Dan betast ik je wel in de Vogel Rok, daar kan niemand het zien.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaan we dan wel naar de efteling?
Hier ookquote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb n mama en stiefmama. Beiden heel lief, maar mama is toch het liefste.
Ik ben er nooit geweest, wat is de Vogel Rok?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan betast ik je wel in de Vogel Rok, daar kan niemand het zien.
Geen idee of ik het wel goed gespeld heb of herinner (ook al 6 jaar geleden dat ik er voor het laatst was), maar dat is een achtbaan in het donker, waar je af en toe zogenaamd enge vogels ziet.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, wat is de Vogel Rok?
Wat is er met paps gebeurt?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb uberhaubt alleen nog maar een mama...en die is lief
Oehquote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee of ik het wel goed gespeld heb of herinner (ook al 6 jaar geleden dat ik er voor het laatst was), maar dat is een achtbaan in het donker, waar je af en toe zogenaamd enge vogels ziet.
In mijn herinnering is die echt mega saaiquote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee of ik het wel goed gespeld heb of herinner (ook al 6 jaar geleden dat ik er voor het laatst was), maar dat is een achtbaan in het donker, waar je af en toe zogenaamd enge vogels ziet.
Ik moet eerst wel het huwelijk met Lola consumeren.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die is bijna 6 jaar terug overleden.
Ik vond 'm als kind wel geinig, maar niet eng of zo.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
In mijn herinnering is die echt mega saai
Ritduur 1:41 minutenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet eerst wel het huwelijk met Lola consumeren.
Hier linkje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vogel_Rok
dat dusquote:
Laat staan 2 mensenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
In de achtbaan betast worden door Fera? Wanneer gaan we?
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb uberhaubt alleen nog maar een mama...en die is lief
Hooooooooooooo even.. ik ga NIET trouwenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet eerst wel het huwelijk met Lola consumeren.
Hier linkje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vogel_Rok
Kan je dood gaan aan leuke dingen dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Hopelijk niet aan iets kuts.
ik heb ooit een site gevonden daar stonden verhalen van mensen die dood zijn gegaan van het lachenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan je dood gaan aan leuke dingen dan?
Een overdosis lachen ofzo?![]()
Uiteindelijk aan een hartstilstand. Als gevolg van verkalkte aderen, en een operatie daaraan.
Don't worry, I'm a professional.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ritduur 1:41 minuten
Moet je me wel heel snel betasten
Samenlevingscontract dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hooooooooooooo even.. ik ga NIET trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |