Fernandezquote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Celeritas het volgende:
Gaan we nou 120 minuten lang niet wisselen?
Fernandez is toch net gekomen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Celeritas het volgende:
Fernandez gewisseld.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Celeritas het volgende:
Pelle houdt de bal wel vast! Dat hij er vervolgens niks nuttigs meedoet staat waarschijnlijk niet in zijn contract.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef jakees het volgende:
Wat een matige voorhoede zeg. Niet normaal meer.
Wie is er tweede keeper vanavond?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Tomasso het volgende:
Als er penals komen, zijn we sowieso genaaid. De reikwijdte van die kabouter is amper de helft van z'n doel.
Oh ja, fuck. We liggen eruit.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Tomasso het volgende:
Als er penals komen, zijn we sowieso genaaid. De reikwijdte van die kabouter is amper de helft van z'n doel.
Franken.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie is er tweede keeper vanavond?
Ah, anders had ik nog gezegd wissel die dan maar ff voor de penals, maar goed. Vijfde keeper is dat toch? Laat dan maar weer gaan.quote:
Een keeper met een reikwijdte van 3,66 m is dan ook hilarisch.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Tomasso het volgende:
Ik wist niet dat die Grieken zo van het snuiven waren.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Maar wel een goede lijnkeeper
Zeg je toch nog iets logisch.quote:
Voor Leerdam, die kan geen penals ofwelquote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee joh Immers is de penalty nemer
damnquote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Tomasso het volgende:
Een te hoog Hagenees gehalte, dat wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Immers
Verhoek Pelle Fernandez
Om te huilen, verschrikkelijk.
Ado zou er een moord voor doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Immers
Verhoek Pelle Fernandez
Onoquote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Immers
Verhoek Pelle Fernandez
Immers, Vormer, Verhoek, Pellé, Fernandez.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het op penalties aankomt vliegen we er inderdaad uit ben ik bang.
Los van Lamprou zie ik de matig ingeschoten pogingen van onze eigen penalty-nemers al voor me.
ja Immers mist sowieso als de keeper oplet.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het op penalties aankomt vliegen we er inderdaad uit ben ik bang.
Los van Lamprou zie ik de matig ingeschoten pogingen van onze eigen penalty-nemers al voor me.
als Pelle scoort in de penalty serie zet hij hem gelijk op wikiquote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Immers, Vormer, Verhoek, Pellé, Fernandez.
Inderdaad janken met de pet op.
Koeman neukt z'n moeder.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:50 schreef Slobeend het volgende:
Koeman heeft een zwak voor Immers blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |