confetti het volgende:
Ik dacht even een leuk teampje bouwen voor 300,000 maar als Buffon al 40-50k kost..![]()
Dan maar even de storm uitzitten.
Spelers zijn nu juist goedkoopquote:Op donderdag 27 september 2012 19:29 schreef Confetti het volgende:
Ik dacht even een leuk teampje bouwen voor 300,000 maar als Buffon al 40-50k kost..![]()
Dan maar even de storm uitzitten.
Gibbs is ook best duur héquote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
AHAHA ER IS IEMAND DIE 2700 HEEFT GEBODEN OMFG :d
Je had hem nog niet eens gekocht en je zat al te zeikenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
AHAHA ER IS IEMAND DIE 2700 HEEFT GEBODEN OMFG :d
Nee maar het was nog 20 seconden.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je had hem nog niet eens gekocht en je zat al te zeiken
Ik kan ze niet meer kijkenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Uitwedstrijden is altijd beven met PSV
Hij was blijkbaar de schuld van de 1-0 en is er nu geblesseerd af. Volgens Elfrink is het terecht dat ie niet in de basis staat zo slecht als die speeldequote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef DutchSL het volgende:
Zanka gescoord, dat is wel leuk hopelijk krijgt hij meer speeltijd.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef Fuszy het volgende:
wat een finale
Eerste cup is binnen.
Kwam al snel op een 2-0 voorsprong door tweemaal Traore (wat een beest trouwens). Daarna lukte helemaal niets meer en kwam hij voor de rust nog terug naar 2-2. Ergens in de 80ste minuut maak ik de 3-2 en hij maakt vervolgens snel de 3-3. Uiteindelijk in de laatste minuten van de extra tijd nog uit kunnen lopen naar 4-3 en 5-3.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij was blijkbaar de schuld van de 1-0 en is er nu geblesseerd af. Volgens Elfrink is het terecht dat ie niet in de basis staat zo slecht als die speelde
JA HE IRRITANT.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef WezepAFCA het volgende:
Waarom zijn alle eredivisie keepers of slecht of sloom
Hij staat gewoon op de markt hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Vraagje, weet iemand de waarde van Valbuena? Kan er niks over vinden
Zijn xbox pakt fifa 13 niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
cr00k heb je ook Fifa 13? Met Early access kan je niet meeclubben
Ja, maar op de Early Access buggt bij mij het zoeken op bepaalde wensen, zo ook de webapp..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij staat gewoon op de markt hoor.
Ik heb hem maar hij lijkt het niet te doen op mijn xbox.... nieuwe xbox nodigquote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
cr00k heb je ook Fifa 13? Met Early access kan je niet meeclubben
Gisteravond ging het niet zo goedquote:
Wat is dit nou weer voor een reactie lulquote:
Jij bent Smookz of Le BananaKing?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gisteravond ging het niet zo goed
Laatste jaquote:Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij bent Smookz of Le BananaKing?
Oppassen hé, met je PSV neger.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een reactie lul
Vooruit met de geitquote:
voor hoeveel heb je ze gekocht dan ?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
Iemand een Arteta kopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige wat niet werkt bij mij is de FUT zoekfunctie, wat faalt er nog meer dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat een faal is dat EA ook.. koop ik godver voor 60 euro dat kut spel vandaag en alles werkt van geen kant op de xbox..
Kan geen tegenstanders vinden nergens..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige wat niet werkt bij mij is de FUT zoekfunctie, wat faalt er nog meer dan?
quote:
Oh ik dacht dat Thor een grapje maaktequote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb hem maar hij lijkt het niet te doen op mijn xbox.... nieuwe xbox nodig
Gewoon een boze brief schrijven, heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat een faal is dat EA ook.. koop ik godver voor 60 euro dat kut spel vandaag en alles werkt van geen kant op de xbox..
Xbox kopen?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige wat niet werkt bij mij is de FUT zoekfunctie, wat faalt er nog meer dan?
zullen vast wel iets van leaderboards bij zijn tochquote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef pascal08 het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan die skill games? Kan je daar nog wat mee verdienen?
Dat kon ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef DutchSL het volgende:
Zou je kunnen tamperen met die Fifa points?
Ik had net 100 FIFA points maar heb ze snel gebruikt voor ik wat geks zou proberenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef DutchSL het volgende:
Zou je kunnen tamperen met die Fifa points?
Ik heb net voor 30 euro aan fifa points gekochtquote:
Voor 20 euro mag je 'm op komen halen. Neem we een zakje mee, want er vallen regelmatig schroefjes uit.quote:
Gewoon via proxy en de tamper-id verwijderen, dan kunnen ze niks zien.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik had net 100 FIFA points maar heb ze snel gebruikt voor ik wat geks zou proberen
8kquote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoeveel moet ik max voor CAM>CM betalen? prijzen verschillen enorm en het is onbegonnen werk om door al die positie paginas te doorzoeken
Had er nog 1 nodig om mijn Overtoom naar CM te zetten in 4-3-3 voor Eresilvers, kostte me gvd 6.5kquote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoeveel moet ik max voor CAM>CM betalen? prijzen verschillen enorm en het is onbegonnen werk om door al die positie paginas te doorzoeken
Of Ramiresquote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Kan dan beter Oscar verkopen en WIlshere ofzo kopen
Daar ben je lekker klaar mee dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef Maver24 het volgende:
Maat van me heeft Rooney in een pakje, hahaha, wow!!
Hij zit in de party en begon ineens knetterhard in me oor te schreeuwen, hahaquote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daar ben je lekker klaar mee dan.
Ik had net casillasquote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef Maver24 het volgende:
Maat van me heeft Rooney in een pakje, hahaha, wow!!
Je krijgt 'm niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:54 schreef TheFastOne het volgende:
Nog 6 minuten en anders krijg ik hem vandaag niet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef pascal08 het volgende:
YES! Ibra in m'n pakje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
YES! Ibra in m'n pakje!wtf :S, hahahah, die is in trans !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Maakt niet uit welk niveau (goud/zilver/brons)quote:Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Heeft iemand hier voor mij een foto van zijn Eredivisie team? Heb inspiratie nodig voor het nieuwe werk!
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wtf :S, hahahah, die is in trans !!
YES! Ibra in m'n pakje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
YES! Ibra in m'n pakje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Dank.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[Heeft iemand hier voor mij een foto van zijn Eredivisie team? Heb inspiratie nodig voor het nieuwe werk! ]
Maakt niet uit welk niveau (goud/zilver/brons)
Mijn team is: Padt; v. Aanholt, Viergever, Kalas, Johansson; Vilhena, Duarte, Overtoom; Depay, Fernandez, Lukoki.quote:
En hoe speelt het?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:09 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mijn team is: Padt; v. Aanholt, Viergever, Kalas, Johansson; Vilhena, Duarte, Overtoom; Depay, Fernandez, Lukoki.
Nee, werkt niet. Maar er werkt wel meer nog niet wat vorig jaar wel functioneerde..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:09 schreef fetss het volgende:
wie weet/kan de webapp open zetten op meerdere tabbladen met hetzelfde account?
kon wel met fut12..
Ongelooflijkquote:Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef ertdop het volgende:
3-2 voor psv en wijnaldum mist penalty:P keeper pakt hem
Zal toch wel een add-on of een ander truucje voor zijn?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, werkt niet. Maar er werkt wel meer nog niet wat vorig jaar wel functioneerde..
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand overigens nog meer leuke teams rond de 25k? Ben bronze Eredivisie nu wel zat hoor..
Dat is zeker mooi! Ik zal er naar kijken, dankquote:Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zeer lekker, alles nog gewonnen.
Gewoon geen ideeën, + FUThead doet het bij mij nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verzin gewoon zelf wat man
Ja kut als je die eenmaal begonnen bent moet je hem blijkbaar afmakenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:11 schreef Flashbag het volgende:
Hoe leave ik een single player division in FUT!
Pfff nou lekker dan.. Faal als de tering met mn verlepte bronze team.. Naja janken dan..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja kut als je die eenmaal begonnen bent moet je hem blijkbaar afmaken
Futwiz, chuzzz, webapp etc. Zijn genoeg alternatieven.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Gewoon geen ideeën, + FUThead doet het bij mij niet
Oh, nog nooit van gehoord. Dank.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Futwiz, chuzzz, webapp etc. Zijn genoeg alternatieven.
Ik wel bij seasons iig.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef DutchSL het volgende:
Kunnen jullie bij zilver / goud wel gewoon altijd tegenstanders vinden ?
Welk filmpje is dat nou?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef pascal08 het volgende:
Yo! Ik ga ervandoor. Laterrrr!!
[ afbeelding ]
Dat is appels en peren vergelijken..bij seasons matched hij gewoon random.quote:
Jezusquote:Op donderdag 27 september 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is appels en peren vergelijken..bij seasons matched hij gewoon random.
MEGA MEGA MEGA kans gemist door Achilles voor 3-3
Marcelo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij brons toernooi ook, maar dan mag je alleen bronze spelers hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is appels en peren vergelijken..bij seasons matched hij gewoon random.
MEGA MEGA MEGA kans gemist door Achilles voor 3-3
Marcelo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga Fifa 13 niet halenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hallo boyzzzindahooddd, hier nog iets noemenswaardig gebeurd?
Dat PSV ff verliest. Die beker brengt niets dan ellendequote:
Ik heb hem net gekocht voor 400cquote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef Il-Migliore het volgende:
Iemand toevallig een van Rhijn te koop?
hoeveel euro aan punten is dat?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:25 schreef Joodnl het volgende:
Zoooooo....
Let's buy!!!!
[ afbeelding ]
Dit is maar 29.95 aan punten.... Heb nog 30,- in me walletquote:Op donderdag 27 september 2012 20:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoeveel euro aan punten is dat?
hahah kan je altijd nog doen mocht je niks in je paketten krijgen ;]quote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dit is maar 29.95 aan punten.... Heb nog 30,- in me wallet![]()
Twijfelde om die ook in te wisselen, hahaha!
Waarom geen dede?quote:
Die kans zit er ook nog wel in... Na expeditie Robinson ff wat packs openenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hahah kan je altijd nog doen mocht je niks in je paketten krijgen ;]
Oh shit, ff snel me wedstrijd afmakenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:33 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Die kans zit er ook nog wel in... Na expeditie Robinson ff wat packs openen
En het domme is dat er wel gigantische prijsverschillen bij de verschillende formaties per spelerquote:
Dat hebben wij toch allemaal..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef dion_v_k het volgende:
Kan iemand me vertellen wat Ronaldinho en Coutinho (inter) nu liggen op ps3?
Ik heb ze gekocht maar kan de prijs niet vinden met die kut webapp![]()
Ik kan er niet mee zitten. De beker is een onnozele prijsquote:
Dacht dat mensen er op de console minder last van hadden..quote:
nopequote:Op donderdag 27 september 2012 20:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dacht dat mensen er op de console minder last van hadden..
Heb ik ook altijd in het begin en dan vind ik het kut worden en verander ik het weerquote:Op donderdag 27 september 2012 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwe team, wat speelt dat heerlijk
Wat maakt het nou uitquote:Op donderdag 27 september 2012 20:37 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
RB: Nei wordt gepricefixt naar 20K.
CM: Vadis Odjija staat er op dit moment even niet goedkoop op
ST: Ik wil een fresh Lukaku, deze heeft al 25 wedstrijden gespeeld, ik wil die Lukaku het hele jaar houden dus dan het chill als hij fresh is.
Ik moet ook nog wel wat improven, maar het begin is erquote:Op donderdag 27 september 2012 20:37 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd in het begin en dan vind ik het kut worden en verander ik het weer
Ik wil gewoon dat die fresh is.quote:
Jaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:38 schreef DutchSL het volgende:
Als er al geclubbed wordt op de PS3, stuur mij eens een invite?
Of hebben we weer twee kampen?
wow leuk team zeg !!, wie is die argentijnse middenvelder ?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:37 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
RB: Nei wordt gepricefixt naar 20K.
CM: Vadis Odjija staat er op dit moment even niet goedkoop op
ST: Ik wil een fresh Lukaku, deze heeft al 25 wedstrijden gespeeld, ik wil die Lukaku het hele jaar houden dus dan het chill als hij fresh is.
Zit jij in FC Legit of Dutchies Utd?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
Join maar wie je wil
Faurlin:quote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wow leuk team zeg !!, wie is die argentijnse middenvelder ?
Ik ben FC Legitquote:Op donderdag 27 september 2012 20:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zit jij in FC Legit of Dutchies Utd?
Ik geloof het wel, zie zo af en toe nog een vloek-berichtje hier. Echt balen, ontneemt mij het handelenquote:
Bij Legit zitten ik, RP en Roy nu, later komen SB en Marcie erbijquote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zit nu in een drop in wedstrijd.
Wie zitten er nog in Legit en wie zitten er bij de Dutchies?
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij Legit zitten ik, RP en Roy nu, later komen SB en Marcie erbij
De rest is Dutchies
Hahaquote:
Offline toernooitjequote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe krijg ik die Speel een wedstrijd in een toernooi taak.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij Legit zitten ik, RP en Roy nu, later komen SB en Marcie erbij
De rest is Dutchies
Mag wel, maakt me niet uit.quote:
ja, tamperen mag weer van Rikkertquote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Nog wat gemist deze avond? Leuke fittie ofzo?
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag wel, maakt me niet uit.
Ik heb het leuk met hun
Ik moest gewoon lachen omdat het precies alle jongeren Fokkertjes zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag wel, maakt me niet uit.
Ik heb het leuk met hun
hoe oud ben jij danquote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachen omdat het precies alle jongeren Fokkertjes zijn.
Voel me soms heel oud hierquote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachen omdat het precies alle jongeren Fokkertjes zijn.
Ik gedraag mij tenminste wat anders dan het groepje van FC Legit.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dan heb je geen recht van spreken
Ik vind je meer bij hen passen dan bij Dutchiesquote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik gedraag mij tenminste wat anders dan het groepje van FC Legit.
wat jij wilt mannetjequote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik gedraag mij tenminste wat anders dan het groepje van FC Legit.
Oohhdiiiihquote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik vind je meer bij hen passen dan bij Dutchies
Ik doe niet aan clubben. Ik speel eigenlijk alleen FUT.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik vind je meer bij hen passen dan bij Dutchies
Pokerquote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef DutchSL het volgende:
Wie is nou de manager of hoe je het ook noemt bij Dutchies?
Je moet even join a friends club doen en dan kan je er zo inquote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Is er al een xbox club? Mac Kandji keert terug in FIFA13
Ja, moet je wel in fut zijn geweest met je accounts.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef detennismaster het volgende:
Doet tradeofferen het inmiddels al?
Even opnieuw opstartenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef DutchSL het volgende:
Wtf nu zegt Fifa dat ik geen online pass mag hebbenterwijl ik die net al redeemed heb, nu kan ik nergens meer bij online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |