okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Yeah, laat haar maar zien wie de baas isquote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
da's ook de bedoeling gitaar
Happy kitty, sleepy kitty, puurrrr puuuurrrr purrr!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn werk is heul niet makkelijk!
Foei, soft kittay, warm kittay, lil' ball o' furrrr
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
okWIN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
okniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
[..]
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Again!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Happy kitty, sleepy kitty, puurrrr puuuurrrr purrr!
[..]
okJa zo ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
IS heel niet zo!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
da's ook de bedoeling gitaar
ja zo.. exactly like thatquote:
Weet je nog wat ik je vanmiddag appte?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja zo.. exactly like that
and this
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Heel niet vorig weekend!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja zo.. exactly like that
and this
[ afbeelding ]
Waar ergens?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:50 schreef JJH het volgende:
Gitaarboy!
Ik kom zo een heel eind jouw kant op.
dit soort dingen moet je serieus niet aan mij vragen gitaartje.. mijn geheugen is heel slechtquote:Op donderdag 27 september 2012 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je nog wat ik je vanmiddag appte?
Dat wordt dus niet om 1 uur thuisquote:Op donderdag 27 september 2012 00:50 schreef JJH het volgende:
Gitaarboy!
Ik kom zo een heel eind jouw kant op.
JA WAT DAN!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je nog wat ik je vanmiddag appte?
And we're fucking good at it.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Met 4 man een topic vol spammen, tjonge..
Ik zag ooit zo'n docu over mensen die het geil vonden om zich als dieren te verkleden. Dierenpakken waren nooit meer hetzelfde.quote:
I am a man you see, and one day I will be.... A lion in the morning sun! RAAWWWRRRquote:
hehehehe furry galore?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag ooit zo'n docu over mensen die het geil vonden om zich als dieren te verkleden. Dierenpakken waren nooit meer hetzelfde.
quote:
hier een gifje van mij wat ik nu doequote:Op donderdag 27 september 2012 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I am a man you see, and one day I will be.... A lion in the morning sun! RAAWWWRRR
Ja. Wat moet je daar nou mee he. Verbaal gaat hem niet worden en fysiek ook niet.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier een gifje van mij wat ik nu doe
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 27 september 2012 00:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehehehe furry galore?
Emotioneelquote:Op donderdag 27 september 2012 00:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Wat moet je daar nou mee he. Verbaal gaat hem niet worden en fysiek ook niet.![]()
![]()
True, dat kan hij niet handelen. Maar weet niet of ik dat kan.quote:
quote:
ik ga me ooit eens als een verkleden.. gewoon,omdat het kan..quote:
Oeh, ja, iedereen meedoen. Ons huidige figuur in gifquote:Op donderdag 27 september 2012 00:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier een gifje van mij wat ik nu doe
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeh, ja, iedereen meedoen. Ons huidige figuur in gif
[ afbeelding ]
Wie is Loesje?quote:
mag ik mee?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga in bed verder meedoen. Als ik het bijhoud.
doe dat ik ga poging doen om te slapenquote:Op donderdag 27 september 2012 00:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga in bed verder meedoen. Als ik het bijhoud.
Weet niet hoe smart je smartphone is; maar request eens de desktop website met je browserquote:
Hij pakt immer direct de mobiele lay out.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet niet hoe smart je smartphone is; maar request eens de desktop website met je browser?
hier, een stilstaand plaatje voor jou dan, om het goed te makenquote:
12, maar lichamelijk 26quote:Op donderdag 27 september 2012 00:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Bij mij ook, maar chrome heeft daar een button voorquote:Op donderdag 27 september 2012 00:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij pakt immer direct de mobiele lay out.
Altijd een goede reden.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga me ooit eens als een verkleden.. gewoon,omdat het kan..
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier, een stilstaand plaatje voor jou dan, om het goed te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whoooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Aah okequote:Op donderdag 27 september 2012 00:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
12, maar lichamelijk 26
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier, een stilstaand plaatje voor jou dan, om het goed te makenGodsallemachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam een beetje.
Ik zal eens Chrome installen dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar chrome heeft daar een button voor.
Wat voor smartphone heb jequote:
gewoon m'n fobo open op momenten dat ik even mezelf ga "helpen"quote:Op donderdag 27 september 2012 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Godsallemachtig.
Ik kwam een beetje.
ruilen? deze leeftijd voelt niet goed voor mijn geestelijke ikquote:
Nee,liever niet ik wil nog even zo jong blijvenquote:Op donderdag 27 september 2012 01:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ruilen? deze leeftijd voelt niet goed voor mijn geestelijke ik
Ik denk dat ik me een beetje awkward zou voelen als ik op jouw fobo zou fappen.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gewoon m'n fobo open op momenten dat ik even mezelf ga "helpen"
bummer.. maar snap ik wel jaquote:Op donderdag 27 september 2012 01:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,liever niet ik wil nog even zo jong blijven
t is m'n fobo maar hoor, die wordt daar niet vies vanquote:Op donderdag 27 september 2012 01:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me een beetje awkward zou voelen als ik op jouw fobo zou fappen.
Nou.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bummer.. maar snap ik wel ja
[..]
t is m'n fobo maar hoor, die wordt daar niet vies van
hahahaha.. have funquote:Op donderdag 27 september 2012 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik trek het niet meer, ik duik m'n bed in, dromen over een Rokje kloon die wel van mannetjes houdt
go ahead jongen, go ahead.. ga ervoor.. we hebben allemaal lustenquote:
tamme asser yoloquote:
Oh, daar kan chrome hoogstwaarschijnlijk gewoon op draaien.quote:
Ik haat het woord yolo. XDquote:Op donderdag 27 september 2012 01:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tamme asser yolo
we're on the same hiiiiiiiiiiiigh lalala
je zei het zelf stinkiequote:
Vanavond ff proberen. Ik gebruik de standaard browser nog steeds.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, daar kan chrome hoogstwaarschijnlijk gewoon op draaien.
Bij mijn Sony Xperia S:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor kusjons.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je zei het zelf stinkie
heb ik t weer gedaan zeker
quote:Op donderdag 27 september 2012 01:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb ook een foto van mijzelf geplaatst in fobo.
gelukkig maar.. ik kreeg al bijna een paniekaanvalquote:
ZEG HEY!!!quote:Op donderdag 27 september 2012 01:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Verder vind ik je lief ende leuk hoor.
2.3.3 hier.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:10 schreef GSbrder het volgende:
Hmm... Ik geloof dat de Desire Z hem inderdaad niet kan draaien
Zeker niet als je nog op 2.3 zit en hem niet hebt omgebouwd naar ICS.
Was even vergeten dat het dingetje dat jij hebt ook weer 2 jaar oud is.
Weet ik niet meer.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ZEG HEY!!!![]()
wat zei ik nou
gelukkig maar, jij bent ook tof![]()
door jouw pic wil ik nog een biertjequote:Op donderdag 27 september 2012 01:12 schreef Ro-ald het volgende:
En wat vinden jullie van mijn foto?
Hahahaquote:Op donderdag 27 september 2012 01:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
door jouw pic wil ik nog een biertje
Il zorg er altijd voor dat ze niet wakker word.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weltrusten lieverds
JJH: Geef Knetje maar een beterschapskusje op d'r neus van me als je straks thuis komt en ze wakker van je word.
ik ook niet meer eigenlijk..quote:
Aiiquote:
Geen pick gezien. Hihihihi.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
door jouw pic wil ik nog een biertje
wil de jouwe wel zienquote:
Ahw.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook niet meer eigenlijk..
succesjes und tot gauwwwquote:Op donderdag 27 september 2012 01:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ahw.
Ik gs kijken of mijn laatste klantje al zover is.kusjes.![]()
Typen doe je ongetwijfeld sneller, hoewel ik ook mijn gangetje swypequote:Op donderdag 27 september 2012 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen officiele updates meer, en ik vind t wel best.
Swypen op een kut nietquote:
MWOAHHHH GERTJUHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 27 september 2012 01:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Swypen op een kut niet.
Okay, deze conversatie was gestaged door mij
Nee, zit mobiel.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:18 schreef Ro-ald het volgende:
Heb je mijn foto al gezien Tamashii?
Nou ook hoor. Doe er liever wat anders mee.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Swypen op een kut niet.
Okay, deze conversatie was gestaged door mij
wil je mijn (gare lastige moeilijke) hoofd zien?:$quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
MWOAHHHH GERTJUHHHHHHHHHHHHH
ik ga los hier, met mwoahh'enquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 01:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ssssssstKom danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Altijd.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wil je mijn (gare lastige moeilijke) hoofd zien?:$
Spijtigquote:Op donderdag 27 september 2012 01:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nah vanavond niet oh waarde gs.. ik blijf ook niet zo lang meer
nightynightquote:
ja ik e-logeerquote:
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 26-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 236 Fera
02 197 kingtoppie
03 167 AldoTheApache
04 155 magnetronkoffie
05 139 LovelyLady
06 131 Samzz
07 130 Giertje
08 113 JijHebtGeenRokje
09 101 Tamashii
10 088 fietsie
11 085 Kaneelstokje
12 083 Murdera
13 078 JJH
14 077 Cryothic
15 071 Royco1
16 070 -_Guitarist_-
17 062 Jofunu-kun
18 059 Vinniiee
19 047 Tally
20 039 Knetterkrankjorum
20 039 Lokasenna
22 035 twi
23 031 Myraela
24 028 heloef
25 020 wickedmen
25 020 Faxie
27 016 Ro-ald
28 015 Dr.Sexy
29 013 Nixx-
30 012 Koen66
30 012 MeneerLogica
32 008 Grijsbaard
33 006 goldfinger1963
33 006 TheGirlNextDoor
35 005 GSbrder
36 003 gewoonmezelf87
37 002 Mistress_X
37 002 Prof_Hoax
39 001 Frag_adder
39 001 sararaats
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
subway duhquote:Op donderdag 27 september 2012 08:47 schreef Tally het volgende:
Vandaag nog ff werken en dan weekend
Eens kijken of ik vanavond met de mini naar de kermis ga (lichtjes)
En dan nog bedenken wat ik ga etenSubway of BK
quote:Op donderdag 27 september 2012 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben in herfstvakantie een paar dagen vrij
nicequote:Op donderdag 27 september 2012 08:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Ik ook, net goedgekeurd. 24,25,26 oktober
Dankjequote:Op donderdag 27 september 2012 08:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dag lieverd.
Veel plezier nog op je vakantie!
Bai bai
Kom je een bakkie doen?quote:Op donderdag 27 september 2012 08:54 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik wil ook vrijvragen voor vanmiddag, 2 uurtjes. Maar ben me wachtwoord kwijt
Op een andere dag zou ik ja zeggen, maar vanmiddag ligt er iets op de mat om half 3 waar ik al 2 maanden op wachtquote:
dat klinkt spannend?quote:Op donderdag 27 september 2012 08:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Op een andere dag zou ik ja zeggen, maar vanmiddag ligt er iets op de mat om half 3 waar ik al 2 maanden op wacht
Is het ook, ik schaam me een beetje om het hier te vertellen. Het gebeurde als een soort opwelling en mijn vriendin wilde het ook erg graag. Later zijn we verder gaan kijken ook al schaamde we ons hier wel voor, maar het gevoel wend en dus gingen we verder kijken. We konden eerst niet goed vinden wat we wilde maar we kwamen een site tegen waar je het zelf kon ontwerpen en alles ging gewoon prive en werd bezorgd in een niets zeggende doos. Daarom hebben we er toch maar voor gekozen. Nee hoor vanmiddag komt fifa 13 uit.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is het ook, ik schaam me een beetje om het hier te vertellen. Het gebeurde als een soort opwelling en mijn vriendin wilde het ook erg graag. Later zijn we verder gaan kijken ook al schaamde we ons hier wel voor, maar het gevoel wend en dus gingen we verder kijken. We konden eerst niet goed vinden wat we wilde maar we kwamen een site tegen waar je het zelf kon ontwerpen en alles ging gewoon prive en werd bezorgd in een niets zeggende doos. Daarom hebben we er toch maar voor gekozen. Nee hoor vanmiddag komt fifa 13 uit.
Je kan het combineren.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:04 schreef Tally het volgende:
Speeltjes uitzoeken is een leuk voorspel hoor
Computerspelletjes uitzoeken echter niet
You can preorder a pair of the toys now for $95, or $50 apiece in case you want to go Dutch with your lover. Wow, going Dutch on a pair of sex toys -- I don't know if I've ever written a sadder sentence. Now, are you thinking what I'm thinking? "This is how robot babies are made?" That's probably true, but no. I was gonna say if you stick the female piece up your keister and then go to town on the tube, it would be like banging yourself. "I'd do me." ...Congratulations?quote:The speed sensor in Zeus will detect the speed of male action and send to the Hera, the female toy. Hera will reflect and match Zeus's speed automatically. Hera on her part, will sense the pressure inside the toy based on the female's reaction and then send that information to Zeus. Zeus's air pump will configure its tightness automatically based on the received signal.
Haha nee is een soort traditie geworden. Een vriend van me woont in lisse maar is me beste vriend. Vroeger woonde hij hier en elke fifa gingen we op de release met elkaar gamen. Nu doen we al 3 jaar op de release dag, allebei half 3 thuis. En dan skype + online tegen elkaar de nieuwe fifa. Is vet leukquote:Op donderdag 27 september 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat past toch gewoon door den brievenbus
En gezelligheid verkiezen boven een game![]()
Zijn een hoop games waar ik voor thuis zou blijven (al heeft t geen nut, want ik speel geen spellen als de kinderen er zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 09:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is het ook, ik schaam me een beetje om het hier te vertellen. Het gebeurde als een soort opwelling en mijn vriendin wilde het ook erg graag. Later zijn we verder gaan kijken ook al schaamde we ons hier wel voor, maar het gevoel wend en dus gingen we verder kijken. We konden eerst niet goed vinden wat we wilde maar we kwamen een site tegen waar je het zelf kon ontwerpen en alles ging gewoon prive en werd bezorgd in een niets zeggende doos. Daarom hebben we er toch maar voor gekozen. Nee hoor vanmiddag komt fifa 13 uit.
Das geen computerspelletje! Maar wel erg leukquote:Op donderdag 27 september 2012 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan het combineren.Computerspeeltjes voor op afstand.
[ afbeelding ]
[..]
You can preorder a pair of the toys now for $95, or $50 apiece in case you want to go Dutch with your lover. Wow, going Dutch on a pair of sex toys -- I don't know if I've ever written a sadder sentence. Now, are you thinking what I'm thinking? "This is how robot babies are made?" That's probably true, but no. I was gonna say if you stick the female piece up your keister and then go to town on the tube, it would be like banging yourself. "I'd do me." ...Congratulations?
Lijkt een beetje op de FuFMe van een jaar of 15 terugquote:Op donderdag 27 september 2012 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan het combineren.Computerspeeltjes voor op afstand.
[ afbeelding ]
[..]
You can preorder a pair of the toys now for $95, or $50 apiece in case you want to go Dutch with your lover. Wow, going Dutch on a pair of sex toys -- I don't know if I've ever written a sadder sentence. Now, are you thinking what I'm thinking? "This is how robot babies are made?" That's probably true, but no. I was gonna say if you stick the female piece up your keister and then go to town on the tube, it would be like banging yourself. "I'd do me." ...Congratulations?
Haha ieder ze ding, halo en fifa zijn de enige spellen die ik speel. En gta-red dead redemption achtige spellen.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zijn een hoop games waar ik voor thuis zou blijven (al heeft t geen nut, want ik speel geen spellen als de kinderen er zijn), maar niet voor Fifa
Je kan het wel uitpakken en doen alsof je jarig bentquote:Op donderdag 27 september 2012 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg vanmiddag ook een pakketje
Maar niet voor mezelf
H&M voor de boys en iets van zooplus voor de kat
Yayquote:Op donderdag 27 september 2012 09:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je kan het wel uitpakken en doen alsof je jarig bent
meestal lukt dat welquote:Op donderdag 27 september 2012 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yay![]()
Hopen dat de kinderen het leuk vinden wat ik besteld heb, dat is eigenlijk belangrijkste
Vast wel, of zijn lantinga & swijnenberg moeilijk met kleding?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yay![]()
Hopen dat de kinderen het leuk vinden wat ik besteld heb, dat is eigenlijk belangrijkste
Neuh totaal niet...quote:Op donderdag 27 september 2012 09:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vast wel, of zijn lantinga & swijnenberg moeilijk met kleding?
Paar longsleeves, truien etc...quote:Op donderdag 27 september 2012 09:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed komen toch, wat heb je besteld?
geen ideequote:Op donderdag 27 september 2012 09:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Oh even een grapje tussendoor.
Welk dier komt het snelste klaar?
Een eend, kwakquote:Op donderdag 27 september 2012 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Paar longsleeves, truien etc...
[..]
geen idee![]()
wil ik het weten?
Kloptquote:Op donderdag 27 september 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
flauw
Ik ga even een bakkie doen bij vriendin
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:32 schreef Samzz het volgende:
Nog wel. Ik heb nog niet naar buiten gekeken
.
Ik liep net in de regen en ik genoot er zowaar van.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:32 schreef Samzz het volgende:
Nog wel. Ik heb nog niet naar buiten gekeken
.
kan je na gaan wat er gebeurt als de zon opeens begint te schijnenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:44 schreef Samzz het volgende:
Hier regent het nu en toch ben ik vrolijk.
ik niet, heeft ook geen zin meer om me te gaan haasten. Tegen de rijd dat ik er ben, ben ik alweer klaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik ook bijna, schrok gelukkig wakker
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een vrolijkheid hier zeg
Het hoeft niet hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben wel vrolijk, maar of ik dat met jullie wil delen..?
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Mijn leven is mooi. Ik ben zwanger. De kleine (in en buiten de buik) doet het goed. Mijn man is een onwijs grote schat.
We hebben beide een baan. Een koophuis. Beide een auto. Een motor.
Mijn en zijn ouders zijn nog in goede gezondheid. Met mijn Oma gaat het geweldig op het moment.
Dus ik heb genoeg om blij om te zijn. Dus dat ben ik ook
Ik voel me goedquote:Op donderdag 27 september 2012 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Iets specifieks waar je blij van wordt?
Of gewoon blij in het algemeen?
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben wel vrolijk, maar of ik dat met jullie wil delen..?
mogguh rokjequote:Op donderdag 27 september 2012 10:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!!!
oh ja, goedemorgen allen
mogguhhhhquote:
Hellow homegirlquote:Op donderdag 27 september 2012 10:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!!!
oh ja, goedemorgen allen
oh shit verkeerde account :$quote:Op donderdag 27 september 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:
Fera, jij lijkt op rokje qua posts.
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh shit verkeerde account :$
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik vond het al verdacht dat fera's liefde voor mij oneindig was.
Rokje is mijn tweelingzusje.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:
Fera, jij lijkt op rokje qua posts.
Dat is waar.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is toch ook ongelooflijk dat er iemand niet zo enorm veel van jou zou houden, aangezien jij gods gift aan deze simpele aardkloot bent.![]()
Het einde komt aardig in zicht ondertussenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik vond het al verdacht dat fera's liefde voor mij oneindig was.
Leugens.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Het einde komt aardig in zicht ondertussen
wattanquote:Op donderdag 27 september 2012 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh..
Ik hoop dat de regen m'n rit van vanmiddag niet door laat gaan..
hahahha awwwquote:Op donderdag 27 september 2012 10:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Rokje is mijn tweelingzusje.waar ik een lesbische verhouding mee heb
en toen stikte ik in m'n koffiequote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en toen stikte ik in m'n koffie![]()
amen broeder, amen
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Rokje lijkt heel erg op mensen waarmee ik chatte vroeger, ze haalt dat in mij naar boven.
Vieze man, zeker n FOK!ker.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wattan
ik hoop dat t droog blijft hier, anders ga ik huilen
[..]
hahahha awww
ik was eens met een ex aan het vozen in de trein, toen de conducteur vroeg of we ook zusje waren btw.. moest er door deze post spontaan aan denken![]()
chatten zoals in chatboxen wat vroeger veel gedaan werd?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Rokje lijkt heel erg op mensen waarmee ik chatte vroeger, ze haalt dat in mij naar boven.
Dat is geil en fout tegelijkertijdquote:Op donderdag 27 september 2012 10:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Rokje is mijn tweelingzusje.waar ik een lesbische verhouding mee heb
ICQquote:Op donderdag 27 september 2012 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
chatten zoals in chatboxen wat vroeger veel gedaan werd?
Yes.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
chatten zoals in chatboxen wat vroeger veel gedaan werd?
oow ja dat weet ik ook nog welquote:
dat is wel old schoolquote:
Zag je een mooie kerel staan?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:59 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik heb ongeveer tien minuten buiten doorgebracht en ik ben tot op het bot nat.
ik hoor em in mijn kop alweer afgaanquote:
hier is het droogquote:Op donderdag 27 september 2012 10:59 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik heb ongeveer tien minuten buiten doorgebracht en ik ben tot op het bot nat.
Terwijl je zachtjes over je lippen likte, dat meisje je boobs betastte, en je eindigde met zachtjes en sensueel "ja" fluisteren?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zooo!
nja geen idee of t een fokker was fera, had heel goed zo kunnen zijn iig![]()
ik heb m heel lang heel moeilijk en bedenkelijk aangekeken
Nee, ik moest naar de winkelquote:Op donderdag 27 september 2012 10:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zag je een mooie kerel staan?
Hier nu ookquote:
aardig in de juiste richting, jaquote:Op donderdag 27 september 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Terwijl je zachtjes over je lippen likte, dat meisje je boobs betastte, en je eindigde met zachtjes en sensueel "ja" fluisteren?
Ja, maar nu zit ik wel weer lekker binnen met een beker fristiquote:
Fristi vind ik niet zo lekker. Geef mij maar Oranginaquote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar nu zit ik wel weer lekker binnen met een beker fristi.
of echte chokomelquote:Op donderdag 27 september 2012 11:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Fristi vind ik niet zo lekker. Geef mij maar Orangina
Treinkaartje van Urk naar Katwijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
aardig in de juiste richting, ja
"we houden het binnen de familie"![]()
![]()
Ik ben zelf niet zo fan van sinaasappelsapquote:Op donderdag 27 september 2012 11:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Fristi vind ik niet zo lekker. Geef mij maar Orangina
godsammequote:Op donderdag 27 september 2012 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Treinkaartje van Urk naar Katwijk.
Ik welquote:Op donderdag 27 september 2012 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo fan van sinaasappelsap.
goed planquote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik wel
Nog een sigaretje roken, en dan shoppen
aaah oke en wat staat erop je shoplijst?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:12 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ga lekker droog shoppen, op internet
Salaris weer binnen, dus ik mag weer wat kopen
Shoppenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik wel
Nog een sigaretje roken, en dan shoppen
goeiemorgenquote:
Ik wil een roze tunnelsjaal. Straks als het droog is maar even naar de H&Mquote:
tunnelsjaal?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil een roze tunnelsjaal. Straks als het droog is maar even naar de H&M.
Ja, een sjaal die met de uiteinden aan elkaar genaaid is en die die een keer om moet slaan. Mooiquote:
Tunnelsjaalsquote:Op donderdag 27 september 2012 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil een roze tunnelsjaal. Straks als het droog is maar even naar de H&M.
Tja, mannen tsssssquote:Op donderdag 27 september 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een sjaal die met de uiteinden aan elkaar genaaid is en die die een keer om moet slaan. Mooi.
Ah zo'n ding.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een sjaal die met de uiteinden aan elkaar genaaid is en die die een keer om moet slaan. Mooi.
Mensen ophalen waarvan 9 mensen in rolstoel, gaat lekker lang duren met inladen, en ze moeten wel 5 minuten in de bus zittenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wattan
ik hoop dat t droog blijft hier, anders ga ik huilen
[..]
hahahha awww
ik was eens met een ex aan het vozen in de trein, toen de conducteur vroeg of we ook zusje waren btw.. moest er door deze post spontaan aan denken![]()
dat dusquote:Op donderdag 27 september 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah zo'n ding.
Is dat niet onhandiger? Aangezien hij nooit lekker strak zit?
oeiii okquote:Op donderdag 27 september 2012 11:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mensen ophalen waarvan 9 mensen in rolstoel, gaat lekker lang duren met inladen, en ze moeten wel 5 minuten in de bus zitten
gewoon in een rij achter je bus knopen en rijden maarquote:Op donderdag 27 september 2012 11:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mensen ophalen waarvan 9 mensen in rolstoel, gaat lekker lang duren met inladen, en ze moeten wel 5 minuten in de bus zitten
die heb ikquote:
Nee, dat is ideaal. Ik wil geen sjaal die strak zit, daar krijg ik het benauwd van. En jeuk.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah zo'n ding.
Is dat niet onhandiger? Aangezien hij nooit lekker strak zit?
Als blikjes achter zo'n "Just Married" autotjequote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon in een rij achter je bus knopen en rijden maar
Jij snaptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |