Dat skintone.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had laatst een chick voor je gevonden, wacht even.
[ afbeelding ]
Van die 3 chicks in het midden, de rechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I'm skatin' and rappin' at the same damn time
I said I might retire - but y'all know I be high
Lil Wayne - levensfilosoof.full stops and exclamation marks
Nee man, heb mijn nachtrust nodig. Anders ben ik niet te genieten.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon weer Skype aanslingeren en jeweetwel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm goin' goin', back back, to Cali Caliquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:58 schreef RickoKun het volgende:
Wees toch geen bitch nigga en party
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:25 schreef JackieBrown het volgende:
GOEDEMORGEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TarrelulusGluteusMaximus?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Kklijers, kom FIFA doen dan.
DM me voor mijn account waar ik nu op speel.
Wat zou die chick zeggen aan de telefoonquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
TarrelulusGluteusMaximus?
Is dit een achterneef van je trouwens?
[ afbeelding ]
ik denk dat ze mama beltquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:03 schreef jna het volgende:
[..]
Wat zou die chick zeggen aan de telefoon
"Klootzak, ik wou de real deal, niet je neefjequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:03 schreef jna het volgende:
[..]
Wat zou die chick zeggen aan de telefoon
"laatmijjemeniscustesten"quote:
Mahmoud leert snel.quote:
Yuri gaat nog niet echt lekker met fifa13 he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist even een zakelijke overwinning geboekt op Yuri.
Etha 1 - 0 Yuri
Was een opwarmertje, Etha durfde geen 2de potje aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:20 schreef jna het volgende:
[..]
Yuri gaat nog niet echt lekker met fifa13 he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |