De clit is een penis die niet uitgegroid is he..quote:Op donderdag 27 september 2012 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben meisjes ook een voorhuid
Iemand die zijn biologie kentquote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
De clit is een penis die niet uitgegroid is he..
Vroeger hadden we allemaal een vagina, kijk maar naar dat litteken dat over je zak loopt, dat is ooit in de baarmoeder dichtgegroeid.
* AldoTheApache bekijkt het litteken over zijn zakquote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeger hadden we allemaal een vagina, kijk maar naar dat litteken dat over je zak loopt, dat is ooit in de baarmoeder dichtgegroeid.
quote:
Ja, soort meditatie. Heb een cd'tje waar begeleiding opstaat waardoor ik met mijn adem mijn hele lichaam doorga. Van mn tenen tot mijn kruin ga ik dan alle lichaamsdelen stuk voor stuk af. Puur door mijn aandacht erop te focussen. Je ligt gewoon en je ademt gewoonquote:
Omdat het kanquote:Op donderdag 27 september 2012 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache bekijkt het litteken over zijn zak
Deze Mur heeft goed opgelet in mijn lessen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n opleidingquote:Op donderdag 27 september 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, soort meditatie. Heb een cd'tje waar begeleiding opstaat waardoor ik met mijn adem mijn hele lichaam doorga. Van mn tenen tot mijn kruin ga ik dan alle lichaamsdelen stuk voor stuk af. Puur door mijn aandacht erop te focussen. Je ligt gewoon en je ademt gewoon
Moet het voor school doen. Krijg er 5 studiepunten voor. Heerlijk
ben jij biologiedocent?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze Mur heeft goed opgelet in mijn lessen.
In opleiding.quote:
We kunnen het altijd proberen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Ik hoop dat t me ooit lukt om door penetratie te komen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Zal ik ?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Jij bent lief.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In opleiding.
[..]
We kunnen het altijd proberen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kunnen het altijd proberen.
Hoe wil jij dat doen dan?quote:
Kan, maar ik heb liever een pik.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De g-spot is bij mij kennelijk makkelijk gevonden. Ik kom echt zoo makkelijk en vaak
quote:
Die heb ikquote:
voor JJH?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die heb ik![]()
![]()
voorbind that is
Ik heb een voorbinddildo die precies als een pik voelt. Nog lekkerder zelfs, want ribbelsquote:
Nee dat gaat me niet lukkenquote:
tsss... ik heb ook ribbels hoor... noemen we aderenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een voorbinddildo die precies als een pik voelt. Nog lekkerder zelfs, want ribbels
ow ja, jullie hadden een open relatiequote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee dat gaat me niet lukken
for them lady's
snap ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb liever Mur's pik.
Hebben we nog steeds.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow ja, jullie hadden een open relatie
Ik meen 't hoor.quote:
Kwam ik ook pas op mijn 16e achter toen ik mee keek in de boeken van de moeder van mijn toenmalige ex die dokters assistente was.quote:
maar, ze wilde al die van mijquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb liever Aldo's pik.
Nee.quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar, ze wilde al die van mij
[..]
Van je toenmalige ex? Nu dus je vriendin?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kwam ik ook pas op mijn 16e achter toen ik mee keek in de boeken van de moeder van mijn toenmalige ex die dokters assistente was.
of hij kwam er achter dat het zijn zus wasquote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van je toenmalige ex? Nu dus je vriendin?
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van je toenmalige ex? Nu dus je vriendin?
Mannen of vrouwen is voor mij geen verschil. Dan is het ook gewoon exit.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hebben we nog steeds.
Plus dames vind ik al helemaal een ander verhaal, daar is geen open relatie voor nodig.
Als hij geen boobies en kutje heeft is het voor hem geen concurrentie dus is het gewoon speelgoed voor mij
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of hij kwam er achter dat het zijn zus was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |