Dan betast ik je wel in de Vogel Rok, daar kan niemand het zien.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaan we dan wel naar de efteling?
Hier ookquote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb n mama en stiefmama. Beiden heel lief, maar mama is toch het liefste.
Ik ben er nooit geweest, wat is de Vogel Rok?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan betast ik je wel in de Vogel Rok, daar kan niemand het zien.
Geen idee of ik het wel goed gespeld heb of herinner (ook al 6 jaar geleden dat ik er voor het laatst was), maar dat is een achtbaan in het donker, waar je af en toe zogenaamd enge vogels ziet.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, wat is de Vogel Rok?
Wat is er met paps gebeurt?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb uberhaubt alleen nog maar een mama...en die is lief
Oehquote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee of ik het wel goed gespeld heb of herinner (ook al 6 jaar geleden dat ik er voor het laatst was), maar dat is een achtbaan in het donker, waar je af en toe zogenaamd enge vogels ziet.
In mijn herinnering is die echt mega saaiquote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee of ik het wel goed gespeld heb of herinner (ook al 6 jaar geleden dat ik er voor het laatst was), maar dat is een achtbaan in het donker, waar je af en toe zogenaamd enge vogels ziet.
Ik moet eerst wel het huwelijk met Lola consumeren.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die is bijna 6 jaar terug overleden.
Ik vond 'm als kind wel geinig, maar niet eng of zo.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
In mijn herinnering is die echt mega saai
Ritduur 1:41 minutenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet eerst wel het huwelijk met Lola consumeren.
Hier linkje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vogel_Rok
dat dusquote:
Laat staan 2 mensenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
In de achtbaan betast worden door Fera? Wanneer gaan we?
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb uberhaubt alleen nog maar een mama...en die is lief
Hooooooooooooo even.. ik ga NIET trouwenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet eerst wel het huwelijk met Lola consumeren.
Hier linkje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vogel_Rok
Kan je dood gaan aan leuke dingen dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Hopelijk niet aan iets kuts.
ik heb ooit een site gevonden daar stonden verhalen van mensen die dood zijn gegaan van het lachenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan je dood gaan aan leuke dingen dan?
Een overdosis lachen ofzo?![]()
Uiteindelijk aan een hartstilstand. Als gevolg van verkalkte aderen, en een operatie daaraan.
Don't worry, I'm a professional.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ritduur 1:41 minuten
Moet je me wel heel snel betasten
Samenlevingscontract dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hooooooooooooo even.. ik ga NIET trouwen
Lijkt me niet de mooiste manier om te gaanquote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ooit een site gevonden daar stonden verhalen van mensen die dood zijn gegaan van het lachen
Volgens mij kun je maar met twee in één karretje.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
In de achtbaan betast worden door Fera? Wanneer gaan we?
ik weet niet beter dan je dood janken ofzoquote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lijkt me niet de mooiste manier om te gaan
Op mijn 90'ste terwijl ik een blonde schone van 21 aan het doen ben lijkt me inderdaad een stuk leuker.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lijkt me niet de mooiste manier om te gaan
Maar hoe word ik dan stiefmama? Weer een plan aan gruzelementen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm ik vind dat meteen weer zo'n verplichting
Ik zou dat niet kunnen... Moet wel iets ernstigs mis zijn met die dame van 21 of ze moet enorm op geld asen... Hoe dan ook, ik steun dat liever niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op mijn 90'ste terwijl ik een blonde schone van 21 aan het doen ben lijkt me inderdaad een stuk leuker.
goed dat je het zegt heb et opgezetquote:
whehehequote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op mijn 90'ste terwijl ik een blonde schone van 21 aan het doen ben lijkt me inderdaad een stuk leuker.
nouhja we dopen je wel omquote:Op woensdag 26 september 2012 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe word ik dan stiefmama? Weer een plan aan gruzelementen.
Maar ik ga niet meer naar schoolquote:Op woensdag 26 september 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog wel een vrijblijvend samenscholings contract openstaan voor wulpse dames.
Door het zwaard op een slagveld lijkt me ook nog steeds mooi maar dat zie ik niet gaan gebeurenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen... Moet wel iets ernstigs mis zijn met die dame van 21 of ze moet enorm op geld asen... Hoe dan ook, ik steun dat liever niet.
Dat lijkt me zo epic. Of aanvallend te paard, luid schreeuwend voor je volk.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door het zwaard op een slagveld lijkt me ook nog steeds mooi maar dat zie ik niet gaan gebeuren
Kan wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door het zwaard op een slagveld lijkt me ook nog steeds mooi maar dat zie ik niet gaan gebeuren
quote:
Nee niet te paard.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo epic. Of aanvallend te paard, luid schreeuwend voor je volk.
Te ezel dan?quote:
Dus? Je kan er vaker in..quote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij kun je maar met twee in één karretje.
hihihi je zei zuigenquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij bent de professional... dus ga je gang
Hihiihihihi, jij ook.quote:
quote:
Tepels, jwz. Ik waardeer.quote:
Is ook zo, je hebt gelijk. Maar misschien meppen ze jou eraf en rent het paard verder, de wilde natuur in?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niet op een dier.
Dat vind ik altijd zo zielig als ze die doden of verwonden
Ik ren zelf wel het geweld in.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo, je hebt gelijk. Maar misschien meppen ze jou eraf en rent het paard verder, de wilde natuur in?
quote:
Neem een stalen ros.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niet op een dier.
Dat vind ik altijd zo zielig als ze die doden of verwonden
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ren zelf wel het geweld in.
FOR FREEDOM!!!!
Maar de kans dat het gezien wordt danquote:Op woensdag 26 september 2012 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ga dan in die andere, droomvlucht daar kan je rustig wat doen
[..]
dan heb ik liever een panzer IV tankquote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ren zelf wel het geweld in.
FOR FREEDOM!!!!
Het paard doden is erg makkelijk en kan gelijk de tegenstander uitschakelen wanneer hij met een been oid onder het paard beklemd raakt.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo, je hebt gelijk. Maar misschien meppen ze jou eraf en rent het paard verder, de wilde natuur in?
Dan ben je wel een baas.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op een fiets ziet er zo raar uit
Een citta dan.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op een fiets ziet er zo raar uit
Daar zit toch geen eer in.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan heb ik liever een panzer IV tank
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je nou eens langs komt... kijken wie er beter zuigt... Lola of ik
Panzerkampfwagen Tiger Ausf. Bquote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan heb ik liever een panzer IV tank
Jonguh, moet je mijn fantasie nou altijd verpesten met de werkelijkheid?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het paard doden is erg makkelijk en kan gelijk de tegenstander uitschakelen wanneer hij met een been oid onder het paard beklemd raakt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je nou eens langs komt... kijken wie er beter zuigt... Lola of ik
Jep.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Jonguh, moet je mijn fantasie nou altijd verpesten met de werkelijkheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij snapt emquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja weet ik, lijkt me best lachenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, Royco. Jousting is een officiële sport, dus als je 't wilt doen, dan kan dat.
Zou ik wel eerst wat paardrijlessen nemenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik, lijkt me best lachen
Wij? Niet.quote:
ik had ooit een stuk gelezen over een duitse tank tegen een engelse tankquote:
M'n hartje wat doe je?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik wel eerst wat paardrijlessen nemen.
[..]
Wij? Niet.
Sorryquote:
Inderdaad. Samzz is van mijquote:Op woensdag 26 september 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Lief gaat het niet waarderen denk ik
.
Owja je was bezetquote:Op woensdag 26 september 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ja is al weer een aantal jaren geleden dat ik voor het laatst gereden heb dus dat zou een goed idee zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik wel eerst wat paardrijlessen nemen.
[..]
Wij? Niet.
Ik bespeur enige form van sarcasme?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Niks.. goed bezig.. ga zo door
Hebben jullie gepraat?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 26 september 2012 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is al weer een aantal jaren geleden dat ik voor het laatst gereden heb dus dat zou een goed idee zijn.
Wat een vertrouwen heb je in me zegquote:Op woensdag 26 september 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Volgens mij is de kans dat je eraf pleurt bij jousting redelijk groot... Dus vallessen zijn wel handig
.
Sjaquote:Op woensdag 26 september 2012 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen heb je in me zeg
Je bent bezet.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik bespeur enige form van sarcasme?
Ik heb toch geen success bij Fera... ziet me niet staan joh
jij bent onweerstaanbaarquote:
Dat was bij mij ook eigenlijk gewoon toevalquote:Op woensdag 26 september 2012 15:47 schreef Faxie het volgende:
Iedereen is hier bezet lijkt het wel
Owja er was een reden dat ik actief was in dat andere topic
ik niet ben singlequote:Op woensdag 26 september 2012 15:47 schreef Faxie het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:47 schreef Faxie het volgende:
Ik ben niet bezet hoor ik netquote:
Ik niet heur.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:47 schreef Faxie het volgende:
Ik kan niet wachten tot het voorbij is.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook eigenlijk gewoon toeval. Het is maar te bezien hoe lang het duurt.
Lulquote:Op woensdag 26 september 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het voorbij is.
Ik trek vast een nummertjequote:Op woensdag 26 september 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook eigenlijk gewoon toeval. Het is maar te bezien hoe lang het duurt.
Ik ben niet bezet.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:47 schreef Faxie het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 september 2012 15:47 schreef Faxie het volgende:
Dat valt best meequote:Op woensdag 26 september 2012 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij doet niet anders dan nummertjes trekken.
pandoria gedeelte bedoel je?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, WoW is gewoon een download van 22 gig, lekker dan
Lekker positieve instellingquote:Op woensdag 26 september 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
Mijn woorden konden wel heel slecht opgevat worden, trouwens. Ik hoop dat we tot in de eeuwigheid samen kunnen zijn
.
Enkel is mij dat nooit gegund. Vandaar.
je weet het nooit zeker maar goed tijd zal het leren hequote:Op woensdag 26 september 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
Mijn woorden konden wel heel slecht opgevat worden, trouwens. Ik hoop dat we tot in de eeuwigheid samen kunnen zijn
.
Enkel is mij dat nooit gegund. Vandaar.
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, WoW is gewoon een download van 22 gig, lekker dan
Nee, de originele game is ie nu aan het downloaden. en alle patches en weet ik veel wat allemaal.quote:
quote:
ik wist niet dat het zo groot wasquote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, de originele game is ie nu aan het downloaden. en alle patches en weet ik veel wat allemaal.
Niet zo gek dat ik pessimistisch ben na 3 mislukte relaties, he.quote:
Kloptquote:Op woensdag 26 september 2012 15:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
je weet het nooit zeker maar goed tijd zal het leren he
ach dat heb ik ook wel gehad hoor maar de ene relatie is de andere nietquote:Op woensdag 26 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo gek dat ik pessimistisch ben na 3 mislukte relaties, he.
Dat is wel heelquote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik doe beide![]()
Heb ik dan helemaal geen leven?
Wat nu?
Nee, dat herken ik ook wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
mooiquote:Op woensdag 26 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ben tot nu toe best happy
.
Op een of andere manier toch welquote:Op woensdag 26 september 2012 16:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach dat heb ik ook wel gehad hoor maar de ene relatie is de andere niet
quote:
Ow dan zul je die buien van mij af en toe ook wel kunnen begrijpenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het bij mij ook altijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier toch wel.
[..].
En het ligt natuurlijk nooit aan mij![]()
.
mja nou ja maybe in de zin dat je bepaalde types aantrektquote:Op woensdag 26 september 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier toch wel.
[..].
.
Of je bent heel leuk, lief, grappig, charmant, aantrekkelijk, blabla enz, maar ik wil niks met je te maken hebbenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat is het bij mij ook altijd.
Je bent echt heel leuk en lief, en te goed voor me.
Je verdient ook veel beter.
of ik heb wat tijd voor mezelf nodig misschien dat het ooit nog wel werktquote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of je bent heel leuk, lief, grappig, charmant, aantrekkelijk, blabla enz, maar ik wil niks met je te maken hebben
Zoiets
Ja, hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan zul je die buien van mij af en toe ook wel kunnen begrijpen
Ja, tyf op met dat gezeik, alsof je dat wil horen wanneer het uit gaatquote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat is het bij mij ook altijd.
Je bent echt heel leuk en lief, en te goed voor me.
Je verdient ook veel beter.
Nou zo erg is het dan weer niet bij mij.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of je bent heel leuk, lief, grappig, charmant, aantrekkelijk, blabla enz, maar ik wil niks met je te maken hebben
Zoiets
Je zou een magazijn kogels voor me vangen, maar ik heb een andere lul in mijn kut laten pompen. Doei.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets
Ja precies, zeg dan gewoon dat ik een klootzak ben ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor.
[..]
Ja, tyf op met dat gezeik, alsof je dat wil horen wanneer het uit gaat.
Bij mij wel altijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
.
Gewoon waarom het niet meer gaat, ga er niet omheen lopen draaien.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat wil je dan wel horen als je gedumpt wordt?
vond het zelf altijd lastig om de juiste woorden te vinden zonder de ander te erg te kwetsen.
eigenlijk is er toch geen enkele goeie zin ?
ik kreeg een keer dit te horenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vond het zelf altijd lastig om de juiste woorden te vinden zonder de ander te erg te kwetsen.
Nou ja, vertel gewoon de waarheidquote:Op woensdag 26 september 2012 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies, zeg dan gewoon dat ik een klootzak ben ofzo.
Of in ieder geval iets waar ik iets aan heb.
De waarheid.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb liever de waarheid dan altijd dat medelijden praatjequote:Op woensdag 26 september 2012 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dan weet je wel zeker dat t voorbij isquote:Op woensdag 26 september 2012 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan niet dat nummer van Marco Borsato
Ik heb verschillende dingen geprobeerd:quote:Op woensdag 26 september 2012 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon waarom het niet meer gaat, ga er niet omheen lopen draaien.
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb liever de waarheid dan altijd dat medelijden praatjeDan kan ik in ieder geval in alle rust een woede aanval krijgen met de kracht van duizend zonnen en iets slopen dan mezelf helemaal de grond in twijfelen.een delirium zuipen.
1 Keer stapte ze gewoon uit de auto na wat jaloers gejank (terwijl zij degene was die met een ander aan het aanpappen wasquote:Op woensdag 26 september 2012 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
enige keer dat ik gedumpt was hoorde ik: ja je bent lelijk en die andere meid niet dus was nogal duidelijk.
Prima toch. Als dat de waarheid is. De waarheid hoeft niet leuk te zijn, maar dat halfslachtige 'het ligt niet aan jou maar aan mij', echt om te kotsenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb verschillende dingen geprobeerd:
* ik vind je niet meer leuk
* ik heb tijd voor mezelf nodig
* ik ben verliefd op een ander
* je bent zelfs na aanwijzingen nog ruk in bed
* je bent egoïstisch en dit trek ik niet.
Maakt toch geen reet uit, effect is altijd hetzelfde en degene die het uitmaakt is altijd de boeman/bitch.
enige keer dat ik gedumpt was hoorde ik: ja je bent lelijk en die andere meid niet dus was nogal duidelijk.
Bij mij niet, ik ben niet rancuneus, en op geen 1 ex kwaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb verschillende dingen geprobeerd:
* ik vind je niet meer leuk
* ik heb tijd voor mezelf nodig
* ik ben verliefd op een ander
* je bent zelfs na aanwijzingen nog ruk in bed
* je bent egoïstisch en dit trek ik niet.
Maakt toch geen reet uit, effect is altijd hetzelfde en degene die het uitmaakt is altijd de boeman/bitch.
Dat zegt iedereen altijd wel, maar wil jij terwijl jij nog helemaal verliefd bent ook nog eens horen dat jij kut bent en ruk en dat hij/zij jou daarom stom vindt en het dus uitmaakt?quote:
Ik wist niet dat mensen dat ook echt zeiden.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima toch. Als dat de waarheid is. De waarheid hoeft niet leuk te zijn, maar dat halfslachtige 'het ligt niet aan jou maar aan mij', echt om te kotsen.
Da's wel lomp jaquote:Op woensdag 26 september 2012 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen altijd wel, maar wil jij terwijl jij nog helemaal verliefd bent ook nog eens horen dat jij kut bent en ruk en dat hij/zij jou daarom stom vindt en het dus uitmaakt?
dat vooral ik heb me toen echt de tering in gezopen zelfs mijn vrienden begonnen zich zorgen te makenquote:
Ja. Stuff fucks with your mind bro, that ain't cool.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen dat ook echt zeiden.
Ik op een van mijn exen wel, maar dat is dan ook gewoon een lulletje rozenwater die flink met m'n gevoelens heeft gespeeld.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik ben niet rancuneus, en op geen 1 ex kwaad.
Ik ben per definitie een week lazerus.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vooral ik heb me toen echt de tering in gezopen zelfs mijn vrienden begonnen zich zorgen te maken
![]()
dat doe ik dus nooit meer ben nu wel wat ouder en kan alles beter relativeren
Wat ben je toch ook een schatje.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik op een van mijn exen wel, maar dat is dan ook gewoon een lulletje rozenwater die flink met m'n gevoelens heeft gespeeld.
Ook de enige persoon in m'n leven waartegen ik 'bluf, doe maar' heb gezegd toen hij zei dat hij zichzelf wel kon wurgen.
Ik bedoel.. 1 ex van me zat ook altijd te miepen dat zijn exen het zo stom uitmaakten enzo.quote:
eentje die ik echt haat gewoon puur vanwege het spelletje wat ze met me speelde tijdje terugquote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik op een van mijn exen wel, maar dat is dan ook gewoon een lulletje rozenwater die flink met m'n gevoelens heeft gespeeld.
Ook de enige persoon in m'n leven waartegen ik 'bluf, doe maar' heb gezegd toen hij zei dat hij zichzelf wel kon wurgen.
Ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen altijd wel, maar wil jij terwijl jij nog helemaal verliefd bent ook nog eens horen dat jij kut bent en ruk en dat hij/zij jou daarom stom vindt en het dus uitmaakt?
Toen mijn relatie van bijna 3 jaar, plannen om samen iets te kopen etc uit ging was ik ook echt een wrak.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vooral ik heb me toen echt de tering in gezopen zelfs mijn vrienden begonnen zich zorgen te maken
![]()
dat doe ik dus nooit meer ben nu wel wat ouder en kan alles beter relativeren
ik drink bijna nooit meer eigenlijk boeit me ook niet meerquote:Op woensdag 26 september 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben per definitie een week lazerus.
Met mij gaat het meer dan een jaar na dato nog steeds niet altijd even best.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen mijn relatie van bijna 3 jaar, plannen om samen iets te kopen etc uit ging was ik ook echt een wrak.
En heb mezelf inderdaad aardig de tering ingezopen.
Ging flink slecht met me
Ik vind het makkelijker dan naar de klote gaan omdat mijn brein kortsluiting maakt.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik drink bijna nooit meer eigenlijk boeit me ook niet meer
mja nasty is dat welquote:Op woensdag 26 september 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen mijn relatie van bijna 3 jaar, plannen om samen iets te kopen etc uit ging was ik ook echt een wrak.
En heb mezelf inderdaad aardig de tering ingezopen.
Ging flink slecht met me
Ik heb ook nog zo mijn momenten.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mij gaat het meer dan een jaar na dato nog steeds niet altijd even best.
Maar goed, daar had ze ook niets aan kunnen doen.
Dat lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 september 2012 16:18 schreef Tally het volgende:
Ik heb meer moeite gehad met vrienden die de vriendschap verbraken dan vriendjes waarmee het uit ging
Ja lekker eerlijk ben je danquote:Op woensdag 26 september 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
Mijn eerste vriend maakte het uit een dag voor ik naar huis zou komen van stage. Dat was echt de timing wel.
Gelukkig was hij wel heel eerlijk, dat kan ik nog steeds waarderen en we zijn ook echt als vrienden uit elkaar gegaan. Al heb ik heb wel even een oplawaai gegeven omdat hij vreemd was gegaan.
Me 2.. maar dat komt dan ook omdat relaties vaak door mij uitgingen.. en vriendschappen vind ik persoonlijk waardevoller dan relatiesquote:Op woensdag 26 september 2012 16:18 schreef Tally het volgende:
Ik heb meer moeite gehad met vrienden die de vriendschap verbraken dan vriendjes waarmee het uit ging
Wat een kutstreekquote:Op woensdag 26 september 2012 16:19 schreef Tally het volgende:
En bij 1 vriendje heb ik zijn beste vriend op de bek gepakt waar hij bij stond want hij wilde niet geloven dat ik niets meer met hem wilde. Want hij was toch wel het beste wat ik krijg kon
Zijn beste vriend dacht daar anders over.
Daar heb ik wel een deuk van opgelopen jaquote:Op woensdag 26 september 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Wel fijn om nog wel goede herinneringen te hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo mijn momenten.
Gevoelens voor haar zijn er ook nog steeds.
De tijd met haar zie ik, ondanks de tegenslagen in familiesfeer qua ziektes en sterftes, nog steeds als de enige periode in mijn leven dat ik eigenlijk wel gelukkig was.
dat heb ik met eentje ook wel zij heeft mij ten goede veranderd en daar ben ik haar dankbaar voorquote:Op woensdag 26 september 2012 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo mijn momenten.
Gevoelens voor haar zijn er ook nog steeds.
De tijd met haar zie ik, ondanks de tegenslagen in familiesfeer qua ziektes en sterftes, nog steeds als de enige periode in mijn leven dat ik eigenlijk wel gelukkig was.
ook dat heb ik mee mogen makenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:18 schreef Tally het volgende:
Ja idd. Maar ach. Liever zo laten merken dan een stalkende klootzak die me bedreigdquote:
Dat wel jaquote:Op woensdag 26 september 2012 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd. Maar ach. Liever zo laten merken dan een stalkende klootzak die me bedreigd
Daar kan ik ook nog over meepraten ...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd. Maar ach. Liever zo laten merken dan een stalkende klootzak die me bedreigd
Nou, ik hoor dat liever van hem zelf dan dat ik dat moet horen van vrienden of zoquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
* le bro hug aan iedereen die gedumpt is op pijnlijke wijze *
Mn beste vriend van school liet me vallen omdat ik geen party animal wasquote:Op woensdag 26 september 2012 16:20 schreef Giertje het volgende:
ook dat heb ik mee mogen maken
eentje ben ik mee opgegroeid en opeens liet ie me vallen en ik heb nooit geweten waarom en ik kom er ook nooit achter want hij vermijd alle vormen van contact
Ja, heb nog heel veel mooie herinneringen aan die tijd met haar.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel fijn om nog wel goede herinneringen te hebben.
Ik vind dat toch moeilijker om die te vinden. Het zou allemaal beter worden. Maar toen ging het uit.
Dat heb ik juist gehad door het pesten van vroeger, waar ook 'vriendinnetjes' aan meededen, ik vertrouwde op een gegeven moment echt niemand meer.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef Giertje het volgende:
hebben jullie dat ook dat je door alles wat je mee hebt gemaakt en mensen die je naaien dat je sneller achterdochtig bent als je iemand leert kennen?
Ik ben sowieso voorzichtig.... achterdochtig is een groot woord....quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef Giertje het volgende:
hebben jullie dat ook dat je door alles wat je mee hebt gemaakt en mensen die je naaien dat je sneller achterdochtig bent als je iemand leert kennen?
ik krijg geen knuf dus..quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
* le bro hug aan iedereen die gedumpt is op pijnlijke wijze *
Natuurlijk logisch gevolg,quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef Giertje het volgende:
dat sowieso door al dat gepest heb ik wel een enorme deuk opgelopen dat ik gewoon niemand meer kan en durf te vertrouwenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik juist gehad door het pesten van vroeger, waar ook 'vriendinnetjes' aan meededen, ik vertrouwde op een gegeven moment echt niemand meer.
Nou vooruit dan maar weerquote:Op woensdag 26 september 2012 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik krijg geen knuf dus..
Ik ben wel wat minder naief geworden denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef Giertje het volgende:
Check je foboquote:Op woensdag 26 september 2012 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik krijg geen knuf dus..
ik denk dat als ik nu weer contact met em zou hebben dat wij elkaar ook niks meer te vertellen hebbenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mn beste vriend van school liet me vallen omdat ik geen party animal wasDat heb ik daarna wel ingehaald btw.
En ik had een aantal jaar geleden een hele goede vriendin (die ook nog op mijn trouwen is geweest) die me liet vallen omdat hij kerel mij een slechte invloed vond want zij ging vreemd en ik kreeg er de schuld van want ik had het hem moeten zeggen. No way ik ben vrienden met haar niet met hem.
Ze is nu van hem gescheiden en we hebben weer mondjesmaat contact. Maar echt zoals het was word het niet meer
Ik ben daar redelijk overheen gegroeid door goede vriendschappen en ervaring, maar een tijdlang is het wel moeilijk geweest. Ik durfde er nooit vanuit te gaan dat iemand mijn vriend was (als in vriendschap).quote:Op woensdag 26 september 2012 16:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso door al dat gepest heb ik wel een enorme deuk opgelopen dat ik gewoon niemand meer kan en durf te vertrouwen
dat doe ik ook niet meer is gewoon pure zelfbeschermingquote:Op woensdag 26 september 2012 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel wat minder naief geworden denk ik.
Ik zal nooit meer iemand voor de volle 100% vertrouwen.
nee nu hoeft het niet meerquote:
liefquote:
ik heb nu wel vrienden hoor dat wel maar ik ben wel constant op mijn hoede om iedereen voor te blijven voor ik weer genaaid wordquote:Op woensdag 26 september 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben daar redelijk overheen gegroeid door goede vriendschappen en ervaring, maar een tijdlang is het wel moeilijk geweest. Ik durfde er nooit vanuit te gaan dat iemand mijn vriend was.
Dat heb ik dus ook. Zij was vroeger erg argwanend en vertrouwde niemand haar kind toe behalve aan mij. Dus we hadden echt een sterke band. Ik was de eerste (toen was ze al 1 geloof ik) die heeft mogen oppassen op haar kindje. En nu.. tja.. Ik vind het aardig dat ik nu weet hoe het met haar gaat. En ik wil haar wel eens zien om te kijken wat er nog over is maar of het echt hecht word. Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik denk dat als ik nu weer contact met em zou hebben dat wij elkaar ook niks meer te vertellen hebben
er zit gewoon een kloof tussen ons in
Leverde me wel een ruzie met een ex op toen ik dat zei.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet meer is gewoon pure zelfbescherming
Gewoon dumpen zonder dat je iets weet ... doodzwijgen enzulksquote:Op woensdag 26 september 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ben eens gedumpt via msn. Dat was echt fantastisch.
Jeetjequote:Op woensdag 26 september 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon dumpen zonder dat je iets weet ... doodzwijgen enzulks
das pas leuk
enige wat ik tegen hem zou willen zeggen is dat hij mij enorm veel verdriet heeft aangedaanquote:Op woensdag 26 september 2012 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Zij was vroeger erg argwanend en vertrouwde niemand haar kind toe behalve aan mij. Dus we hadden echt een sterke band. Ik was de eerste (toen was ze al 1 geloof ik) die heeft mogen oppassen op haar kindje. En nu.. tja.. Ik vind het aardig dat ik nu weet hoe het met haar gaat. En ik wil haar wel eens zien om te kijken wat er nog over is maar of het echt hecht word. Dat geloof ik niet.
mja precies ik snap je welquote:Op woensdag 26 september 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leverde me wel een ruzie met een ex op toen ik dat zei.
Zij vond dat ik er dus al bij voorbaat van uit ging dat ze vreemd zou gaan.
Maar zo bedoel ik het niet, ik sluit het gewoon niet uit dat het zal gebeuren.
Dat is echt triest ...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
Ik heb liever via digitale media dan face to face hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
Dat heb ik haar wel gezegd. Ze vroeg of ik het leuk vond dat we weer contact hadden.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
enige wat ik tegen hem zou willen zeggen is dat hij mij enorm veel verdriet heeft aangedaan
hij liet me in de steek tijdens mijn opname wegens wat problemen toen had ik hem juist nodig
ik stond er daarna helemaal alleen voor
en dat vergeet ik nooit meer
Check. Tijdens een etentje. checkquote:Op woensdag 26 september 2012 16:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
op je verjaardag is ook altijd een leuke
Ik wil het face to facequote:Op woensdag 26 september 2012 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb liever via digitale media dan face to face hoor.
Dan kan ik tenminste schreeuwen, shit slopen en zuipen.
Ja ik ookquote:Op woensdag 26 september 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil het face to face. Ik vind via digitale media zo... Laf.
mja wel zonde dan hoor maar goed je weet niet wat de toekomst brengt hequote:Op woensdag 26 september 2012 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik haar wel gezegd. Ze vroeg of ik het leuk vond dat we weer contact hadden.
Toen verteld dat ik het ene kant wel leuk vind. Andere kant niet want ze heeft me in de steek gelaten.
En zo voelde het toen. En nog een tijdje over gepraat. Maar kweenie. We zien wel.
We gaan met de kids naar Dierenpark Amersfoort (als ze eens met een datum komt)
Dat is kut ...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
of als je ziek bent... en zulksquote:Op woensdag 26 september 2012 16:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb het ook liever face to face eigenlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
vanaf wanneer is het een echte relatie?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:31 schreef Faxie het volgende:
Als je geen echte relatie hebt gehad kan je ook niet echt gedumpt zijn...
Weet nog steeds niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet
Dan heb ik het liever laf.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is elke keer weer anders hequote:Op woensdag 26 september 2012 16:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanaf wanneer is het een echte relatie?
Als het langer duurt dan een maand, en dat er echt gevoelens zijn enzoquote:Op woensdag 26 september 2012 16:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanaf wanneer is het een echte relatie?
Nee, er ligt altijd wel een gebeurtenis op de loer. Een feestdag, iets wat je samen zou gaan doen, een vakantie ...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk is er geen goed moment om het uit te maken. Laten we eerlijk zijn.
ja nou precies.. sommige mensen zijn na 2 weken plezier wat beeindigd wordt al kats van de wereld en janken hun ogen uit de kop terwijl een ander pas bij 6maanden of een jaar denkt van ja.. dit is een relatiequote:
De dag dat je er achter komt dat er een hete tweeling al jaren lang smachtend op je wacht, die samen alles zouden doen om jou te troosten.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk is er geen goed moment om het uit te maken. Laten we eerlijk zijn.
een tweeling met koorts? really?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
De dag dat je er achter komt dat er een hete tweeling al jaren lang smachtend op je wacht, die samen alles zouden doen om jou te troosten.
Hoe groot is die kans?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
De dag dat je er achter komt dat er een hete tweeling al jaren lang smachtend op je wacht, die samen alles zouden doen om jou te troosten.
nou ik ken wel een identieke 2lingquote:
Been there, done that, got the t-shirt. Is inderdaad heel anders.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:36 schreef Tally het volgende:
Het moment dat je beide vind dat de relatie kut is en dat het niet beter gaat worden.
Dat is het enige juiste moment
Whut ...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:37 schreef Tally het volgende:
Mijn eerste vriendje daarmee is het over gegaan (uit eigenlijk nooit) omdat hij vond dat ik eerst maar eens van mijn maagdelijkheid af moestMaar niet met hem
Huh?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:37 schreef Tally het volgende:
Mijn eerste vriendje daarmee is het over gegaan (uit eigenlijk nooit) omdat hij vond dat ik eerst maar eens van mijn maagdelijkheid af moestMaar niet met hem
Redelijk groot nog. Grappig.quote:
neee dat meen je nietquote:Op woensdag 26 september 2012 16:37 schreef Tally het volgende:
Ja dat meen ik wel.quote:
het idee er achter is dan wel weer goedquote:Op woensdag 26 september 2012 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat meen ik wel.
Hij vond mij een schatje. En wilde niet dat ik mijn maagdelijkheid zou kwijt raken aan een klootzak zoals hij (die al veel meisjes had gehad). Hij vond dat mijn eerste keer speciaal moest zijn.
Wellicht vond hij zichzelf daadwerkelijk een klootzak....quote:Op woensdag 26 september 2012 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat meen ik wel.
Hij vond mij een schatje. En wilde niet dat ik mijn maagdelijkheid zou kwijt raken aan een klootzak zoals hij (die al veel meisjes had gehad). Hij vond dat mijn eerste keer speciaal moest zijn.
Ergens nog wel aardig van hem ook. Ik weet niet zo goed of ik nu moet lachen of niet...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat meen ik wel.
Mijn eerste keer was inderdaad speciaal en zal ik nooit meer vergeten.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
het idee er achter is dan wel weer goed
zeker omdat mijn eerste keer uit pure verveling was
Dat is redelijk normaal ja. Zoveel mensen zoveel wensen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
Als de man nog maagd is is het natuurlijk weer anders, dan is het maar al te normaal dat je op hem afknapt om die reden, of heb ik dat fout?![]()
(niet persoonlijk opnemen overigens, meer als constatering dat vrouwen lijken neer te kijken op maagden)
wait, whut?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:37 schreef Tally het volgende:
dat is dan wel bijzonderquote:Op woensdag 26 september 2012 16:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was inderdaad speciaal en zal ik nooit meer vergeten.
En ja het idee er achter was goed. Maar maakte me toen wel aan het twijfelen of ik dus minder was dan bij die meisjes die hij wel ontmaagd had. Maar hij legde het uit dat hij meer gevoelens voor mij had. En vrienden van hem zeiden ook dat ze hem nog nooit zo mee hadden gemaakt.
Ik heb nu nog contact met hem.. En zn vrouwEn ze hebben 2 leuke kindertjes
We hebben in de jaren altijd wel contact gehouden en ik heb hem nog eens gezien.
Nu kan ik er om lachen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens nog wel aardig van hem ook. Ik weet niet zo goed of ik nu moet lachen of niet....
Ik zou er niet op afknappen. Sterker nog, dat heb ik twee keer niet gedaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
Als de man nog maagd is is het natuurlijk weer anders, dan is het maar al te normaal dat je op hem afknapt om die reden, of heb ik dat fout?![]()
(niet persoonlijk opnemen overigens, meer als constatering dat vrouwen lijken neer te kijken op maagden)
Ja, dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu kan ik er om lachen.Op dat moment niet. Maar er om treuren ook niet.
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou er niet op afknappen. Sterker nog, dat heb ik twee keer niet gedaan.
Mijn man was maagd en daar ben ik zeker nooit op afgeknapt hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ach wat?quote:
Ik heb een paar keer een man ontmaagd. Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
Daarom ook niet persoonlijk opnemenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man was maagd en daar ben ik zeker nooit op afgeknapt hoor
Überhaupt niet op maagden. Verschilt per persoon.
Net zoals het verschilt of iemand op donker of op blond valt.
Ik was meer verbaasd.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen ja.
Ik zou ook niet weten hoe ik zou reageren eigenlijk... Waarschijnlijk boos, teleurgesteld of zo.
Ik heb geen breakups.quote:
Me2, brofistquote:Op woensdag 26 september 2012 16:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb geen breakups.
(ff in het midden gelaten of dat positief of negatief oogt richting de buitenwereld)
kan ik wel voor zorgen hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 16:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb geen breakups.
(ff in het midden gelaten of dat positief of negatief oogt richting de buitenwereld)
dat zal wel jaquote:
Ach niks...quote:
dat zonder meerquote:Op woensdag 26 september 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel break-ups.
Maar die zou ik met alle liefde van de wereld inruilen voor helemaal geen break-ups en een gelukkige relatie.
Ik zou denken dat dat wel hoger zou zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel sexuele partners is nou gemiddeld int leven eigenlijk?
Lag behoorlijk laag dacht ik nog... Rond de 7 oid? Klopt dat?
er zijn er genoeg die het gemiddelde naar beneden trekken hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat dat wel hoger zou zijn
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:50 schreef Cryothic het volgende:
damens en heerschers... ik ga fietsend richting m'n meisje![]()
Tot later allen!
Moet je nagaan dat er vrouwelijke porno sterren zijn die er 10tallen in een keer leegtrekkenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen die met hun eerste liefde getrouwd zijn halen dat gemiddelde behoorlijk omlaagquote:Op woensdag 26 september 2012 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja ik ken mijn plek...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:50 schreef Cryothic het volgende:
damens en heerschers... ik ga fietsend richting m'n meisje![]()
Tot later allen!
Je zou zeggen dat die groep erg marginaal is.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die met hun eerste liefde getrouwd zijn halen dat gemiddelde behoorlijk omlaag.
Wat eten we vanavond schat?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja ik ken mijn plek...
* LovelyLady vertrekt naar de keuken
Ik denk dat dat nog wel eens tegen kon vallenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat die groep erg marginaal is.
zoals mijn ouders zijn elkaars eerste liefde en nog steeds gelukkig samenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die met hun eerste liefde getrouwd zijn halen dat gemiddelde behoorlijk omlaag.
In sommige gedeeltes van de wereld niet hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat die groep erg marginaal is.
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja ik ken mijn plek...
* LovelyLady vertrekt naar de keuken
batsmannekequote:
Is het ookquote:Op woensdag 26 september 2012 16:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoals mijn ouders zijn elkaars eerste liefde en nog steeds gelukkig samen
ik vind dat wel bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |