Dyes gaan mee op alle accounts? Het kan ook cosmetica zijn trouwens.quote:Op zondag 30 september 2012 18:34 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Misschien een alt die al level 80 is? Coole Dyes gevonden?
transmutation stones, mijn 80 stones krijg ik ook voorlopig nog niet op. Of die HoM transmutation dingen, die vind ik ook wel mooi.quote:Op zondag 30 september 2012 18:31 schreef EpicKnife het volgende:
Hoe de freaking hell kan dit meisje nu al zulke vette armor hebben op lvl 8?
[ afbeelding ]
dyes zijn per characterquote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Dyes gaan mee op alle accounts? Het kan ook cosmetica zijn trouwens.
Dyes gaan niet mee op alle accounts, mijn alt heeft niet dezelfde dyes als mijn main.quote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Dyes gaan mee op alle accounts? Het kan ook cosmetica zijn trouwens.
die is dan ook wel vrij duur ja. Wit is ook wel mooi, alleen past niet overal.quote:Op zondag 30 september 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik wil eigenlijk zwarte dye. Lijkt me wel tof helemaal in het zwart.
even sparen inderdaad, volgens mij kost hij nu zo rond de 3 gold. Valt zoals vrijwel elk item wel goed te doen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Ik hoop op een drop en anders even sparen
Oh dat valt mee, ik ga vanaf nu ook alles wat ik "collect" (ore, etc.) verkopen, wat ik niet gebruik. Ik doe toch alleen tailoring en leatherworking, wat nog steeds niet opschiet trouwensquote:Op zondag 30 september 2012 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
even sparen inderdaad, volgens mij kost hij nu zo rond de 3 gold. Valt zoals vrijwel elk item wel goed te doen.
nee, maar key is volgens mij goedkoper. 75 gems per stuk en 300 voor 5. Kan het mishebben.quote:Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat valt mee, ik ga vanaf nu ook alles wat ik "collect" (ore, etc.) verkopen, wat ik niet gebruik. Ik doe toch alleen tailoring en leatherworking, wat nog steeds niet opschiet trouwens![]()
Meteen nog een andere vraag: die Black Lion key, kun je die gewoon meerdere malen gebruiken? Ik heb nu 7 kisten en nog geen key, omdat die key nogal duur is zag ik (200 gems?).
Gelijk maar gedaanquote:Op zondag 30 september 2012 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
En een andere klas erbij nemen, voor de afwisseling is het ook wel fijn als je de beesten soms even snel kan afmaken.
80? Ik bekijk nu een youtube filmpje van die stones maar ik snap er nog weinig van. :pquote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
transmutation stones, mijn 80 stones krijg ik ook voorlopig nog niet op. Of die HoM transmutation dingen, die vind ik ook wel mooi.
[..]
dyes zijn per character
Ben zelf wat meer fan van Ranger in PvE, maar scheelt niet veel. Het wapen kunnen wisselen van een ranger is erg fijn, een engineer heeft op zich wel utility skills er voor, maar vond dat niet zo fijn werken. En je hebt als ranger een pet die echt enorm veel damage kan tanken. Je ziet ook een stuk meer rangers vanwege die reden.quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gelijk maar gedaanEngineer aangemaakt, en dat hakt een stuk makkerlijker weg zeg!
op zijn minstquote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
80? Ik bekijk nu een youtube filmpje van die stones maar ik snap er nog weinig van. :p
Wacht, hoe krijg je die nou dan? En moet je er een vette armor piece voor hebben om een item te combineren voor die look? Het zit mij een beetje vaagquote:
black dye is toch wat anders dan midnight firequote:Op zondag 30 september 2012 20:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Toevallig vandaag die zwarte dye gekocht, was iets minder dan 2 gold (Midnight fire). Ziet er idd erg strak uit
map completion krijg je sowieso 3 mutation stones en aangezien ik op mijn eerste character alle PvE maps heb gecomplete en op mijn tweede ook alweer een aantal, zit je toch wel tegen de 100 stones.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Wacht, hoe krijg je die nou dan? En moet je er een vette armor piece voor hebben om een item te combineren voor die look? Het zit mij een beetje vaag
Ik heb een warrior als secondairy, en daarna nog een necro en engi die ik weinig gedaan heb.quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gelijk maar gedaanEngineer aangemaakt, en dat hakt een stuk makkerlijker weg zeg!
www.gw2carthographers.comquote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef timmmmm het volgende:
Level 36 hier. Welk area is leuk levelen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |