Nee, verder is ze wel lief hoor.quote:
Naaktfoto's?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, schiet je nou eens op met die foto's?
Dan gaan we allemaal naar LEGOland op kosten van de mannen hierquote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef STING het volgende:
[..]
Een LEGO meet, is weer eens wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
De Transformer schappen zijn altijd een beetje leegquote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook.
En bij de action figures.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal naar LEGOland op kosten van de mannen hier
Dat zou echt cool zijn. Ik wil daar echt nog wel een keer heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zijn ook geen toffe te koopquote:Op donderdag 27 september 2012 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
De Transformer schappen zijn altijd een beetje leeg
Nee ik probeer me juist in te houden....quote:
Pakfoto.quote:
me 2quote:Op donderdag 27 september 2012 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou echt cool zijn. Ik wil daar echt nog wel een keer heen.
Mag ik die voor mijn verjaardag?quote:
[..]
Daar wil ik nog steeds een keer heen, naar de echte in Denemarken uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil daar wonen.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat die ertussen staan ja.
Ben ik al eens geweestquote:Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef STING het volgende:
[..]
Daar wil ik nog steeds een keer heen, naar de echte in Denemarken uiteraard
[..]
Daar staat wel iets tegenover uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben ik al eens geweesto yeah!
uber!
Ik wi eigenlijk nog wel de millenium falcon hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik probeer me juist in te houden....
Ik ben wel gecharmeerd van de modular buildings, en de exclusives enzo.... minstens 150,- per stuk
En ik ken mezelf.... heb ik er 1, dan wil ik ze allemaal
Me so jelly.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef Evie het volgende:
[..]
me 2al ben ik er wel eens geweest!
[..]
Mag ik die voor mijn verjaardag?
Ok doe ik wel een keer een beetje inkijk.. is dat voldoende?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar staat wel iets tegenover uiteraard
quote:
Ik hou alleen van LEGO City, en de old-school ruimteLEGOquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wi eigenlijk nog wel de millenium falcon hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |