Dan betast ik je wel in de Vogel Rok, daar kan niemand het zien.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaan we dan wel naar de efteling?
Hier ookquote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb n mama en stiefmama. Beiden heel lief, maar mama is toch het liefste.
Ik ben er nooit geweest, wat is de Vogel Rok?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan betast ik je wel in de Vogel Rok, daar kan niemand het zien.
Geen idee of ik het wel goed gespeld heb of herinner (ook al 6 jaar geleden dat ik er voor het laatst was), maar dat is een achtbaan in het donker, waar je af en toe zogenaamd enge vogels ziet.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, wat is de Vogel Rok?
Wat is er met paps gebeurt?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb uberhaubt alleen nog maar een mama...en die is lief
Oehquote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee of ik het wel goed gespeld heb of herinner (ook al 6 jaar geleden dat ik er voor het laatst was), maar dat is een achtbaan in het donker, waar je af en toe zogenaamd enge vogels ziet.
In mijn herinnering is die echt mega saaiquote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee of ik het wel goed gespeld heb of herinner (ook al 6 jaar geleden dat ik er voor het laatst was), maar dat is een achtbaan in het donker, waar je af en toe zogenaamd enge vogels ziet.
Ik moet eerst wel het huwelijk met Lola consumeren.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die is bijna 6 jaar terug overleden.
Ik vond 'm als kind wel geinig, maar niet eng of zo.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
In mijn herinnering is die echt mega saai
Ritduur 1:41 minutenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet eerst wel het huwelijk met Lola consumeren.
Hier linkje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vogel_Rok
dat dusquote:
Laat staan 2 mensenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
In de achtbaan betast worden door Fera? Wanneer gaan we?
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb uberhaubt alleen nog maar een mama...en die is lief
Hooooooooooooo even.. ik ga NIET trouwenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet eerst wel het huwelijk met Lola consumeren.
Hier linkje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vogel_Rok
Kan je dood gaan aan leuke dingen dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Hopelijk niet aan iets kuts.
ik heb ooit een site gevonden daar stonden verhalen van mensen die dood zijn gegaan van het lachenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan je dood gaan aan leuke dingen dan?
Een overdosis lachen ofzo?![]()
Uiteindelijk aan een hartstilstand. Als gevolg van verkalkte aderen, en een operatie daaraan.
Don't worry, I'm a professional.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ritduur 1:41 minuten
Moet je me wel heel snel betasten
Samenlevingscontract dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hooooooooooooo even.. ik ga NIET trouwen
Lijkt me niet de mooiste manier om te gaanquote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ooit een site gevonden daar stonden verhalen van mensen die dood zijn gegaan van het lachen
Volgens mij kun je maar met twee in één karretje.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
In de achtbaan betast worden door Fera? Wanneer gaan we?
ik weet niet beter dan je dood janken ofzoquote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lijkt me niet de mooiste manier om te gaan
Op mijn 90'ste terwijl ik een blonde schone van 21 aan het doen ben lijkt me inderdaad een stuk leuker.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lijkt me niet de mooiste manier om te gaan
Maar hoe word ik dan stiefmama? Weer een plan aan gruzelementen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm ik vind dat meteen weer zo'n verplichting
Ik zou dat niet kunnen... Moet wel iets ernstigs mis zijn met die dame van 21 of ze moet enorm op geld asen... Hoe dan ook, ik steun dat liever niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op mijn 90'ste terwijl ik een blonde schone van 21 aan het doen ben lijkt me inderdaad een stuk leuker.
goed dat je het zegt heb et opgezetquote:
whehehequote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op mijn 90'ste terwijl ik een blonde schone van 21 aan het doen ben lijkt me inderdaad een stuk leuker.
nouhja we dopen je wel omquote:Op woensdag 26 september 2012 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe word ik dan stiefmama? Weer een plan aan gruzelementen.
Maar ik ga niet meer naar schoolquote:Op woensdag 26 september 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog wel een vrijblijvend samenscholings contract openstaan voor wulpse dames.
Door het zwaard op een slagveld lijkt me ook nog steeds mooi maar dat zie ik niet gaan gebeurenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen... Moet wel iets ernstigs mis zijn met die dame van 21 of ze moet enorm op geld asen... Hoe dan ook, ik steun dat liever niet.
Dat lijkt me zo epic. Of aanvallend te paard, luid schreeuwend voor je volk.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door het zwaard op een slagveld lijkt me ook nog steeds mooi maar dat zie ik niet gaan gebeuren
Kan wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door het zwaard op een slagveld lijkt me ook nog steeds mooi maar dat zie ik niet gaan gebeuren
quote:
Nee niet te paard.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo epic. Of aanvallend te paard, luid schreeuwend voor je volk.
Te ezel dan?quote:
Dus? Je kan er vaker in..quote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij kun je maar met twee in één karretje.
hihihi je zei zuigenquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij bent de professional... dus ga je gang
Hihiihihihi, jij ook.quote:
quote:
Tepels, jwz. Ik waardeer.quote:
Is ook zo, je hebt gelijk. Maar misschien meppen ze jou eraf en rent het paard verder, de wilde natuur in?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niet op een dier.
Dat vind ik altijd zo zielig als ze die doden of verwonden
Ik ren zelf wel het geweld in.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo, je hebt gelijk. Maar misschien meppen ze jou eraf en rent het paard verder, de wilde natuur in?
quote:
Neem een stalen ros.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niet op een dier.
Dat vind ik altijd zo zielig als ze die doden of verwonden
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ren zelf wel het geweld in.
FOR FREEDOM!!!!
Maar de kans dat het gezien wordt danquote:Op woensdag 26 september 2012 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ga dan in die andere, droomvlucht daar kan je rustig wat doen
[..]
dan heb ik liever een panzer IV tankquote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ren zelf wel het geweld in.
FOR FREEDOM!!!!
Het paard doden is erg makkelijk en kan gelijk de tegenstander uitschakelen wanneer hij met een been oid onder het paard beklemd raakt.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo, je hebt gelijk. Maar misschien meppen ze jou eraf en rent het paard verder, de wilde natuur in?
Dan ben je wel een baas.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op een fiets ziet er zo raar uit
Een citta dan.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op een fiets ziet er zo raar uit
Daar zit toch geen eer in.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan heb ik liever een panzer IV tank
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je nou eens langs komt... kijken wie er beter zuigt... Lola of ik
Panzerkampfwagen Tiger Ausf. Bquote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan heb ik liever een panzer IV tank
Jonguh, moet je mijn fantasie nou altijd verpesten met de werkelijkheid?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het paard doden is erg makkelijk en kan gelijk de tegenstander uitschakelen wanneer hij met een been oid onder het paard beklemd raakt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je nou eens langs komt... kijken wie er beter zuigt... Lola of ik
Jep.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Jonguh, moet je mijn fantasie nou altijd verpesten met de werkelijkheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij snapt emquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja weet ik, lijkt me best lachenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, Royco. Jousting is een officiële sport, dus als je 't wilt doen, dan kan dat.
Zou ik wel eerst wat paardrijlessen nemenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik, lijkt me best lachen
Wij? Niet.quote:
ik had ooit een stuk gelezen over een duitse tank tegen een engelse tankquote:
M'n hartje wat doe je?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik wel eerst wat paardrijlessen nemen.
[..]
Wij? Niet.
Sorryquote:
Inderdaad. Samzz is van mijquote:Op woensdag 26 september 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Lief gaat het niet waarderen denk ik
.
Owja je was bezetquote:Op woensdag 26 september 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ja is al weer een aantal jaren geleden dat ik voor het laatst gereden heb dus dat zou een goed idee zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik wel eerst wat paardrijlessen nemen.
[..]
Wij? Niet.
Ik bespeur enige form van sarcasme?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Niks.. goed bezig.. ga zo door
Hebben jullie gepraat?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 26 september 2012 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is al weer een aantal jaren geleden dat ik voor het laatst gereden heb dus dat zou een goed idee zijn.
Wat een vertrouwen heb je in me zegquote:Op woensdag 26 september 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Volgens mij is de kans dat je eraf pleurt bij jousting redelijk groot... Dus vallessen zijn wel handig
.
Sjaquote:Op woensdag 26 september 2012 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen heb je in me zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |