De clit is een penis die niet uitgegroid is he..quote:Op donderdag 27 september 2012 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben meisjes ook een voorhuid
Iemand die zijn biologie kentquote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
De clit is een penis die niet uitgegroid is he..
Vroeger hadden we allemaal een vagina, kijk maar naar dat litteken dat over je zak loopt, dat is ooit in de baarmoeder dichtgegroeid.
* AldoTheApache bekijkt het litteken over zijn zakquote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeger hadden we allemaal een vagina, kijk maar naar dat litteken dat over je zak loopt, dat is ooit in de baarmoeder dichtgegroeid.
quote:
Ja, soort meditatie. Heb een cd'tje waar begeleiding opstaat waardoor ik met mijn adem mijn hele lichaam doorga. Van mn tenen tot mijn kruin ga ik dan alle lichaamsdelen stuk voor stuk af. Puur door mijn aandacht erop te focussen. Je ligt gewoon en je ademt gewoonquote:
Omdat het kanquote:Op donderdag 27 september 2012 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache bekijkt het litteken over zijn zak
Deze Mur heeft goed opgelet in mijn lessen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n opleidingquote:Op donderdag 27 september 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, soort meditatie. Heb een cd'tje waar begeleiding opstaat waardoor ik met mijn adem mijn hele lichaam doorga. Van mn tenen tot mijn kruin ga ik dan alle lichaamsdelen stuk voor stuk af. Puur door mijn aandacht erop te focussen. Je ligt gewoon en je ademt gewoon
Moet het voor school doen. Krijg er 5 studiepunten voor. Heerlijk
ben jij biologiedocent?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze Mur heeft goed opgelet in mijn lessen.
In opleiding.quote:
We kunnen het altijd proberen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Ik hoop dat t me ooit lukt om door penetratie te komen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Zal ik ?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Jij bent lief.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In opleiding.
[..]
We kunnen het altijd proberen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kunnen het altijd proberen.
Hoe wil jij dat doen dan?quote:
Kan, maar ik heb liever een pik.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De g-spot is bij mij kennelijk makkelijk gevonden. Ik kom echt zoo makkelijk en vaak
quote:
Die heb ikquote:
voor JJH?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die heb ik![]()
![]()
voorbind that is
Ik heb een voorbinddildo die precies als een pik voelt. Nog lekkerder zelfs, want ribbelsquote:
Nee dat gaat me niet lukkenquote:
tsss... ik heb ook ribbels hoor... noemen we aderenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een voorbinddildo die precies als een pik voelt. Nog lekkerder zelfs, want ribbels
ow ja, jullie hadden een open relatiequote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee dat gaat me niet lukken
for them lady's
snap ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb liever Mur's pik.
Hebben we nog steeds.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow ja, jullie hadden een open relatie
Ik meen 't hoor.quote:
Kwam ik ook pas op mijn 16e achter toen ik mee keek in de boeken van de moeder van mijn toenmalige ex die dokters assistente was.quote:
maar, ze wilde al die van mijquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb liever Aldo's pik.
Nee.quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar, ze wilde al die van mij
[..]
Van je toenmalige ex? Nu dus je vriendin?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kwam ik ook pas op mijn 16e achter toen ik mee keek in de boeken van de moeder van mijn toenmalige ex die dokters assistente was.
of hij kwam er achter dat het zijn zus wasquote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van je toenmalige ex? Nu dus je vriendin?
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van je toenmalige ex? Nu dus je vriendin?
Mannen of vrouwen is voor mij geen verschil. Dan is het ook gewoon exit.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hebben we nog steeds.
Plus dames vind ik al helemaal een ander verhaal, daar is geen open relatie voor nodig.
Als hij geen boobies en kutje heeft is het voor hem geen concurrentie dus is het gewoon speelgoed voor mij
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of hij kwam er achter dat het zijn zus was
gelukkig heb ik geen relatie met jouquote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Mannen of vrouwen is voor mij geen verschil. Dan is het ook gewoon exit.
Zo lief dat ik je wil bespringen en dingen met je wil doen die ik volgende week in je oor ga fluisteren.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen relatie met jou
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze speelt hard to get, ik weet het zeker!
Je mocht willen dat je een relatie had met twiquote:Op donderdag 27 september 2012 14:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Hihihihi.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo lief dat ik je wil bespringen en dingen met je wil doen die ik volgende week in je oor ga fluisteren.
Stiekum wil ze ons gewoon allebeiquote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze speelt hard to get, ik weet het zeker!
sure honeyquote:Op donderdag 27 september 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je een relatie had met twi
Die clipquote:Op donderdag 27 september 2012 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stiekum wil ze ons gewoon allebei
Can't blame her.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon doen? Waarom dan nog in zn oor fluisteren?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo lief dat ik je wil bespringen en dingen met je wil doen die ik volgende week in je oor ga fluisteren.
Die kan ik pas kijken als ik thuis ben, noez.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bedankt voor het posten van die gedachte, m'n omeletje komt er bijna weer van naar boven zetten.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ligt eraan hoeveel FOK!kers er blijven pitten.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon doen? Waarom dan nog in zn oor fluisteren?
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als jij een baard hebt klopt het, want ik heb bakkebaarden![]()
Nu wil ik ook blijven pitten.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel FOK!kers er blijven pitten.
Flipsje zou wel mogen kijken.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel FOK!kers er blijven pitten.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]Perfectie
[..]
Nu wil ik ook blijven pitten.
Dan wordt t sowieso n threeway.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]Perfectie
[..]
Nu wil ik ook blijven pitten.
Ik hou niet van voyeurs. Je doet mee of je gaat weg.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flipsje zou wel mogen kijken.
En als ik flipsje nou uitwoon, en jullie gewoon een stukje verder liggen, mogen we dan afkijken?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flipsje zou wel mogen kijken.
Kun je tellen?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En als ik ook blijf pitten?
maar ik dan??quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als ik flipsje nou uitwoon, en jullie gewoon een stukje verder liggen, mogen we dan afkijken?
neequote:Op donderdag 27 september 2012 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik dan??
Knetter doet ook mee toch?
Je weet niet hoe t moet?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als ik flipsje nou uitwoon, en jullie gewoon een stukje verder liggen, mogen we dan afkijken?
Ik zal het haar melden.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou niet van voyeurs. Je doet mee of je gaat weg.
Ik weet niet of ik dan van je af kan blijven.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 27 september 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
flips moet het nog leren.
[..]
Valt hier geen compromis over te sluiten?
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Downloaden?
Ik stream dat alleen nog maar
Is goed, alleen als ik jouw goddelijke achterkant mag aanraken.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
flips moet het nog leren.
[..]
Valt hier geen compromis over te sluiten?
volgens mij heb jij allemaal gedachtes nu door je hoofd spokenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed, alleen als ik jouw goddelijke achterkant mag aanraken.
En ik kan er helemaal niks mee in de bus.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens mij heb jij allemaal gedachtes nu door je hoofd spoken![]()
We hebben een deal.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed, alleen als ik jouw goddelijke achterkant mag aanraken.
geil zijn kan altijdquote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik kan er helemaal niks mee in de bus.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef twi het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik erover twijfel dat je het misschien nog serieus meent ook
dankjequote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef twi het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik erover twijfel dat je het misschien nog serieus meent ook
Yeah.quote:
Moet je tips vragen aan Lokasenna. Die is daar ervaren in.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik kan er helemaal niks mee in de bus.
Er zit iemand naast me.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geil zijn kan altijden stiekem een vinger over je broek laten gaan
Ik wist al lang dat jouw bibs te betasten wasquote:Op donderdag 27 september 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
En nu je weet dat mijn bips te betasten is wil je opeens wel komen he.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je tips vragen aan Lokasenna. Die is daar ervaren in.
Maar voor jou is hij ook altijd beschikbaar, dat is anders.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist al lang dat jouw bibs te betasten was.
Loka heeft een paar keer in de trein zitten soppen met mensen in de coupe.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]Lijkt me wel wat eerlijk gezegd.
Oh soppen. Is het daarbij gebleven? Ze heeft geen verdere ervaringen samen met Newb?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka heeft een paar keer in de trein zitten soppen met mensen in de coupe.
Ransaap.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een bazin.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien inmiddels wel. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Oh soppen. Is het daarbij gebleven? Ze heeft geen verdere ervaringen samen met Newb?
Loka is inderdaad best een bazin. Jammer dat ze er niet is volgende week.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een bazin.ik heb wel eens met ex geflikflooit in de trein, maar die coupe was nagenoeg leeg.
Nee idd, ze lijkt me sowieso wel tof.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka is inderdaad best een bazin. Jammer dat ze er niet is volgende week.
Ze is schattig.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee idd, ze lijkt me sowieso wel tof.
Sport ze.quote:
Schattige mensenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Sport ze.vergeet t vet niet schat
Daar ben ik o.a. voor.quote:
Werk ze Kaneeltjequote:Op donderdag 27 september 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even aankleden en dan naar werk.
Lekker de hele avond praten met mensen en betaald krijgen.
Tot vanavond
Tschussquote:Op donderdag 27 september 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even aankleden en dan naar werk.
Lekker de hele avond praten met mensen en betaald krijgen.
Tot vanavond
Meet in Leiden.quote:
Wat ben je ook schattig.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tschuss. De umlaut denk je er maar bij.
die meet van hier gaat denk ik toch niet door.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
2 meets in/rond hetzelfde weekend?
handig.
Die in leiden is van een andere SC.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
2 meets in/rond hetzelfde weekend?
handig.
waarvan veel users hier zitten.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die in leiden is van een andere SC.
Boeie.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarvan veel users hier zitten.
handig
Heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:12 schreef JJH het volgende:
[..]
No offence, maar houd dat dan ff waar het hoort.
Cum at me brah!quote:
Kan niet, ik heb geen penisquote:Op donderdag 27 september 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in.
[..]
Cum at me brah!
Meh, bij nader inzien trek ik mijn voorstel terug.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik daarmee over jou heen cummen?
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meh, bij nader inzien trek ik mijn voorstel terug.
Ga je celibaatquote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door samzz durf ik hem nu nooit meer uit te lenen.
Nee, dat zou te ver gaan. Misschien moet je dan toch maar overdenken je penis uit te lenen, met jezelf eraanquote:Op donderdag 27 september 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kan ik de wereld niet aandoen.
Dat is wellicht de beste oplossing.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zou te ver gaan. Misschien moet je dan toch maar overdenken je penis uit te lenen, met jezelf eraan.
taxiquote:
Ik heb weer zin in een mini-meetquote:Op donderdag 27 september 2012 15:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die meet van hier gaat denk ik toch niet door.
ik heb er iig nog maar weinig behoefte aan
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zou te ver gaan. Misschien moet je dan toch maar overdenken je penis uit te lenen, met jezelf eraan.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is wellicht de beste oplossing.
zondag pasquote:
heeft zeker ook altijd in de garage gestaan en is van een oud vrouwtjequote:Op donderdag 27 september 2012 15:27 schreef heloef het volgende:
Te huur: penis 18 jaar oud en nooit gebruikt.
Van een oud dametje geweest zeker?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:27 schreef heloef het volgende:
Te huur: penis 18 jaar oud en nooit gebruikt.
Dan lig ik er nog geeneens in denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zondag pas![]()
morgen weer een ritje Luxemburg![]()
moet ik er weer om 2 uur uit
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Van een oud dametje geweest zeker?
edit... gf was me voor :/
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft zeker ook altijd in de garage gestaan en is van een oud vrouwtje![]()
beter dan bellen naar scheldsletjesquote:Op donderdag 27 september 2012 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Schelden op belsletjes van de Duo, woohooo!
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Van een oud dametje geweest zeker?
edit... gf was me voor :/
Klotelui serieusquote:Op donderdag 27 september 2012 15:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
beter dan bellen naar scheldsletjes
10 watte?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit kan toch nooit wat opleveren..
uurtje bus verbouwen, vervolgens een uurtje rolstoelen laden, 10 Minuten rijden, mensen er weer uit, anderhalf tot 2 uur over een manege hobbelen en zometeen weer 20 minuten laden, 10 rijden kwartier lossen en weer een uur ombouwen.. en dan zorgen dat ik om 21:00 in Brussel ben
oh, en hoi Memo
Maar je helpt wel weer mee die mensen een leuke dag te bezorgen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
uurtje bus verbouwen, vervolgens een uurtje rolstoelen laden, 10 Minuten rijden, mensen er weer uit, anderhalf tot 2 uur over een manege hobbelen en zometeen weer 20 minuten laden, 10 rijden kwartier lossen en weer een uur ombouwen.. en dan zorgen dat ik om 21:00 in Brussel ben
oh, en hoi Memo
nic ook nog nietquote:Op donderdag 27 september 2012 15:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan lig ik er nog geeneens in denk ik.
je baas zal het niet voor niets doenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
oh, en hoi Memo
Mja IBG moet gewoon hun site functionerend krijgen, dit heeft me alleen al 300,- aan reiskosten alleen gekostquote:Op donderdag 27 september 2012 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik betaal keurig elke maand maar... geen zin in gezeik
Die mensen een mooie dag bezorgen: pricelessquote:Op donderdag 27 september 2012 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
oh, en hoi Memo
zoiets welquote:
Dat mag je vaker doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:36 schreef Cryothic het volgende:
Mag ik even tussendoor iets compleet irrelevants roepen?
Wat is die nieuwe cd van Mumford & Sons goed zeg.
Ongelooflijk, zit hier gewoon met kippenvel, briljant gewoon.
Zo, dat was het... carry on...
Iets irrelevants roepen?quote:
Beide.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Iets irrelevants roepen?
Of Mumford & Sons promoten?
In het geval van dat laatste:
![]()
![]()
![]()
True, en spannende minuten in de bus want smal pad en achteruit een erf op steken, mijn stoel hing boven een slootjequote:Op donderdag 27 september 2012 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar je helpt wel weer mee die mensen een leuke dag te bezorgen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, en spannende minuten in de bus want smal pad en achteruit een erf op steken, mijn stoel hing boven een slootje
dat gaat niet lukken met mijn vrachtwagenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, en spannende minuten in de bus want smal pad en achteruit een erf op steken, mijn stoel hing boven een slootje
De begeleidsters, zaten maar van "Oh als dat maar goed gaat, er is hier een slootje" ik helemaal uitleggen TIJDENS het achteruit rijden dat zij ongeveer op mn voorwielen zaten en ik dus makkelijk anderhalve meter over de greppel kon hangenquote:
Leuk he, Nederlanders en rijden in de tegenquote:
Live bij geweest in de HMH, daar was het wel erg tof.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vond mumford & sons ontzettend saai op pinkpop dit jaar, kon echt niet boeien
er waren ook problemen met het geluid, speelde ook mee, na elk nr gekloot met apparatuur, dus ze kwamen er ook niet lekker in, zonde wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Live bij geweest in de HMH, daar was het wel erg tof.
Alleen haalde ze het daar in hun hoofd om ook ONVERSTERKT een nummer midden in het publiek te spelen... in de HMH!
Groepje er omheen kon het horen, de rest hoorde je alleen maar "ssssst" tegen elkaar sissen
had best gelukt hoor ook met trekker/oplegger..quote:Op donderdag 27 september 2012 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat niet lukken met mijn vrachtwagen![]()
of ik moet met 1 wiel in dat slootje staan
Dan wordt het lastig om het optreden opzichzelf te waarderen jaquote:Op donderdag 27 september 2012 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er waren ook problemen met het geluid, speelde ook mee, na elk nr gekloot met apparatuur, dus ze kwamen er ook niet lekker in, zonde wel.
Sorry hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:12 schreef JJH het volgende:
[..]
No offence, maar houd dat dan ff waar het hoort.
Ja, zal de nieuwe cd weleens beluisteren, op zich geen slechte bandquote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig om het optreden opzichzelf te waarderen ja
onder mijn stoel zit mijn voorwielquote:Op donderdag 27 september 2012 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
had best gelukt hoor ook met trekker/oplegger..
ik ben aan het rondbellen en dingen regelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik aan t wachten tot ik naar huis kanquote:Op donderdag 27 september 2012 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben mij mentaal aan het voorbereiden op mn werk
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben aan het rondbellen en dingen regelen
whoepdiefucking doe.
belastingdienst:ieuw... successSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whoepdiefucking doe.
belastingdienst:Doe het dan ook gewoon via internet, zeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
whoepdiefucking doe.
belastingdienst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik mag van 17-22 morgen 12.30-22, net als gister en dinsdag tot 22 dus ()en ma tm woe volgende week), hatelijk, werk liever gewoon overdagquote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik aan t wachten tot ik naar huis kan
[..]
ieuw... success
[..]
whoepdiefucking doe.
belastingdienst:Jij bent lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
dan heeft dat aardige mens toch geen werk meer jonguh. denk aan de economie en zulksquote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe het dan ook gewoon via internet, zeur
En wat doe je voor werk dan? Horeca ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik mag van 17-22 morgen 12.30-22, net als gister en dinsdag tot 22 dus ()en ma tm woe volgende week), hatelijk, werk liever gewoon overdag
We hebben miljoenen van het belastinggeld besteed om het digitaal te kunnen doen en dan maak je er geen gebruik van.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan heeft dat aardige mens toch geen werk meer jonguh. denk aan de economie en zulks
weet je hoeveel banen dat kost.. das zondequote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben miljoenen van het belastinggeld besteed om het digitaal te kunnen doen en dan maak je er geen gebruik van.
neuh, callcenterquote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En wat doe je voor werk dan? Horeca ofzo?
Ach, dat merken we nauwelijks op de mensen die nu al thuis zittenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je hoeveel banen dat kost.. das zonde
successquote:Op donderdag 27 september 2012 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh, callcenter![]()
maar goed je moet wat
en ik moet gaan![]()
![]()
Ik bedoelde rennende mensen, autocorrect dacht er anders over.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk he, Nederlanders en rijden in de tegen.
wat een kuttijdenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik mag van 17-22 morgen 12.30-22, net als gister en dinsdag tot 22 dus ()en ma tm woe volgende week), hatelijk, werk liever gewoon overdag
Briljant... ik las ook gewoon "rennende"... gmta?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoelde rennende mensen, autocorrect dacht er anders over.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Briljant... ik las ook gewoon "rennende"... gmta?
's avonds gaan de nieuwe topics als warme broodjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat valt wel mee... grote groep die hier de heel dag rond hangt hoor
ja, dan ben ik er vaak niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
's avonds gaan de nieuwe topics als warme broodjes.
Misschien maar goed ook, wat een verhalen af en toe.quote:
Ik lees wel eens mee, maar vaak niet na 23:00 ofzoquote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook, wat een verhalen af en toe.
Ik lig ook vaak tussen 23:00 - 0:00 op bed, maar daarvoor gaat het al aardig los vind ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee, maar vaak niet na 23:00 ofzo
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Cryothic het volgende:
En nu is het tijd om weer eens richting huis te gaan.
Het ziet er naar uit dat t droog blijft... hoop ik
doei
en tot een volgende keer lieve menschen
is ook maar je moey watquote:
Waarom geen studie? Al klaar?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is ook maar je moey watopen van 8 tot 22,.zat en zon 9 22, heb ook.wel 8 17 diensten maar deze weken niet
naast studie wel ideaal, kun je ondanks studie toch nog flink uren maken. Kijk nu ik geen studie heb wel voor iets anders.
quote:
ik meestal rond 1 uur a half 2quote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lig ook vaak tussen 23:00 - 0:00 op bed, maar daarvoor gaat het al aardig los vind ik.
Meh, wilde ook de hele dag studeren. Maar mijn concentratie was er al niet meer toen ik wakker werd. Daarna had ik hem even te pakken, netjes 2 uurtjes gestudeerd, maar het kostte me zoveel moeite dat ik nu kramp in mijn kaken heb van de spanning die ik erop zetquote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Vrijgenomen van mijn werk om bezig te gaan met school, zit ik de hele dag te fokken
ik wou van alles gaan regelen en doen..quote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Vrijgenomen van mijn werk om bezig te gaan met school, zit ik de hele dag te fokken
Dan ga ik kapot, niet de ochtend erna, maar de middag die daarop volgt. 's middags moe zijn is zo kut.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik meestal rond 1 uur a half 2
9gag vind ik de laatste tijd een beetje erg veel reposts hebben dus ik kijk over een tijdje wel weerquote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wou van alles gaan regelen en doen..
in plaats daarvan zit ik 9gag te kijken en heen en weer te mailen en dm-en en in het topic te lurken
ik voel je pijn
Vertel mij watquote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik kapot, niet de ochtend erna, maar de middag die daarop volgt. 's middags moe zijn is zo kut.
mja ik werk alleen smiddags dus ik kan sochtends vrij lang slapen meestal ben ik rond half 11 wakkerquote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik kapot, niet de ochtend erna, maar de middag die daarop volgt. 's middags moe zijn is zo kut.
heb het idee dat het ook niet meer zo hard gaat.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
9gag vind ik de laatste tijd een beetje erg veel reposts hebben dus ik kijk over een tijdje wel weer
Kusje op je kakenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh, wilde ook de hele dag studeren. Maar mijn concentratie was er al niet meer toen ik wakker werd. Daarna had ik hem even te pakken, netjes 2 uurtjes gestudeerd, maar het kostte me zoveel moeite dat ik nu kramp in mijn kaken heb van de spanning die ik erop zet
precies sinds ze het een en ander veranderd hebben kom ik veel minder leuke plaatjes meer tegenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
heb het idee dat het ook niet meer zo hard gaat.
Eerst als je een paar dagen niet gekeken had dan was je een tijdje zoet er mee.
We zijn wel goed bezig ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wou van alles gaan regelen en doen..
in plaats daarvan zit ik 9gag te kijken en heen en weer te mailen en dm-en en in het topic te lurken
ik voel je pijn
Ah, ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kusje op je kakenIk ben maar begonnen. Maandag presentatie
Ik las bij jou iets over duo bellen en ik de belastingdienst.. we zijn dus niet compleet nutteloos bezigquote:Op donderdag 27 september 2012 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We zijn wel goed bezig ja.
free recordshop zit er dus zo heel gek is het niet dat er een album op het station isquote:
Ja, okequote:Op donderdag 27 september 2012 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
free recordshop zit er dus zo heel gek is het niet dat er een album op het station is
Ik welquote:Op donderdag 27 september 2012 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, ja.
Bij mij is het dan ook nog het probleem dat ik niets binnen nu en 2 weken af moet hebben ofzo.
Dat nodigt mij uit tot uitstelgedrag
Moest van mijn moederquote:Op donderdag 27 september 2012 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik las bij jou iets over duo bellen en ik de belastingdienst.. we zijn dus niet compleet nutteloos bezig
wat voor opleiding volg je eigenlijk nu?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik welMaandag een presentatie, volgende week donderdag presentatie (van een uur!), morgen fotoverslag inleveren van mijn snijpracticum, gisteren practicum... bluh.
Lerarenopleiding exacte vakken, richting biologie.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor opleiding volg je eigenlijk nu?
maar daardoor was je niet compleet nutteloos dus is het minder erg dat je de hele dag fokt want je hebt al iets nuttigs gedaanquote:
Jezus, een uur presenteren..quote:Op donderdag 27 september 2012 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik welMaandag een presentatie, volgende week donderdag presentatie (van een uur!), morgen fotoverslag inleveren van mijn snijpracticum, gisteren practicum... bluh.
aah oke tofquote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lerarenopleiding exacte vakken, richting biologie.
Telt de dagelijkse bodyscan die ik moet doen voor mijn keuzevak ook, ookal is het pure ontspanning?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar daardoor was je niet compleet nutteloos dus is het minder erg dat je de hele dag fokt want je hebt al iets nuttigs gedaan
ja want het moet dus is nuttig want studiepuntenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Telt de dagelijkse bodyscan die ik moet doen voor mijn keuzevak ook, ookal is het pure ontspanning?
Lerarenopleiding hequote:Op donderdag 27 september 2012 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jezus, een uur presenteren..
Een presentatie is het sterkst en komt het best over als 'ie max. 15 minuten duurt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja want het moet dus is nuttig want studiepunten
das wel zuur had je vandaag mooi kunnen verdienenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Jezus, ik had net zo goed kunnen gaan werken vandaag. Morgen vrij, mijn practicum valt uit
Daar gaan we het niet over hebben.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
das wel zuur had je vandaag mooi kunnen verdienen
wat voor werk doe je erbij dan?
Ah, op die manier. Gewoon les geven dus? Dat is wel minder erg dan echt presenterenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lerarenopleiding heWij moeten les geven aan de rest. Over redoxreacties
maar wel met een proefje erin.
aah okequote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben.
Ja en het is in een groepje dus het valt wel mee.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Gewoon les geven dus? Dat is wel minder erg dan echt presenteren
Huurmoordenares?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben.
Inderdaad zuur, heb het geld wel nodig. Afgelopen maand zo'n 700,- uitgegeven aan schoolHelemaal blut nu
Ik ben wel klein dus ik ben makkelijk te verbergen, maar nee. Wel sluipmoordenaar af en toe.quote:
Les geven is ook best leuk. Als het maar wel een interactieve les isquote:Op donderdag 27 september 2012 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja en het is in een groepje dus het valt wel mee.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben wel klein dus ik ben makkelijk te verbergen, maar nee. Wel sluipmoordenaar af en toe.
Het gaat over redoxreacties. Ik moet het over elektronenconfiguratie hebben. Ik weet nauwelijks wat dat inhoudquote:Op donderdag 27 september 2012 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Les geven is ook best leuk. Als het maar wel een interactieve les is
GITAAAR! jou heb ik gemist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |