uit de trein en vervolgens wachten op de volgendequote:Op woensdag 26 september 2012 22:29 schreef RPG het volgende:
Waarheen wil je rennen dan? Tiss niet alsof de conducteur ver hoeft te zoeken.
Je snapt dat de conducteur vaker een rijdende trein controleert dan een stilstaande. En dat de conducteur gewoon de trein stil laat zetten als je weg rent met de deuren dicht tot je je komt melden bij hem.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:29 schreef Marnixos het volgende:
[..]
uit de trein en vervolgens wachten op de volgende
verdoemmquote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef RPG het volgende:
[..]
Je snapt dat de conducteur vaker een rijdende trein controleert dan een stilstaande. En dat de conducteur gewoon de trein stil laat zetten als je weg rent met de deuren dicht tot je je komt melden bij hem.
Nee, koop een kaartje en doe mee met demonstraties om de prijzen omlaag te krijgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Marnixos het volgende:
[..]
verdoemm
iemand tips om zwart te rijden van amsterdam - maastricht
Ga liftenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Marnixos het volgende:
[..]
verdoemm
is 4 uur man, kaartje is 14 euro, boete 75 veel succesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Marnixos het volgende:
[..]
verdoemm
neh is ¤ 46,40 voor dagretourquote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
is 4 uur man, kaartje is 14 euro, boete 75 veel succes
Nee ik nietquote:
koop dan een kaartje van 1 halte en doe alsof je geen nederlands kan, en vertel in het russisch dat een behulpzaam persoon dit kaartje voor je gekocht heb omdat je de automaat niet kon lezenquote:
ik pak gewoon m'n klikklak jwzquote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik nietwel iemand.
Maar ze komen je gewoon achterna gerennen.
Maar sowieso, je kunt je er beter gewoon onderuit lullen en vriendelijk blijven i.p.v zon fratsen als deze uithalen.
Dan tikken ze je gewoon aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef Marnixos het volgende:
[..]
ik pak gewoon m'n klikklak jwz
Nee even serieus, ik zit zelf te denken om de hele reis te doen alsof ik slaap zodat ik niet gecontroleerd word
ze maken je wakkerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef Marnixos het volgende:
[..]
ik pak gewoon m'n klikklak jwz
Nee even serieus, ik zit zelf te denken om de hele reis te doen alsof ik slaap zodat ik niet gecontroleerd word
gwn deze blik opzettenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik nietwel iemand.
Maar ze komen je gewoon achterna gerennen.
Maar sowieso, je kunt je er beter gewoon onderuit lullen en vriendelijk blijven i.p.v zon fratsen als deze uithalen.
Ja ahwwwwwwwwww wat lief <3quote:Op woensdag 26 september 2012 22:39 schreef bereboot3 het volgende:
[..]
gwn deze blik opzetten
[ afbeelding ]
Koop een kaartje oplichter.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Marnixos het volgende:
[..]
verdoemm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |