Dat komt natuurlijk omdat je geen contact hebt met het overgrote merendeel van mannelijk Nederland en niet heel Nederland zit op Fok.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kun je ook al niet.![]()
Zo treffend dat die kritiek over zogenaamd arrogante/verwaande vrouwen altijd alleen komt van die halve garen, sissyboys en/of lelijke nerds. Het overgrote merendeel van mannelijk Nederland hoor je nergens over klagen. (Al lijkt het in dit topic heel wat omdat alle left-overs zich hier verenigen natuurlijk)
Dat kan, maar niet iedereen is hier een zolderkamerautist met pleinvrees.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:58 schreef Silenus het volgende:
Nouja, ik denk dat ik een stuk meer weet van 'gemiddeld mannelijk Nederland' dan die paar maagdelijke zolderkamerautisten met pleinvrees.
Niet letterlijk, maar de grootste schreeuwerds hier over Nederlandse vrouwen vallen wel in de categorie 'zachtgekookt ei, lelijk, kansloos'.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan, maar niet iedereen is hier een zolderkamerautist met pleinvrees.
Welkom op Fok.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar de grootste schreeuwerds hier over Nederlandse vrouwen vallen wel in de categorie 'zachtgekookt ei, lelijk, kansloos'.
Dat mag je hard makenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar de grootste schreeuwerds hier over Nederlandse vrouwen vallen wel in de categorie 'zachtgekookt ei, lelijk, kansloos'.
Fok valt nog wel mee.... neem eens een kijkje of GoTquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:05 schreef Sinosappel het volgende:
Heel eerlijk gezegd heb ik zelfs wel een beetje te doen met dat soort mannen. Die er dus daadwerkelijk zo over denken.
Ik vind het wel meevallen, de meerderheid waaronder ik reageren er nogal lacherig op, je kan het immers ook niet serieus nemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:57 schreef xenobinol het volgende:
Fascinerend zo'n topic waar Nederlandse vrouwen afgebrand worden. Vervolgens komen alle haaibaaien van fok tevoorschijn om de mannen in kwestie aan te vallen op hun vrouwonvriendelijke meningen
Ik had eigenlijk gehoopt op een hoop haat dm'tjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, de meerderheid waaronder ik reageren er nogal lacherig op, je kan het immers ook niet serieus nemen.
Sorry, gaat er niet inzitten ben ik bang.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op een hoop haat dm'tjes![]()
en pikante foto's die het tegenovergestelde moeten bewijzen![]()
Bummer...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Zo heftig reageren de vrouwen toch niet? Ik vind de gemiddelde reacties van mannen hier *kuch* Xingu *kuch* een stuk hysterischer.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Op internet is het ook veel makkelijker om je ongezouten mening te geven. Het wordt helemaal leuk als de vrouwen ook nog eens op reageren. Gelukkig merk ik buiten Fok dat het allemaal wel meevalt. Die mannen komen gelukkig niet zo gefrustreerd over.
Ze had het over arme Thaise vrouwen. Een leuke knul die toevallig op Thaise vrouwen valt, komt doorgaans thuis met een vrouw met wie die gezien kan worden en hem niet voor schut zet. Dat wil zeggen een vrouw met opleiding, net Engels ('go to the bathroom' en niet 'take a piss') wat ze niet in een bar/bordeel heeft opgepikt. Het zijn bijna uitsluitend westerse mannen die moeite met vrouwen thuis hebben die helemaal hoteldebotel raken van een vrouw die het alleen om het geld gaat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus als je valt op uiterlijk van een Thaise ben je een gruwel? Wat een emo post
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Uiteindelijk draait het toch uit op "doesn't matter, had sex (with a nice lady)".
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:52 schreef Silenus het volgende:
Zozo, met Comp_Lex valt niet te spotten hoor.
Nee maar het zijn wel toevallig vaak gruwelsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus als je valt op uiterlijk van een Thaise ben je een gruwel? Wat een emo post
Haha ik ben 1 keer op een feestje zo'n gefrustreerde gast tegen gekomen. Probeerde ook de hele tijd van die man-vrouw discussies uit te lokken met de vrouwen die aanwezig waren. Niemand ging er op inquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Op internet is het ook veel makkelijker om je ongezouten mening te geven. Het wordt helemaal leuk als de vrouwen ook nog eens op reageren. Gelukkig merk ik buiten Fok dat het allemaal wel meevalt. Die mannen komen gelukkig niet zo gefrustreerd over.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik ben 1 keer op een feestje zo'n gefrustreerde gast tegen gekomen. Probeerde ook de hele tijd van die man-vrouw discussies uit te lokken met de vrouwen die aanwezig waren. Niemand ging er op in
Ook had ie het er de hele tijd over dat "penisgrootte niet uitmaakt, toch?"
Erg genant, wel goed om gelachen achteraf met vriendinnen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:44 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Nee maar het zijn wel toevallig vaak gruwels, al vind ik veel thaise vrouwen ook triest om mannen zo te gebruiken. En die worden er nooit op aangekeken, want ze zijn zo zielig en arm .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |