Props voor de voorzetquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gefeliciteerd jongens, deze wedstrijd hebben jullie verdient. Die eerste goal was mooi.
Haha ja maar als jij die rood niet had gehaald was t goal, + jna had nog die 1 op 1 gemist daarna dus was 5-3 geweest danquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LOL, die 2 laatste kansen man, dat scheelde één mm, als die erin gingen dan was het gelijk.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LOL, die 2 laatste kansen man, dat scheelde één mm, als die erin gingen dan was het gelijk.
Ja, en als m'n tante een pik zou hebben dan was t mijn oom geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha ja maar als jij die rood niet had gehaald was t goal, + jna had nog die 1 op 1 gemist daarna dus was 5-3 geweest dan.
Die rood was nodig, anders hadden jullie een doelpunt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha ja maar als jij die rood niet had gehaald was t goal, + jna had nog die 1 op 1 gemist daarna dus was 5-3 geweest dan.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Ja, en als m'n tante een pik zou hebben dan was t mijn oom geweest.
Wejo nice hoe doe je datquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is jullie goal: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/136833605
Bij hoogtepunten van een wedstrijd, doelpunt selecteren en dan driehoekje opslaan/uploaden.quote:
Ah nicequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij hoogtepunten van een wedstrijd, doelpunt selecteren en dan driehoekje opslaan/uploaden.
Bazengoalquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is jullie goal: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/136833605
Dat skintone.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had laatst een chick voor je gevonden, wacht even.
[ afbeelding ]
Van die 3 chicks in het midden, de rechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I'm skatin' and rappin' at the same damn time
I said I might retire - but y'all know I be high
Lil Wayne - levensfilosoof.full stops and exclamation marks
Nee man, heb mijn nachtrust nodig. Anders ben ik niet te genieten.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon weer Skype aanslingeren en jeweetwel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |