Niet doen! Ik houd niet van impostors. Gewoon lekker naar de achterwerk van een man kijken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Asura en Human. Ik kan echt niet kiezen. Stiekem wil ik gewoon een chick zijn.
Dit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat heeft dat nu weer met impostors te maken.
Ik kijk liever naar een femal character dan naar man boobs.
Irritant ja, zou gewoon hidden moeten zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Wat stom. Ik ben level 30. Staat er bij mijn elite skills een skill waarbij ik een wolf kan summonnen. Ik denk awesome, dus die wil ik. Maar dat is de enige van 5 of 6 skills ofzo die ik niet kan nemen. Dik hatelijk. Iemand enig idee waarom niet?
Het is een fantasiespel, dus het maakt niet echt uit. Persoonlijk vind ik het meestal wat vervelend om met een vrouwelijke character rond te lopen. Maar misschien komt daar verandering in.quote:
Ik heb het voornamelijk gedaan omdat je dan ongemerkt toch sneller hulp en items krijgt van andere spelers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is een fantasiespel, dus het maakt niet echt uit. Persoonlijk vind ik het meestal wat vervelend om met een vrouwelijke character rond te lopen. Maar misschien komt daar verandering in.
Pecunia snap ik. Sophie niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk gedaan omdat je dan ongemerkt toch sneller hulp en items krijgt van andere spelers.
Mijn char heet: Sophie Pecunia.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Pecunia snap ik. Sophie niet.
Ik vind het een mooie meisjesnaam.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet hoe je erop gekomen bent
Hoo! Please help Quaggans!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet alleen een hekel aan onderwater questen maar OOK aan questen in grotten, bah.
Ik sla zoveel mogelijk over, ik haat die grotten, ik verdwaal altijdquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoo! Please help Quaggans!
omg ik heb precies hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sla zoveel mogelijk over, ik haat die grotten, ik verdwaal altijd
voor 2000 gems, dus 25 euro of 7,5 goldquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Je kan die unlocken met gems toch?
Ik ben daar ook een keer geweest.. heb het ook niet gehaald, maar ik legde overal knockback mijnen neer.. gewoon omdat het konquote:Op zondag 30 september 2012 11:21 schreef Ooku het volgende:
Gisteren 3,5 met 15 guildies in de jumping puzzle in The Eternal Battlegrounds gezeten. Schoot niet op, want we gingen room na room. Telkens failde er iemand en was er weer een horde Invaders. Konden we weer opnieuw beginnen met de room. Uiteindelijk gefailed omdat we allen werden gekickt door inactivity na dood te zijn gegaan tegen een groep van 30 invaders die de laatste room aan het campen waren
Wel leuk tho, maar niets mee opgeschoten
Maar dan roleplay je je als een meisje, dat maakt je wel weer een beetje homoquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie meisjesnaam.
quote:Op zondag 30 september 2012 11:40 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar dan roleplay je je als een meisje, dat maakt je wel weer een beetje homo
quote:Op zondag 30 september 2012 11:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik kijk liever naar een vrouwenkont.
n00b, de bloodwitch zit in een cave. Dus vanaf het punt waarop je haar op de kaart ziet, naar het noorden zwemmen en dan wat naar beneden. Daar zie je een cave entrance, waar je de bloodwitch kan vinden.quote:Op zondag 30 september 2012 11:51 schreef DjinN het volgende:
godver, hele tijd naar blood witch zitten zoeken, kan ik dr niet vinden![]()
Zie haar health droppen, zie dat ik wat map betreft op het goede punt zit maar nog zie ik NIKS. Begrijp er niks van
Noob? En wie the f*ck ben jij dan?quote:Op zondag 30 september 2012 11:59 schreef Ooku het volgende:
[..]
n00b, de bloodwitch zit in een cave. Dus vanaf het punt waarop je haar op de kaart ziet, naar het noorden zwemmen en dan wat naar beneden. Daar zie je een cave entrance, waar je de bloodwitch kan vinden.
Oh dat scheelt ook weer iddquote:Op zondag 30 september 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
Soms heb je mazzel: ik was met een skill point bezig, helaas ik ging dood en moest re-spawnen bij een way point, maar even later kreeg ik opeens TOCH de skill point! Zeker een andere speler in de buurt geweest die het had afgemaakt.
wat is dit dan, ik heb ook gewoon allemaal lekkere wijven om mee te spelenquote:Op zondag 30 september 2012 11:40 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar dan roleplay je je als een meisje, dat maakt je wel weer een beetje homo
Printscreen maar eens.quote:Op zondag 30 september 2012 12:30 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is dit dan, ik heb ook gewoon allemaal lekkere wijven om mee te spelen
Ik ook nu net. En kom er niet meer opquote:Op zondag 30 september 2012 11:23 schreef DjinN het volgende:
Huh, ik word ineenkeer van de server gegooid
Goede manier om iemand te helpen.quote:Op zondag 30 september 2012 11:59 schreef Ooku het volgende:
[..]
n00b, de bloodwitch zit in een cave. Dus vanaf het punt waarop je haar op de kaart ziet, naar het noorden zwemmen en dan wat naar beneden. Daar zie je een cave entrance, waar je de bloodwitch kan vinden.
In sPvP en WvW zijn mesmers erg sterk, mesmers worden inderdaad steeds sterker op hoger level maar blijven struggelen in PvE soms.quote:Op zondag 30 september 2012 15:16 schreef Blistering het volgende:
Ook maar gezwicht en gekochtNa 8 jaar WoW wou ik wel eens wat anders.
Human Mesmer gestart, wel heel erg tof. Doe alleen amper damage op level 6, moet serieus buffelen als een gek om meerdere mobs door te krijgen![]()
Nja, zal nog wel beter worden hopelijk.
het is niet de sterkste pve class, guardian, ranger of elementalist in een groep is wat makkelijkerquote:Op zondag 30 september 2012 15:16 schreef Blistering het volgende:
Ook maar gezwicht en gekochtNa 8 jaar WoW wou ik wel eens wat anders.
Human Mesmer gestart, wel heel erg tof. Doe alleen amper damage op level 6, moet serieus buffelen als een gek om meerdere mobs dood te krijgen![]()
Nja, zal nog wel beter worden hopelijk.
Er zit niet zo veel verschil in en hier zitten ook wel een paar mensen die mesmers als main hebben in PvE, die redden zich prima er mee. Maar feit is dat het niet ideaal is tegen de meeste groepen. Net zo als veel casters niet zo goed zijn tegen 1 enkele boss en wel weer prima tegen grote groepen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef Blistering het volgende:
Ah ok dan. Nouja, ik blijf 't gewoon wel spelen zolang ik 't nog tof vind. Zal vanzelf wel beter gaan gok ik.
En een andere klas erbij nemen, voor de afwisseling is het ook wel fijn als je de beesten soms even snel kan afmaken.quote:Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef Blistering het volgende:
Ah ok dan. Nouja, ik blijf 't gewoon wel spelen zolang ik 't nog tof vind. Zal vanzelf wel beter gaan gok ik.
Misschien een alt die al level 80 is? Coole Dyes gevonden?quote:Op zondag 30 september 2012 18:31 schreef EpicKnife het volgende:
Hoe de freaking hell kan dit meisje nu al zulke vette armor hebben op lvl 8?
[ afbeelding ]
Dyes gaan mee op alle accounts? Het kan ook cosmetica zijn trouwens.quote:Op zondag 30 september 2012 18:34 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Misschien een alt die al level 80 is? Coole Dyes gevonden?
transmutation stones, mijn 80 stones krijg ik ook voorlopig nog niet op. Of die HoM transmutation dingen, die vind ik ook wel mooi.quote:Op zondag 30 september 2012 18:31 schreef EpicKnife het volgende:
Hoe de freaking hell kan dit meisje nu al zulke vette armor hebben op lvl 8?
[ afbeelding ]
dyes zijn per characterquote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Dyes gaan mee op alle accounts? Het kan ook cosmetica zijn trouwens.
Dyes gaan niet mee op alle accounts, mijn alt heeft niet dezelfde dyes als mijn main.quote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Dyes gaan mee op alle accounts? Het kan ook cosmetica zijn trouwens.
die is dan ook wel vrij duur ja. Wit is ook wel mooi, alleen past niet overal.quote:Op zondag 30 september 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik wil eigenlijk zwarte dye. Lijkt me wel tof helemaal in het zwart.
even sparen inderdaad, volgens mij kost hij nu zo rond de 3 gold. Valt zoals vrijwel elk item wel goed te doen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Ik hoop op een drop en anders even sparen
Oh dat valt mee, ik ga vanaf nu ook alles wat ik "collect" (ore, etc.) verkopen, wat ik niet gebruik. Ik doe toch alleen tailoring en leatherworking, wat nog steeds niet opschiet trouwensquote:Op zondag 30 september 2012 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
even sparen inderdaad, volgens mij kost hij nu zo rond de 3 gold. Valt zoals vrijwel elk item wel goed te doen.
nee, maar key is volgens mij goedkoper. 75 gems per stuk en 300 voor 5. Kan het mishebben.quote:Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat valt mee, ik ga vanaf nu ook alles wat ik "collect" (ore, etc.) verkopen, wat ik niet gebruik. Ik doe toch alleen tailoring en leatherworking, wat nog steeds niet opschiet trouwens![]()
Meteen nog een andere vraag: die Black Lion key, kun je die gewoon meerdere malen gebruiken? Ik heb nu 7 kisten en nog geen key, omdat die key nogal duur is zag ik (200 gems?).
Gelijk maar gedaanquote:Op zondag 30 september 2012 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
En een andere klas erbij nemen, voor de afwisseling is het ook wel fijn als je de beesten soms even snel kan afmaken.
80? Ik bekijk nu een youtube filmpje van die stones maar ik snap er nog weinig van. :pquote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
transmutation stones, mijn 80 stones krijg ik ook voorlopig nog niet op. Of die HoM transmutation dingen, die vind ik ook wel mooi.
[..]
dyes zijn per character
Ben zelf wat meer fan van Ranger in PvE, maar scheelt niet veel. Het wapen kunnen wisselen van een ranger is erg fijn, een engineer heeft op zich wel utility skills er voor, maar vond dat niet zo fijn werken. En je hebt als ranger een pet die echt enorm veel damage kan tanken. Je ziet ook een stuk meer rangers vanwege die reden.quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gelijk maar gedaanEngineer aangemaakt, en dat hakt een stuk makkerlijker weg zeg!
op zijn minstquote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
80? Ik bekijk nu een youtube filmpje van die stones maar ik snap er nog weinig van. :p
Wacht, hoe krijg je die nou dan? En moet je er een vette armor piece voor hebben om een item te combineren voor die look? Het zit mij een beetje vaagquote:
black dye is toch wat anders dan midnight firequote:Op zondag 30 september 2012 20:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Toevallig vandaag die zwarte dye gekocht, was iets minder dan 2 gold (Midnight fire). Ziet er idd erg strak uit
map completion krijg je sowieso 3 mutation stones en aangezien ik op mijn eerste character alle PvE maps heb gecomplete en op mijn tweede ook alweer een aantal, zit je toch wel tegen de 100 stones.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Wacht, hoe krijg je die nou dan? En moet je er een vette armor piece voor hebben om een item te combineren voor die look? Het zit mij een beetje vaag
Ik heb een warrior als secondairy, en daarna nog een necro en engi die ik weinig gedaan heb.quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gelijk maar gedaanEngineer aangemaakt, en dat hakt een stuk makkerlijker weg zeg!
www.gw2carthographers.comquote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef timmmmm het volgende:
Level 36 hier. Welk area is leuk levelen nu?
100% map completion? Daar ben je wel even mee bezig zeg, haha. Mijn point of interest / vista's in lions arch resetten gewoon af en toe. Bug?quote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
map completion krijg je sowieso 3 mutation stones en aangezien ik op mijn eerste character alle PvE maps heb gecomplete en op mijn tweede ook alweer een aantal, zit je toch wel tegen de 100 stones.
Met die stones kan je inderdaad de stats van het ene item combineren met de looks van het andere item. Alleen werken die basis stones alleen op gear van lvl 1 - 79 en voor lvl 80 pieces heb je fine stones nodig. Die kan je kopen in de gemstore of krijgen van de BL chests. Tot nu toe heb ik 1 keer 5 pieces gekregen van zo'n chest en ik heb toch al aardig wat kistjes geopend.
Men neme 2 armors OF 2 weapons en met een transmutation stone maar je er 1 armor OF 1 weapon van waarbij het uiterlijk van de ene en de stats van de andere worden samengevoed.quote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef EpicKnife het volgende:
Ik snap die mutation stones niet. Ik wil ook die vette armorik sleep 1 item erin, maar dan?
Hij bedoelt 1 maparea. Ik kreeg voor volledig compleet maken van 'cove' 3 stenen en een bak XP als reward.quote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
100% map completion? Daar ben je wel even mee bezig zeg, haha. Mijn point of interest / vista's in lions arch resetten gewoon af en toe. Bug?
Het is allemaal zwart en donker. Dat verschil zie je echt niet tenzij je ver inzoomed.quote:Op zondag 30 september 2012 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
black dye is toch wat anders dan midnight fire
Mijn tweede char is een Asura. Tja, ik weet het niet. Ze zijn lelijk, maar hun humor en intelligentie is wel tof. Verder speel ik wel veel liever met Sophie de human.quote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef EpicKnife het volgende:
Ohja, 100% completed. Ik ben een beetje verdrietig. Ontzettende spijt dat ik een asura heb genomen. Lelijke krengen zijn het. Je ziet amper armor ja!
Wel meer dan een plek hoorquote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
Dat spotje waar je kan duiken in zwemkleding is trouwens echt tof.
Fout man. Zo foutquote:Op zondag 30 september 2012 22:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Nog even ter illustratie, die Midnight Fire is imo echt zwart. Hoe donkerder, hoe beter![]()
[ afbeelding ]
gewoon green swords op de tp kopen, die staan er voor merchant price opquote:Op zondag 30 september 2012 22:19 schreef Blistering het volgende:
Vond m'n engineer maar boring, met die bommen enzo
Nu Norn Warrior, Mary EloiseMaarem, beetje dom bezig geweest glaube ich. Weaponsmithing genomen, en die greatsword gemaakt. Maar daarna zag ik dat ik ook inscriptions kan maken, volgens mij had ik die beter kunnen maken vóór ik dat zwaard had gemaakt?
sowieso een caster ja, necro, mesmer en elementalist.quote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef Ooku het volgende:
Ik heb nu een Ranger op lvl 80, een Guardian op lvl 32, maar ik wil eigenlijk nog iets erbij hebben. Zelf dacht ik aan een necromancer, maar welke race vinden jullie erbij passen?
Twee chars van lvl 6. En nog niet zo ver hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wel meer dan een plek hoor
Welk level ben je nu? Waar zit ge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |