Fernandezquote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Celeritas het volgende:
Gaan we nou 120 minuten lang niet wisselen?
Fernandez is toch net gekomen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Celeritas het volgende:
Fernandez gewisseld.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Celeritas het volgende:
Pelle houdt de bal wel vast! Dat hij er vervolgens niks nuttigs meedoet staat waarschijnlijk niet in zijn contract.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef jakees het volgende:
Wat een matige voorhoede zeg. Niet normaal meer.
Wie is er tweede keeper vanavond?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Tomasso het volgende:
Als er penals komen, zijn we sowieso genaaid. De reikwijdte van die kabouter is amper de helft van z'n doel.
Oh ja, fuck. We liggen eruit.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Tomasso het volgende:
Als er penals komen, zijn we sowieso genaaid. De reikwijdte van die kabouter is amper de helft van z'n doel.
Franken.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie is er tweede keeper vanavond?
Ah, anders had ik nog gezegd wissel die dan maar ff voor de penals, maar goed. Vijfde keeper is dat toch? Laat dan maar weer gaan.quote:
Een keeper met een reikwijdte van 3,66 m is dan ook hilarisch.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Tomasso het volgende:
Ik wist niet dat die Grieken zo van het snuiven waren.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Maar wel een goede lijnkeeper
Zeg je toch nog iets logisch.quote:
Voor Leerdam, die kan geen penals ofwelquote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee joh Immers is de penalty nemer
damnquote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Tomasso het volgende:
Een te hoog Hagenees gehalte, dat wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Immers
Verhoek Pelle Fernandez
Om te huilen, verschrikkelijk.
Ado zou er een moord voor doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Immers
Verhoek Pelle Fernandez
Onoquote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Immers
Verhoek Pelle Fernandez
Immers, Vormer, Verhoek, Pellé, Fernandez.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het op penalties aankomt vliegen we er inderdaad uit ben ik bang.
Los van Lamprou zie ik de matig ingeschoten pogingen van onze eigen penalty-nemers al voor me.
ja Immers mist sowieso als de keeper oplet.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het op penalties aankomt vliegen we er inderdaad uit ben ik bang.
Los van Lamprou zie ik de matig ingeschoten pogingen van onze eigen penalty-nemers al voor me.
als Pelle scoort in de penalty serie zet hij hem gelijk op wikiquote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Immers, Vormer, Verhoek, Pellé, Fernandez.
Inderdaad janken met de pet op.
Koeman neukt z'n moeder.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:50 schreef Slobeend het volgende:
Koeman heeft een zwak voor Immers blijkbaar.
Als Pelle scoort, waarschijnlijk via de paal of via de rug van de keeper ofzo, of een combinatie van beiden, en vervolgens juichen alsof hij de champions league finale beslist.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
als Pelle scoort in de penalty serie zet hij hem gelijk op wiki
Verloren, maar onze grote leider BMI heeft goed gespeeld.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:52 schreef Tomasso het volgende:
Trouwens, BMI aanvoerder. Ik ben benieuwd wat op de site staat vanavond.
Hij heeft dan ook een blotebillengezicht.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef Hamilcar het volgende:
Haha, zag je die NEC speler keihard Leerdam uit lopen lachen?
straks een penalty schieten.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef Hamilcar het volgende:
WTF Pelledoe eens een keer wat nuttigs.
Uit een standaardsituatie wel te verstaan. Normaal ook niet zie ik nu.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De bal zou is goed voor het doel belanden, niet dat dat een verschil maakt uiteindelijk.
Er moeten twee centrale verdedigers tegelijkertijd een hartaanval krijgen voordat er een bal goed kan vallen voor Pelle. En dan nog heb je een keeper in het doel.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De bal zou is goed voor het doel belanden, niet dat dat een verschil maakt uiteindelijk.
Hihi.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:03 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Er moeten twee centrale verdedigers tegelijkertijd een hartaanval krijgen voordat er een bal goed kan vallen voor Pelle. En dan nog heb je een keeper in het doel.
Die kan toch ook gewoon een hartaanval krijgen? Moet hij de bal nog wel tussen de palen leggen, uitdaging genoeg dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:03 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Er moeten twee centrale verdedigers tegelijkertijd een hartaanval krijgen voordat er een bal goed kan vallen voor Pelle. En dan nog heb je een keeper in het doel.
Ze halen het niveau, prima. Immers bijvoorbeeld, voor zijn kunnen gaat het geweldig, net als tegen PSV.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zijn ze nou zo slecht, of halen ze gewoon hun niveau niet?
Aankopen van niksquote:Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef Hamilcar het volgende:
De twee centrale spelers voorin, Immers en Pelle, halen hun niveau juist wel. Dat is het probleem.
Wat zei je?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:09 schreef Hamilcar het volgende:
Pelle is een huurling, maar Immers slaat inderdaad nergens op. Het is ook wel zo dat die gozer totaal niet lekker in z'n vel zit waardoor hij helemaal geen bal raakt, maar een wedstrijd zoals deze maakt het alleen maar erger. Na z'n laatste doelpunt, die penalty, kon hij nog geeneens juigen. Wat de neuk.
Ik ook niet. Pijnlijk.quote:
Het zal er echt niet beter op worden de komende tijd. Zaterdag weer NEC namelijk..quote:Op woensdag 26 september 2012 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Deed heel erg pijn aan de ogen deze wedstrijd.
Aanvoerdersband om, hij is nu de rust zelvequote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef Muto het volgende:
Zag Martins Indi gewoon rustig lopen op dat beeld van een juichende Koeman.
moeilijke jongen en dat trekt Koeman niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Maar even serieus, hoe kan je Drenthe weigeren maar wel Mathijssen en Pelle aantrekken?
Salaris.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
moeilijke jongen en dat trekt Koeman niet.
Maar daar verander je de kwaliteit van een speler niet mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:16 schreef Dekatria het volgende:
Mooi voor 'm, geeft 'm zelfvertrouwen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef Grifte het volgende:
Immers is los, HMF zijn woorden komen uit,
Zal ook wel meevallen. Drenthe is nog jong en als hij het goed doet kan je er nog dikke winst op maken ook. In tegenstelling tot Mathijssen (Afgeschreven) en Pelle (Gehuurd).quote:
Jij denkt dat hij voor een appel en een ei komt voetballen?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:19 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Zal ook wel meevallen. Drenthe is nog jong en als hij het goed doet kan je er nog dikke winst op maken ook. In tegenstelling tot Mathijssen (Afgeschreven) en Pelle (Gehuurd).
Mathijssen contracteren snap ik echt nog steeds niet als je naar de jeugd kijkt
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:16 schreef Dekatria het volgende:
Mooi voor 'm, geeft 'm zelfvertrouwen.
Nee, maar een mooi horloge en extra gouden tand zou moeten kunnenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:19 schreef E.H. het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij voor een appel en een ei komt voetballen?
Ik weet het nog goedkoper. Je neemt een singeltje met hem op en beloofd hem elke wedstrijd te draaien, iedereen blij.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar een mooi horloge en extra gouden tand zou moeten kunnen
Alles beter dan Vinc... euh Verhoek.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die Drenthe willen zien komen naar Feyenoord.
nee maar daarna haal je nog Pelle en Verhoek en die ballen ook niet voor niets.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:19 schreef E.H. het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij voor een appel en een ei komt voetballen?
Ik dacht toch echt dat ik die gozer wel eens goede voorzetten zag geven bij Ado, of was dat z'n broer...quote:Op woensdag 26 september 2012 21:23 schreef E.H. het volgende:
[..]
Alles beter dan Vinc... euh Verhoek.
Een lastpak, omhooggevallen mannetje, heeft overal voor gezeik gezorgd, een beperkte voetballer, positie die al overbezet is (welliswaar door middelmaat, maargoed, dat is hij ook) en hij vraagt een exorbitant salaris. Daarnaast verwacht men veel te veel voor hem.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:23 schreef E.H. het volgende:
[..]
Alles beter dan Vinc... euh Verhoek.
Dit is de goede. De andere speelt ergens in Frankrijk en is meer een spits.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik die gozer wel eens goede voorzetten zag geven bij Ado, of was dat z'n broer...
Heb gehoord dat Barcelona op de tribune zat voor Lexie.quote:
dit , geen bal goed raken en dan toch scoren, had elke Feyenoorder dat maar, zouden we elke wedstrijd 10x scoren.quote:
Het was waarschijnlijk ook geen schot op doel, maar een terugspeelbal op Janmaatquote:Op woensdag 26 september 2012 21:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
dit , geen bal goed raken en dan toch scoren, had elke Feyenoorder dat maar, zouden we elke wedstrijd 10x scoren.
en terecht, Koeman kan echt niet zo doorgaan hoor, Cisse wisselen sloeg ook nergens op, nou speelde hij een beetje redelijk, neem je gelijk zijn vertrouwen weer af.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef Grifte het volgende:
Kreijermaat fileerde Feyenoord even op Rijnmond
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op woensdag 26-09-2012 om 21:28:33Bruno bij EL: ,,De knop moest om na de 2-2. Ik ging uit van strafschoppen, maar we toonden veerkracht met een echte Lex goal." #necFEY reageer retweet
Hij had ook kritiek dat Clasie er niet inkwam voor de verlengingen, aangezien de opbouw slecht was, en Vormer als CVM ronduit kut speelde. Ook vond hij het raar dat Clasie vrolijk lachend en fluitend warmliep terwijl Feyenoord niet voorstond. Tot zover mijn Van Cuilenborg pers momentjequote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
en terecht, Koeman kan echt niet zo doorgaan hoor, Cisse wisselen sloeg ook nergens op, nou speelde hij een beetje redelijk, neem je gelijk zijn vertrouwen weer af.
Tegen Praag deed ie het bijna, jammer dat daar geen koekebakker in de goal stond.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:32 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik zit te wachten totdat Immers weer zo gaat scoren
Zal me niks verbazen dat BMI straks zit te denken aan een transfer omdat hij nu ook international is. Hoop het nietquote:
BMI heeft een contract tot 2016.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:34 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat BMI straks zit te denken aan een transfer omdat hij nu ook international is. Hoop het niet
Kan hij nog wel denken aan een transfer.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef Siyara het volgende:
[..]
BMI heeft een contract tot 2016.
En Pelle zo (en liefst ook weer tegen dezelfde tegenstander):quote:Op woensdag 26 september 2012 21:32 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik zit te wachten totdat Immers weer zo gaat scoren
Logisch, hij is ook de penaltynemer, samen met Vormer. Blij dat het geen penals geworden zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef macca728 het volgende:
haha Immers stond eerste bij de penaltyreeks.
Pelle bewaart zijn goals voor de juiste match, dat is wel duidelijk nu.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
En Pelle zo (en liefst ook weer tegen dezelfde tegenstander):
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij gehaald is als échte schaduwspits te fungeren en als een soort aanjager/cultfiguur, echter is ons middenveld zonder El Ahmadi gewoon een stuk zwakker waardoor Immers veel meer andere taken op zich moet nemen dan achter de spits spelen. Had hem wel willen zien met El Ahmadi erachter.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Blijf het toch raar vinden dat Feijenoord Immers zo graag wou. Hij is helemaal geen echte afmaker.
Hij is ook niet als afmaker gehaald...quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Blijf het toch raar vinden dat Feijenoord Immers zo graag wou. Hij is helemaal geen echte afmaker.
Hij was perfect met Bulykin ervoor. Hij en Verhoek als aangevers en Bulykin is een echte afmaker, die trapte alles erin.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gehaald is als échte schaduwspits te fungeren en als een soort aanjager/cultfiguur, echter is ons middenveld zonder El Ahmadi gewoon een stuk zwakker waardoor Immers veel meer andere taken op zich moet nemen dan achter de spits spelen. Had hem wel willen zien met El Ahmadi erachter.
Ik snap het enigszins, Bakkal en El Ahmadi waren in aanvallend opzicht vaak onzichtbaar, Immers is juist erg aanvallend en vaak in de zestien te vinden. Ik vind het op zich wel fijn dat we een middenvelder hebben die wat meer betrokken is bij de aanval, maar het is jammer dat hij er tot nu toe gewoon niks van bakt. Te weinig techniek, te lage handelingssnelheid, gaat niet echt voorop in de strijd, wint niet zo heel veel duels, niet zo bar veel overzicht... Allemaal net niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Haringkop het volgende:
Tis bij ado ook nooit een aanjager geweest, zou niet weten waarvoor hij nou wel gehaald is..
Pfff.. ik vond het zó kwaliteitsarm en zonder ook maar enige flair.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:54 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Tuurlijk moet het nog beter, tuurlijk zakte het daarna helemaal in. Maar voetballend gezien heb ik me lang niet zoveel geërgerd als de vorige wedstrijden. Er zijn weer aanknopingspunten.
Er zijn aanknopingspunten maar andere keuzes kan je ook proberen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:54 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Eerste uur was nog helemaal niet zo slecht hoor.
- Er werd weinig weg gegeven
- Redelijk goed veldspel, duidelijk veldoverwicht
- Pelle was juist een paar keer wél een aanspeelpunt, werd een paar keer goed aangespeeld. Behield de rust, en passte de bal zeer nuttig door. Had er natuurlijk wel 2 in moeten knallen.
- Er werd ook redelijk wat gecreëerd. Schaken had een aantal redelijk goede acties (paar goede voorzetten), zelfs Sissy werd soms gevaarlijk met zijn acties.
- Kongolo. Damn, goede pot. Wat me vooral opviel was zijn diepgang in de passen, vaak strak de weg vooruit zoeken.
- Immers was iets beter. Had een aantal mooie openingen.
- Vormer was nuttig. Veel aanspeelbaar.
Tuurlijk moet het nog beter, tuurlijk zakte het daarna helemaal in. Maar voetballend gezien heb ik me lang niet zoveel geërgerd als de vorige wedstrijden. Er zijn weer aanknopingspunten.
Vond het in het 1ste uur dus wel meevallen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff.. ik vond het zó kwaliteitsarm en zonder ook maar enige flair.![]()
Wat een matige selectie is het toch ook.
Gelukkig is er gewonnen, anders was het helemáál troosteloos.
Over het wisselbeleid ben ik het helemaal met je eens. Die spelers zie ik ook 100x liever dan een Fernandez.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Er zijn aanknopingspunten maar andere keuzes kan je ook proberen.
Wissel Fernandez voor Cisse was waarrdeloos, zet dan Achahbar of Vilhena een keer erin.
Het is gewoon middelmaat en dan mag je blij zijn dat je van NEC wint, die trouwens ook heel slecht waren.
Dat klopt, maar dat gaat nu moeilijker worden met onze te kleine keeper, ik vrees dat dat echt punten gaat kosten. Hard schieten hoeft niet eens, als ie maar hoog in het doel gaat; Toivonen scoorde de 1-0 met binnenkant voet om een voorbeeld te noemen...quote:Door te voetballen om niet te verliezen vanuit een solide maar weinig verrassende organisatie, kom je nooit aan de benodigde punten.
Nou laten we gewoon lekker makkelijk loten en een paar rondes verder komen, dan draait het misschien een beetje.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:17 schreef Grifte het volgende:
Nja mooi dat we door zijn, hopen op een leuke thuisloting, Twente oid
Was wel een hard schot hoor. Echt niet iedere keeper had die bal gehad.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:51 schreef richard. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat gaat nu moeilijker worden met onze te kleine keeper, ik vrees dat dat echt punten gaat kosten. Hard schieten hoeft niet eens, als ie maar hoog in het doel gaat; Toivonen scoorde de 1-0 met binnenkant voet om een voorbeeld te noemen...
Luciano inderdaad ook niet. De rest wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was wel een hard schot hoor. Echt niet iedere keeper had die bal gehad.
Onzin.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Luciano inderdaad ook niet. De rest wel.
Volgens mij worden vooral de heren van VI nagepraatquote:Op donderdag 27 september 2012 10:36 schreef Calciumdude het volgende:
wat een gezeik over de grootte van de keeper...
hij stond gewoon te ver uit zijn doel bij dat schot van toivonen , die niet eens had mogen uithalen met een man voor hem
(maar daar hoor je niemand over)
de media word weer eens nagepraat...
Het zal best. Gister was ik in het Goffert. En als je dan zo'n dwerg in de goal ziet staan, sta je de hele avond met zo'n gevoel van: Huh, daar kan je de bal toch zo overheen schieten!? En bij elk afstandschot hield ik mijn hart vast.. En dat was bij PSV-uit ook zo, en je zag wat eruitkwam.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:36 schreef Calciumdude het volgende:
wat een gezeik over de grootte van de keeper...
hij stond gewoon te ver uit zijn doel bij dat schot van toivonen , die niet eens had mogen uithalen met een man voor hem
(maar daar hoor je niemand over)
de media word weer eens nagepraat...
Kan aan mij liggen, maar ik heb Pelle een maar leuke acties zien doen, vooral in de tweede helft.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zal best. Gister was ik in het Goffert. En als je dan zo'n dwerg in de goal ziet staan, sta je de hele avond met zo'n gevoel van: Huh, daar kan je de bal toch zo overheen schieten!? En bij elk afstandschot hield ik mijn hart vast.. En dat was bij PSV-uit ook zo, en je zag wat eruitkwam.
Ook bij corners is hij totaal niet zelfverzekerd. Logisch, want Sno komt met zijn hoofd bijna nog hoger dan hij met zijn handen. Hopelijk is Boy de Jong snel fit, dan zet je die er maar in.
Pelle was trouwens ook weer drama! Kongolo zeer sterk.
Snap ook wel dat je beter lengte kunt hebben als keeper zijnde..quote:Op donderdag 27 september 2012 10:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zal best. Gister was ik in het Goffert. En als je dan zo'n dwerg in de goal ziet staan, sta je de hele avond met zo'n gevoel van: Huh, daar kan je de bal toch zo overheen schieten!? En bij elk afstandschot hield ik mijn hart vast.. En dat was bij PSV-uit ook zo, en je zag wat eruitkwam.
Ook bij corners is hij totaal niet zelfverzekerd. Logisch, want Sno komt met zijn hoofd bijna nog hoger dan hij met zijn handen. Hopelijk is Boy de Jong snel fit, dan zet je die er maar in.
Pelle was trouwens ook weer drama! Kongolo zeer sterk.
Wss om het risico dat er één tussendoor glipt (en dan vrij voor het doel staat) te verminderenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:47 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Snap ook wel dat je beter lengte kunt hebben als keeper zijnde..
maar ik vind hem erg goed meevoetballen en komt ook in voetbalsituaties erg snel zijn doel uit ,
terwijl ik bij mulder vaak zit te schelden dat hij zo lang op zijn lijntje blijft staan...
ik snap ook nog steeds niet waarom verdedigers bij een vrije trap (zoals die in de eerste minuut) allemaal massaal naar de eigen goal toelopen..
stap met de hele verdediging een of twee stappen naar voren en er staan er 9 buitenspel.
zie je overigens ook bij Real en Barcelona , maar ik verbaas me er elke keer over...
ik krijg nu al de schijt aan die klote hakjes van hem , om te laten zien dat ie zo lekker kan voetballen..quote:Op donderdag 27 september 2012 10:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik heb Pelle een maar leuke acties zien doen, vooral in de tweede helft.
Ik heb het laatste kwartier + de verlenging gezien, was sowieso een 'makke' wedstrijdquote:Op donderdag 27 september 2012 10:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik heb Pelle een maar leuke acties zien doen, vooral in de tweede helft.
maar zo is elke vrije trap gevaarlijk..quote:Op donderdag 27 september 2012 10:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss om het risico dat er één tussendoor glipt (en dan vrij voor het doel staat) te verminderen
Daar werd ik ook helemaal scheel van... Zelfs met meters leeg veld voor hen, nog naar achteren passenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
maar zo is elke vrije trap gevaarlijk..
de angst regeert .. vind ik best wel eens jammer..
negen van de tien passjes gaat ook naar achteren..
Als jij 'over de bal schieten' een leuke actie noemt, dan is het wel okéquote:Op donderdag 27 september 2012 10:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij was gisteren tenminste in staat om de bal een paar keer knap bij zich te houden. Noem ik (net dit team) al vooruitgangquote:Op donderdag 27 september 2012 11:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Als jij 'over de bal schieten' een leuke actie noemt, dan is het wel okéNee, geef mij liever die dikke Rus maar van Twente, zo'n speler hadden ze eerder nodig ipv een 'aanspeelpunt'.
De vraag wordt dan, wat is het alternatief met de huidige selectie?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:54 schreef Lastpost het volgende:
Het was bij vlagen weer dramatisch gisteravond, gelukkig dat we de winst dan nog pakken in de laatste seconden van de verlenging.
Zit echt totaal geen creativiteit en dreiging naar voren in bij het huidige middenveld, Lex mist gewoon het overzicht en voetballend vermogen voor die positie en de jongens daarachter zijn ook te statisch.
En de vleugels waren vorig seizoen ook al vrij beperkt en dat is tot op heden niet anders, alleen lijkt het nog slechter omdat zij óok nog eens minder fatsoenlijke ballen krijgen van achteruit.
Morgenavond maar even op Varkenoord een kijkje nemen bij de mini-klassieker (A1), zou daarna toch al richting de stad gaan.
Buly had het echt niet beter gedaan hoor. Het komt amper tot uitgespeelde aanvallen of goede voorzetten. Enige type spits die het op dit moment beter had gedaan is er 1tje die zelf het één en ander kan creëren. Gezien de omstandigheden vind ik niet dat Pelle het heel slecht doet op dit moment.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Als jij 'over de bal schieten' een leuke actie noemt, dan is het wel okéNee, geef mij liever die dikke Rus maar van Twente, zo'n speler hadden ze eerder nodig ipv een 'aanspeelpunt'.
Gevalletje gegokt en verloren lijkt me, wanneer Van Geel de keus had tussen die Rus en Pelle had ie zeker voor die Rus gekozen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:06 schreef satecl het volgende:
[..]
4-4-2.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De vraag wordt dan, wat is het alternatief met de huidige selectie?
Zou wel kunnen, maar ik twijfel nog wel een beetje over de draagkracht van ons 4-mans-middenveld...quote:
Ze durven niet. Voorhoede komt amper vrij en vanuit het middenveld gaat het vaak terug naar de verdediging of de keeper.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar ik twijfel nog wel een beetje over de draagkracht van ons 4-mans-middenveld...
Ik heb gisteren alleen radioverslag meegekregen (Rijnmond) zij claimden dat er gewoon te weinig creativiteit leek te zijn, ondankts veel balbezit voor Feyenoord eerste helft.
Als die creativiteit allemaal van Clasie moet komen, of dat je Vilhena direct als dragende kracht wilt introduceren, heb ik wel mijn twijfels of dat gaat werken...
Een afstandsschot heeft met dit Feyenoord totaal geen zin, ze kunnen van dichtbij al nauwelijks tussen de palen schieten. Laat staan als dat van een grotere afstand moetquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze durven niet. Voorhoede komt amper vrij en vanuit het middenveld gaat het vaak terug naar de verdediging of de keeper.
aan een afstandsschot wagen ze zich ook niet, waar ik me ook al aan erger. Zet een stap meer en schiet verdomme een keer op goal, maar nee... dan leggen ze het balletje breed. Kan diegene aan de zijkant er niks mee en dan gaat de bal weer 30m terug.
Laat ze het maar een keer doen dan. Dan zien wel of ze het wel of niet kunnen. Nu zit er geen lef in de hele ploeg.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een afstandsschot heeft met dit Feyenoord totaal geen zin, ze kunnen van dichtbij al nauwelijks tussen de palen schieten. Laat staan als dat van een grotere afstand moet
Da's waar ja... Ik ben vooral benieuwd wat er moet gebeuren om dit zielige hoopje voetballers weer aan het spelen te krijgen. Op papier is er genoeg kwaliteit aanwezig om een mooi potje neer te leggen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Laat ze het maar een keer doen dan. Dan zien wel of ze het wel of niet kunnen. Nu zit er geen lef in de hele ploeg.
Immers kan ook prima schieten, alleen krijgt/creëert er de ruimte niet voor.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:26 schreef ace_eleven het volgende:
Nelom, Clasie en Janmaat schieten nog wel eens van afstand...
Creativiteit en handelingssnelheid. Als je het wel ziet maar je hebt vijf seconden nodig voordat je de pass kunt geven, dan heeft de tegenstander jouw oplossing inmiddels ook al gezien. Wat dat betreft zag je gisteren goed het gemis van Clasie. Die houdt vaak wèl de druk op de ketel door als snel doorgeefluik te fungeren.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar ik twijfel nog wel een beetje over de draagkracht van ons 4-mans-middenveld...
Ik heb gisteren alleen radioverslag meegekregen (Rijnmond) zij claimden dat er gewoon te weinig creativiteit leek te zijn, ondankts veel balbezit voor Feyenoord eerste helft.
Als die creativiteit allemaal van Clasie moet komen, of dat je Vilhena direct als dragende kracht wilt introduceren, heb ik wel mijn twijfels of dat gaat werken...
Ik zat in een NEC vak. Maar bij de goal van Kongolo merkte ik dat 40% voor Feyenoord wasquote:
De 1-0 bedoel je?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zat in een NEC vak. Maar bij de goal van Kongolo merkte ik dat 40% voor Feyenoord was
Haha nee.. Toen was ik nog bier aan het bestellenquote:
Dit was ook een nec vak. Op een gegeven moment besloten die stewards maar met een afzetlint er een tweede uitvak van te maken en de supporters te scheiden. Wel belachelijk dat ze Feyenoorders vroegen hun kaart in te leveren. Alhoewel een simpele 'kanker lekker op' wel voldoende was om het niet te hoeven doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zat in een NEC vak. Maar bij de goal van Kongolo merkte ik dat 40% voor Feyenoord was
Wat een taalgebruik caland, had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was ook een nec vak. Op een gegeven moment besloten die stewards maar met een afzetlint er een tweede uitvak van te maken en de supporters te scheiden. Wel belachelijk dat ze Feyenoorders vroegen hun kaart in te leveren. Alhoewel een simpele 'kanker lekker op' wel voldoende was om het niet te hoeven doen.
Kaart wilden ze hebben zodat ze konden achterhalen van welke SCC of SC het is gehaald. Begreep dat NEC supporters 18 maanden SV kregen als ze kaarten kochten voor anderen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was ook een nec vak. Op een gegeven moment besloten die stewards maar met een afzetlint er een tweede uitvak van te maken en de supporters te scheiden. Wel belachelijk dat ze Feyenoorders vroegen hun kaart in te leveren. Alhoewel een simpele 'kanker lekker op' wel voldoende was om het niet te hoeven doen.
Degene die het wel hebben gedaan krijgen een stadionverbod slimquote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
nee. De nec'ers die die kaarten hebben gekocht voor Feyenoorders kunnen dan een SV krijgen. Al zal dat wel los lopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Degene die het wel hebben gedaan krijgen een stadionverbod slim
Zij niet. De supporters van NEC van wie die kaart komt wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Degene die het wel hebben gedaan krijgen een stadionverbod slim
Toch van de zotten dat dat zo is.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:39 schreef Caland het volgende:
De nec'ers die die kaarten hebben gekocht voor Feyenoorders kunnen dan een SV krijgen.
Ik kom al op losse kaarten bij NEC sinds 2002/2003. Je gaat het echt nooit helemaal voorkomen. Het is een probleem van de kleinere clubs. Stadions kunnen ze niet uitverkopen, dus kaarten gaan dan sowieso naar degene die wel gaan. In het geval van Feyenoord zijn dat er veel en worden het er ook meer.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:43 schreef ace_eleven het volgende:
Ik hoorde dat t al jaren zo is dat Feyenoord daar op verschillende vakken zit en dat NEC daar helemaal niet blij mee is, dit is wel een ontmoediging, maar ja, hoe kunnen ze bewijzen dat jij op de hoogte was dat die betreffende persoon voor Feyenoord was...
zondag de herkansingquote:Op donderdag 27 september 2012 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Het was wel weer slaapverwekkend slecht hoor. De tering
Ik vond hem ook prima. Redelijk wat balletjes breed, maar dat doet Clasie ook en daar hoor je ook niemand over.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
Mooie foto wel.
Vond trouwens Vormer voor het eerst wel aardig spelen. Is ook niet zo vreemd omdat hij nu op zijn positie speelde. Leerdam, nelom en Immers echt beschamend slecht.
Wie is die blonde gast?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto wel.
Vond trouwens Vormer voor het eerst wel aardig spelen. Is ook niet zo vreemd omdat hij nu op zijn positie speelde. Leerdam, nelom en Immers echt beschamend slecht.
Zou die gast zoveel minder zijn dan Nelom?quote:
Duo penotti verdediging.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:06 schreef Slobeend het volgende:
Een verdediging met Janmaat-De Vrij-Kongolo-BMI zou heldig zijn. Allemaal bazen.
18 maanden!!!!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:38 schreef E.H. het volgende:
[..]
Kaart wilden ze hebben zodat ze konden achterhalen van welke SCC of SC het is gehaald. Begreep dat NEC supporters 18 maanden SV kregen als ze kaarten kochten voor anderen.
Waarom is het verboden om een kaartje te kopen voor iemand die toevallig voor Feyenoord is? Is het tegenwoordig verboden om fan van Feyenoord te zijn terwijl je in het stadion van een andere club zit?quote:
Nee, het is verboden om Feyenoorders te kennen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:02 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Waarom is het verboden om een kaartje te kopen voor iemand die toevallig voor Feyenoord is? Is het tegenwoordig verboden om fan van Feyenoord te zijn terwijl je in het stadion van een andere club zit?
en terecht ! is allemaal tuigquote:Op donderdag 27 september 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, het is verboden om Feyenoorders te kennen.
Hij is toch rechtsbenig?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Vormer en Kongolo speelden gister echt heel erg goed vond ik. Kongolo is de opvolger van BMI, maar kan hij geen LB spelen? Want die Nelom, kan echt niet
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk ook geen schot op doel, maar een terugspeelbal op Janmaat
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef Typisch het volgende:
Het lijstje van Koeman.![]()
[ afbeelding ]
quote:Guidetti: 'Ik ben schandalig behandeld bij ManCity'
John Guidetti beschuldigt in een interview zijn voormalig ploeggenoten bij Manchester City ervan dat hij schandalig is behandeld toen de Zweedse aanvaller daar in 2009 als 17-jarige neerstreek. De voormalig Feyenoord-huurling noemt met name Kolo Touré en Patrick Vieira als boosdoeners.
Kolo Touré. © Pro Shots. Guidetti (tweede van links) in de talkshow Skavlan. Patrick Vieira. © Pro Shots.
'Mensen spuwde naar me. Teamgenoten namen mijn schoenen, sneden ze in tweeën en gooiden ze in de prullenbak', aldus Guidetti in de talkshow Skavlan die komend weekeinde wordt uitgezonden maar waar de populaire Zweedse krant Aftonbladet alvast uit citeert.
Guidetti: 'Ze spraken openlijk slecht over mijn familie toen die voor het eerst in Engeland waren. Maar ze waren niet zo slim dat ze wisten dat Scandinaviërs goed Engels spreken. Ik heb ze benaderd, zowel Kolo Touré als Patrick Vieira, beiden meer dan twee meter lang. En zei: 'Yo, je moet niet zo praten over mij'.'
Volgens de 20-jarige aanvaller is het Engelse voetbal qua sfeer niet te vergelijken met dat in zijn geboorteland. 'In Zweden houden we allemaal van elkaar. Iedereen juicht wanneer iemand scoort en er zijn high-fives. In Engeland is dat anders. Het is daar moeilijk omdat je weet dat niet iedereen het waar gaat maken. Maar als je de bal niet hebt, kun je ook niet laten zien hoe goed je bent.'
Toch lijkt Guidetti, die net is hersteld van een virus-infectie, momenteel niet ongelukkig bij de club van manager Roberto Mancini. Er gaan geluiden dat hij binnenkort een nieuw 4-jarig contract zal ondertekenen.
Ha achja, hij vond het ook maar wat mooi om te provoceren en uit te lokken, genoot juist het meest van die vijandige wedstrijden, dusjaquote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef Muto het volgende:
Doet me ergens denken aan zijn debuut tegen NAC. Scoorde een penalty en gelijk na zijn doelpunt een vinger voor zijn mond richting het publiek. Hij vond het onrespectvol dat het NAC-publiek floot toen hij de pingel nam.
hahah joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ha achja, hij vond het ook maar wat mooi om te provoceren en uit te lokken, genoot juist het meest van die vijandige wedstrijden, dusja![]()
Zag deze net op twitter voorbij komen:
[ afbeelding ]
twitter:RubenSchaken twitterde op donderdag 27-09-2012 om 23:38:49Loting Xerxes DZB - Feyenoord! Niet onderschatten! Maar toch een gunstige loting! Bless... reageer retweet
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
twitter:RubenSchaken twitterde op donderdag 27-09-2012 om 23:38:49Loting Xerxes DZB - Feyenoord! Niet onderschatten! Maar toch een gunstige loting! Bless... reageer retweet
Dat is wel gek, als hij het in een interview gezegd schijnt te hebben die komend weekend uitgezonden wordt, dan komt de waarheid bij die uitzending toch wel boven tafel... Raar als ze hem dan onwaar citeren toch?quote:
Sowieso, en ik ga er wel vanuit dat we weer een ronde verder kunnen komenquote:
Ik heb m'n kaarten alweer binnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
Vandaag is trouwens de voorverkoop voor Feyenoord - Ajax begonnen.
Ik kan me van vorig jaar ook nog wat mensen hier herinneren die nog wel even zouden wachten en toen buiten de boot vielen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:04 schreef Grifte het volgende:
Groene zijde enkel, wacht nog wel even met kaarten halen voor vrienden tot de rest vrij komt
Ach de selectie van Ajax is ook veel minder dan vorig jaar. Anita, Vertongen en Janssen weg.. Dat waren toch wel hun sterkste spelers. En eind oktober zijn de Vrij en Mathijssen er weer bij. Ik heb er wel vertrouwen in dat we de '0' houden. Alleen scoren is heel moeilijk met onze bout aanval.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me van vorig jaar ook nog wat mensen hier herinneren die nog wel even zouden wachten en toen buiten de boot vielen.
Aan de andere kant: de hype zal dit jaar wel wat minder zijn. Je moet dit seizoen iets meer lef hebben om te gaan want de kans op een klotemiddag is groter.
Ja precies, de sterke verdediging geeft wel hoop. Nu maar hopen dat Pellè of Schaken z'n dag heeft en er een van de 4 goals die ze per seizoen maken, juist deze wedstrijd inschieten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Ach de selectie van Ajax is ook veel minder dan vorig jaar. Anita, Vertongen en Janssen weg.. Dat waren toch wel hun sterkste spelers. En eind oktober zijn de Vrij en Mathijssen er weer bij. Ik heb er wel vertrouwen in dat we de '0' houden. Alleen scoren is heel moeilijk met onze bout aanval.
Kasteel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:35 schreef Lady-Morgana het volgende:
Xerxes DZB - Feyenoord, wat ik me afvraag, hoe zit dat met kaarten? Zoveel kunnen ze toch niet kwijt daar
7-9 ton naar schatting, een van de beter-verdienende spelers uit de selectie na zijn contractverbetering..quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoeveel verdient Schaken eigelijk?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
7-9 ton naar schatting, een van de beter-verdienende spelers uit de selectie na zijn contractverbetering..
quote:Verrassende interlandoproep voor Feyenoorder: 'Heel grote verrassing'
Kostas Lamprou is voor de eerste keer opgenomen in de voorlopige selectie van het Griekse elftal. "Dit is een heel grote verrassing", reageert de 21-jarige doelman van Feyenoord via de officiële kanalen.
Lamprou maakte in de thuiswedstrijd tegen FC Zwolle (2-0) zijn debuut. In de beker tegen NEC (2-3) stond hij ook onder de lat, omdat Erwin Mulder zijn teen heeft gebroken. "Het gaat allemaal heel snel", vervolgt de Griek op de clubsite. "Het zou geweldig zijn als ik ook bij de definitieve selectie zit."
Op 5 oktober maakt de bondscoach van Griekenland, Fernando Santos, de definitieve namen bekend. Een week later speelt men de WK-kwalificatieduels met Bosnië-Herzegovina en Slowakije.
Toch wel een rare oproep aangezien hij nog niet heel sterk heeft gepresteerd.quote:
quote:28-09-2012 Forse boetes voor Feyenoord
De UEFA heeft Feyenoord boetes opgelegd vanwege gebeurtenissen rond zowel de thuis- als de uitwedstrijd tegen Dinamo Kiev in de voorronde van de Champions League. Hoewel bij beide wedstrijden de sfeer in het stadion fantastisch was, heeft zich een aantal incidenten voorgedaan welke ertoe hebben geleid dat Feyenoord boetes opgelegd heeft gekregen.
Feyenoord krijgt een boete van 10.000 euro voor een spandoek met de tekst ‘UEFA Mafia’ dat te zien was in het bezoekersvak tijdens de uitwedstrijd tegen Dinamo Kiev. Alhoewel de tekst wellicht onschuldig en ludiek lijkt is dit voor de UEFA ontoelaatbaar. Daarnaast heeft Feyenoord een boete opgelegd gekregen van 20.000 euro naar aanleiding van de thuiswedstrijd tegen Dinamo Kiev, vanwege het afsteken van vuurwerk en het gooien van verschillende voorwerpen op het veld.
Feyenoord betreurt deze incidenten ten zeerste, te meer omdat de supporters bij beide wedstrijden zorgden voor een fantastische sfeer. De club wenst nogmaals te benadrukken dat Feyenoord hiermee in diskrediet wordt gebracht. Feyenoord zal proberen om de boetes te verhalen op de personen die hiervoor verantwoordelijk zijn, zoals dat al vaker is gelukt.
Naast de boetes van de UEFA heeft Feyenoord ook een boete opgelegd gekregen door de KNVB van 7.500 euro, naar aanleiding van de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen op 18 augustus van dit jaar. De boete wordt opgelegd vanwege spreekkoren die tijdens het duel te horen waren, gericht aan de scheidsrechter. Ook hiervoor geldt dat zowel de Feyenoord Supporters Vereniging als de club afstand nemen van dergelijk gedrag. Met klem wordt opgeroepen om in het belang van de club, af te zien van spreekkoren.
Die boete voor dat doek. Te kansloos.quote:
Precies!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:26 schreef E.H. het volgende:
[..]
Die boete voor dat doek. Te kansloos.
Het bevestigt de woorden op het doek maar weer.
waarom doet Achahbar mee?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:42 schreef Caland het volgende:
Feyenoord A1 staat inmiddels, als vertrouwd, met 2-1 voor tegen Ajax.
Goals van Boetius en Achahbar.
Om toch aan spelen toe te komen. 3-1 trouwens, Sleegers.quote:
Die voetballen allemaal in Jong Ajaxquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Toch netjes als je in ogenschouw neemt dat ze daar elk jaar weer voor miljoenen aan 'jeugdspelers' kopen.
En een grote mond dat ze hadden toen ze de finale van die mini-CL haalden. En daar keer op keer verliezen van Feyenoord A1.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Toch netjes als je in ogenschouw neemt dat ze daar elk jaar weer voor miljoenen aan 'jeugdspelers' kopen.
Want dat was niet knap wou je zeggenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:08 schreef Muto het volgende:
[..]
En een grote mond dat ze hadden toen ze de finale van die mini-CL haalden. En daar keer op keer verliezen van Feyenoord A1.
Heel mooi dat je een erg goede opleiding hebt maar echt prijzen wint feyenoord nog nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Zelf opgeleid elftal:
Mulder
Janmaat - De Vrij - Kongolo- BMI
Clasie - Vilhena - Sleegers
Boetius - Achahbar - Manu.
Met middelmatige aankopen word je ook geen kampioen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel mooi dat je een erg goede opleiding hebt maar echt prijzen wint feyenoord nog niet
Uiteindelijk gaat het daarom natuurlijk
Dus alleen maar met jeugd gaan spelen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met middelmatige aankopen word je ook geen kampioen.
Ah daarom heeft Feyenoord Immers, Pelle en Verhoek gehaald.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met middelmatige aankopen word je ook geen kampioen.
Vond toen ook al dat Feyenoord terecht heeft geweigerd mee te doen. Onnodige belasting en te geringe tegenstand.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want dat was niet knap wou je zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |