Nja, ik ben dan ook voorstander van verplichte vaderschapstests, zeker als volgens sommige bronnen 10% of zo van de papa's niet de echte papa's blijken te zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gebeurd vaker niet dan wel
Waar woon jij ook weer?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom komt er eens niemand naar mij toe?
Ik vind dat aan de toekomstige vader en moeder om te regelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Top TT!
[..]
Nja, ik ben dan ook voorstander van verplichte vaderschapstests, zeker als volgens sommige bronnen 10% of zo van de papa's niet de echte papa's blijken te zijn.
Die 10% weet ik niet zeker, maar hoog was dat percentage wel.
In geval van twijfel je vriendin dumpen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In geval van twijfel: Vaderschapstest!
Ja maar dan nog of het nou de vader is of niet.. erkend of niet ... dan nog gebeurd het dan een vader niet meebetaalt aan de opvoedingquote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Top TT!
[..]
Nja, ik ben dan ook voorstander van verplichte vaderschapstests, zeker als volgens sommige bronnen 10% of zo van de papa's niet de echte papa's blijken te zijn.
Het probleem daarbij is meteen dat als de vader zoiets voorstelt, dat de moeder dan zoiets zal zeggen als "vertrouw je me niet?" als ze weet dat ze een ander geneukt heeftquote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat aan de toekomstige vader en moeder om te regelen.
Biologische vaders zijn volgens mij sowieso verplicht alimentatie te betalen in Nederland.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan nog of het nou de vader is of niet.. erkend of niet ... dan nog gebeurd het dan een vader niet meebetaalt aan de opvoeding
Bij Zaltbommel.quote:
Vrijdag kan niet, ga ik stappen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil wel langskomen hoor FeraVrijdagavond kan ik op zijn vroegst
Nou, het antwoord lijkt me duidelijk. Nee, ik vertrouw je niet, dus testen die handel.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het probleem daarbij is meteen dat als de vader zoiets voorstelt, dat de moeder dan zoiets zal zeggen als "vertrouw je me niet?" als ze weet dat ze een ander geneukt heeft
Ga mij dan maar eens vertellen waarom mijn ex dan geen ali betaaltquote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Biologische vaders zijn volgens mij sowieso verplicht alimentatie te betalen in Nederland.
* AldoTheApache stapt in de treinquote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij Zaltbommel.
[..]
Vrijdag kan niet, ga ik stappen waarschijnlijk.En mijn moeder komt ook. (niet mee stappen hoor
)
Das wel heel kort door de bocht!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
In geval van twijfel je vriendin dumpen.
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache stapt in de trein
Alleen als deze vaders de kinderen erkend hebben en ook geld hebben om alimentatie van te betalenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Biologische vaders zijn volgens mij sowieso verplicht alimentatie te betalen in Nederland.
Volgens mij zijn ze dat verplicht, desnoods kan het via de rechtbank.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga mij dan maar eens vertellen waarom mijn ex dan geen ali betaalt
1/10 klopt ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Top TT!
[..]
Bij Zaltbommel nogalliefst. Niet gewoon in het vrij onbekende kutgehucht Zaltbommel, maar in een nóg kleiner gesorteerd rijtje huizen daar in de buurt. Ik snap het.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij Zaltbommel.
[..]
Vrijdag kan niet, ga ik stappen waarschijnlijk.En mijn moeder komt ook. (niet mee stappen hoor
)
Psiesquote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als deze vaders de kinderen erkend hebben en ook geld hebben om alimentatie van te betalen.
Dat is nog wel een eindje. Rij maar naar Den Bosch, kan ik je met de bus oppikken.quote:
als de vrouw zo reageert is het natuurlijk allang duidelijk..quote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het antwoord lijkt me duidelijk. Nee, ik vertrouw je niet, dus testen die handel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |