quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
yellowclaw is dan ook fuckin hardquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:38 schreef Sinji het volgende:
Yellow Claw - #4 by Yellow Claw
Ik trip em hard met deze pokoe en een bucket hotwings
Die achterste 3 maken me toch 2x een zieke Zidane kopstoot tegen de zijkantquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chick met die roze bikini.
[ afbeelding ]
Over Zizou gesproken, heb je z'n standbeeld al gezien?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die achterste 3 maken me toch 2x een zieke Zidane kopstoot tegen de zijkant!
Gewoon nod yo head
Hier vind je nog meer epic gifjes: http://www.skoften.net/index/gifdumpsquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die achterste 3 maken me toch 2x een zieke Zidane kopstoot tegen de zijkant!
Gewoon nod yo head
Dan ervaar je ook hoe het is om een keer seks te hebben ipv de kat van de buren te verkrachtenquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dan ervaar je ook hoe het is om een keer seks te hebben ipv de kat van de buren te verkrachten
Huh?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dan ervaar je ook hoe het is om een keer seks te hebben ipv de kat van de buren te verkrachten
lapohunter, TR gemachtquote:
Ik weet waar je woont he Tim. Morgen wacht ik je op. No joke. Shoot you in the head. Twice. One bullet. Yeah just me. By myself. All day. No games. In jail. One bed. No pillowcase. One pillow. It was early. Woke up. Went back to sleep. Took a nap. YOU EVER GO NIGHT NIGHT TIM?quote:
niggabitch got realquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont he Tim. Morgen wacht ik je op. No joke. Shoot you in the head. Twice. One bullet. Yeah just me. By myself. All day. No games. In jail. One bed. No pillowcase. One pillow. It was early. Woke up. Went back to sleep. Took a nap. YOU EVER GO NIGHT NIGHT TIM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |