SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)![]()
Slim,quote:Op donderdag 27 september 2012 00:59 schreef ertdop het volgende:
Mijn emenike staat er op, bieden vanaf 150:P
Maakt niet uit, had hem voor 1kquote:Op donderdag 27 september 2012 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij gaat hij vanaf morgen juist weer stijgen.
Ik kocht er net eentje voor 4.7 en ik denk dat ik 'm tot morgenavond bewaar. Kijken wat z'n prijs dan is.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:03 schreef ertdop het volgende:
[..]
Maakt niet uit, had hem voor 1k
rosinei van americaquote:Op donderdag 27 september 2012 01:04 schreef ertdop het volgende:
Weet iemand ook of rosini duur wordt? brasilver
Speel je x box of ps3?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kocht er net eentje voor 4.7 en ik denk dat ik 'm tot morgenavond bewaar. Kijken wat z'n prijs dan is.
Ben jij noideas11?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:03 schreef ertdop het volgende:
[..]
Maakt niet uit, had hem voor 1k
4* skills. Prima RW voor een Eredivisie Silverteam.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
goeie deal! Maar die gast kan echt alleen maar rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is?:$quote:Op donderdag 27 september 2012 01:16 schreef GuRBuH het volgende:
Zouden onze nieuwe gasten zo vriendelijk willen zijn een UI in te stellen?
tot morgenquote:Op donderdag 27 september 2012 01:16 schreef Lindgren. het volgende:
Maar goed, ik zou nog uren verder kunnen zoeken. Morgen weer een dag. Over een kleine 5 uur gaat m'n wekker, dus 't wordt wel weer eens tijd. Een goedenacht, heren.
Potje?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:51 schreef Tim86 het volgende:
Damn, mijn eerste potje nu mijn silver team af is was echt geniaal..mijn beste FUT potje van dit jaar so far..tegen een Amerikaan met Ajax badge en kits en een compleet NL elftal excl RvP en Robben. Ik won 7-1, echt alles lukte. Duarte is wel zo fucking goed..moet alleen wennen aan een linksbenige CAM..De verdediging Boyata - Donk - Kouyate is ook te ziek
Uhh ik denk een halfuurtjequote:Op donderdag 27 september 2012 02:00 schreef Tim86 het volgende:
Zit net in wat bidding geweld, tot hoe laat ben je online?
Kan jou niet joinen. Staat dat ik mn Disc erin moet doenquote:Op donderdag 27 september 2012 02:07 schreef Tim86 het volgende:
Voeg Tim Immers maar ff toe als je wil rijst..hopelijk lukt connecten nu wel..restricted NAT enzo hier
Mafkees.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:52 schreef pascal08 het volgende:
Net focking 1,5 uur in de rij gestaan in Nieuwegein, maar ik heb 'm wel.
Bronze eredivisie, NL/Ere gold en een silver hybrid met NL/Ere + Pro League. Ben nu aan een gold team aan het bouwen nog met wat betere spelers, maar moet aardig wat tradewerk doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 02:12 schreef Alovenac het volgende:
Tim, wat voor teams heb je nu al?
gg. Die bal kreeg ik in een pack en vond hem wel mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 02:33 schreef Tim86 het volgende:
Damn rijst wat is die blauwe bal irritant
Ik speelde best brak, maar won nog vrij simpel omdat mijn team gewoon veel beter was eigenlijk..al die fysieke duels won ik en in het eerste uur vielen die lucky balletjes in jouw 16 ook nog mijn kant
Wil je een pot tegen mijquote:Op donderdag 27 september 2012 02:33 schreef Tim86 het volgende:
Damn rijst wat is die blauwe bal irritant
Ik speelde best brak, maar won nog vrij simpel omdat mijn team gewoon veel beter was eigenlijk..al die fysieke duels won ik en in het eerste uur vielen die lucky balletjes in jouw 16 ook nog mijn kant
Is goed, heb ik jou in mijn lijst? Voeg Tim Immers anders maar toe. Silver? Bronze? Gold is ook goed, maar ik vind mijn gold team best kutquote:Op donderdag 27 september 2012 02:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wil je een pot tegen mij? Early acces over 15 min max ?
Nice, allemaal met traden bij elkaar gekregen?quote:Op donderdag 27 september 2012 02:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bronze eredivisie, NL/Ere gold en een silver hybrid met NL/Ere + Pro League. Ben nu aan een gold team aan het bouwen nog met wat betere spelers, maar moet aardig wat tradewerk doen.
Ik voeg je toe via Rijstquote:Op donderdag 27 september 2012 02:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is goed, heb ik jou in mijn lijst? Voeg Tim Immers anders maar toe. Silver? Bronze? Gold is ook goed, maar ik vind mijn gold team best kut
Silverquote:Op donderdag 27 september 2012 02:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik voeg je toe via RijstMaakt mij niet uit kies maar, heb alle 3 squads
Traden + packs. heb er ff 2k microsoft points ingestopt nu aan het begin. Al heb ik nog lang niet alles uitgegeven daarvan. Die server onderhoud dingen zijn ideaal..je weet wanneer het gaat gebeuren en toch zetten mensen er shit op met startprijs 150cquote:Op donderdag 27 september 2012 02:36 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nice, allemaal met traden bij elkaar gekregen?
El Kabir 2.0quote:Op donderdag 27 september 2012 02:41 schreef Rijst het volgende:
Die Emnes is eigenlijk Ferndandez 2.0
El kabir kon nog goed dribbelen. Maar Emnes heeft een ballcontroll van 68quote:
Tot nu toe niet, maar pas een handjevol potjes mee gespeeld. Hij heeft wel 4 star skills, 71 strength, 77 balance en hele goede finishing, shot power en verder prima dribbling. Niks mis mee, voelt echt redelijk hetzelfde aan als El Kabirquote:Op donderdag 27 september 2012 02:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
El kabir kon nog goed dribbelen. Maar Emnes heeft een ballcontroll van 68Ik weet niet of je daar wat van merkt
Ah das beter dan `:)quote:Op donderdag 27 september 2012 02:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tot nu toe niet, maar pas een handjevol potjes mee gespeeld. Hij heeft wel 4 star skills, 71 strength, 77 balance en hele goede finishing, shot power en verder prima dribbling. Niks mis mee, voelt echt redelijk hetzelfde aan als El Kabir
http://www.ea.com/soccer/(...)a5a5plszlpow5pstosrnquote:Op donderdag 27 september 2012 02:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah das beter dan `:)
Webapp wekt niet op mn macbook terwijl ik er wel gewon met mn desktop er op kon. Heeft iemand een linkje?
Eerlijk gezegd was ik stom verbaasd hoeveel mensen er net voor de Saturn stonden. Zeker een mannetje of 2000. Dat neemt niet weg dat EA weer faalt om voldoende server capaciteit te hebben met de release.quote:Op donderdag 27 september 2012 02:49 schreef Alovenac het volgende:
Fucking irritant dit joh, webapp werkt niet omdat EA maar blijft blokkeren!
FUT op de console doet het amper fatsoenlijk.
Invite gestuurdquote:Op donderdag 27 september 2012 02:50 schreef Tim86 het volgende:
Denk trouwens dat El Kabir ondanks zijn downgrade nog steeds erg goed is..ga hem nog wel halen
[ afbeelding ]
BDIL, kwartier is om
Werkt! thanksquote:Op donderdag 27 september 2012 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)a5a5plszlpow5pstosrn
Deze misschien wel?
Ook het feit dat ik nu steeds bij FUT op mijn console een nieuwe veiligheidsvraag in moet voeren, maar het totaal niet verwerkt wordt naar de webappquote:Op donderdag 27 september 2012 02:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was ik stom verbaasd hoeveel mensen er net voor de Saturn stonden. Zeker een mannetje of 2000. Dat neemt niet weg dat EA weer faalt om voldoende server capaciteit te hebben met de release.
Ik zal stoppen met het bashen van EA, want jullie weten zelf ook wel hoe slecht de servers van EA zijn, maar het blijft toch schandalig vind ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 02:54 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ook het feit dat ik nu steeds bij FUT op mijn console een nieuwe veiligheidsvraag in moet voeren, maar het totaal niet verwerkt wordt naar de webapp.
3-1quote:
Nee, ik speelde op neutral + high pressure. 3-5-2 is altijd taai als je niet de kans krijgt om echt te counteren.quote:Op donderdag 27 september 2012 03:09 schreef BDIL het volgende:
Goed gespeeld , ik had wat pech maarjaIk had wel het gevoel dat je op defensive speelde en dan counter attack
Bovendien die laatste goal van castangios
Dit team laat mensen wel ragequittenquote:Op donderdag 27 september 2012 03:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik speelde op neutral + high pressure. 3-5-2 is altijd taai als je niet de kans krijgt om echt te counteren.
Die laatste goal was typisch FIFA ja..Emnes geeft in volle sprint middenin een duel vanaf de cornervlag met links perfect voor en Castaignos wint een onmogelijk kopduel en kopt vanaf een moeilijke hoek binnen...zo vintage FIFA
Ik voeg je zo toe.quote:Op donderdag 27 september 2012 03:14 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er nog zin in een potje? Kan voor geen meter slapen, hele kop vol snot
van Rhijn rb, Mulder of Zoet op doel.quote:Op donderdag 27 september 2012 03:43 schreef Alovenac het volgende:
Welke rechtsback en doelman kan ik het beste pakken in een Eredivisie Silver. Enige twee posities waar ik nog over twijfel.
Is Cillessen zilver?quote:Op donderdag 27 september 2012 03:43 schreef Alovenac het volgende:
Welke rechtsback en doelman kan ik het beste pakken in een Eredivisie Silver. Enige twee posities waar ik nog over twijfel.
Het gaat hier echt 24 uur per dag doorquote:Op donderdag 27 september 2012 04:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is Cillessen zilver?
EDIT: Ja dus. Cillessen en van Rhijn dan.
Dat is wel heel lelijk zegquote:Op donderdag 27 september 2012 06:55 schreef Thorb het volgende:
2012-09-27 03:08 Pakje heeft ons magazijn verlaten
Gister was mijn spel verzonden en vandaag heeft hij het magazijn verlaten
Ze zijn nog steeds aan het onderzoekenquote:Op donderdag 27 september 2012 06:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
EA
[ afbeelding ]
Nog steeds geen fix.
Ik snap niet dat na elke maintenance er weer een onderdeel van de webapp slecht functioneertquote:Op donderdag 27 september 2012 07:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds aan het onderzoeken
Chelsea vs Man U in de league cup. Arsenal 'makkelijke' loting tegen Reading.
Inderdaad die van Ox was wel heerlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 07:06 schreef Thorb het volgende:
En voor de geinteresseerden
Die van Ox
quote:Fifa is gewoon realistisch
quote:Op donderdag 27 september 2012 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh.
Eerste vangst is binnen: Coleman voor 1100 coins. De rest staat er op vanaf 13k
Dat is een zilveren zekerquote:Op donderdag 27 september 2012 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh.
Eerste vangst is binnen: Coleman voor 1100 coins. De rest staat er op vanaf 13k
Silver ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 07:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is een zilveren zeker
Hoe kunnen jullie nu zoeken met die fout steeds?
Pino0?quote:Op donderdag 27 september 2012 07:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Utrecht-Ajax
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg alleen mini silver packs.quote:Op donderdag 27 september 2012 07:58 schreef Reemi het volgende:
EA![]()
[ afbeelding ]
Makkelijk geld verdienen.
Ikke vanochtend mini gold pack, met paar contractjes...quote:Op donderdag 27 september 2012 08:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik krijg alleen mini silver packs.
Blij dat ik weg ben gegaanquote:Op donderdag 27 september 2012 01:52 schreef pascal08 het volgende:
Net focking 1,5 uur in de rij gestaan in Nieuwegein, maar ik heb 'm wel.
Ook niet ideaal op de releasedag: die foutmelding die ik steeds krijg op het moment dat ik trades wil zoekenquote:Op donderdag 27 september 2012 08:17 schreef StijnDa het volgende:
500 c, helaas.
En heb een kater. Niet ideaal op releasedag...
Ik heb het ook heel de tijdquote:Op donderdag 27 september 2012 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook niet ideaal op de releasedag: die foutmelding die ik steeds krijg op het moment dat ik trades wil zoeken
nice !!quote:Op donderdag 27 september 2012 08:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Haha 58 minuten voor tijd startprijs op geboden
In Eindhoven zeiden ze gisteren tegen mijn broertje, 50 voor normaal en 70 voor UT editionquote:Op donderdag 27 september 2012 08:32 schreef StijnDa het volgende:
Dus, vanaf vandaag te koop. Weet iemand al wat hij kost bij de Media Markt?
Hmm, dat is wel duur voor UT.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In Eindhoven zeiden ze gisteren tegen mijn broertje, 50 voor normaal en 70 voor UT edition
Het is dat ik nu op stage zit..quote:Op donderdag 27 september 2012 08:48 schreef Maver24 het volgende:
Bargains lopen binnen, Wilshere voor 1k
Klopt, die staan er veels te goedkoop op.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:48 schreef Maver24 het volgende:
Bargains lopen binnen, Wilshere voor 1k
Zeg als je hem nog eens voor 1k hebt, roep me dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:59 schreef Maver24 het volgende:
inmiddels verkocht voor 6k, was in 4-3-3 formatie
Skeere tattaquote:
Heb maar 210k manquote:
Duizenden anderen die er waarschijnlijk wel interesse in hebben, als je hem op de TP zet.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb nog de Jong en Douchez, iemand interesse?
Bij mij werkt hij wel, maar stopt hij na een tijd.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:07 schreef Jay_Snake het volgende:
Wat irritant dat de search het steeds maar niet doet in de webapp...
Het is toch releasedag? Krijg je hem gewoon meequote:Op donderdag 27 september 2012 09:08 schreef Tito_Makani het volgende:
Als ik nu naar de MM ga krijg ik hem dan mee of gaan ze dan een tijdstip stellen?
Ze hebben al lopen SMS'en dus de officiele verkoop is gestart.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:08 schreef Tito_Makani het volgende:
Als ik nu naar de MM ga krijg ik hem dan mee of gaan ze dan een tijdstip stellen?
watsgebeurt ?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:16 schreef Timez het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Het spijt mij te moeten vernemen dat uw bestelling niet geheel compleet was, de snelste manier om de extra's te verkrijgen is om even met uw originele aankoopbewijs langs een van onze filialen te gaan, zij hebben de spullen voorradig en kunnen deze aan u leveren.
Excuus voor het ongemak.
Dixons
Da's niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:16 schreef Timez het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Het spijt mij te moeten vernemen dat uw bestelling niet geheel compleet was, de snelste manier om de extra's te verkrijgen is om even met uw originele aankoopbewijs langs een van onze filialen te gaan, zij hebben de spullen voorradig en kunnen deze aan u leveren.
Excuus voor het ongemak.
Dixons
sorryquote:Op donderdag 27 september 2012 09:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jaja Maver we weten het wel. Share the luv of ga weg.![]()
Ultimate Edition besteld, maar ze waren de extraatjes vergeten...quote:Op donderdag 27 september 2012 09:16 schreef Timez het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Excuus voor het ongemak.
Dixons
Maak er een livestream vanquote:Op donderdag 27 september 2012 09:22 schreef Roypsv het volgende:
Vanavond eindelijk paketten halen. 50 euro here we come ;p
Als je met clubs maar niet je goal uitloopt en gaat denken dat je veldspeler bent.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja man. ik pwnde die spitsen gister
ben geen spekadquote:Op donderdag 27 september 2012 09:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je met clubs maar niet je goal uitloopt en gaat denken dat je veldspeler bent.
ja het zoeken is nog steeds fucked upquote:Op donderdag 27 september 2012 09:48 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Heeft er iemand deze ochtend nog last gehad van de bug met de webapp?
Dit dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja het zoeken is nog steeds fucked up
Ga gewoon op de webappquote:Op donderdag 27 september 2012 09:16 schreef Maver24 het volgende:
zal em wel kleiner maken volgende keer
[ afbeelding ]
ik had hem 2 dagen geleden alquote:Op donderdag 27 september 2012 09:59 schreef zerokil het volgende:
2012-09-27 03:19 Pakje heeft ons magazijn verlaten
2012-09-27 09:29 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
gwn kopen yolo tog xdquote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol op xbox heeft ene SmithFC alle Lukaku's gekocht, en allemaal voor minimaal bin 450k gezet
haha lol,quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol op xbox heeft ene SmithFC alle Lukaku's gekocht, en allemaal voor minimaal bin 450k gezet
Allemaal gedaan, zet ze nu 150 sp op YOLOquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:13 schreef Toefjes het volgende:
Zo, FIFA 13 is binnen. Gelukkig nieuw FIFA jaar !
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:13 schreef Toefjes het volgende:
Zo, FIFA 13 is binnen. Gelukkig nieuw FIFA jaar !
same here :pquote:Op donderdag 27 september 2012 10:19 schreef Joodnl het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog op de post.... zodat er 2x Fifa in de brievenbus zal vallen....
En dan kan ik eindelijk ff wat packs kopen....
Spenden like a mofo jongequote:
Waarom 2X ?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:19 schreef Joodnl het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog op de post.... zodat er 2x Fifa in de brievenbus zal vallen....
En dan kan ik eindelijk ff wat packs kopen....
Tradepile zit al volquote:Op donderdag 27 september 2012 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Spenden like a mofo jonge
Inderdaad, wtf.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver wat zijn de prijzen gedaald
Nu je teams maken, overmorgen zijn de prijzen weer hoog
Ik heb nog een zoontje van 10 die ook Fifa wil spelen.... Dus ook maar voor hem besteld!quote:
Je kan de disc toch gewoon delen of ben ik gekquote:Op donderdag 27 september 2012 10:23 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb nog een zoontje van 10 die ook Fifa wil spelen.... Dus ook maar voor hem besteld!
Maar wel meteen Ultimate Edition... Mocht er Messi tussen zitten, gaat deze naar PAPA... En als hij het over 2 maanden zat is...gaan de coins ook naar papa.
Ik heb hem voor 30euro...quote:Op donderdag 27 september 2012 10:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had hem 2 dagen geleden al
Nope, nog steeds kurenquote:
Ik kan de disk delen.... Of je gek bent, kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je kan de disc toch gewoon delen of ben ik gek
Ik hoef nergens voor te tekenen.... Alleen nu constant naar de brievenbus lopenquote:NIET THUIS?
u hoeft niet thuis te zijn, het wordt in UW brievenbus bezorgd.
lol, geniaal !!quote:Op donderdag 27 september 2012 10:38 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb twee daily gifts gehadhij liep vast, refreshte krijg ik opeens nog een mini gold pack
Nice. Ik haal hem daar dadelijkquote:Op donderdag 27 september 2012 10:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Bij de mediamarkt krijg je een gratis steelcase erbij
Hoeveel?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:41 schreef Tito_Makani het volgende:
Wil iemand een online pass kopen voor wat coins?
Hmm, tja ik heb er eigenlijk ook niet veel aanquote:Op donderdag 27 september 2012 10:42 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Doe een mooi bod. Had hem al met points gekocht dus die bij mijn copy zit heb ik niet nodig
ja precies, niet te zuinig ookquote:Op donderdag 27 september 2012 10:44 schreef KrAlex het volgende:
Wtf alle prijzen zijn naar beneden gekelderd :S
Natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:40 schreef Maver24 het volgende:
Iniesta en Xavi gaan toch vast wel weer stijgen neem ik aan, vorig jaar was Iniesta 250k op een gegeven moment, damn
Alles is met de helft naar beneden gezakt. Nou heeft het ook geen zin om packs te gaan openen.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja precies, niet te zuinig ook
ik ga denk ik ff me Falcao verkopen en dan ff Iniesta kopen want 100k voor hem kan helemaal niet
ik ga dadelijk SOWIESO PAKKETTEN OPENENENNNNNNNNNquote:Op donderdag 27 september 2012 10:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Alles is met de helft naar beneden gezakt. Nou heeft het ook geen zin om packs te gaan openen.
Het auctionen dat niet functioneert, waardoor mensen hun prijs omlaag doen omdat het hiervoor niet verkocht, terwijl dat niet door de prijs komt. Plus dat mensen nu willen gaan spelen, van hun spelers af willen om teams te bouwen. Over een paar dagen zijn de prijzen weer als eergisteren.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Wat kan trouwens de reden zijn van deze daling, iemand een idee?
Idd, volgende week is Iniesta 5k.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:49 schreef Maver24 het volgende:
zal je dalijk zien dat de prijzen helemaal niet meer stijgen vanwege dat er dalijk nog meer kaartjes op de markt komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, volgende week is Iniesta 5k.hahaha,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry "BDIL"quote:Op donderdag 27 september 2012 10:52 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Foei! niet met kanker schelden.
Same herequote:Op donderdag 27 september 2012 10:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Ff een nieuw PSN gemaakt om te traden. Hopelijk komt de post snel
Premium, meer kans op rare stuff.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:08 schreef Tito_Makani het volgende:
Als je packs met punten koopt is het rendabler om premium of normale packs te kopen
Als je er 1 of 2 koopt denk ik normale, omdat je dan gewoon eenkleine winst kan pakken op wat er allemaal in zit. Als je er 10 ofzo gaat kopen, zou ik premium doen, dan heb je echt de kans een klapper te maken door een goede speler te pakken te krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:08 schreef Tito_Makani het volgende:
Als je packs met punten koopt is het rendabler om premium of normale packs te kopen
Maar de keren dat je erdoor heen komt is het dan ook echt de moeite waardquote:Op donderdag 27 september 2012 11:17 schreef KrAlex het volgende:
FUT'loos dagje door die webapp. Werkt totaal niet mee.
De postbode! Mijn reddende engelquote:Op donderdag 27 september 2012 11:17 schreef KrAlex het volgende:
FUT'loos dagje door die webapp. Werkt totaal niet mee.
Italianen?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
Argentijnen af. Nu de andere helft nog
[ afbeelding ]
Lopez en Milito omdraaien. Bastos op LM. CDM Ramires. CB Luiz - Lucio - Ogbonnaquote:Op donderdag 27 september 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
Argentijnen af. Nu de andere helft nog
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Brazilianen,
Hernanes
Bastos
Miranda
David luiz
Lucio
Slow?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Michaelvanb het volgende:
slow start dit jaar, weinig tijd![]()
zit pas op 15k
oscar rond 10kquote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Tito_Makani het volgende:
Wtf 2 pakjes en tot nu toe
Narsing, Farfan , Oscar en Ganso.
Zijn deze wat waard of kijk ik straks op de market en blijken ze maar 2k waard te zijn?
Farfan 5kquote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Tito_Makani het volgende:
Wtf 2 pakjes en tot nu toe
Narsing, Farfan , Oscar en Ganso.
Zijn deze wat waard of kijk ik straks op de market en blijken ze maar 2k waard te zijn?
Mwah, heb 0 spelers in mn club en 1 speler op mn trade pilequote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Slow?Man zeg, da's aardig veel.
Narsingh zal rond de 2.5k liggen op dit moment.quote:
Als ik thuis ben koop ik packs voor 25¤quote:Op donderdag 27 september 2012 11:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb nu zelfs Alexander Pato er tussen zitten
had ik ook gister, ik kocht hem alleen voor 1k:Pquote:Op donderdag 27 september 2012 11:46 schreef Fuszy het volgende:
Emenike was gisteren voor de downtime van de webapp nog 9k. Dacht een koopje te hebben door 4,6k te bieden voordat hij down ging. Nu staan ze er voor 5k bin al op.
Over een week gaat iedereen teams bouwen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef Maver24 het volgende:
ah joh, prijzen zullen wel weer herstellen komende week
en dat houd dus in?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Over een week gaat iedereen teams bouwen.
heb je je pre-order nog niet betaald dan? Ik moest hem vooraf betalenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:52 schreef over_hedge het volgende:
Mm ik weet nog steeds niet of ik mijn pre order ophaal. ( dan moet ik naar de stad) Of dat ik even naar de mm ga en dan gewoon voor 20 euro pakjes er bij koopkom je op het zelfde bedrag uit en de mm is lekker dichtbij.
Ja en de tweede nationaliteit toevoegen. Douglas is gewoon een Braziliaan, maar heeft nu geen link met andere Brazilianen. Zo ook met die Turkse-Duitsers/Zwitsers die horen gewoon te linken met Turkse spelers, spreken toch dezelfde taal.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:50 schreef LinQ het volgende:
Het veranderen van de prijzen is toch logisch? Vandaag release in EU, dus vraag/aanbod veranderd.
In FUT14 moeten ze eigenlijk iets van "ego" stats toevoegen, oftewel alleen maar Brazilianen/CR types in je team = chem naar beneden
Nee nog niet betaald, is altijd bij de game mania.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heb je je pre-order nog niet betaald dan? Ik moest hem vooraf betalen
denk het ook, tijd voor koopjes in te slaanquote:Op donderdag 27 september 2012 11:51 schreef vandermar het volgende:
Vandaag gaan de prijzen nog veel en veel meer dalen, volgende week gaan ze weer stijgen.
Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 27 september 2012 11:53 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja en de tweede nationaliteit toevoegen. Douglas is gewoon een Braziliaan, maar heeft nu geen link met andere Brazilianen. Zo ook met die Turkse-Duitsers/Zwitsers die horen gewoon te linken met Turkse spelers, spreken toch dezelfde taal.
Wanneer de prijzen omhoog gaan verkopen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb nu uit packs:
Arteta,Vorm,Narsing,Lewadowski,Pato,Farfan,Ganso,Oscar
Oscar,Arteta,Vorm gaan in mn BPL team maar de rest wil ik verkopen, kan ik dat nu doen of wachten tot de prijzen weer omhoog gaan? Ben van plan het gekregen geld direct weer op te maken aan PL spelers
Ooh dus omdat Douglas nou een Nederlands paspoort heeft, kan die opeens niet meer communiceren met andere Brazilianan.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet![]()
Douglas is een Nederlander (wanneer hij voor het NL elftal is uitgekomen), je bent Nederlander en dan speel je niet met brazilianen, zelfde als de Turkse Duitsers.
Daar gaat het niet om, het gaat erom of ze in dezelfde league, team spelen of dezelfde nationaliteit hebben.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ooh dus omdat Douglas nou een Nederlands paspoort heeft, kan die opeens niet meer communiceren met andere Brazilianan.
Zelfde met Ozil, die gaat nog dagelijks om met allemaal Turkse internationals, die zou dus geen link krijgen met ze omdat hij voor het Duitse elftal uitkomt.
Scheef hoor...
Waar heb ik het dan over? Douglas beschikt naast de Nederlandse nationaliteit ook de Braziliaanse. Die zou eigenlijk ook links moeten hebben met Brazilianen. Dat is toch niet zo gek ofwel.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom of ze in dezelfde league, team spelen of dezelfde nationaliteit hebben.
Jawel want hij is geen Braziliaan meer of mag hij daar nog wel voor spelen als hij voor Nederland heeft gespeeld?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Waar heb ik het dan over? Douglas beschikt naast de Nederlandse nationaliteit ook de Braziliaanse. Die zou eigenlijk ook links moeten hebben met Brazilianen. Dat is toch niet zo gek ofwel.
Geen idee, maar ik ben tot nog toe geen noobs tegen gekomen met een team vol bronze. Dat was wel anders toen ik een beginners team had. Speelde alleen tegen gold teamsquote:Op donderdag 27 september 2012 12:05 schreef Rijst het volgende:
Speel je met de early access alleen tegen mensen die dat ook hebben?
Laat maar, je begrijpt het niet helemaal.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel want hij is geen Braziliaan meer of mag hij daar nog wel voor spelen als hij voor Nederland heeft gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |