Dan zit je er wel te diep in.quote:
mja... Ff weekend afwachten. ^^quote:Op donderdag 27 september 2012 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zit je er wel te diep in.
Irritant, misschien even richting een huisarts
Ook niet te lang ermee rondlopen 'uhquote:Op donderdag 27 september 2012 08:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mja... Ff weekend afwachten. ^^
Ahhhhhhhquote:Op donderdag 27 september 2012 09:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook niet te lang ermee rondlopen 'uh
poor mousequote:Op donderdag 27 september 2012 09:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... Er liep een muis in huis en die is eindelijk in de muizenval terecht gekomen.
Is dat geen meidenval voor?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:47 schreef iBenny het volgende:
In een kantine vol MIC-meisjes... ik ben bang
Hopelijkquote:
Terechte vraagquote:
Hebben ze ook allemaal kofferlabels aan hun Eastpak hangen?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hopelijk.
Amerikaanse sjaaltjes. Amerikaanse sjaaltjes overal.
Onderzoek doen onder hipsters? Dit is de perfecte plek...
Geen eastpaktassen te vinden, wel handtassen in alle soorten en matenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hebben ze ook allemaal kofferlabels aan hun Eastpak hangen?__!
Dat is me deze week opgevallen.. Komt op zeven binnen de lijst met hipsterirritaties, vlak boven je pols vol met bandjes van oh zo alternatieve festivals.. Waar met jou een miljoen andere Nederlanders naar toe gaan
Hoe dan ook, ze hebben aan dat lusje van hun (meestal) Eastpak nog een stuk of drie van die verweerde labels hangenZo van; zie mij eens naar Berlijn, Parijs en Zuid-Limburg zijn geweest
Zijn vast dezelfde types die per ongeluk expres het prijskaartje aan hun rode skinny laten hangen.
Alsof er over vijf jaar nog magazines bestaanquote:Op donderdag 27 september 2012 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Media, Informatie en Communicatie. Van die toekomstige Libelle redactrices enzo
Dan schrijven ze ergens anders wel leuke dingetjesquote:Op donderdag 27 september 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof er over vijf jaar nog magazines bestaan
Gewoon naar Starbucks gaan met een Apple-dingquote:Op donderdag 27 september 2012 10:36 schreef iBenny het volgende:
Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik ook echt doelgroeponderzoek doe nu.
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Media, Informatie en Communicatie. Van die toekomstige Libelle redactrices enzo
Voort een Starbucks op Nijmegen CS hèquote:Op donderdag 27 september 2012 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon naar Starbucks gaan met een Apple-ding
Ja, wel van gehoord, nog niet geweest. Ik drink toch geen koffie :dquote:Op donderdag 27 september 2012 10:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voort een Starbucks op Nijmegen CS hè
Thee?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wel van gehoord, nog niet geweest. Ik drink toch geen koffie :d
Immer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:04 schreef Lutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef Bos81 het volgende:
LutIedere drie jaar. Was eerst twee, maand voor ik 'm twee jaar had werd dat veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:04 schreef Lutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor jou
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Lekkah!quote:
Ja hij sneller dan ikquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
De aftakeling is begonnen Kal
Is je zoontje alweer opgeknapt?
Ja had teveel uren gemaakt en die betalen ze uiteraard liever niet uit, dus dan maar vrije dagquote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even dit beste nieuws er uitlichten.
Goede deal wel, ook al kan het niet anders. Weer een heel schema voor morgen, of?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had teveel uren gemaakt en die betalen ze uiteraard liever niet uit, dus dan maar vrije dag
ja das wel lekker natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Meestal wel, ligt aan de deadlines. Maar ook als die later liggen dan ga ik er vaak op tijd uit om wat eerder weekend te kunnen vieren.
Nee vrij rustig, kinderen naar school, boodschapjes, dan niks, 's avonds naar een vriendin dus geen Voice, maar achquote:Op donderdag 27 september 2012 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goede deal wel, ook al kan het niet anders. Weer een heel schema voor morgen, of?
Dat is waar, wie weet sta ik morgen wel ineens te verven ofzoquote:Op donderdag 27 september 2012 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar er kan net zo goed weer wat tussenkomen, flexibiliteit rulez!
Jij en die kwast. Inderdaad, zou zo kunnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is waar, wie weet sta ik morgen wel ineens te verven ofzo
We hebben een stiekeme verhouding, de kwast en ikquote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij en die kwast. Inderdaad, zou zo kunnen.
Kal ik krijg hele nare beelden!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
We hebben een stiekeme verhouding, de kwast en ik
quote:
We hebben tijdens natuurkunde ooit vijftig minuten gepraat over een plonstoilet vs een plateautoiletquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hebben tijdens natuurkunde ooit vijftig minuten gepraat over een plonstoilet vs een plateautoilet_!
These lips are made for walking.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of course! Wat zag Fajah eruit zeg
Doe op msn danquote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Renesite het volgende:
Zal maar niet alles vertellen waar het op het werk over gaat
Vond wel grappig hoe dat dit jaar gingquote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Renesite het volgende:
Zal maar niet alles vertellen waar het op het werk over gaat
Een van die meisjes is er van overtuigd dat blousen andersom geknoopt zijn dan overhemden, omdat je als vrouw een blouse zelf aan moet doen en een overhemd bij een vent uit moet doen en dat andersom dus gemakkelijker isquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Boh drukke dag.
Naar school nu. Ik hoop om half 3 vrij te zijn.. Snel naar huis. Even een taart bakken. Poffertjes bakken en ranja schenken voor mn maatschappelijke stage. Dan weer naar huis. Verder met taart maken. Ook nog eten en voice kijken.
Taart is voor een collega die morgen voor het laatst in ons filiaal werkt. Hij wou een my little pony taart. Nou.. Die kan 'ie krijgen hoor!
Ik gaat gewoon een speelgoedpony op die taart pleuren. Ik gaat geen pony kleien. Ben jij gek?!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, kun je dat zo goed. Of wordt die pony eerder een monster?
Ik kon m'n bed niet uitkomen. Betekent dat ik langer door moet vanmiddag.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik gaat gewoon een speelgoedpony op die taart pleuren. Ik gaat geen pony kleien. Ben jij gek?!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha. Excuus.Al zie ik in jou wel een ontiegelijk goede ponykleier.
Mafquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
.. Nee ik ga dat wel een keer doen, maar daar heb k nu te weinig tijd voor
vind ik ook. Ik bedoel ik heb al een stage geregeld etc. Maar dan word je in de uitvoering weer geremdquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, gewoon doen! Geen mens die daar naar kijkt. Het gaat erom dat je het doet.
Ik vind het ethisch verantwoordquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Voor mn maatschappelijke stage mag ik pas volgende week vrijdag beginnen officieel. Vandaag ga ik al bezig. Gewoon datum veranderen naar volgende week.
Gewoon doen toch?
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Voor mn maatschappelijke stage mag ik pas volgende week vrijdag beginnen officieel. Vandaag ga ik al bezig. Gewoon datum veranderen naar volgende week.
Gewoon doen toch?
Plastic zit er nog om, nu is hij niet mooi op de fotoquote:
Ik vind Marilyn ook wat mooierquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, was me natuurlijk niet opgevallen. Je gaat echt op de Marilyn tour.
Bette Davis is ook tof. Maar Marilyn is meer icoon.
Heel tof!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:27 schreef Kally het volgende:
En kijk ik kreeg een cadeau
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 28 september 2012 14:02 schreef Lutte het volgende:
Joee tentamen gehaald! 88% en er stonden wat foutjes in dus dat wordt met de sleutelwijziging 90+! Je hebt maar rond de 45% nodig dus dat zit wel Knorr
Nu foldertjes insteken met m'n granny, vanavond feest en naar m'n vriend, morgen winkelen en een nieuwe bril uitzoekenChill
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:05 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de 2 posts hierboven samen dan wel weer een stukje leuker samen
Ohw ja, dat is niks neequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat zekerMaar ik moet nu eerst in mn eentje een heel naar stuk van twintig minuten fietsen en daarna een nog naarder stuk van vijftien minuten
En daar komt vriendje me ophalen dus hoef in elk geval niet alleen door het park!
Uitnodiging was een FB evenement maar iedereen is bang, dus zo ver afgeschermd dat je zelfs niet kunt zien wie uitgenodigd zijn. Ik weet dat mijn clubje schoolfeest heeft of lui is.. En voor de rest weet ik alleen dat het naamgenootje van de Zwabber met z'n nieuwe smaatje komtquote:
Hahahahahhahahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Die kettingen en sleutels zijn niet aan te slepen, zeg!
My little ponyquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr.... alles in huis voor een geweldige taart van 2 lagen...
Botercreme doet stom... lijkt wel of 't schift ofzo. Marsepein werkte niet mee.
Dus.... het is 1 laag geworden, gevuld met kersenjam, bedekt met chocolade, met heel veel glitter enzo eroverheen gekwakt. Met als toppunt een My Little Pony
Jaquote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef iBenny het volgende:
Pat, als we nou ruzie gaan maken.... dan kunnen we meedoen aan Het Spijt Me
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja
Een collega van me is morgen voor het laatst in ons filiaal aan het werk. Die gaat werken in het filiaal bij René in het dorp. Hij zei dat ie een My Little Pony taart van mij wou. Nou, die kan ie krijgen
Zo ergquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn god....
Mijn oren zijn verkracht vandaag. Wijkfeest, waar ik die poffertjes aan het bakken was, was ook een zangwedstrijd
Ohw godquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nouja, sowieso kwam Call me Maybe 2x voorbij
Je had me al verteld wie toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja
Een collega van me is morgen voor het laatst in ons filiaal aan het werk. Die gaat werken in het filiaal bij René in het dorp. Hij zei dat ie een My Little Pony taart van mij wou. Nou, die kan ie krijgen
Niet iemand die jij kent.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owwwww hahaha. Nu ben ik benieuwd
Ik zou het terug duwenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
Mevrouw in bUs raapt iets op. Heeft een lage broek aan dus ondergoedalarm. Heeft het labeltje van de onderbroek omhoog staan.
Must
Not
Irritate
Why
Grrr
Ja hele leuke meidenavond gehad, zitten gieren van de lachquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
HaiLeuke avond gehad ?
Ik wel, gevierd dat ik vandaag 14 jaar papa ben
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:46 schreef Kally het volgende:
En nu duik in lekker mijn mandje in want morgen ga ik Pikapoes halen, eindelijk
Is het een brony?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja
Succes!quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks eens op broekenjacht. (= dure dag)
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef Lutte het volgende:
Ik voelde me gisteren echt Aad van Boet zoek VrouwJongen op die verjaardag was het broertje van een vriendin van me, ik kende zijn verhaal
En hij kon niet plaatsen waar ie me van kende dus dat was vrij geniaal
Hou eeeeeens op!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Betekent! Verder ellende.
Broek gevonden.Nu op mijn gemak op zoek naar wat goedkopere andere opties.
Ik ben zonet ook terug van broekenjacht!quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks eens op broekenjacht. (= dure dag)
Salem e ishq!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben zonet ook terug van broekenjacht!A conneksjunnnn!
Goddelijk. Echt het einde.quote:
Maitenbike.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
Deze reeks![]()
Topicreeks: [TK]Wielrenfiets 2
Niet zo goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tof man! Hoe is het met je Spaans gesteld?
Haha ja dat is wel handigquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig gaan er ook menschjes mee die het wel goed kunnen
Precies gewoon je vingers opsteken en het woordje Cerveza zeggen. Meer dan genoegquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel handigAch met handen en voeten bereik je ook veel!
Heb je ook wel een puntquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel handigAch met handen en voeten bereik je ook veel!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Lutte het volgende:
Wow. Sommige bedrijven zijn écht slim.
Sturen een mail of het adres dat zij hebben juist is. Zo nee kun je het veranderen op de site. Adres was niet juist, ik naar die site, moet je eerst een account maken. Sturen ze dat wachtwoord... PER POST
Idioten!
Klinkt als DigiDquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Lutte het volgende:
Wow. Sommige bedrijven zijn écht slim.
Sturen een mail of het adres dat zij hebben juist is. Zo nee kun je het veranderen op de site. Adres was niet juist, ik naar die site, moet je eerst een account maken. Sturen ze dat wachtwoord... PER POST
Idioten!
Nope iets voor school. DigiD die zijn nog een klap stommer, die zouden een mail sturen met de vraag of ze je juiste emailadres hebbenquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope iets voor school. DigiD die zijn nog een klap stommer, die zouden een mail sturen met de vraag of ze je juiste emailadres hebben
Lekkuuuuuhr huwr!quote:Op zondag 30 september 2012 09:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Biefstuk, spareribs, schnitzel, salades, stokbrood, beeeeeeeeeeetje vis.
Van alles wat
Ik denk dat dat lastig gaat worden icm de studie. Maar het val te proberen?quote:Op zondag 30 september 2012 12:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny gaan we nog wat doen voor sr?
Betekent.quote:Op zondag 30 september 2012 12:31 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg vanaf het volgende blok een extra vak erbij, wat dus ook extra werk betekend
IK twijfelde nogquote:Op zondag 30 september 2012 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Betekent.
Omdat ik Triek ook altijd corrigeer.
Ik las deze post voor die van Vaduz. Dat was vreemdquote:Op zondag 30 september 2012 13:37 schreef Renesite het volgende:
Valt best mee. Er is nog geen wit spul
Wel van gehoord, ook een keer gekeken omdat ik niet wilde geloven dat die gast van The Wire brits is. Maar da's dus de hoofdpersoon. Verder weet ik er niks van.quote:Op zondag 30 september 2012 14:30 schreef Lutte het volgende:
Is een van jullie bekend met de serie Luther?
wel eens gezien, maar ik ben niet zo van de Britse crimi'squote:Op zondag 30 september 2012 14:30 schreef Lutte het volgende:
Is een van jullie bekend met de serie Luther?
Goed gedaan! En kan ook zweet zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 15:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel van gehoord, ook een keer gekeken omdat ik niet wilde geloven dat die gast van The Wire brits is. Maar da's dus de hoofdpersoon. Verder weet ik er niks van.
Ik heb net schoenen gekocht, hoi.En nog wat meer dingen. Nu hou ik op, m'n bankrekening huilt.
Oke! Het werd uiteindelijk toch Gleequote:Op zondag 30 september 2012 15:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel van gehoord, ook een keer gekeken omdat ik niet wilde geloven dat die gast van The Wire brits is. Maar da's dus de hoofdpersoon. Verder weet ik er niks van.
Ik heb net schoenen gekocht, hoi.En nog wat meer dingen. Nu hou ik op, m'n bankrekening huilt.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef iBenny het volgende:
Mijn moeder heeft dat kind van "We bought a Zoo" die "yeeeeh!" roept als ringtone... Na dat 35965487465x te hebben gehoord kan ik maar 1 dingen zeggen: ..... Sterf, kutkind!
Ik kan vanaf morgen met de treinquote:
ik kan goddank morgen ook weer met de trein. waren dit weekend onderhoudsdingen dus reden ze niet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan vanaf morgen met de trein![]()
![]()
Scheelt maar tien minuutjes, maar wel net wat eerder in Nijmegen zonder ellendig vroeg op te moeten staan. En dat is wel handig als je met 450 man les hebt in drie zalen wil je nog wat kunnen zien/verstaan
Blaadjes op de rails!quote:Op zondag 30 september 2012 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik kan goddank morgen ook weer met de trein. waren dit weekend onderhoudsdingen dus reden ze niet.
Wrts doet wonderenquote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.. moet nog engels woordjes stampen
Sterf eens!quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Renesite het volgende:
Getverdikkie. 40 uur werken en 7,5 uur reizen. Waar is mijn leven
Geen ideequote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarin mag je al snijden Lut, koeienharten enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |