SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Same herequote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Thorb het volgende:
Eindelijk een leveringsstatus beschikbaar, is het dit:
[ afbeelding ]
Als ik Fifa al had dan wel, maarjaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Rijst het volgende:
Nou... Heeft iemand zin om mij in te maken?
Tegen jou ga ik niet spelen, rotzak!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als ik Fifa al had dan wel, maarja..
Weekampf die van ons ook, maar dat was gisteravond al, volgens hun.quote:
Ben nog even voetbal aan het kijkenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb ik hetzelfde gevoel denk ik, maar vooruit met de geit, slechter dan dit kan toch niet
Jij houdt er wel van om vernedert te worden he vuile sletquote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Rijst het volgende:
Nou... Heeft iemand zin om mij in te maken?
Nou..quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tegen jou ga ik niet spelen, rotzak!
Morgen is de release datequote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef detennismaster het volgende:
Beter gaat Gamemania morgen gewoon SMS'en.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef detennismaster het volgende:
Vanaf half negen/negen uur/half tien volgen Iwan.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef detennismaster het volgende:
Pauperrrrrr.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Confetti het volgende:
Godver, ik mis allerlei deals omdat mijn asociale buren zitten te downloaden![]()
Internet aftappen is ook niet je van het.
Ja in Fifa 12 ja. Maar nu bak ik er helemaal niks meer van. Ben denk ik de slechtstequote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben nog even voetbal aan het kijken
@rijst: meestal verlies ik van jou
Met wie wil je naar Saalbach gaan dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet iemand nog een leuk chalet voor 7 personen in Saalbach?
Ik mis ook veel deals maar dat komt doordat het zoeken nog niet goed gaatquote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Confetti het volgende:
Godver, ik mis allerlei deals omdat mijn asociale buren zitten te downloaden![]()
Internet aftappen is ook niet je van het.
mijn pa, zus en mn oom en nichtjesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met wie wil je naar Saalbach gaan dan?
Weet je hoe irritant het is als je alles hebt ingesteld en dan de error miscommunication krijgtquote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mis ook veel deals maar dat komt doordat het zoeken nog niet goed gaat
Ja is goed ik kom zoquote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef n0ir het volgende:
Gvd ik krijg hard batta vanavond![]()
rijst potje?
Volgens mij ben ik vanavond de eerste die op jou reageert, moet je nagaan hoeveel mensen om jouw posts geven. Echter blijf je ook maar postenquote:
wacht er dan ook een week meequote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef psychedelicate het volgende:
Quintero gisteren voor 38.5k gekocht, net maar met moeite voor 37.5k verkocht. Fuck jullie.
Geduld, lul.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef psychedelicate het volgende:
Quintero gisteren voor 38.5k gekocht, net maar met moeite voor 37.5k verkocht. Fuck jullie.
Het is mijn eigen DM.quote:
Je moest hem een week of langer vasthouden.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef psychedelicate het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef psychedelicate het volgende:
Gaat die voor zoveel.quote:
Speel dan met bronzen in een bronze toernooi en niet seasonsquote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat gaat het ongelooflijk kut
Helemaal geen zin meer om fifa te gaan kopen morgen
Ik speel met me gouden team, maar echt alles gaat op de paalquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Speel dan met bronzen in een bronze toernooi en niet seasons
Ik kom eraan was oorlog aan het voeren op het toiletquote:Op woensdag 26 september 2012 22:39 schreef Rijst het volgende:
Waar is Iwan beter gaan we clubben ook
Iedereenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Bij wie vliegt de trade pile er ook telkens uit?
Toen ik hem kocht was het de enige op de markt. Even later zette iemand anders hem erop voor 60k BIN ofzo, dus ik denk daar blijf ik mooi ruim onder dan lijkt die prijs van mij redelijkquote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gaat die voor zoveel.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, dat is wel kutquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel met me gouden team, maar echt alles gaat op de paal
Gewoon clubben met mij jonge, je wil niets anders meerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel met me gouden team, maar echt alles gaat op de paal
Even in mijn glazenbol kijken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Gaat Chiellini nog verder stijgen dan ?
Nee joh.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef baswijchen het volgende:
heb 70k en nog best veel dure spelers zal ik die dure spelers nu verkopen en wachten tot iedereen goedkoop word en dan team builden?>
Jaha, doe dat evenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Even in mijn glazenbol kijken.
Hij was voor m'n team he.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Gaat Chiellini nog verder stijgen dan ?
Eigenlijk wel, maar ik wilde aardig zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Nog niemand die het een kutteam vindt.
dan moet je dit niet zeggen kokoquote:Op woensdag 26 september 2012 22:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik wilde aardig zijn.
Koko de aapquote:Op woensdag 26 september 2012 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet je dit niet zeggen koko
Jij kijkt hetzelfde filmpje elke dag opnieuw?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ballo is that you?
Doe normaal tegen Kent.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij kijkt hetzelfde filmpje elke dag opnieuw?
Nee, ik zat in mijn Puush-history te kijken en toen kwam ik die tegen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij kijkt hetzelfde filmpje elke dag opnieuw?
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef psychedelicate het volgende:
Heb jij er nou uiteindelijk 1 gekocht?quote:
Okay.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!!!!!!!! Had je moeten houden
Nee, ik heb mijn geld in andere silvers gestopt.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij er nou uiteindelijk 1 gekocht?
Iedereen heeft dat probleem.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:05 schreef kilozout het volgende:
Kan iemand mij uitleg geven over de 59th minute? Ik weet hoe en wat het is, maar EA werkt niet mee waardoor ik boven de 800 pagina's te zien krijg dat er niks beschikbaar is.
Ik heb gewoon 1 comp uitgekozen. (bpl) en dan bin tussen 150 en 10k gedaan. Toen kon ik wel tot de 59th minquote:Op woensdag 26 september 2012 23:05 schreef kilozout het volgende:
Kan iemand mij uitleg geven over de 59th minute? Ik weet hoe en wat het is, maar EA werkt niet mee waardoor ik boven de 800 pagina's te zien krijg dat er niks beschikbaar is.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is pas een kutteam:
[ afbeelding ]
Bijna iedereen heb ik nu in 4-4-2, maar ik heb nog lang niet alle spelers die ik wil hebben. Ik moet nog Osborne, een RB, Lines en Morrison CM, Jolley LM en Grabban en Nouble ST.
Dat is vast wel een goed team, maar ik wil net als vorig jaar een Engels bronze team hebben met 4-4-2 als formatie.quote:
Tja formatie is zo persoonlijk.. 442 vind ik echt ruk.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is vast wel een goed team, maar ik wil net als vorig jaar een Engels bronze team hebben met 4-4-2 als formatie.
Osbourne kost ook wel wat toch? En M'voto?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak gewoon dit
Formatiekaartjes kosten geen drol en alleen Taylor en Pearce waren duur.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 1 comp uitgekozen. (bpl) en dan bin tussen 150 en 10k gedaan. Toen kon ik wel tot de 59th min
Osborne zit hier niet in, zo te zien is het alleen nPower league 1quote:Op woensdag 26 september 2012 23:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Osbourne kost ook wel wat toch? En M'voto?
Daar gaat de kans op 5k winst ofzoquote:Op woensdag 26 september 2012 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Kak. Een Dyer (92 pace) voor 700c bin gemist.
Conclusie: EA wil gewoon niet dat wij winst maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Elke dag een nieuwe bug die het verkloot
ik ook:Squote:Op woensdag 26 september 2012 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die webapp.
Je moet gewoon steeds opnieuw zoeken, hij doet het bij mij 2 op de 3 keer.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Conclusie: EA wil gewoon niet dat wij winst maken.
Dan heb je op dit moment gewoon veel spelers nog niet verkocht.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:14 schreef over_hedge het volgende:
Er klopt geen fuck van mijn trade profitblijft maar omlaag gaan terwijl ik juist alleen maar winst maak
ah okequote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan heb je op dit moment gewoon veel spelers nog niet verkocht.
Quintero komt daar echt wel weer bovenop. Maar een speler als Moussa Sisokko zal toch niet onder de 1k blijven?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef Maver24 het volgende:
Sommige spelers blijven echt zakken, baart me zorgen, vooral Quintero die ik heb voor 27k
Ik zie maar 1 speler?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Na een hele irritante bidwar is mijn koreanen team eindelijk klaar
[ afbeelding ]
Ondanks het vele oranje allemaal 9 chem
Ik ook, heb over de hele avond maar 3 pagina's kunnen bekijken.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die webapp.
het is even door de zure appel heen bijten maar als het lukt dan is het tofquote:Op woensdag 26 september 2012 23:25 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond trade altijd maar stom. Maar nu het begint te lukken is het eigenlijk best leuk
Ja, en begin nu de bpl redelijk te kennen. ( de spelers onder de 10k) Scheelt al een hoop.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het is even door de zure appel heen bijten maar als het lukt dan is het tof
Netjes!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Met mijn geïnvesteerde silvers meegerekend sta ik nu op 140k
Ik uh 10kquote:Op woensdag 26 september 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Met mijn geïnvesteerde silvers meegerekend sta ik nu op 140k
Over 14 dagen een miljoen?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, niet slecht voor 2 dagen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Over 14 dagen een miljoen?![]()
In Fut 12 had ik ook 300k.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik uh 10knaja heb als doel elke dag 10k. is toch 300k in een maand. Zoveel had ik in fut 12 na een jaar.
ja, web-appquote:Op woensdag 26 september 2012 23:29 schreef Joodnl het volgende:
Hebben meer mensen last van een Freeze?
Ik moet echt met regelmaat me PS3 opnieuw opstarten, omdat hij gewoon vastloopt in FUT bij een menu als ik eruit wil pffff
Ik begon als noob in FUT12 en heb de laatste maand van FUT11 nog gespeeld, maakte meer verlies dan winst. Ik had een Braskilianenteam en daar was ik tevreden mee (zelfs nog met pakjes gekochtquote:Op woensdag 26 september 2012 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In Fut 12 had ik ook 300k.
En Ronaldo + Maikon Leite in mijn team
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In Fut 12 had ik ook 300k.
En Ronaldo + Maikon Leite in mijn team
Zal degene die hem verkocht wel helemaal gek geworden zijn van blijdschapquote:Op woensdag 26 september 2012 23:33 schreef Maver24 het volgende:
ik had in Fifa 12 op een gegeven zoveel coins dat ik messi 97 kocht voor 2,7m , haha
En heb je in die tijd ook daglicht gezien?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:33 schreef Maver24 het volgende:
ik had in Fifa 12 op een gegeven zoveel coins dat ik messi 97 kocht voor 2,7m , haha
hoe krijg je ooit zoveel winst met bronze pack methode ? is toch pack van 400 kopen en die met winst verkopen?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik begon als noob in FUT12 en heb de laatste maand van FUT11 nog gespeeld, maakte meer verlies dan winst. Ik had een Braskilianenteam en daar was ik tevreden mee (zelfs nog met pakjes gekocht) Later kreeg ik ineens door hoe het handelen werkte en had ik door de bronze pack methode binnen no-time Messi en Ronaldo in mijn team.
. Heb een tijdje lang 800k gehad ongeveer.
Haha, ja denk ik ook. Uiteindelijk op het einde alles bijna verkocht en pakjes geopend met me coins, hehequote:Op woensdag 26 september 2012 23:33 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zal degene die hem verkocht wel helemaal gek geworden zijn van blijdschapBeter belt de Intertoys me morgen dat ze die Ultimate Edition voor me achter gelegd hebben.
oh dat is het dus, dacht al, wat is dat licht ineens, hahahquote:Op woensdag 26 september 2012 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En heb je in die tijd ook daglicht gezien?
Heeft iedereen last van.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:34 schreef Tim86 het volgende:
Altijd knap van EA hoe ze nieuwe bugs kunnen creëren na iedere "fix"
Zoekfunctie werkt echt voor geen meter op de webapp, wordt er steeds uitgegooid
Dacht ik al ja, maar had geen zin om al die topics van vanavond terug te lezenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heeft iedereen last van.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:37 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke wedstrijd gvvv groningen
Ja, ik deed het op drie accounts tijdens mijn stage als ik de tijd had.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoe krijg je ooit zoveel winst met bronze pack methode ? is toch pack van 400 kopen en die met winst verkopen?
Ok. Heeft EA al gereageerd op de bug dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:37 schreef Thorb het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Als ik morgen thuis kom en geen FIFA heb ga ik hier de hele middag ragen
Gelukkig zijn ze het probleem met de WebApp al 4 uur aan het onderzoeken!
Hoe doe je datquote:Op woensdag 26 september 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik deed het op drie accounts tijdens mijn stage als ik de tijd had.Heb zo'n twee weken lang elke dag met drie accounts zo gehandeld.
Het is trouwens weer koopjestijd.
[ afbeelding ]
Cardozo 4-4-2 : 700c
Banega: 750c
D'Alessandro 800c
Damiao 850c
Crouch (in kopformatie 4-2-3-1) 800c.
in totaal schat ik zo'n 2.5k winst.
Loop jij in een restaurant ook zomaar bij de kok naar binnen om te vragen hoe hij zijn duurste gerecht maakt?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe doe je datwant je zoekt niet op 1 comp?
#staytunedquote:Op woensdag 26 september 2012 23:37 schreef Thorb het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Als ik morgen thuis kom en geen FIFA heb ga ik hier de hele middag ragen
Gelukkig zijn ze het probleem met de WebApp al 4 uur aan het onderzoeken!
was jij maar net zo gul als confettiquote:Op woensdag 26 september 2012 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Loop jij in een restaurant ook zomaar bij de kok naar binnen om te vragen hoe hij zijn duurste gerecht maakt?
Jaquote:Op woensdag 26 september 2012 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Loop jij in een restaurant ook zomaar bij de kok naar binnen om te vragen hoe hij zijn duurste gerecht maakt?
Wat is voor mij in godsnaam het nut om te vertellen hoe ik al die koopjes binnensleep zodat jullie ze allemaal voor m'n neus kunnen weghalen?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:41 schreef Roypsv het volgende:
[..]
was jij maar net zo gul als confetti
maak maar een geintje jonge lindwormquote:Op woensdag 26 september 2012 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is voor mij in godsnaam het nut om te vertellen hoe ik al die koopjes binnensleep zodat jullie ze allemaal voor m'n neus kunnen weghalen?
Heb jij je Quintero onderhand al verkochtquote:
ik ga je wat laten zienquote:Op woensdag 26 september 2012 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik pik trouwens op auction een Ortega op voor 7.5kLeuke deal.
Ik heb er 2 en heb ze rustig in mijn tradepile voor 57K BIN gezet. Gewoon de prijs hoog houden.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb jij je Quintero onderhand al verkocht
Ik zie er twee voor buy now 8.2k hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik pik trouwens op auction een Ortega op voor 7.5kLeuke deal.
PS3.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik zie er twee voor buy now 8.2k hoor
Koop Rasmus Elm, baasje is hetquote:Op woensdag 26 september 2012 23:46 schreef KrAlex het volgende:
wat een hoeren kakner tyfus spel is dit zeg. De aanvallers zijn slimmer volgens EA, nou ze hebben bij mij allemaal de IQ van een badeend. En die tyfus Witsel op het middenveld loopt er als een zoutzak bij. Teringlijer dat het is.
Waarom moet er bij jou altijd meteen kanker bij als je pissig bent, doe normaal manquote:Op woensdag 26 september 2012 23:46 schreef KrAlex het volgende:
wat een hoeren kakner tyfus spel is dit zeg. De aanvallers zijn slimmer volgens EA, nou ze hebben bij mij allemaal de IQ van een badeend. En die tyfus Witsel op het middenveld loopt er als een zoutzak bij. Teringlijer dat het is.
Hij bedoelde vast 'kaknerd'quote:Op woensdag 26 september 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom moet er bij jou altijd meteen kanker bij als je pissig bent, doe normaal man
In before: hij schreef kakner
hahaha Kralexxxxquote:Op woensdag 26 september 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom moet er bij jou altijd meteen kanker bij als je pissig bent, doe normaal man
precies, dat ga ik ook doen, gewoon BPL doenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een half uur op de 59th minute gehangen, eerst in de Serie A en daarna Liga BBVA maar bijna niks profitables gevonden.. een Rakitic voor 500 BIN en Cassano voor 4k, dat was het wel zo'n beetje.
Vorig jaar miljoenen verdiend door gewoon gericht op een vast groepje spelers te zoeken, en dat werkt ook dit jaar weer beter voor mij.
Je moet genoegen nemen met kleine winsten. Doordat er geen bidtokens meer zijn kun je makkelijk spelers kopen die maar 200c winst opleveren. Dat is de truc denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een half uur op de 59th minute gehangen, eerst in de Serie A en daarna Liga BBVA maar bijna niks profitables gevonden.. een Rakitic voor 500 BIN en Cassano voor 4k, dat was het wel zo'n beetje.
Vorig jaar miljoenen verdiend door gewoon gericht op een vast groepje spelers te zoeken, en dat werkt ook dit jaar weer beter voor mij.
Je krijgt geen pakket ter waarde van 20 euro, je krijgt iedere week 1 pakje.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:51 schreef Anonymous61 het volgende:
Ey ik heb mijn ultimate team code geredeemd maar wanneer krijg ik een pakket twv 20 euro? ik heb een pakket geopend maar dat was hem niet waren maar 3 spelers..
En gaat match day geld kosten?
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:52 schreef Confetti het volgende:
De 200k aangetikt![]()
Het kost wel pijn en moeite maar vooralsnog bevalt het eerlijk traden me wel.
Goed bezig!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:52 schreef Confetti het volgende:
De 200k aangetikt![]()
Flikker op man aansteller, ik gebruik meerdere woorden. Alsof je nooit het woord kanker gebruikt om je kakner frustraties te uiten. Beetje schijnheilig lopen doen op een forum waar 90% van de gebruikers kk gebruikt.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welkom bij het plebsquote:Op woensdag 26 september 2012 23:52 schreef Confetti het volgende:
De 200k aangetikt![]()
Wat ben jij een ontzettend grote kneus!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:53 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Flikker op man aansteller, ik gebruik meerdere woorden. Alsof je nooit het woord kanker gebruikt om je kakner frustraties te uiten. Beetje schijnheilig lopen doen op een forum waar 90% van de gebruikers kk gebruikt.
Zegt er een watquote:Op woensdag 26 september 2012 23:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat ben jij een ontzettend grote kneus!
Nee, dat doe ik niet. Dat jij je niet zoals normale mensen kan uiten zegt meer over jou zelf.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:53 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Flikker op man aansteller, ik gebruik meerdere woorden. Alsof je nooit het woord kanker gebruikt om je kakner frustraties te uiten. Beetje schijnheilig lopen doen op een forum waar 90% van de gebruikers kk gebruikt.
Ik niet inderdaad. En ik vind het eigenlijk alleen maar triest als mensen het als versterkwoord gebruiken. Geeft meteen je intellligentieniveau aan, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:53 schreef KrAlex het volgende:
[..]
mensen moeten zich niet zo aanstellen manquote:Op woensdag 26 september 2012 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik niet inderdaad. En ik vind het eigenlijk alleen maar triest als mensen het als versterkwoord gebruiken. Geeft meteen je intellligentieniveau aan, dus dat scheelt.
mensen moeten niet kankeren manquote:Op woensdag 26 september 2012 23:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
mensen moeten zich niet zo aanstellen man
Met een woord kan jij dat vertellen dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik niet inderdaad. En ik vind het eigenlijk alleen maar triest als mensen het als versterkwoord gebruiken. Geeft meteen je intellligentieniveau aan, dus dat scheelt.
ach dat woord woord zovaak gebruikt. ik denk dat sommige het lekker vinden klinken.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
mensen moeten niet kankeren man
Weet jij toevallig of je bij het switchpersona kan bepalen welk account als eerste wordt geopend? Nu moet ik namelijk altijd eerst langs mijn 2de account om naar mijn hoofdaccount te komen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:52 schreef Confetti het volgende:
De 200k aangetikt![]()
Dat is het, het heeft helemaal niks met de ziekte kanker te maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ach dat woord woord zovaak gebruikt. ik denk dat sommige het lekker vinden klinken.
Ja. Als je je op geen andere manier kunt uiten dan met het woord kanker ervoor, heb ik niet het idee dat je Lingo gaat winnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Met een woord kan jij dat vertellen dus.
Misschien je PS3/Xbox account als Active Persona instellen?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of je bij het switchpersona kan bepalen welk account als eerste wordt geopend? Nu moet ik namelijk altijd eerst langs mijn 2de account om naar mijn hoofdaccount te komen.
Nee, maar het zijn 2 PS3 accounts.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Misschien je PS3/Xbox account als Active Persona instellen?
Dat scheelt, want ik heb een hekel aan dat kut programma.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Als je je op geen andere manier kunt uiten dan met het woord kanker ervoor, heb ik niet het idee dat je Lingo gaat winnen.
als kanker betekende ik hou van jou dan zou ik het nog steeds zeggenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat is het, het heeft helemaal niks met de ziekte kanker te maken.
Dan verlies je zelfs van een dyslectische foetus inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Als je je op geen andere manier kunt uiten dan met het woord kanker ervoor, heb ik niet het idee dat je Lingo gaat winnen.
EA heeft laten weten dat iedereen die FIFA 13 koopt op 28 september de Ultimate Edition van de game krijgt. De FIFA 13 Ultimate Edition geeft je 24 weken lang, elke week een ‘Gold-Pack’ met een totale waarde van 20 Euro. Een stukje uit hetquote:Op woensdag 26 september 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je krijgt geen pakket ter waarde van 20 euro, je krijgt iedere week 1 pakje.
huil niet zo man shitquote:Op donderdag 27 september 2012 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan verlies je zelfs van een dyslectische foetus inderdaad.
Ja, "totale waarde" dus. Je krijgt niet iedere week een pack die 20 euro waard isquote:Op donderdag 27 september 2012 00:01 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
EA heeft laten weten dat iedereen die FIFA 13 koopt op 28 september de Ultimate Edition van de game krijgt. De FIFA 13 Ultimate Edition geeft je 24 weken lang, elke week een ‘Gold-Pack’ met een totale waarde van 20 Euro. Een stukje uit het
Juist dacht al... Dat wordt een PSN kaart kopen dus..quote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, "totale waarde" dus. Je krijgt niet iedere week een pack die 20 euro waard is
Totale waarde.. die 24 pakjes bij elkaar dus, neit elke week 20 euroquote:Op donderdag 27 september 2012 00:01 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
EA heeft laten weten dat iedereen die FIFA 13 koopt op 28 september de Ultimate Edition van de game krijgt. De FIFA 13 Ultimate Edition geeft je 24 weken lang, elke week een ‘Gold-Pack’ met een totale waarde van 20 Euro. Een stukje uit het
EA gunt nooit zoietsquote:Op donderdag 27 september 2012 00:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Totale waarde.. die 24 pakjes bij elkaar dus, neit elke week 20 euro
*gekankerquote:Op donderdag 27 september 2012 00:07 schreef KrAlex het volgende:
Nog 1 wedstrijd om 3 punten te pakken en 7.5K kampioens premie te verdienen.
Denk dat ik die beter morgen kan spelen, na al dat gekut van net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
EA doet het ook nooit goedquote:Op donderdag 27 september 2012 00:05 schreef DutchSL het volgende:
Ja, wat een oplichters, niet eens 480 euro weggeven bij een spel van 60 euro.
Goed bezig ik verloor finale van toernooi 5Kquote:Op donderdag 27 september 2012 00:07 schreef KrAlex het volgende:
Nog 1 wedstrijd om 3 punten te pakken en 7.5K kampioens premie te verdienen.
Denk dat ik die beter morgen kan spelen, na al dat gekut van net.
Je hebt toch niet met kanker gescholden he na dat ene doelpunt.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:08 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Goed bezig ik verloor finale van toernooi 5KGast was te goed en pace abuser
Diego Alvesquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:21 schreef OmniRocket het volgende:
what de fuckk.... superdruk bij de saturn, ben maar weer naar huis gegaan. koop hem morgen wel voor 10 euri's meer
quote:
Statement!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:21 schreef OmniRocket het volgende:
what de fuckk.... superdruk bij de saturn, ben maar weer naar huis gegaan. koop hem morgen wel voor 10 euri's meer
Deze mentaliteit heb ik ook, als ik het makkelijker/sneller kan krijgen wil ik het best meer voor betalen vaak.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:21 schreef OmniRocket het volgende:
Haha lol serieus. Hoe druk was het dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:21 schreef OmniRocket het volgende:
ik wil nu ook zeg maar gaan slapen, want over 5,5 uur gaat de wekker weer. anders had ik daar nog een uur gestaanquote:Op donderdag 27 september 2012 00:23 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Deze mentaliteit heb ik ook, als ik het makkelijker/sneller kan krijgen wil ik het best meer voor betalen vaak.
rij van 200 meter ofzo, en dan ook zo'n dikke rij met mensen die naast elkaar staan enzo.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haha lol serieus. Hoe druk was het dan?
200 meterquote:Op donderdag 27 september 2012 00:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
rij van 200 meter ofzo, en dan ook zo'n dikke rij met mensen die naast elkaar staan enzo.
Ik heb echt respect voor je gekregen de afgelopen dagen. Nog niemand tegen gekomen die zulke koopjes pakt.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
Twee Maggio's opgepikt, eentje voor 1k en eentje voor 700c. Gaat voor zo'n 2.5kTikt toch allemaal maar weer aan.
Hoe vaak moet jij je webapp opnieuw starten met die bug?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
Twee Maggio's opgepikt, eentje voor 1k en eentje voor 700c. Gaat voor zo'n 2.5kTikt toch allemaal maar weer aan.
Niet meer, weinig last van het laatste kwartierquote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe vaak moet jij je webapp opnieuw starten met die bug?
Ik neem de moeite nog niet eens meer
Bij mij echt met elke search, belachelijk gewoonquote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet meer, weinig last van het laatste kwartier.
Thanks.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:28 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor je gekregen de afgelopen dagen. Nog niemand tegen gekomen die zulke koopjes pakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lindgren. op 27-09-2012 00:54:43 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.
Ik heb ook wel geluk gehad.Handelen is sowieso 100% geluk. Je moet gewoon op de juist tijd even een kijkje nemen en meteen toehappen. Komen verder geen speciale skills bij kijken, ofwel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik het deels mee eens. Deze hierboven zijn natuurlijk geluk, maar ik heb meer coins verdiend met het maken van 400c winst per item. Dan is het wel belangrijk dat je binnen een split second kunt zien of je een speler moet kopen of niet. Als je hele bladzijdes langsscrollt, moet net dat koopje opvallen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Handelen is sowieso 100% geluk. Je moet gewoon op de juist tijd even een kijkje nemen en meteen toehappen. Komen verder geen speciale skills bij kijken, ofwel?
heb ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Met zoeken op de console krijg ik dezelfde bug als op de webapp
wowquote:Op donderdag 27 september 2012 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, nog een leuke. Iets te goedkoop verkocht, maar ach; ik wilde er vanaf. Gekocht tijdens de maintenance voor 10k.
[ afbeelding ]
En beide Maggio's van zonet ook alweer verkocht.
Baasquote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef ertdop het volgende:
na 1 jaar dit forum gevolgd te hebben ben ik toch maar lid geworden:D
Je hebt er net een op de xbox gekocht voor 2000?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:46 schreef Il-Migliore het volgende:
Formaties traden loopt bij mij ook heel goed vandaag, 4-3-3 vaak te kopen voor rond de 2000 en te verkopen voor rond de 5000(tip)
Even testen:quote:Op donderdag 27 september 2012 00:47 schreef ertdop het volgende:
na 1 jaar dit forum gevolgd te hebben ben ik toch maar lid geworden:D
Ik weet ze ook niet allemaalquote:Op donderdag 27 september 2012 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Even testen:
Wat is de Taiwopricefix?
Wie was de rijkste Fokker! in Fifa 12?
Waar komt Rijst vandaan?
Wat is de bijnaam van Roy?
Zo actief was ook al niet weer:Pquote:Op donderdag 27 september 2012 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Even testen:
Wat is de Taiwopricefix?
Wie was de rijkste Fokker! in Fifa 12?
Waar komt Rijst vandaan?
Wat is de bijnaam van Roy?
4.5 k volgens ultimate dbquote:Op donderdag 27 september 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word er nu continu afgegooid als ik de prijs van Nocerino wil checken. Iemand die het weet? Op PS3.
Ik neem namelijk aan dat dit niet zijn normale prijs is.
[ afbeelding ]
op xbox misschienquote:
Ik begin jou te haten vriend, hou je geluk voor jequote:Op donderdag 27 september 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word er nu continu afgegooid als ik de prijs van Nocerino wil checken. Iemand die het weet? Op PS3.
Ik neem namelijk aan dat dit niet zijn normale prijs is.
[ afbeelding ]
Oh kijk ik eigenlijk nooit naarquote:
Is dat die 4 star skiller spits van vorig jaar? ;oquote:Op woensdag 26 september 2012 23:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Na een hele irritante bidwar is mijn koreanen team eindelijk klaar
[ afbeelding ]
Ondanks het vele oranje allemaal 9 chem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |