En andere onderwerpen, publiek, tijdstip en zender, maar verder alles hetzelfde houden.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:56 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
DWDD mag van mij wel verder, maar de presentator mag vervangen worden en de gasten mogen wel beter uitgekozen worden.
Rotterdams Philharmonisch orkest.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Pietepietje het volgende:
Wat komt er zometeen nog? Op de DWDD-site staat al wat er morgen komt, maar niet wat er vandaag is.
Ik zie/hoor geen verschil met voorgaande seizoenen? Waar zit hem dat in dan? Dit kan nog 10 jaar door lijkt mij, het doet me niks maar zie de kwaliteit niet zichtbaar kelderen ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:56 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
DWDD mag van mij wel verder, maar de presentator mag vervangen worden en de gasten mogen wel beter uitgekozen worden.
Maxim....quote:Op woensdag 26 september 2012 19:56 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Jojanneke net ook al.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Haha, hij heeft 'plannetjes'. Typisch.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Jivis het volgende:
Ga het circus in, Roel. Naast de vrouw met de baard.
Huh wat klopt er?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zo klopt ie, hier dan. Is de schuld van Karina.
Nico.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Pietepietje het volgende:
Wat komt er zometeen nog? Op de DWDD-site staat al wat er morgen komt, maar niet wat er vandaag is.
Veel mensen zijn gewoon Matthijsmoe.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ik zie/hoor geen verschil met voorgaande seizoenen? Waar zit hem dat in dan? Dit kan nog 10 jaar door lijkt mij, het doet me niks maar zie de kwaliteit niet zichtbaar kelderen ofzo?
Zouden we het dan toch allemaal verkeerd zien op fok?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef Jivis het volgende:
En nog steeds dagelijks een miljoen kijkers.
het is nooit te laatquote:Op woensdag 26 september 2012 19:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De zoveelste keer dat ik ergens niet bij hoor
Ja dat ben ik al jaren, maar ik zie het nog niet iemand zomaar veel beter doenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:58 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Veel mensen zijn gewoon Matthijsmoe.
Wij zorgen daar zelf ook voor door te kijkenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zouden we het dan toch allemaal verkeerd zien op fok?
Dank. NOS-journaal it is.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Rotterdams Philharmonisch orkest.
Nee, een parenclub is nog gezelliger...(en geiler)quote:Op woensdag 26 september 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Weer een show waar ik niet naar toe ga, ik bespaar een hoop geld door Matthijs
Ja, lekker verschilligquote:Op woensdag 26 september 2012 20:00 schreef Injetta het volgende:
Staat er nou een vioolorkest klaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |