Ik troost je wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik moet een beetje huilen.
Ik zag het en dat vind ik lief. Daarom huil ik maar een beetje. En heb ik niet al mijn polsen doorgenseden.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
Wel een naam TT zo ben ik dan ook wel weer en een hartje als PI
Ik hou van je omdat je friet zei en niet patat.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
heb ik te weinig frituurvet gekocht voor de pan, kan ik nog steeds geen friet maken
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hou van je omdat je friet zei en niet patat.
het is dan ook patatquote:Op donderdag 27 september 2012 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
heb ik te weinig frituurvet gekocht voor de pan, kan ik nog steeds geen friet maken
En iedereen heeft gelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:00 schreef Ro-ald het volgende:
Ik weet nog wel op de nachtbagger meet op 20 juli toen zei FL het is friet. Bijna iedereen NEE HET IS PATAT
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
Ik weet nog wel op de nachtbagger meet, wp lekker achterlaten en de hele nacht in utrecht laten zitten
Nee je kwam nog terug hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
Ik weet nog wel op de nachtbagger meet, wp lekker achterlaten en de hele nacht in utrecht laten zitten
Dat mes ging do diep je rug in.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
patatquote:Op donderdag 27 september 2012 14:00 schreef Ro-ald het volgende:
Ik weet nog wel op de nachtbagger meet op 20 juli toen zei FL het is friet. Bijna iedereen NEE HET IS PATAT
quote:
ik heb hier een frituurpan staan, ik eet friet en ga naar de friettentquote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aldo ik zag het wel vuile backstabber.
Ik eet patat en ik ga naar de snackbar.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb hier een frituurpan staan, ik eet friet en ga naar de friettent
hipster.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Good boyquote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iddquote:Op donderdag 27 september 2012 14:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
anders hadden ze het wel pataturen genoemd
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:05 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vroeg mij nog eigenlijk af he...
ff trolle
Zou wel snel een slotje krijgen denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:05 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vroeg mij nog eigenlijk af he...
ff trolle
Dat is echt de idiootste redenatie die ik in lange tijd gezien heb. Bravo.quote:
neequote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef Ro-ald het volgende:
Het is frituur,maar je gooit er patat in
En frikandellen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef Ro-ald het volgende:
Het is frituur,maar je gooit er patat in
ik heb dus te weinig frituurvet hierquote:Op donderdag 27 september 2012 14:08 schreef Ro-ald het volgende:
Over frituren gesproken ik gooi er even een kroket en een kipkorn in
Ga dan naar de supermarkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb dus te weinig frituurvet hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb geen patatpan.patatpannen bestaan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
jij bestaat ook niet voor mij als je zo doorgaatquote:Op donderdag 27 september 2012 14:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
patatpannen bestaan niet
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij bestaat ook niet voor mij als je zo doorgaat
Succes met nog meer uitstellen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Ja, nu ga ik afwassen. En opruimen. En dat stuk afschrijven. Aju met een du.
Pandaaaaquote:
sorry hvjquote:
ik lust geen patat, maar als ze friet hebben dan is dat wel handig jaquote:Op donderdag 27 september 2012 14:13 schreef Ro-ald het volgende:
FL weet je al trouwens de planning voor het eten op de meet? Ik weet wel iets we kunnen ook patat gaan bestellen.
Mensen die vlees willen kunnen het op de BBQ gooien. Mensen die friet bestellen kunnen het binnen loopafstand halen. Mensen die pizza willen kunnen het laten bezorgen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:13 schreef Ro-ald het volgende:
FL weet je al trouwens de planning voor het eten op de meet? Ik weet wel iets we kunnen ook patat gaan bestellen.
en als mensen patat willen?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die vlees willen kunnen het op de BBQ gooien. Mensen die friet bestellen kunnen het binnen loopafstand halen. Mensen die pizza willen kunnen het laten bezorgen.
Kortom mensen moeten zelf weten wat ze willen met eten.
Oke, dan kies is ik zelf wel uit wat ik ga eten.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die vlees willen kunnen het op de BBQ gooien. Mensen die friet bestellen kunnen het binnen loopafstand halen. Mensen die pizza willen kunnen het laten bezorgen.
Kortom mensen moeten zelf weten wat ze willen met eten.
wij eisen datquote:Op donderdag 27 september 2012 14:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en als mensen patat willen?
neequote:Op donderdag 27 september 2012 14:17 schreef Ro-ald het volgende:
Het staat ook duidelijk op de verpakking dat het patat is.
gay hoorquote:
Lobiquote:
goedzo kleinequote:Op donderdag 27 september 2012 14:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Al het huiswerk voor morgen af. En mn natuurkunde repetitie ging goed
Dus geen huiswerk in het weekend?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Al het huiswerk voor morgen af. En mn natuurkunde repetitie ging goed
Dat is toch sowieso de opzet.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Ro-ald het volgende:
Maar FL moet je dat dan niet even in het meet topic zetten dat iedereen zelf zorgt voor zijn/haar eten?
Oh oke en misschien is het ook verstandig om wat bier apart te gaan zetten,zodat het niet weer voor 01:00 uur op isquote:Op donderdag 27 september 2012 14:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso de opzet.
Ikneem zelf een paar kratjes in huis en mensen nemen drank mee. Op is op.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke en misschien is het ook verstandig om wat bier apart te gaan zetten,zodat het niet weer voor 01:00 uur op is
Ja inderdaad. Want er is sowieso geen supermarkt meer open ofzo.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ikneem zelf een paar kratjes in huis en mensen nemen drank mee. Op is op.
Om 1 uur 's nachts zijn er idd weinig opties. Ja de kroeg kan nog, maar is wel gezelliger als iedereen gewoon op de meet blijft.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Want er is sowieso geen supermarkt meer open ofzo.
Ja precies. Dus gewoon zelf genoeg drank meenemen. Gelukkig kan ik ook wat meenemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Om 1 uur 's nachts zijn er idd weinig opties. Ja de kroeg kan nog, maar is wel gezelliger als iedereen gewoon op de meet blijft.
gewoon euro shopper snacks, 50 dozen, 3 euro ongeveerquote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Om 1 uur 's nachts zijn er idd weinig opties. Ja de kroeg kan nog, maar is wel gezelliger als iedereen gewoon op de meet blijft.
Ja inderdaad gewoon goedkoop inkopen doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon euro shopper snacks, 50 dozen, 3 euro ongeveer
Ja klopt wel hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Euroshopper heeft soms best goede dingen.
die cola / cassis daarvan is niet eens zo heel slecht nee, wel de blikjes natuurlijk, anders is de prik er zo vanafquote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Euroshopper heeft soms best goede dingen.
met je kkspelquote:
Dat welquote:Op donderdag 27 september 2012 14:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus geen huiswerk in het weekend?
ik heb geen bf 3 manquote:Op donderdag 27 september 2012 15:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
met je kkspel
We gaan vanmiddag casuals klappen in bf 3 okok?
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou iedereen wel kunnen zoenen op dit moment.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou iedereen wel kunnen zoenen op dit moment.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:27 schreef FL_Freak het volgende:
Nog maar 2 weken tot de meet!!!!!
jaquote:Op donderdag 27 september 2012 15:27 schreef wietparkiet het volgende:
Heb je een weddenschap verloren?
neequote:
jaquote:
neequote:Op donderdag 27 september 2012 15:29 schreef Ro-ald het volgende:
Paul is een overloper. Een echte jood dus.
will smith.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef FL_Freak het volgende:
Even keihard will smith door mijn headsetje knallen.
Het is pannenkoekquote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vind jij paul ook niet een pannekoek?
Ik deed het alleen omdat hij de hoofdletters was vergeten.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
JijWill Smith geen baas vinden
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik deed het alleen omdat hij de hoofdletters was vergeten.
Je er zo uit proberen te lullenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik deed het alleen omdat hij de hoofdletters was vergeten.
Ik negeer ze beide.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
Appelcake begint langzaam wel te wennen hier, maar paul zal er nooit thuishoren.
Punt vergeten.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je er zo uit proberen te lullen
Jaquote:Op donderdag 27 september 2012 15:44 schreef Beach het volgende:
is een carrière als maffioso aan te raden?
Jepquote:Op donderdag 27 september 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
In VBL is hij ook echt een persona non grata![]()
Ligt eraan, hou je van spaghetti?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:44 schreef Beach het volgende:
is een carrière als maffioso aan te raden?
Welke? Genoeg joden daarquote:Op donderdag 27 september 2012 15:45 schreef Flippiee het volgende:
Dat persona non grata is zeker door die jood bedacht.
Mooiquote:
Jawel, en ik heb alle Godfather films gezien.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan, hou je van spaghetti?
Tenzij je heel emotioneel bent dan zit het wel goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Jawel, en ik heb alle Godfather films gezien.
Kan niet, ik heb geen abo meer dus dan kan ik mijn huidige niet terugzetten (deze is te groot).quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb geen abo meer dus dan kan ik mijn huidige niet terugzetten (deze is te groot).
Kloptquote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef Ro-ald het volgende:
Ik mag nog geen eens posten in VBL SC.
van wie niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef Ro-ald het volgende:
Roaldquote:
Appelquote:
Beach schatjequote:
Birthdayboiiquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef Ro-ald het volgende:
Blijf jij hier danquote:
Ik zou dan maar luisteren als ik jou wasquote:
Hoiquote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
En nou hier blijven jij
kssst,terug jijquote:
HET IS EEN FORUM IEDEREEN MAG OVERAL POSTEN HOOR JE DAT JIJ KALE JOODquote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
En nou hier blijven jij
Kom vechten danquote:Op donderdag 27 september 2012 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HET IS EEN FORUM IEDEREEN MAG OVERAL POSTEN HOOR JE DAT JIJ KALE JOOD
Leuke SC. Moet je puber zijn?quote:
Ok. niemand geeft een neuk.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:56 schreef AppelCake het volgende:
Ik was gister in het kruidvat, maar ze hadden er geen kleurlenzen.
Neeeequote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef Ro-ald het volgende:
Steven blijf je dan ook weg uit deze SC?
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef Ro-ald het volgende:
Steven blijf je dan ook weg uit deze SC?
quote:
Een Ajax shirt?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tot nu toe een shirt, luchtje en een concert naar radiohead.
Wat kom je nou weer stoer doen met je vechten dan? Waarom moet je vechten met een chick om te winnen dan?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat kom je nou weer stoer doen met je vechten dan? Waarom moet je vechten met een chick om te winnen dan?
Ik wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ok. niemand geeft een neuk.
alsof jij een chick bentquote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat kom je nou weer stoer doen met je vechten dan? Waarom moet je vechten met een chick om te winnen dan?
Tyf nou eens op met je spelfouten verbeteren en zo.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wel.
Hoofdletter vergeten jwz.
Pics.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik mijn lichaam checkte voelde alles heel echt aan.
Kelly ookquote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik mijn lichaam checkte voelde alles heel echt aan.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga al mijn J&J kleding wegpleuren
maatje xxl toch? te groot voor mijquote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga al mijn J&J kleding wegpleuren
quote:
Xlquote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
maatje xxl toch? te groot voor mij
stevenmac26quote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef AppelCake het volgende:
Weet iemand hoe Snooki's zoon heet?
Nee, want het boeit ons nietquote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef AppelCake het volgende:
Wij zijn Google niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef AppelCake het volgende:
nare gast is dat jaquote:
Neequote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef AppelCake het volgende:
inderdaad, vuile joodquote:Op donderdag 27 september 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nare gast is dat ja
iedereen haat hem
yahooquote:
generaliserenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nare gast is dat ja
iedereen haat hem
Ga jij ook eens terugquote:
Dan bepaal ik ook zelf of ik mag posten in jullie SC.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel ouwe Almere hooligan
ksstquote:
Nee, dat bepaal ik namelijkquote:Op donderdag 27 september 2012 16:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan bepaal ik ook zelf of ik mag posten in jullie SC.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan bepaal ik ook zelf of ik mag posten in jullie SC.
Iedereen mag posten waar hij/zij wilt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, dat bepaal ik namelijk
Niet wanneer je vervelend komt doenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Iedereen mag posten waar hij/zij wilt.
Wat doe ik vervelend dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet wanneer je vervelend komt doen
wat voeg je toe dan?quote:
Ik heb hier meer posts dan hij in vbl hoorquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Alsof er zoveel users zijn bij jullie die iets toevoegen.
kloptquote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
Zie steven de lakens uitdelen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |