Redelijk groot ja in Nederland, weet niet in hoeverre ik bedrijfsnamen mag noemen maar het begint met de V en eindigt op Omar.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:54 schreef Wokkel het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid: is het een grote keten, ik kan me niet voorstellen dat bijvoorbeeld meneer Piekema zo gierig is.
Oei... mag ik een klinker kopen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:56 schreef Facebooked het volgende:
[..]
Redelijk groot ja in Nederland, weet niet in hoeverre ik bedrijfsnamen mag noemen maar het begint met de V en eindigt op Omar.
Altijdquote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Maar luister maar naar ElisaB, dan komt alles wel goed.
Ik dacht Dirk v/d Broekquote:Op woensdag 26 september 2012 20:56 schreef Facebooked het volgende:
[..]
Redelijk groot ja in Nederland, weet niet in hoeverre ik bedrijfsnamen mag noemen maar het begint met de V en eindigt op Omar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik dacht Dirk v/d BroekIk snapte 'm niet, maar nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |