SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Ligt eraan wat je ging preorderen?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:05 schreef Il-Migliore het volgende:
Iemand die weet of de ultimate edition voor alle buyers op release dag ook voor Gamemania pre orders geld?
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef Fuszy het volgende:
Die auction op de ps3 zelf werkt ook niet echt. Zoek je naar iets en dan krijg je een communicatieprobleem met de fifa ultimate servers
Yup.....werkt even bagger!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef Fuszy het volgende:
Die auction op de ps3 zelf werkt ook niet echt. Zoek je naar iets en dan krijg je een communicatieprobleem met de fifa ultimate servers
Zit je vriendin er nu opXDquote:Op donderdag 27 september 2012 16:09 schreef dion_v_k het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb vandaag voor het eerst de Ultimate Edition gekocht. Ik kan nog niet op de PS3 omdat mijn vriendin vandaag haar enige vrije dag heeft grr, maar hoe werkt het? Waar kan ik de code vinden en waar moet ik die ingeven?
Bedankt!
code zit op een papiertje in de doos. Die redeem je via de playstation store of ik denk xbox marketplacequote:Op donderdag 27 september 2012 16:09 schreef dion_v_k het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb vandaag voor het eerst de Ultimate Edition gekocht. Ik kan nog niet op de PS3 omdat mijn vriendin vandaag haar enige vrije dag heeft grr, maar hoe werkt het? Waar kan ik de code vinden en waar moet ik die ingeven?
Bedankt!
Nee, dat is mijn terreinquote:
Gewoon de normale versie preordered alleen las een vaag persbericht dat iedereen die FIFA op de release datum kocht ut editie actie ontvangtquote:Op donderdag 27 september 2012 16:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ging preorderen?
Ja gevonden, maar ik kan hem dus niet activeren via de webapp?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
code zit op een papiertje in de doos. Die redeem je via de playstation store of ik denk xbox marketplace
Op een stoel bij het aanrecht?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef Fuszy het volgende:
je vriendin hoort ergens anders op te zitten
onder andere.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op een stoel bij het aanrecht?
Nee kan niet via de webapp. Helaasquote:Op donderdag 27 september 2012 16:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja gevonden, maar ik kan hem dus niet activeren via de webapp?
Nog steeds kut?quote:
Iedere keer als ik een maximum BIN doe dan kapt dat kreng ermeequote:
jup. Zoeken via de console ook, maar dat is minder irritant dan de webappquote:
Niet, al gechat met EAquote:Op donderdag 27 september 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
Die 10k EA punten, waar kan ik die vrijmaken?
Michel Breuer?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:15 schreef OmniRocket het volgende:
volgend jaar kan er trouwens maar één iemand op de cover staan.
Na 7 jaar samenwonen praat je wel andersquote:Op donderdag 27 september 2012 16:15 schreef Ramboetan het volgende:
Joh ik kan vandaag ook niet spelen omdat ik naar mijn vriendin ga. Is ook veel leuker dan een voetbalspelletje.
Maar ligt ook maar aan of je een leuke vriendin hebt natuurlijk. Soms zie je van die gasten met teringwijven als vriendinnen, niet zacht uitgedrukt, dan snap ik dat je liever fifa 13 wilt spelen
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:15 schreef Ramboetan het volgende:
Joh ik kan vandaag ook niet spelen omdat ik naar mijn vriendin ga. Is ook veel leuker dan een voetbalspelletje.
Maar ligt ook maar aan of je een leuke vriendin hebt natuurlijk. Soms zie je van die gasten met teringwijven als vriendinnen, niet zacht uitgedrukt, dan snap ik dat je liever fifa 13 wilt spelen
Soort van jaquote:
Koel manquote:Op donderdag 27 september 2012 16:15 schreef Ramboetan het volgende:
Haha, hoe kan je zien dat een vrouw een "teringwijf" is?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:15 schreef Ramboetan het volgende:
Vanavond/ morgenquote:
Ligt eraan bij wiequote:Op donderdag 27 september 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Daar klopt geen hout van
Ben Arfaquote:
Ik zal iedereen zo inven, kan je met hun als ze zin hebbenquote:
Het kan, maar dan zijn dat niet de latest iddquote:
Gewoon opnieuw proberen..compleet random imo. Eerst dacht ik dat het hielp om ook een minimumprijs te geven, maar maakt echt geen fuck uitquote:Op donderdag 27 september 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Je kan echt geen fluit op de markt, klote foutmelding,
wanneer krijg je nou geen foutmelding ?
Gewoon, automatisch nadat je inlogde na het invullen van je code voor de packs?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb ook die punten er gewoon bij gekregen hoor,
is een aparte code.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon, automatisch nadat je inlogde na het invullen van je code voor de packs?
nu staat erin ineens morgen ipv vandaag. kutbedrijf manquote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Griepje...
Maar mijne is er ook nog steeds niet
Mensen die preordenen om hem zeker weten te hebben op de release, en dan altijd klagen dat ze op de post moeten wachten terwijl je gewoon naar de Media Markt eentje goedkoper kan halen op de releasequote:
je kan nog steeds een season ticket kopen als je die pakjes zo graag wil hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef jepperdeprep het volgende:
Jammer dat je de Gold Packs krijgt met maar 1 rare erin. Season Ticket krijg je de gold packs met 3 rares
lees mijn andere post of vreet een drolquote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Mensen die preordenen om hem zeker weten te hebben op de release, en dan altijd klagen dat ze op de post moeten wachten terwijl je gewoon naar de Media Markt eentje goedkoper kan halen op de release_!
Ik heb een season ticketquote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
je kan nog steeds een season ticket kopen als je die pakjes zo graag wil hebben
Wat???????quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nu staat erin ineens morgen ipv vandaag. kutbedrijf man
Ik had hem dinsdag al en het had me niet uitgemaakt of ik hem anders vandaag of morgen kreeg. Het bespaart je de moeite en doe het meestal toch voor de pre-order bonus. (die packs)quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Mensen die preordenen om hem zeker weten te hebben op de release, en dan altijd klagen dat ze op de post moeten wachten terwijl je gewoon naar de Media Markt eentje goedkoper kan halen op de release_!
Nee? FUT isquote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Onufriev het volgende:
Jullie spelen allemaal FUT? Ik heb dat nog nooit gedaan in FIFA
Ik heb een early season Ticket...dus om het spelen maar ik me niet druk...quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet, dus zo vreemd is het niet. Ik denk dat de dixons groep er niet aan deed.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, ik heb alleen de online pass en de goldpacks code in het doosje gekregen
me2quote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb een early season Ticket...dus om het spelen maar ik me niet druk...
Wil alleen ff wat geld gaan uitgeven
Welke?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lees mijn andere post of vreet een drol
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nu staat erin ineens morgen ipv vandaag. kutbedrijf man
quote:
quote:
quote:
Ik heb 25,- op me eigen account en zag van de week ook nog $10,- op me US account, dus dat maken we ook maar ff opquote:
Heb ik ook al twee keer gehadquote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef StijnDa het volgende:
Ik speel net 3-3 gelijk omdat een aanvaller mijn keeper blokkeerde bij uittrap en kon scoren
Op youtube zie ik nu dat dat waarschijnlijk het coop is, niet eens het 'normale' seasons coopquote:
the walking dead ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef GuRBuH het volgende:
Wat kan ik voor geweldigs kopen op PSN voor 15,01¤?
sonic 4 episode 2quote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef GuRBuH het volgende:
Niets co-op hoor, gewoon in je eentje. Je kan wel met twee controllers achter een tv spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Op youtube zie ik nu dat dat waarschijnlijk het coop is, niet eens het 'normale' seasons coop
Dan moet ik er wel aan beginnen om met mijn maatje te spelen...
Komend jaar 10 euro kaart kopen en Season Pass Fifa 14 halen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef GuRBuH het volgende:
liedjes voor singstarquote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef GuRBuH het volgende:
Fifa 12,75quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Komend jaar 10 euro kaart kopen en Season Pass Fifa 14 halen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:15 schreef OmniRocket het volgende:
volgend jaar kan er trouwens maar één iemand op de cover staan.
Neeskens?quote:
Slechte fitness?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef Proxzor het volgende:
hoezo raken me spelers elke fucking wedstrijd geblesseerd, wat is dit voor grap?
Grote bek, asociaal, eigenwijs, egoïstisch, kort door de bocht, luidruchtig, arrogant enzquote:Op donderdag 27 september 2012 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hoe kan je zien dat een vrouw een "teringwijf" is?
Air MAXquote:Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Grote bek, asociaal, eigenwijs, egoïstisch, kort door de bocht, luidruchtig, arrogant enz
I'm hardquote:Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Grote bek, asociaal, eigenwijs, egoïstisch, kort door de bocht, luidruchtig, arrogant enz
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:34 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Valt mee, hangen meestal op de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |