nee, je kan er je bruid kopenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bruidsmode bedoel je neem ik aan?
Een broekpak is ook best wel sjiek iddquote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is waar
ik vind zoiets ook zo mooi:
[ afbeelding ]
Ik ook. Prachtige dame.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is waar
[ afbeelding ]
Joure zei je?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, je kan er je bruid kopen
ja precies, zoiets zou ik ook kunnen kopen hoor, hoeft niet perse een jurk te zijn, vind het ook wel handig als ik het daarna ook nog kan dragenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is waar
[ afbeelding ]
Soort van postorder, maar dan uit Friesland in plaats van Polen/Rusland/Filippijnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Weet ik tochquote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef espri het volgende:
[..]
haha ja maar Zuid-Holland hier :p
quote:
Maar het blijft buitenlandquote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Soort van postorder, maar dan uit Friesland in plaats van Polen/Rusland/Filippijnen.
Scheelt ook weer de nodige vergunningen.
Ik zal voorzichtig zijn, moet ik nog iets voor jou meenemen?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar uurtje rijden...
rij voorzichtig
Paella doet het goed bij Dolfina.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zal voorzichtig zijn, moet ik nog iets voor jou meenemen?
nee, ze hebben er geen gommen te koopquote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zal voorzichtig zijn, moet ik nog iets voor jou meenemen?
Flink zuipen werkt ook om je geheugen te wissen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ze hebben er geen gommen te koop
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ze hebben er geen gommen te koop
belle!!!!!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef belle1608 het volgende:
@Espri je kan ook kijken bij http://www.honneloeloe.nl/ is ook in Leiden aan het einde van de Haarlemmerstraat, daar heb ik ook 2 jurkjes vandaan
Wat kosten ze daar?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wensen zijnquote:
Die zijn niet zo heel hoog.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wensen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |