Niet doen! Ik houd niet van impostors. Gewoon lekker naar de achterwerk van een man kijken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Asura en Human. Ik kan echt niet kiezen. Stiekem wil ik gewoon een chick zijn.
Dit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat heeft dat nu weer met impostors te maken.
Ik kijk liever naar een femal character dan naar man boobs.
Irritant ja, zou gewoon hidden moeten zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Wat stom. Ik ben level 30. Staat er bij mijn elite skills een skill waarbij ik een wolf kan summonnen. Ik denk awesome, dus die wil ik. Maar dat is de enige van 5 of 6 skills ofzo die ik niet kan nemen. Dik hatelijk. Iemand enig idee waarom niet?
Het is een fantasiespel, dus het maakt niet echt uit. Persoonlijk vind ik het meestal wat vervelend om met een vrouwelijke character rond te lopen. Maar misschien komt daar verandering in.quote:
Ik heb het voornamelijk gedaan omdat je dan ongemerkt toch sneller hulp en items krijgt van andere spelers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is een fantasiespel, dus het maakt niet echt uit. Persoonlijk vind ik het meestal wat vervelend om met een vrouwelijke character rond te lopen. Maar misschien komt daar verandering in.
Pecunia snap ik. Sophie niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk gedaan omdat je dan ongemerkt toch sneller hulp en items krijgt van andere spelers.
Mijn char heet: Sophie Pecunia.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Pecunia snap ik. Sophie niet.
Ik vind het een mooie meisjesnaam.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet hoe je erop gekomen bent
Hoo! Please help Quaggans!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet alleen een hekel aan onderwater questen maar OOK aan questen in grotten, bah.
Ik sla zoveel mogelijk over, ik haat die grotten, ik verdwaal altijdquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoo! Please help Quaggans!
omg ik heb precies hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sla zoveel mogelijk over, ik haat die grotten, ik verdwaal altijd
voor 2000 gems, dus 25 euro of 7,5 goldquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Je kan die unlocken met gems toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |