HAPHAPquote:

Paul de utrechtautist zal wel nu zijn bekkie houdenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
ZO STIL ZO STIL.
OOH WAT ZIJN ZE STIL, ZO STIL ZIJN ZE IN JAREN NIET GEWEEST.

quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul de utrechtautist zal wel nu zijn bekkie houden

quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Moet hij maar niet voor utrecht zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Het is dat ik hem absoluut niet serieus neem en m'n gemoedstoestand niet verandert door mensen op een forum, anders was ik hier ook heel blij mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Heb je nog lopen juichen toen lexie scoorde? Bedoel, jij als kakkie moet daar toch wel blij mee zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Heel mijn Twitter TL vol met: "Lexie gaat op Joduhjacht"quote:Op woensdag 26 september 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je nog lopen juichen toen lexie scoorde? Bedoel, jij als kakkie moet daar toch wel blij mee zijn.

Ik zat in de kantine te kijken met een kring Feyenoorders om me heen, ik ging uit van een strafschoppenserie. Maar toen viel de 2-3. Anti-climax. Kantine blij, Stinho sipquote:Op woensdag 26 september 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je nog lopen juichen toen lexie scoorde? Bedoel, jij als kakkie moet daar toch wel blij mee zijn.

Dat zou fijn zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hou nu mijn bekkie omdat Utrecht verliest?

Die zit in het stadionquote:

Waar is dat te vinden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |