Nee Pullup, da's echte liefde door dik en dun!quote:
Laat hij het zelf pakken, er mankeert hem toch niks aan zijn voorpoten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Oma gaat zo slapen, maar eerst wil Oop nog een biertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat hij het zelf pakken, er mankeert hem toch niks aan zijn voorpoten?
Denk dat je de verkeerde quotte Heksje, maar geeft niet hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]en je keek nooit Mootie vertelde je verleden week aan mij, de smoes op ip adres enzo weet je nog, hoe weet jij dan van Oma in de zelfde kamer en dat Opa maar 3 stappen( dus goed geteld ) heb je ze en dan in de keuken dan staat.
![]()
Ik moest je zin 4 keer lezen, maar dat kan je toch ook gewoon op de caps hier zien? Daar hoef je echt de streams iet voor te volgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]en je keek nooit Mootie vertelde je verleden week aan mij, de smoes op ip adres enzo weet je nog, hoe weet jij dan van Oma in de zelfde kamer en dat Opa maar 3 stappen( dus goed geteld ) heb je ze en dan in de keuken dan staat.
![]()
Ach ze is niet de enige hoor. Het is met Oop's stream precies als vroeger met de Pin Up Club: de kijkcijfers rezen de pan uit, maar als je het vroeg keek er nooit iemand naar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja Mootie, geef maar toe. Je zit dagenlang gekluisterd aan het scherm naar Opa te kijken.
Dus datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest je zin 4 keer lezen, maar dat kan je toch ook gewoon op de caps hier zien? Daar hoef je echt de streams iet voor te volgen.
Nou, ik neem aan dat ze maar 1 zitkamer hebben.... tenzij oma opgeborgen zit in de slaapkamer of de logeerkamer. En ik zie de deur van de keuken op de caps. 3 stappen was een wilde gok, het zullen er waarschijnlijk een stuk of 7 zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Neem het op, dan heb je de ganse dag gezellige muziek!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk alleen maar om oma te horen zingen.
Goed ideequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem het op, dan heb je de ganse dag gezellige muziek!
Nah.. voor deze ene keer dan, heb ik Oop lastig moeten vallen tijdens een van zijn zeer intensieve Online game-sessies!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
Dineert opa tegenwoordig niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |