Had d'r een trap verkocht wegens het spelen met mijn en Yuri's (no homo) e-feelings.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee is te weird, en was al sprakeloos. Raar om dan de gene te zien lopen die je kent van pics en dan niet het karakter van Jumi heeft maar een mega kamper is.
I bet you can't put a nokia.quote:
Lijkt me vreemd!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee is te weird, en was al sprakeloos. Raar om dan de gene te zien lopen die je kent van pics en dan niet het karakter van Jumi heeft maar een mega kamper is.
Haha zo ongeveer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd!
Keek je ongeveer zo?
[ afbeelding ]
Met je vriend over Fok! pratenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha zo ongeveer.Keek haar helemaal na. Mijn vriend zo wie was dat? Ik zo dat was Jumi gek! Hij zo nee man, sinds dat gedoe zie jij Jumi overal spoken
Begrijpelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha zo ongeveer.Keek haar helemaal na. Mijn vriend zo wie was dat? Ik zo dat was Jumi gek! Hij zo nee man, sinds dat gedoe zie jij Jumi overal spoken
Dit doe ik ook. Oh, wacht.quote:
praten jullie altijd over matties van fernandes?quote:
Waarom "no offense Yuri"?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dit was/is een mogelijkheid
[..]
Nou dat ze een kamper is is een zegen voor sommige jongens hier in het topic (no offense Yuri)
Praten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:01 schreef ThaTim het volgende:
[..]
praten jullie altijd over matties van fernandes?
JA TOCHquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |