Hier ook. Midas heeft een week op de kinderafdeling gelegen en daar was het warm dus had hij geen muts op. Daarna alleen nog als we naar buiten gingen (en Midas is van januari dus daarna lag er ook echt sneeuw en zo).quote:Op zondag 30 september 2012 13:12 schreef Vanyel het volgende:
Dot is van februari, maar zij hield goed haar temperatuur dus die had na een week ofzo binnen al geen muts meer.
Vanaf wanneer kan je die eigenlijk gebruiken? E.lin is gek op het badje (en op de emmer én op de douche én op het grote badquote:Op zondag 30 september 2012 13:47 schreef twentemeisje het volgende:
Hier was de tummytub geen succes, Saar vond het helemaal niks. Wat daarentegen een heel groot succes en fijne uitkomst was, is een badzitje als deze:
[ afbeelding ]
Zo is het, laat je niet gekmaken door al die losgeslagen moeders (inclusief al hun moederhormonenquote:Op zondag 30 september 2012 10:25 schreef Suikertante het volgende:
Je wil ook niet weten hoeveel tegenstrijdige adviezen ik (nu al) van mijn vriendinnen krijg. Vind het wel een opluchting eigenlijk: kan dus lekker zelf uitzoeken wat wij fijn vinden en er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ja, dat is ook eigenlijk zoquote:Op zondag 30 september 2012 14:19 schreef Kersjes het volgende:
Soesa, het kan vanaf dag 1. Je baby ligt gewoon, net als bijvoorbeeld in de Maxi Cosi.
Met een linkje! Topicreeks: Draagdoekenquote:Op zondag 30 september 2012 14:22 schreef Kersjes het volgende:
Wat hier trouwens echt onmisbaar is en vrijwel dagelijks flink gebruikt wordt: de draagdoek![]()
Voor tips 'n tricks, zie het draagdoekentopic.
Nooit gebruikt, nooit gemist. Het geld van een dure antropodingese draagdoek inclusief uitleg in de zak gehouden.quote:Op zondag 30 september 2012 14:22 schreef Kersjes het volgende:
Wat hier trouwens echt onmisbaar is en vrijwel dagelijks flink gebruikt wordt: de draagdoek![]()
Voor tips 'n tricks, zie het draagdoekentopic.
quote:Op zondag 30 september 2012 14:33 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nooit gebruikt, nooit gemist. Het geld van een dure antropodingese draagdoek inclusief uitleg in de zak gehouden.
Ik lat hier als nuchtere man maar af en toe eens een tegengeluid horen. SOwieso is elke baby moeilijk, get-over-it. Die van ons sliep twee jaar lang niet goed. Vervelend, maar dat is het dan. JE kunt overal een stickertje op plakken, fijn hoor. Het boeit niet, zolang jij maar goed voor je kind zorgt.quote:Op zondag 30 september 2012 14:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Dat is wel heel erg kort door de bocht Spanky! Ik heb de mijne te weinig gebruikt maar ga dat bij een deel 2 zeker veel vaker doen. Niets antropodinges aan! Voor veel moeders is het een echte life saver een draagdoek, huilbabies, krampbabies, refluxbabies maar ook gewone babies vinden het heerlijk.
je hebt gelijk. Maar ik ben gewoon wat allergisch voor dat extreme gemoeder. Niets is goed genoeg, hun kindje is de hoop van de wereld en het beste wat er is. En moeten daarom ook als een god op aarde verzorgd worden. Het syndroom van: als ik dan maar het aller-aller-beste doe/koop is dan nit goed genoeg maakt me een beetje misselijk.quote:Op zondag 30 september 2012 14:45 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zou er zo af en toe ook nog wat eten in gooien Spanky. Ik vind het ook een beetje een open deur je reactie. Natuurlijk moet iedereen doen wat voor hem/haar/hun goed voelt. Maar dat wil niet zeggen dat alles dat daar buiten valt maar gelijk dikke flauwekul is toch?
Misschien riep iemand het al, maar niet strijken die dingen! Wat je schoonmoeder ook zegtquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:32 schreef Vicky het volgende:
En heel veel hydro's.. Ik hou van.die dingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |