Jaja rustig maar.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is Steven helemaal niet. Ga ja schamen meid.
Leerling zet hem op, laat wat van je kunsten zien in deze topicquote:
Wat is dezequote:Op donderdag 27 september 2012 16:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Leerling zet hem op, laat wat van je kunsten zien in deze topic
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is Steven helemaal niet. Ga ja schamen meid.
Dit topicquote:Op donderdag 27 september 2012 16:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Gehaat worden hoort bij het leerlingschap van Paulquote:
.. niet alleen zijn UI.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:09 schreef Dimens het volgende:
AppleCake, je UI is lelijk. Haal hem weg.
Mijn enige kunsten zijn irriteren en pics van Miley posten.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 16:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja zei Steven tegen Paul. Ik wil niet stoken maar ik zou echt boos zijn.
quote:
quote:
Jajajajajjaja janken huiliesquote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet kunnen van haar.
Rot op met dat lelijke wijf.quote:
Kenserlelijk wijf. Dat ze maar snel gerecycled mag worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
If you want more, more than here I am!
[ afbeelding ]
Het is gewoon niet normaal.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Jajajajajjaja janken huilies
vAN DIE PATAT?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:13 schreef Beach het volgende:
Paul heb je m'n submitje nou al geplaatst
Als je dit luistert heb je lef.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kenserlelijk wijf. Dat ze maar snel gerecycled mag worden.
jaaa voor picture this jeweetwel dat je klikt op een gedeelte van het plaatje en dat je dan het hele plaatje ziet xDquote:
Die maakt ik nooit, dus hopelijk ziet een andere weblogger het gr grquote:Op donderdag 27 september 2012 16:16 schreef Beach het volgende:
[..]
jaaa voor picture this jeweetwel dat je klikt op een gedeelte van het plaatje en dat je dan het hele plaatje ziet xD
Liever niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als je dit luistert heb je lef.
Gelieve het door te geven dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Die maakt ik nooit, dus hopelijk ziet een andere weblogger het gr gr
Jij met je kut heavy metal.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
Hier luister dit maar appelkneus
Praat eens normaal over mijn leerlingquote:Op donderdag 27 september 2012 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
Hier luister dit maar appelkneus
Jij bent nu al de 3e mod die zoiets lievs tegen mij zegt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef Oerbeer het volgende:
AppelCake. Duidelijk een trollaccount.
Niets over zo'n slechte muziek.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heavy metal?![]()
Leer jij niks op school
Sowieso iedere soort metal muziek.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
Paul je mag je "leerling" wel eens wat smaak gaan bijbrengen![]()
Death metal bestempelen als Heavy metal is natuurlijk een no go
Allebei is het aids.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
We mogen het niet bestempelen als kankermuziek dus daarom.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
Slecht, Niki minaj is slecht, Dit is goede muziekquote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niets over zo'n slechte muziek.
Krijg een ziekte aan je orenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sowieso iedere soort metal muziek.
Ik geloof soms gewoon geen barst van wat je post. Happens.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent nu al de 3e mod die zoiets lievs tegen mij zegt.
Na een komma hoort geen hoofdletter.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Slecht, Niki minaj is slecht, Dit is goede muziek
[..]
Krijg een ziekte aan je oren
Soms.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik geloof soms gewoon geen barst van wat je post. Happens.
JE,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, MOEDER ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!111;';.;L';?.';.';quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Na een komma hoort geen hoofdletter.
Nou dat is aardig van jequote:Op donderdag 27 september 2012 16:27 schreef AppelCake het volgende:
[..], jou kan ik gewoon niet haten.
Ik snap dat niet heh. Een wigger die naar metal luistert. Waar is het mis gegaan?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Slecht, Niki minaj is slecht, Dit is goede muziek
Vetzak.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
JE,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, MOEDER ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!111;';.;L';?.';.';
Ik ben geen wiggerquote:Op donderdag 27 september 2012 16:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap dat niet heh. Een wigger die naar metal luistert. Waar is het mis gegaan?
Afvlakken?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ben een meester in afvlakken.
Op meet dan. De rest weet ik niet want daar kijk ik niet naar.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja want, kaal bandshirts alles
Ik zal het noten. Belhamels.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
Oerbeer kun jij hier even een melding van maken? Ik word uitgescholden.
Oh omdat een blousje en ik de pet van Uft had gejatquote:Op donderdag 27 september 2012 16:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op meet dan. De rest weet ik niet want daar kijk ik niet naar.
Schobbejakken.quote:
Was dat van Uft?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh omdat een blousje en ik de pet van Uft had gejat
quote:
Belgen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja dat is een Nederlands woord, maar jij als verkapte belg weet dat natuurlijk niet
In België is ook een Limburg.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Limburger belg. Whats the difference
Niks. Geef dat stuk grond ook maar gewoon aan België.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Limburger belg. Whats the difference
De regering is in België wel beter.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niks. Geef dat stuk grond ook maar gewoon aan België.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De regering is in België wel beter.
Wat?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De regering is in België wel beter.
Ik hoop dat ze de stemleeftijd verhogen wanneer jij mag stemmenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik mag nog niet stemmen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Snowbells het volgende:
Al die stomme users tegenwoordig.
Het is wat meidquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Snowbells het volgende:
Al die stomme users tegenwoordig.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de stemleeftijd verhogen wanneer jij mag stemmen
24quote:Op donderdag 27 september 2012 16:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Hoe oud was jij ook alweer?
He. Ik nietquote:Op donderdag 27 september 2012 16:38 schreef Dimens het volgende:
Hebben alle <16 jarige users wel toestemming aan hun ouders gevraagd?
Oei oei en dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht maar tot Danny erachter komt.
Ga weg met je baggermuziek.quote:
Mam, mag ik mij registreren op FOK.nl? Dat is een hele leuke site waar je met elkaar van gedachten kunt wisselen. Nee, het is geen sekssite. Ahhh, toe, mag het? Nou?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:38 schreef Dimens het volgende:
Hebben alle <16 jarige users wel toestemming aan hun ouders gevraagd?
Niks? wat is er met jou? kun je niet uit je woorden komen zonder die kinderachtige plaatjes te posten?quote:
En dan wel stiekem naar KPD gaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mam, mag ik mij registreren op FOK.nl? Dat is een hele leuke site waar je met elkaar van gedachten kunt wisselen. Nee, het is geen sekssite. Ahhh, toe, mag het? Nou?
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niks? wat is er met jou? kun je niet uit je woorden komen zonder die kinderachtige plaatjes te posten?
Het enigste waar jij op terugvalt als je uitgeluld bent is mijn spelling of je gaat plaatjes posten
Boze ouders in de mailbox.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan wel stiekem naar KPD gaan.
En jij?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
Ga je weer. Je zit op het forum omdat je in het echt weinig vrienden hebt en ook hier wordt je niet geaccepteerd door je gedrag? Hoe voel je je daarbij?
Wie doetquote:Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
Ga je weer. Je zit op het forum omdat je in het echt weinig vrienden hebt en ook hier wordt je niet geaccepteerd door je gedrag? Hoe voel je je daarbij?
Ik omdat ik me doorgaans verveel, mijn vrienden huiswerk moeten maken enzovoorts. en het is leuke tijddoderquote:
kquote:Op donderdag 27 september 2012 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik omdat ik me doorgaans verveel, mijn vrienden huiswerk moeten maken enzovoorts. en het is leuke tijddoder
quote:
Nee.quote:
Ik zal me gedragen. Hoewel ik al een engeltje benquote:Op donderdag 27 september 2012 16:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je van FOK! gaat.
Haten? Ik heb nog nooit van je gehoord. Ik zeg alleen dat dit geen nieuwe SC wordt. Verder ben ik lief want ik laat hem nog wel openquote:Op donderdag 27 september 2012 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wrom niet?
Iedereen haat lekker op mij.
Ja ja. Engeltje heh? Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal me gedragen. Hoewel ik al een engeltje ben
Ja jij krijg wel lekker veel aandacht zo. Genieten geblazen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wrom niet?
Iedereen haat lekker op mij.
Duivel dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ja. Engeltje heh? Ik geloof er niks van.
Heb je echt nog nooit van mij gehoord?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haten? Ik heb nog nooit van je gehoord. Ik zeg alleen dat dit geen nieuwe SC wordt. Verder ben ik lief want ik laat hem nog wel open
Nou zeg 3 hele topics poepoe. Verder denk ik gewoon aan appelcake als ik die naam zie en niet aan de user.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb je echt nog nooit van mij gehoord?
AppelCake
AppelCake, elke keer als ik jou zie posten..
[PUB SlowwwwChat] #5849 Appelcake kloontje
Eigenlijk denk ik wel dat je lief bent.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Juist wel maar jij gelooft me niet.
Wil je wel met me gaan nachtvissen?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou zeg 3 hele topics poepoe. Verder denk ik gewoon aan appelcake als ik die naam zie en niet aan de user.
Ik geloof je wel hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Juist wel maar jij gelooft me niet.
Dacht je dat johquote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar die van jou zijn allemaal pure haat.
Liever niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je wel met me gaan nachtvissen?
met welke user(s) zou jij graag nachtvissen?
Nou vooruit alleen als we Paul als aas gebruiken.quote:
Kunnen we iets aan doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:53 schreef Snowbells het volgende:
Geen enkele naamtopics hebben (behalve in SC's)
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:55 schreef Rodawa het volgende:
Ik zal jullie namen met hartjes en al in paint schrijven, het uitprinten en er met liefde op stampen.
Dat is niets vergeleken met Dimens.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
Wietparkiet
[Het Algemene Nachtbagger Topic] #146 rip wietparkiet!
[Het Algemene Nachtbagger Topic] #139 Wietparkiet lekkere knul
[Het Algemene Nachtbagger Topic] #140 Wietparkiet het spijt me
Wietparkiet is jarig!!! (was trouwens paar dagen te laat![]()
)
Het grote aanbid wietparkiet topic
Echte lobi
quote:
14 hele naamtopics.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
Dit is een kleine greep uit mijn verzameling
klikkerdeklik Zo kan ik het natuurlijk ookquote:Op donderdag 27 september 2012 16:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is niets vergeleken met Dimens.
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je posts komen dan weer wel iets pittiger over, van een 16-jarige havoër.
Uitendelijk heb je ze allemaal al gezien.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Worden jullie daar te oud voor?
Ik weet er geen bij appelcake...quote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vloerbeer roerbeer etc. Ja, die topics gingen diep.
Oerbeer kut kneus!!! Haquote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vloerbeer roerbeer etc. Ja, die topics gingen diep.
We hebben hier met een heuse populaire FOK!ster te makenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:04 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb 2 naamtopics![]()
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Ik 4quote:Op donderdag 27 september 2012 17:04 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb 2 naamtopics![]()
All eyes on me. Ben te famous.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
We hebben hier met een heuse populaire FOK!ster te maken
Als je een aandachtshoer wordt krijg je ook veel naamtopics hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
All eyes on me. Ben te famous.
Wel een samen met mij.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:04 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb 2 naamtopics![]()
Ik heb ook nog gepost in dat topic zie ik netquote:Op donderdag 27 september 2012 17:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, want hij mag dat.
[..]
Ohja, zweetteef.
Mag ik dat dan ook? :$:$:$:$quote:Op donderdag 27 september 2012 17:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, want hij mag dat.
[..]
Ohja, zweetteef.
Nee,quote:Op donderdag 27 september 2012 17:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mag ik dat dan ook? :$:$:$:$
Ik zou er niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mag ik dat dan ook? :$:$:$:$
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen.
Die beer?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:17 schreef Dimens het volgende:
Ik Google images zoeken op Celebi. Ik heb er geen spijt van.
Die pokémon?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:17 schreef Dimens het volgende:
Ik Google images zoeken op Celebi. Ik heb er geen spijt van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |