Dan zit je er wel te diep in.quote:
mja... Ff weekend afwachten. ^^quote:Op donderdag 27 september 2012 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zit je er wel te diep in.
Irritant, misschien even richting een huisarts
Ook niet te lang ermee rondlopen 'uhquote:Op donderdag 27 september 2012 08:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mja... Ff weekend afwachten. ^^
Ahhhhhhhquote:Op donderdag 27 september 2012 09:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook niet te lang ermee rondlopen 'uh
poor mousequote:Op donderdag 27 september 2012 09:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... Er liep een muis in huis en die is eindelijk in de muizenval terecht gekomen.
Is dat geen meidenval voor?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:47 schreef iBenny het volgende:
In een kantine vol MIC-meisjes... ik ben bang
Hopelijkquote:
Terechte vraagquote:
Hebben ze ook allemaal kofferlabels aan hun Eastpak hangen?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hopelijk.
Amerikaanse sjaaltjes. Amerikaanse sjaaltjes overal.
Onderzoek doen onder hipsters? Dit is de perfecte plek...
Geen eastpaktassen te vinden, wel handtassen in alle soorten en matenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hebben ze ook allemaal kofferlabels aan hun Eastpak hangen?__!
Dat is me deze week opgevallen.. Komt op zeven binnen de lijst met hipsterirritaties, vlak boven je pols vol met bandjes van oh zo alternatieve festivals.. Waar met jou een miljoen andere Nederlanders naar toe gaan
Hoe dan ook, ze hebben aan dat lusje van hun (meestal) Eastpak nog een stuk of drie van die verweerde labels hangenZo van; zie mij eens naar Berlijn, Parijs en Zuid-Limburg zijn geweest
Zijn vast dezelfde types die per ongeluk expres het prijskaartje aan hun rode skinny laten hangen.
Alsof er over vijf jaar nog magazines bestaanquote:Op donderdag 27 september 2012 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Media, Informatie en Communicatie. Van die toekomstige Libelle redactrices enzo
Dan schrijven ze ergens anders wel leuke dingetjesquote:Op donderdag 27 september 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof er over vijf jaar nog magazines bestaan
Gewoon naar Starbucks gaan met een Apple-dingquote:Op donderdag 27 september 2012 10:36 schreef iBenny het volgende:
Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik ook echt doelgroeponderzoek doe nu.
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Media, Informatie en Communicatie. Van die toekomstige Libelle redactrices enzo
Voort een Starbucks op Nijmegen CS hèquote:Op donderdag 27 september 2012 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon naar Starbucks gaan met een Apple-ding
Ja, wel van gehoord, nog niet geweest. Ik drink toch geen koffie :dquote:Op donderdag 27 september 2012 10:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voort een Starbucks op Nijmegen CS hè
Thee?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wel van gehoord, nog niet geweest. Ik drink toch geen koffie :d
Immer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |