SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)![]()
Slim,quote:Op donderdag 27 september 2012 00:59 schreef ertdop het volgende:
Mijn emenike staat er op, bieden vanaf 150:P
Maakt niet uit, had hem voor 1kquote:Op donderdag 27 september 2012 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij gaat hij vanaf morgen juist weer stijgen.
Ik kocht er net eentje voor 4.7 en ik denk dat ik 'm tot morgenavond bewaar. Kijken wat z'n prijs dan is.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:03 schreef ertdop het volgende:
[..]
Maakt niet uit, had hem voor 1k
rosinei van americaquote:Op donderdag 27 september 2012 01:04 schreef ertdop het volgende:
Weet iemand ook of rosini duur wordt? brasilver
Speel je x box of ps3?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kocht er net eentje voor 4.7 en ik denk dat ik 'm tot morgenavond bewaar. Kijken wat z'n prijs dan is.
Ben jij noideas11?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:03 schreef ertdop het volgende:
[..]
Maakt niet uit, had hem voor 1k
4* skills. Prima RW voor een Eredivisie Silverteam.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
goeie deal! Maar die gast kan echt alleen maar rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is?:$quote:Op donderdag 27 september 2012 01:16 schreef GuRBuH het volgende:
Zouden onze nieuwe gasten zo vriendelijk willen zijn een UI in te stellen?
tot morgenquote:Op donderdag 27 september 2012 01:16 schreef Lindgren. het volgende:
Maar goed, ik zou nog uren verder kunnen zoeken. Morgen weer een dag. Over een kleine 5 uur gaat m'n wekker, dus 't wordt wel weer eens tijd. Een goedenacht, heren.
Potje?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:51 schreef Tim86 het volgende:
Damn, mijn eerste potje nu mijn silver team af is was echt geniaal..mijn beste FUT potje van dit jaar so far..tegen een Amerikaan met Ajax badge en kits en een compleet NL elftal excl RvP en Robben. Ik won 7-1, echt alles lukte. Duarte is wel zo fucking goed..moet alleen wennen aan een linksbenige CAM..De verdediging Boyata - Donk - Kouyate is ook te ziek
Uhh ik denk een halfuurtjequote:Op donderdag 27 september 2012 02:00 schreef Tim86 het volgende:
Zit net in wat bidding geweld, tot hoe laat ben je online?
Kan jou niet joinen. Staat dat ik mn Disc erin moet doenquote:Op donderdag 27 september 2012 02:07 schreef Tim86 het volgende:
Voeg Tim Immers maar ff toe als je wil rijst..hopelijk lukt connecten nu wel..restricted NAT enzo hier
Mafkees.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:52 schreef pascal08 het volgende:
Net focking 1,5 uur in de rij gestaan in Nieuwegein, maar ik heb 'm wel.
Bronze eredivisie, NL/Ere gold en een silver hybrid met NL/Ere + Pro League. Ben nu aan een gold team aan het bouwen nog met wat betere spelers, maar moet aardig wat tradewerk doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 02:12 schreef Alovenac het volgende:
Tim, wat voor teams heb je nu al?
gg. Die bal kreeg ik in een pack en vond hem wel mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 02:33 schreef Tim86 het volgende:
Damn rijst wat is die blauwe bal irritant
Ik speelde best brak, maar won nog vrij simpel omdat mijn team gewoon veel beter was eigenlijk..al die fysieke duels won ik en in het eerste uur vielen die lucky balletjes in jouw 16 ook nog mijn kant
Wil je een pot tegen mijquote:Op donderdag 27 september 2012 02:33 schreef Tim86 het volgende:
Damn rijst wat is die blauwe bal irritant
Ik speelde best brak, maar won nog vrij simpel omdat mijn team gewoon veel beter was eigenlijk..al die fysieke duels won ik en in het eerste uur vielen die lucky balletjes in jouw 16 ook nog mijn kant
Is goed, heb ik jou in mijn lijst? Voeg Tim Immers anders maar toe. Silver? Bronze? Gold is ook goed, maar ik vind mijn gold team best kutquote:Op donderdag 27 september 2012 02:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wil je een pot tegen mij? Early acces over 15 min max ?
Nice, allemaal met traden bij elkaar gekregen?quote:Op donderdag 27 september 2012 02:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bronze eredivisie, NL/Ere gold en een silver hybrid met NL/Ere + Pro League. Ben nu aan een gold team aan het bouwen nog met wat betere spelers, maar moet aardig wat tradewerk doen.
Ik voeg je toe via Rijstquote:Op donderdag 27 september 2012 02:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is goed, heb ik jou in mijn lijst? Voeg Tim Immers anders maar toe. Silver? Bronze? Gold is ook goed, maar ik vind mijn gold team best kut
Silverquote:Op donderdag 27 september 2012 02:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik voeg je toe via RijstMaakt mij niet uit kies maar, heb alle 3 squads
Traden + packs. heb er ff 2k microsoft points ingestopt nu aan het begin. Al heb ik nog lang niet alles uitgegeven daarvan. Die server onderhoud dingen zijn ideaal..je weet wanneer het gaat gebeuren en toch zetten mensen er shit op met startprijs 150cquote:Op donderdag 27 september 2012 02:36 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nice, allemaal met traden bij elkaar gekregen?
El Kabir 2.0quote:Op donderdag 27 september 2012 02:41 schreef Rijst het volgende:
Die Emnes is eigenlijk Ferndandez 2.0
El kabir kon nog goed dribbelen. Maar Emnes heeft een ballcontroll van 68quote:
Tot nu toe niet, maar pas een handjevol potjes mee gespeeld. Hij heeft wel 4 star skills, 71 strength, 77 balance en hele goede finishing, shot power en verder prima dribbling. Niks mis mee, voelt echt redelijk hetzelfde aan als El Kabirquote:Op donderdag 27 september 2012 02:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
El kabir kon nog goed dribbelen. Maar Emnes heeft een ballcontroll van 68Ik weet niet of je daar wat van merkt
Ah das beter dan `:)quote:Op donderdag 27 september 2012 02:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tot nu toe niet, maar pas een handjevol potjes mee gespeeld. Hij heeft wel 4 star skills, 71 strength, 77 balance en hele goede finishing, shot power en verder prima dribbling. Niks mis mee, voelt echt redelijk hetzelfde aan als El Kabir
http://www.ea.com/soccer/(...)a5a5plszlpow5pstosrnquote:Op donderdag 27 september 2012 02:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah das beter dan `:)
Webapp wekt niet op mn macbook terwijl ik er wel gewon met mn desktop er op kon. Heeft iemand een linkje?
Eerlijk gezegd was ik stom verbaasd hoeveel mensen er net voor de Saturn stonden. Zeker een mannetje of 2000. Dat neemt niet weg dat EA weer faalt om voldoende server capaciteit te hebben met de release.quote:Op donderdag 27 september 2012 02:49 schreef Alovenac het volgende:
Fucking irritant dit joh, webapp werkt niet omdat EA maar blijft blokkeren!
FUT op de console doet het amper fatsoenlijk.
Invite gestuurdquote:Op donderdag 27 september 2012 02:50 schreef Tim86 het volgende:
Denk trouwens dat El Kabir ondanks zijn downgrade nog steeds erg goed is..ga hem nog wel halen
[ afbeelding ]
BDIL, kwartier is om
Werkt! thanksquote:Op donderdag 27 september 2012 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)a5a5plszlpow5pstosrn
Deze misschien wel?
Ook het feit dat ik nu steeds bij FUT op mijn console een nieuwe veiligheidsvraag in moet voeren, maar het totaal niet verwerkt wordt naar de webappquote:Op donderdag 27 september 2012 02:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was ik stom verbaasd hoeveel mensen er net voor de Saturn stonden. Zeker een mannetje of 2000. Dat neemt niet weg dat EA weer faalt om voldoende server capaciteit te hebben met de release.
Ik zal stoppen met het bashen van EA, want jullie weten zelf ook wel hoe slecht de servers van EA zijn, maar het blijft toch schandalig vind ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 02:54 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ook het feit dat ik nu steeds bij FUT op mijn console een nieuwe veiligheidsvraag in moet voeren, maar het totaal niet verwerkt wordt naar de webapp.
3-1quote:
Nee, ik speelde op neutral + high pressure. 3-5-2 is altijd taai als je niet de kans krijgt om echt te counteren.quote:Op donderdag 27 september 2012 03:09 schreef BDIL het volgende:
Goed gespeeld , ik had wat pech maarjaIk had wel het gevoel dat je op defensive speelde en dan counter attack
Bovendien die laatste goal van castangios
Dit team laat mensen wel ragequittenquote:Op donderdag 27 september 2012 03:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik speelde op neutral + high pressure. 3-5-2 is altijd taai als je niet de kans krijgt om echt te counteren.
Die laatste goal was typisch FIFA ja..Emnes geeft in volle sprint middenin een duel vanaf de cornervlag met links perfect voor en Castaignos wint een onmogelijk kopduel en kopt vanaf een moeilijke hoek binnen...zo vintage FIFA
Ik voeg je zo toe.quote:Op donderdag 27 september 2012 03:14 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er nog zin in een potje? Kan voor geen meter slapen, hele kop vol snot
van Rhijn rb, Mulder of Zoet op doel.quote:Op donderdag 27 september 2012 03:43 schreef Alovenac het volgende:
Welke rechtsback en doelman kan ik het beste pakken in een Eredivisie Silver. Enige twee posities waar ik nog over twijfel.
Is Cillessen zilver?quote:Op donderdag 27 september 2012 03:43 schreef Alovenac het volgende:
Welke rechtsback en doelman kan ik het beste pakken in een Eredivisie Silver. Enige twee posities waar ik nog over twijfel.
Het gaat hier echt 24 uur per dag doorquote:Op donderdag 27 september 2012 04:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is Cillessen zilver?
EDIT: Ja dus. Cillessen en van Rhijn dan.
Dat is wel heel lelijk zegquote:Op donderdag 27 september 2012 06:55 schreef Thorb het volgende:
2012-09-27 03:08 Pakje heeft ons magazijn verlaten
Gister was mijn spel verzonden en vandaag heeft hij het magazijn verlaten
Ze zijn nog steeds aan het onderzoekenquote:Op donderdag 27 september 2012 06:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
EA
[ afbeelding ]
Nog steeds geen fix.
Ik snap niet dat na elke maintenance er weer een onderdeel van de webapp slecht functioneertquote:Op donderdag 27 september 2012 07:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds aan het onderzoeken
Chelsea vs Man U in de league cup. Arsenal 'makkelijke' loting tegen Reading.
Inderdaad die van Ox was wel heerlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 07:06 schreef Thorb het volgende:
En voor de geinteresseerden
Die van Ox
quote:Fifa is gewoon realistisch
quote:Op donderdag 27 september 2012 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh.
Eerste vangst is binnen: Coleman voor 1100 coins. De rest staat er op vanaf 13k
Dat is een zilveren zekerquote:Op donderdag 27 september 2012 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh.
Eerste vangst is binnen: Coleman voor 1100 coins. De rest staat er op vanaf 13k
Silver ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 07:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is een zilveren zeker
Hoe kunnen jullie nu zoeken met die fout steeds?
Pino0?quote:Op donderdag 27 september 2012 07:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Utrecht-Ajax
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |