Ik vind het echt kut voor je dat het maar niet wil lukken bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:11 schreef Xingu het volgende:
[..]
niet iedereen is (net als jou)zo gefascineerd van zichzelf
Ik niet, ik ben tevreden met mijn Salvadoraanse, wat overigens niet wegneemt mijn mening te ventileren over mijn ervaringen wat betreft de NL'se vrouw.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut voor je dat het maar niet wil lukken bij de vrouwen.
Er zit zeer waarschijnlijk ook een kern van waarheid in, mocht het niet zo zijn dan had dit onderwerp bij lange na niet zo ver gekomen + niet zo ontzettend veel bekeken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef dawg het volgende:
dit topic is hetzelfde als de andere delen hiervoor.
mannen geven hun mening over de nederlandse vrouw (of die nu klopt of terecht is of niet doet er niet toe), en de vrouwen voelen zich massaal aangesproken, gaan zich verdedigen enzo, terwijl het een mening betreft geventileerd op fok! niet gespeend van enige nuance whatsoever.
je zou bijna denken dat door de heftige reacties van de vrouwen de mannen toch wel een punt hebben.
Oogcontact bestaat niet meer, eerder Facebook-status-update-likequote:Op donderdag 27 september 2012 15:05 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
In het dagelijks leven in de buurt waar je woont en op plaatsen waar je uitgaat zie en voel je gewoon dat vrouwen in het algemeen een vrij afstandelijke houding hebben. Je merkt gewoon dat veel jongere dames een algemene hekel hebben aan interacties met onbekenden. Het komt misschien ook wel door de vele geile blikken van al die mannen, ik weet niet, maar wanneer ik zonder bedoelingen per ongeluk oogcontact heb merk ik ook, en dat is sowieso al weinig bemoedigend.. In het uitgaansleven merk je ook een bepaalde air van veel dames naar mannen toe in het algemeen.
Zo heftig reageren de vrouwen toch niet? Ik vind de gemiddelde reacties van mannen hier *kuch* Xingu *kuch* een stuk hysterischer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef dawg het volgende:
mannen geven hun mening over de nederlandse vrouw (of die nu klopt of terecht is of niet doet er niet toe), en de vrouwen voelen zich massaal aangesproken, gaan zich verdedigen enzo, terwijl het een mening betreft geventileerd op fok! niet gespeend van enige nuance whatsoever.
je zou bijna denken dat door de heftige reacties van de vrouwen de mannen toch wel een punt hebben.
Over hysterie gesprokenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Zo heftig reageren de vrouwen toch niet? Ik vind de gemiddelde reacties van mannen hier *kuch* Xingu *kuch* een stuk hysterischer.
Als je nou even kijkt naar wat je Nederlandse vrouwen allemaal verwijt:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:47 schreef Xingu het volgende:
[..]
Over hysterie gesproken, je zelfreflectie is wel ernstig verwaarloosd *kuch dwaze doos*kuch
Op internet is het ook veel makkelijker om je ongezouten mening te geven. Het wordt helemaal leuk als de vrouwen ook nog eens op reageren. Gelukkig merk ik buiten Fok dat het allemaal wel meevalt. Die mannen komen gelukkig niet zo gefrustreerd over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef dawg het volgende:
Met zelfreflectie bedoel ik met name juist de manier hoe je hier reageert alsof je mijn mening en ervaring en die van meerdere users wilt ontkrachten als niet waar zijnde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:02 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Als je nou even kijkt naar wat je Nederlandse vrouwen allemaal verwijt:
- mannelijke gedrag
- brutaliteit
- arrogantie
- onbeschoftheid
- verwendheid
- verwaandheid
- kapsones
- egoïsme
- hypocrisie
Zie je dan niet ergens in dat je waarschijnlijk een heel klein beetje overdrijft?
Dan mag je nu uitleggen wat er met mijn zelfreflectie aan de hand is. Ik heb al eerder op een post van jou gereageerd, maar daar ging je niet op in. Dan lijkt het toch alsof je alleen maar ziet wat je wil zien: een arrogante, onbeschofte Nederlandse vrouw die lullig tegen je doet.
Wat zit je nu op arrogante, onbeschofte toon tegen haar te praten, terwijl zij het netjes houdt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef Xingu het volgende:
[..]
Met zelfreflectie bedoel ik met name juist de manier hoe je hier reageert alsof je mijn mening en ervaring en die van meerdere users wilt ontkrachten als niet waar zijnde.
Als een bot viswijf probeer je je mening op te dringen, terwijl ik al in tal van posts wellicht ook in andere topics van dit onderwerp, al diverse malen heb uitgelegd hoe ik er over denk en wat mijn ervaringen zijn.
vele users delen die mening en/of sommige punten daarvan en dan vind jij dat onterecht! alsof jou wil wet is.
Mocht je blijven snateren tegen mij of anderen omdat jou zweefteverige idealen niet matchen, dan raad ik je een ander topic aan.
Dit. Iets met hypocrisie...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zit je nu op arrogante, onbeschofte toon tegen haar te praten, terwijl zij het netjes houdt.
Arrogante en onbeschofte toon!! dat doet ze zelf, ze geeft het nog zelfs toe ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zit je nu op arrogante, onbeschofte toon tegen haar te praten, terwijl zij het netjes houdt.
Over hypocrisie gesproken, zoals de waard zelf is........ zullen we maar zeggen!!quote:
Dat dus inderdaad!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef Baktaart het volgende:
Mannen die in Nederland een vriendin kunnen krijgen, krijgen in het buitenland ook vaak makkelijk een leuke vriendin met goede vooruitzichten en goed karakter. Dit zijn vrouwen die vanwege hun goede eigenschappen ook wat terug verwachten.
Mannen die een hekel aan Nederlandse/Westerse vrouwen hebben, wanen zijn eerst vaak in de hemel in een land waar ze omringd zijn door vrouwen die zich docieler opstellen (opstellen ja, dames die voor dat soort mannen gaan zijn vaak heel wat beter dan wij in het hun zin krijgen). Maar na pakweg een jaar begint het klagen over onduidelijke signalen, nukkigheid of druk om dure handtassen te kopen en/of geld op te sturen naar familieleden, want broertjelief leert zo hard maar heeft geen schoolgeld en ma heeft een operatie nodig.
Dit zijn ook vaak de soort mannen die vallen voor vrouwen die het alleen om een paspoort te doen is, of in het ergste geval er met de inhoud van een gezamenlijke bankrekening ervandoor gaan.
Begrijpend lezen kun je ook al niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 03:44 schreef Xingu het volgende:
[..]
Arrogante en onbeschofte toon!! dat doet ze zelf, ze geeft het nog zelfs toe ook.
Prima.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:31 schreef Baktaart het volgende:
Sap had zelf op moeten stappen. Haar partij ging van 10 naar 3+1 restzetel onder haar bewind. Ze werd niet lijsttrekker twee weken voor de verkiezingen, maar bijna twee jaar. Zo'n verlies ben je dan wel mede voor verantwoordelijk.
Dat bestuur wist ook niet wat het deed trouwens, maar ze had wel de eer aan haarzelf moeten houden.
Neem aan dat je weer een of andere spicht bent die af zit te geven op de Nederlandse vrouw. Accepteer nou maar dat je gewoon een autistische sul bent, geen enkele normale vrouw jou wil en jij je geluk moet gaan zoeken in Thailand waar de vrouwtjes wel onderdanig en gewillig zijn. Of je neemt een onzekere dikkerd hier. Klaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef Xingu het volgende:
[..]
Met zelfreflectie bedoel ik met name juist de manier hoe je hier reageert alsof je mijn mening en ervaring en die van meerdere users wilt ontkrachten als niet waar zijnde.
Als een bot viswijf probeer je je mening op te dringen, terwijl ik al in tal van posts wellicht ook in andere topics van dit onderwerp, al diverse malen heb uitgelegd hoe ik er over denk en wat mijn ervaringen zijn.
vele users delen die mening en/of sommige punten daarvan en dan vind jij dat onterecht! alsof jou wil wet is.
Mocht je blijven snateren tegen mij of anderen omdat jou zweefteverige idealen niet matchen, dan raad ik je een ander topic aan.
Ik kan hier toch wel hard om lachen jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:47 schreef Heremeteit het volgende:
Gaat de klacht uiteindelijk niet vooral over de kapsones, het egoïsme en de hypocrisie van Nederlandse vrouwen? Dat is meer algemene Nederlandse volksaard dan slechts vrouw-eigen. Ik denk wel de mix van die volksaard en het karakter van "de vrouw" hier over het algemeen veel slechter uitkomt wegens een totaal gebrek aan humor en daarmee zelfrelativering.
Dus als je valt op uiterlijk van een Thaise ben je een gruwel? Wat een emo postquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:31 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Het type man dat speciaal naar Thailand gaat om een arm vrouwtje op te pikken is dan ook om te gruwelen. Gelukkig blijven de normalere mannen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |