De clit is een penis die niet uitgegroid is he..quote:Op donderdag 27 september 2012 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben meisjes ook een voorhuid
Iemand die zijn biologie kentquote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
De clit is een penis die niet uitgegroid is he..
Vroeger hadden we allemaal een vagina, kijk maar naar dat litteken dat over je zak loopt, dat is ooit in de baarmoeder dichtgegroeid.
* AldoTheApache bekijkt het litteken over zijn zakquote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeger hadden we allemaal een vagina, kijk maar naar dat litteken dat over je zak loopt, dat is ooit in de baarmoeder dichtgegroeid.
quote:
Ja, soort meditatie. Heb een cd'tje waar begeleiding opstaat waardoor ik met mijn adem mijn hele lichaam doorga. Van mn tenen tot mijn kruin ga ik dan alle lichaamsdelen stuk voor stuk af. Puur door mijn aandacht erop te focussen. Je ligt gewoon en je ademt gewoonquote:
Omdat het kanquote:Op donderdag 27 september 2012 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache bekijkt het litteken over zijn zak
Deze Mur heeft goed opgelet in mijn lessen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n opleidingquote:Op donderdag 27 september 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, soort meditatie. Heb een cd'tje waar begeleiding opstaat waardoor ik met mijn adem mijn hele lichaam doorga. Van mn tenen tot mijn kruin ga ik dan alle lichaamsdelen stuk voor stuk af. Puur door mijn aandacht erop te focussen. Je ligt gewoon en je ademt gewoon
Moet het voor school doen. Krijg er 5 studiepunten voor. Heerlijk
ben jij biologiedocent?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze Mur heeft goed opgelet in mijn lessen.
In opleiding.quote:
We kunnen het altijd proberen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Ik hoop dat t me ooit lukt om door penetratie te komen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Zal ik ?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Jij bent lief.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In opleiding.
[..]
We kunnen het altijd proberen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kunnen het altijd proberen.
Hoe wil jij dat doen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |