Zoiets zal het wel zijn ja? Heb zelf nog niet eens over bacteriegroei nagedacht, stond er überhaupt van te kijken dat je het flesje dus niet hoeft op te warmen in de magnetron of met een flessenwarmer ofzo. Voor ons was het wel erg handige info overigens, stond nog in dubio of ik een flessenwarmer moest kopen of nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:38 schreef Troel het volgende:
Nouja, dat gewoon kraanwater mag, vind ik niet raar: beter gecontroleerd dan bronwater.
Lauw/warm zou ik zelf niet snel doen omdat ik hier een boilertje heb, als je de kraan genoeg gebruikt zal het wel meevallen met bacteriegroei misschien?
Gelukkig hebben we die hier nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Vicky het volgende:
Wij moesten bar le duc gebruiken want loden leidingen.
Dan inderdaad wel handig jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Vicky het volgende:
Wij moesten bar le duc gebruiken want loden leidingen.
Pfoe, en toch kun je maar beter wat flesjes in huis hebben. Wij moesten onze dochter gaan bijvoeden, gelukkig hadden we de spullen al liggen. Ze heeft overigens bijna tot haar 2e gedronken uit de borst. De bijvoeding was puur om haar niet te ver in gewicht te laten teruggaan na een week of twee.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja maar het is niet iets om aan te raden of te beslissen zonder lactatiekundige
Dat is alleen voor als je borstvoeding gaat geven/wilt gaan geven, toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Troel het volgende:
En ik zou naast flesjes ook benodigdheden voor fingerfeeden in huis halen of een cupje voor cupfeeden
Als je geen borstvoeding wilt gaan geven zou ik zelf die moeite niet nemen neequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is alleen voor als je borstvoeding gaat geven/wilt gaan geven, toch?
Ah, ok. Ik kende de termen finger- en cupfeeden niet, dus denk, check evenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je geen borstvoeding wilt gaan geven zou ik zelf die moeite niet nemen neeMaar hier dus wel ervaring met snel een flesje en vervolgens helemaal geen borst meer willen drinken, dus bij de tweede heb ik het ook anders aangepakt
Daarvoor haal ik een cupje of gebruik ik gewoon een beker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Spanky78 het volgende:
Pfoe, en toch kun je maar beter wat flesjes in huis hebben. Wij moesten onze dochter gaan bijvoeden, gelukkig hadden we de spullen al liggen.
Ieder mag het zelf weten. Maar een paar flesjes in huis hebben is echt geen slecht idee. wij waren er iig blij mee. Want het was al druk genoeg net na die bevalling.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daarvoor haal ik een cupje of gebruik ik gewoon een beker.![]()
Een beker kan je ook prima gebruiken voor cupfeeden en iedereen heeft een eetlepeltje in huis en vingersIk zeg alleen maar dat wat troel al zegt als je echt heel graag borstvoeding wil geven zou ik het risico niet nemen
De kans is gewoon aanwezig dat een flesje voor problemen kan zorgen. Dit is te voorkomen door deze en is ook te gebruiken met kunstvoeding.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ieder mag het zelf weten. Maar een paar flesjes in huis hebben is echt geen slecht idee. wij waren er iig blij mee. Want het was al druk genoeg net na die bevalling.
Ik ben helemaal voor borstvoeding geven als het lukt, maar ik ben erg tegen de borstvoedingsmaffia.
Het heeft helemaal niets met een maffia te maken. Een ieder moet voor zichzelf kiezen wat hij wil, maar voor iemand die zelf heel graag borstvoeding wil geven, kan het onverstandig zijn om je kindje de fles te geven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ieder mag het zelf weten. Maar een paar flesjes in huis hebben is echt geen slecht idee. wij waren er iig blij mee. Want het was al druk genoeg net na die bevalling.
Ik ben helemaal voor borstvoeding geven als het lukt, maar ik ben erg tegen de borstvoedingsmaffia.
die zag ik laatst ook ja, bij K-dootje in Drachten. Briljante vinding zeg! Het werkt dus echt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:04 schreef Bleie het volgende:
Leuk topic, hoop dat t niet ontaardt in n bv vs kv discussie.
Ik heb nu bij mijn tweede sock ons ontdekt. Soort oversokjes die ervoor zorgen dat babysokjes de hele dag (ja, echt!) om babyvoetjes blijven zitten. Briljant werkelijk. Te koop bij Prenatal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |