SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Same herequote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Thorb het volgende:
Eindelijk een leveringsstatus beschikbaar, is het dit:
[ afbeelding ]
Als ik Fifa al had dan wel, maarjaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Rijst het volgende:
Nou... Heeft iemand zin om mij in te maken?
Tegen jou ga ik niet spelen, rotzak!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als ik Fifa al had dan wel, maarja..
Weekampf die van ons ook, maar dat was gisteravond al, volgens hun.quote:
Ben nog even voetbal aan het kijkenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb ik hetzelfde gevoel denk ik, maar vooruit met de geit, slechter dan dit kan toch niet
Jij houdt er wel van om vernedert te worden he vuile sletquote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Rijst het volgende:
Nou... Heeft iemand zin om mij in te maken?
Nou..quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tegen jou ga ik niet spelen, rotzak!
Morgen is de release datequote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef detennismaster het volgende:
Beter gaat Gamemania morgen gewoon SMS'en.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef detennismaster het volgende:
Vanaf half negen/negen uur/half tien volgen Iwan.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef detennismaster het volgende:
Pauperrrrrr.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Confetti het volgende:
Godver, ik mis allerlei deals omdat mijn asociale buren zitten te downloaden![]()
Internet aftappen is ook niet je van het.
Ja in Fifa 12 ja. Maar nu bak ik er helemaal niks meer van. Ben denk ik de slechtstequote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben nog even voetbal aan het kijken
@rijst: meestal verlies ik van jou
Met wie wil je naar Saalbach gaan dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet iemand nog een leuk chalet voor 7 personen in Saalbach?
Ik mis ook veel deals maar dat komt doordat het zoeken nog niet goed gaatquote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Confetti het volgende:
Godver, ik mis allerlei deals omdat mijn asociale buren zitten te downloaden![]()
Internet aftappen is ook niet je van het.
mijn pa, zus en mn oom en nichtjesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met wie wil je naar Saalbach gaan dan?
Weet je hoe irritant het is als je alles hebt ingesteld en dan de error miscommunication krijgtquote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mis ook veel deals maar dat komt doordat het zoeken nog niet goed gaat
Ja is goed ik kom zoquote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef n0ir het volgende:
Gvd ik krijg hard batta vanavond![]()
rijst potje?
Volgens mij ben ik vanavond de eerste die op jou reageert, moet je nagaan hoeveel mensen om jouw posts geven. Echter blijf je ook maar postenquote:
wacht er dan ook een week meequote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef psychedelicate het volgende:
Quintero gisteren voor 38.5k gekocht, net maar met moeite voor 37.5k verkocht. Fuck jullie.
Geduld, lul.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef psychedelicate het volgende:
Quintero gisteren voor 38.5k gekocht, net maar met moeite voor 37.5k verkocht. Fuck jullie.
Het is mijn eigen DM.quote:
Je moest hem een week of langer vasthouden.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef psychedelicate het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef psychedelicate het volgende:
Gaat die voor zoveel.quote:
Speel dan met bronzen in een bronze toernooi en niet seasonsquote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat gaat het ongelooflijk kut
Helemaal geen zin meer om fifa te gaan kopen morgen
Ik speel met me gouden team, maar echt alles gaat op de paalquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Speel dan met bronzen in een bronze toernooi en niet seasons
Ik kom eraan was oorlog aan het voeren op het toiletquote:Op woensdag 26 september 2012 22:39 schreef Rijst het volgende:
Waar is Iwan beter gaan we clubben ook
Iedereenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Bij wie vliegt de trade pile er ook telkens uit?
Toen ik hem kocht was het de enige op de markt. Even later zette iemand anders hem erop voor 60k BIN ofzo, dus ik denk daar blijf ik mooi ruim onder dan lijkt die prijs van mij redelijkquote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gaat die voor zoveel.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, dat is wel kutquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel met me gouden team, maar echt alles gaat op de paal
Gewoon clubben met mij jonge, je wil niets anders meerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel met me gouden team, maar echt alles gaat op de paal
Even in mijn glazenbol kijken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Gaat Chiellini nog verder stijgen dan ?
Nee joh.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef baswijchen het volgende:
heb 70k en nog best veel dure spelers zal ik die dure spelers nu verkopen en wachten tot iedereen goedkoop word en dan team builden?>
Jaha, doe dat evenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Even in mijn glazenbol kijken.
Hij was voor m'n team he.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Gaat Chiellini nog verder stijgen dan ?
Eigenlijk wel, maar ik wilde aardig zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Nog niemand die het een kutteam vindt.
dan moet je dit niet zeggen kokoquote:Op woensdag 26 september 2012 22:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik wilde aardig zijn.
Koko de aapquote:Op woensdag 26 september 2012 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet je dit niet zeggen koko
Jij kijkt hetzelfde filmpje elke dag opnieuw?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ballo is that you?
Doe normaal tegen Kent.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij kijkt hetzelfde filmpje elke dag opnieuw?
Nee, ik zat in mijn Puush-history te kijken en toen kwam ik die tegen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij kijkt hetzelfde filmpje elke dag opnieuw?
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef psychedelicate het volgende:
Heb jij er nou uiteindelijk 1 gekocht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |