Ik zou er gelukkig mee zijn als ik er alles aan had gedaan om een tweede te krijgen en dat was niet gelukt. Dat zou het nog steken maar dan hadden we het geprobeerd.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:54 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wow really? en dat is makkelijk praten ook voor een ander.
Ik denk niet dat ik gelukkig had kunnen zijn met maar 1 kind![]()
Ja daar denken zij anders overquote:Op woensdag 26 september 2012 14:57 schreef Kyara het volgende:
Wat stom dat mensen daar zo over kunnen oordelen Tally. Zeker als ze zo dicht bij je staan. Het is dan toch jullie beslissing? Jullie zijn degenen die het moeten ondergaan.
Ben benieuwd naar nieuws van Klumsy trouwens.
Draagdoekquote:Op woensdag 26 september 2012 14:59 schreef vencodark het volgende:
Poeh, ik ben nu 8,5 week en wil het eigenlijk zo graag aan iedereen vertellen maar ik durf nog niet zo goed. Zo weet mijn leidinggevende het ook nog niet (de titel klinkt hoger dan het is hoor). Ik ben namelijk bang dat straks heel het bedrijf het weet waar wij onder werken (cateringlocatie in een fabriek).![]()
Zit ik nog met een ander probleem. We wonen in een 2-hoog appartement zonder lift. We gaan voor een nieuwbouw maar dat is minstens over een jaar pas klaar (dec. begint de bouw). In mei komt het kindje en met kinderwagen etc. van boven naar beneden heen en weer is echt lastig. Zouden eigenlijk moeten kijken of er een andere oplossing is maar zou niet weten hoe. Ons huidige appartement staat nu 3 weken te koop. We kunnen het eventueel ook verhuren zodat wij weer iets anders kunnen huren ofzo. Lastig!
spammerquote:Op woensdag 26 september 2012 15:05 schreef Ticootje het volgende:
marktplaatsen op noppies gaat inderdaad veel makkelijker...
nu begon markplaats te zeiken dat ik steeds een code moest invoeren, dus ik denk dat ik teveel geklikt heb.
Ik klik morgen wel weer verder. Kast aanvullen doet.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja als je veel achter elkaar bied vraagt ie om de code.
Serieus? Nog niet gekeken vandaag gister stond er alleen een zwarte op.. *mp open*quote:Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef Ticootje het volgende:
Die koeka pocho is er wel in paars op mp..
Een poncho voor een jongen? Das echt heel gay.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Serieus? Nog niet gekeken vandaag gister stond er alleen een zwarte op.. *mp open*
hmmm iets aan de grote kans, en vind roze of wit denk ik mooier. Voor een jongen zou ik die grijze echt super vinden trouwens
En koeka voelt gewoon fijn aan![]()
Mwah wel als ze iets ouder zijn misschien idd, maar zo klein?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een poncho voor een jongen? Das echt heel gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |