Ik roep weleens dat alle vrouwen hoeren zijn om wat discussie uit te lokken. Gek genoeg zijn vrouwen het vrijwel altijd met me eens en gaan ze zelf voorbeelden aandragenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik ben 1 keer op een feestje zo'n gefrustreerde gast tegen gekomen. Probeerde ook de hele tijd van die man-vrouw discussies uit te lokken met de vrouwen die aanwezig waren. Niemand ging er op in
Ook had ie het er de hele tijd over dat "penisgrootte niet uitmaakt, toch?"
Erg genant, wel goed om gelachen achteraf met vriendinnen.
Google eens op "Russian Brides"quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wel interessant om nu deze vraag om te draaien en te kijken of de buitenlandse vrouw wel op die Nederlandse man zit te wachten?
Ok. Welke buitenlandse vrouw zit er oprecht op de Nederlandse man te wachten en niet op de Nederlandse euro's?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Google eens op "Russian Brides"![]()
Maar dat is natuurlijk gewoon keiharde business: geld kloppen uit wanhopige rijke Westerlingen.
Russian Bride Review
Er zijn natuurlijk twee groepen. Je hebt genoeg normale relaties tussen Nederlandse mannen en buitenlandse vrouwen. Mijn Zweedse is niet op mijn geld gevallen, ik kwam net uit universiteit en mijn familie heeft weinig centen. Zo heb je er genoeg op KAA rondlopen die gewoon een buitenlandse dame zijn tegen gekomen, zonder "mailorders" of trips naar Thailand/Rusland/Filipijnen, etc...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ok. Welke buitenlandse vrouw zit er oprecht op de Nederlandse man te wachten en niet op de Nederlandse euro's?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:32 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk twee groepen. Je hebt genoeg normale relaties tussen Nederlandse mannen en buitenlandse vrouwen. Mijn Zweedse is niet op mijn geld gevallen, ik kwam net uit universiteit en mijn familie heeft weinig centen. Zo heb je er genoeg op KAA rondlopen die gewoon een buitenlandse dame zijn tegen gekomen, zonder "mailorders" of trips naar Thailand/Rusland/Filipijnen/Argentinië, etc...
Wat een gekkie ben je toch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik roep weleens dat alle vrouwen hoeren zijn om wat discussie uit te lokken. Gek genoeg zijn vrouwen het vrijwel altijd met me eens en gaan ze zelf voorbeelden aandragen
Hihi mallerdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik roep weleens dat alle vrouwen hoeren zijn om wat discussie uit te lokken. Gek genoeg zijn vrouwen het vrijwel altijd met me eens en gaan ze zelf voorbeelden aandragen
Nederlandse mannen zijn echt 10 x beter dan bv Zuid Europeaanse.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Bajskorv het volgende:
Om trouwens op de vraag van DenWauwelaar te antwoorden: er zijn natuurlijk genoeg dames die op Nederlandse kerels vallen. Elke cultuur heeft (als je generaliseert) zijn eigen kenmerken. Nederlandse kerels zijn erg direct, meestal goed opgeleid, niet echt stijlvol, niet altijd even galant, (in vergelijking met wat ik in het buitenland zie) wel redelijk betrouwbaar en stiekem best zorgzaam.
Over die lijst kan je discussieren, maar mijn punt is dat er altijd goeie en slechte eigenschappen tussen zitten. Bij in sommige landen klikken de goede eigenschappen, en in andere stoten de slechte teveel af. Ik merk in Zweden dat Nederlandse kerels het bijna altijd erg goed doen. Geen idee waarom, maar wellicht zijn we wat minder conservatief dan de lokale variant.
Het komt er gewoon op neer dat Nederlanders gewoon ontiegelijk verwende zeurpieten zijn die nooit tevreden zijn, altijd wel iets te klagen hebben en dat op FOK! de schuld altijd naar de vrouw uitgaat.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat mij opviel aan die post van je is dat je zegt: nl man wil buitenlandse vrouw, maar buitenlandse man wil niet nl vrouw. Wat natuurlijk een scheve vergelijking is.
'de nl man' wil nl ook niet specifiek een vrouw uit een bepaald land, maar een vrouw die niet uit nl komt.
Als 'de buitenlandse man' dus een vrouw zou willen uit een ander land dan het zijne kun je er vanuit gaan dat dat ook niet specifiek Nederland zal zijn. Wat dus niet wil zeggen dat ze absoluut geen nl vrouw zouden willen.
Yeah, mannen willen gewoon een normale, leuke, lieve vrouw. Jezus, wat een verwende hufters zijn die NLse mannen toch(!)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:08 schreef Watergesteente het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Nederlanders gewoon ontiegelijk verwende zeurpieten zijn die nooit tevreden zijn, altijd wel iets te klagen hebben en dat op FOK! de schuld altijd naar de vrouw uitgaat.
Is dat niet te vinden in NL volgens jou?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, mannen willen gewoon een normale, leuke, lieve vrouw. Jezus, wat een verwende hufters zijn die NLse mannen toch(!)
Natuurlijk zijn die ook wel te vinden in Nederland, alleen je moet dan waarschijnlijk wat beter zoeken, want zoals eerder opgemerkt heeft de doorsnee Nederlandse vrouw toch iets andere eigenschappen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is dat niet te vinden in NL volgens jou?
Jij bent inderdaad wel de uitgelezen persoon om daar over te oordelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad. Ik kan uit ervaring vertellen dat je gewoon goed moet zoeken.
Klopt. Het is wel een recente ervaringquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad wel de uitgelezen persoon om daar over te oordelen.
Wat is daar vreemd aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad. Ik kan uit ervaring vertellen dat je gewoon goed moet zoeken.
^^ Ook dat! Ga de korte, pittige, vlotte kapsels maar eens tellen...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die ook wel te vinden in Nederland, alleen je moet dan waarschijnlijk wat beter zoeken, want zoals eerder opgemerkt heeft de doorsnee Nederlandse vrouw toch iets andere eigenschappen.
Mooie zwarte haren zie je ook amper bij de Nederlandersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Ook dat! Ga de korte, pittige, vlotte kapsels maar eens tellen...![]()
Er is daar niets vreemds aan. Het is gewoon een werkende strategie.quote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mooie zwarte haren zie je ook amper bij de Nederlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |