SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Vandaag even naar de Apple Store geweest om de achterkant van mijn iPhone 4 te laten vervangen. Slechts ¤29 en in 10 minuten was het gedaan. Top!![]()
![]()
T-Mobile twittert over levertijden dit:twitter:tmobile_webcare twitterde op donderdag 27-09-2012 om 14:19:04Info over de actuele levertijden van de iPhone 5 vind je op het T-Mobile forum: http://t.co/8Vinud8s #TipMobile reageer retweet
![]()
De tering, zie net dat ik hem dicht gooide. Excuus voor het niet open van een nieuwe
Dan nog maar een keer mijn vraag.
Even advies nodig van de mensen hier. Ik heb nog een oude iphone 3 (ja ik weet het )
Ik wil mijn abo verlengen. Geld voor de iphone 5 heb ik niet. Is de 4s in jullie ogen een goeie om nog erbij te bestellen voor de komende 2 jaar? Daar moet ik dan 50 Euro voor bijbetalen.A mind with a heart of it's own![]()
Tofheid: Net een SMS ontvangen, mijn wordt a.s. maandag bezorgd
Besteld: maandag 21-09-2012, 10:15, ordernr 1374XXX, 16GB black
Via T-Mobile webshop
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Gaan hier ook nog wat losers vanaf 8 uur in de avond staan wachten bij de Apple Store in A'dam?graag verwijderen![]()
Is 't mogelijk om een backup van de Apps te maken?
Want ik heb m'n laptop opnieuw geinstalleerd, alleen nu als ik wil synchroniseren, begint hij te zeuren dat hij hem leeg wilt gooien, omdat er geen Apps in mijn iTunes staan?![]()
Aankopen overzetten van iPod? Staat onder bestand!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef Goddelijker het volgende:
Is 't mogelijk om een backup van de Apps te maken?
Want ik heb m'n laptop opnieuw geinstalleerd, alleen nu als ik wil synchroniseren, begint hij te zeuren dat hij hem leeg wilt gooien, omdat er geen Apps in mijn iTunes staan?![]()
Natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:28 schreef DrMarten het volgende:
De tering, zie net dat ik hem dicht gooide. Excuus voor het niet open van een nieuwe
Dan nog maar een keer mijn vraag.
Even advies nodig van de mensen hier. Ik heb nog een oude iphone 3 (ja ik weet het )
Ik wil mijn abo verlengen. Geld voor de iphone 5 heb ik niet. Is de 4s in jullie ogen een goeie om nog erbij te bestellen voor de komende 2 jaar? Daar moet ik dan 50 Euro voor bijbetalen.
Ik vind de 5 echt geen noemenswaardige vooruitgang hebben tot de 4s.![]()
Provider?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef Maravilla het volgende:
Sms gekregen en bezorgafspraak gemaakt, zaterdag it is.![]()
Zo simpel...quote:Op donderdag 27 september 2012 14:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Aankopen overzetten van iPod? Staat onder bestand!!
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ik vind de 5 echt geen noemenswaardige vooruitgang hebben tot de 4s.niet??
![]()
Benieuwd wanneer ik 'm krijg. Was de allereerste in Arnhem die 'm ge pre-ordered heeft bij The Phone House.![]()
Ja dat las ik. Jij vind een beter scherm (hoger contrast, beter kleurverzadiging, dunner, gevoeliger touch, groter), een betere camera (beter in low light, betere stabilisatie, beter front-face camera met hogere resolutie), een betere CPU (ruim 2 keer zo snel), een betere batterij EN meer geheugen geen 'noemenswaardige' verbeteringen?quote:![]()
Juist. De helft boeit me echt geen reet. En daarom haal ik geen 5.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat las ik. Jij vind een beter scherm (hoger contrast, beter kleurverzadiging, dunner, gevoeliger touch, groter), een betere camera (beter in low light, betere stabilisatie, beter front-face camera met hogere resolutie), een betere CPU (ruim 2 keer zo snel), een betere batterij EN meer geheugen geen 'noemenswaardige' verbeteringen?![]()
Waar het mij dus met name om gaat, is de 4s een goeie telefoon om nog 2 jaartjes mee vooruit te kunnen?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat las ik. Jij vind een beter scherm (hoger contrast, beter kleurverzadiging, dunner, gevoeliger touch, groter), een betere camera (beter in low light, betere stabilisatie, beter front-face camera met hogere resolutie), een betere CPU (ruim 2 keer zo snel), een betere batterij EN meer geheugen geen 'noemenswaardige' verbeteringen?A mind with a heart of it's own![]()
Als telefoon sowieso natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 15:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waar het mij dus met name om gaat, is de 4s een goeie telefoon om nog 2 jaartjes mee vooruit te kunnen?
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hell, de 4 kan nog makkelijk twee jaar mee IMO. Ik vind de 5 ook niet reden genoeg geven om echt de volle mep voor neer te leggen. Ik upgrade wel naar een 4S omdat ik er twee jaar mee wil gaan doen en omdat ik 32 GB wil. Maar verder heb ik geen reden om te gaan upgradenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waar het mij dus met name om gaat, is de 4s een goeie telefoon om nog 2 jaartjes mee vooruit te kunnen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: