abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117273697
Zwangerschap & geboorte

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
05 oktober: Zolena
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder
27 februari: Klumsy
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: *** Knetterkrankjorum & JJH
11 april: bellelena
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic

03 mei: Vencodark
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
13 mei: Spirit82

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Pvoesss op 27-09-2012 13:56:40 ]
pi_117273770
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:54 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wow really? en dat is makkelijk praten ook voor een ander.
Ik denk niet dat ik gelukkig had kunnen zijn met maar 1 kind :@
Ik zou er gelukkig mee zijn als ik er alles aan had gedaan om een tweede te krijgen en dat was niet gelukt. Dat zou het nog steken maar dan hadden we het geprobeerd.
Ik heb mijn familie (op mijn tante na) ook niet verteld dat we weer aan de slag wilde en al weer in het ziekenhuis geweest waren. En dat nam mijn moeder achteraf best zwaar op. Maar tijdens zo'n traject kan je dat er gewoon niet bij hebben. Maar ook dat begreep ze maar niet. Nou ja dan niet hoor. Is toch onze keus.

Beide (mijn Oma en moeder) waren zwanger als er naar gekeken werd. Dus zullen zij toch nog begrijpen wat het is om moeilijk zwanger te kunnen worden. Dus laat ik het maar zo.

Gelukkig kan ik wel goed praten met mijn schoonmoeder. En daar hebben we het dus wel meteen aan verteld.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117273787
Wat stom dat mensen daar zo over kunnen oordelen Tally. Zeker als ze zo dicht bij je staan. Het is dan toch jullie beslissing? Jullie zijn degenen die het moeten ondergaan.

Ben benieuwd naar nieuws van Klumsy trouwens.
pi_117273812
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:57 schreef Kyara het volgende:
Wat stom dat mensen daar zo over kunnen oordelen Tally. Zeker als ze zo dicht bij je staan. Het is dan toch jullie beslissing? Jullie zijn degenen die het moeten ondergaan.

Ben benieuwd naar nieuws van Klumsy trouwens.
Ja daar denken zij anders over :') En kan ik het ook niet aan hun verstand brengen.
Dus houd ik het gewoon maar achter. Als het wel gelukt was via IVF had ik het ze ook verteld.
Maar pas als ik de 12 weken voorbij was geweest.
  woensdag 26 september 2012 @ 14:59:05 #5
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_117273823
Mag ik erbij in de OP :P 23 december, dochtertje.
pi_117273846
Poeh, ik ben nu 8,5 week en wil het eigenlijk zo graag aan iedereen vertellen maar ik durf nog niet zo goed. Zo weet mijn leidinggevende het ook nog niet (de titel klinkt hoger dan het is hoor). Ik ben namelijk bang dat straks heel het bedrijf het weet waar wij onder werken (cateringlocatie in een fabriek). :')

Zit ik nog met een ander probleem. We wonen in een 2-hoog appartement zonder lift. We gaan voor een nieuwbouw maar dat is minstens over een jaar pas klaar (dec. begint de bouw). In mei komt het kindje en met kinderwagen etc. van boven naar beneden heen en weer is echt lastig. Zouden eigenlijk moeten kijken of er een andere oplossing is maar zou niet weten hoe. Ons huidige appartement staat nu 3 weken te koop. We kunnen het eventueel ook verhuren zodat wij weer iets anders kunnen huren ofzo. Lastig!
pi_117273898
Jeetje Tally wat stom he, dat mensen dan zo niet empatisch zijn :{
Net wat je het zegt, laat ze het maar mooi uitzoeken met zijn allen :W .. Als jullie er maar blij mee zijn!
  woensdag 26 september 2012 @ 15:02:06 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_117273928
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:59 schreef vencodark het volgende:
Poeh, ik ben nu 8,5 week en wil het eigenlijk zo graag aan iedereen vertellen maar ik durf nog niet zo goed. Zo weet mijn leidinggevende het ook nog niet (de titel klinkt hoger dan het is hoor). Ik ben namelijk bang dat straks heel het bedrijf het weet waar wij onder werken (cateringlocatie in een fabriek). :')

Zit ik nog met een ander probleem. We wonen in een 2-hoog appartement zonder lift. We gaan voor een nieuwbouw maar dat is minstens over een jaar pas klaar (dec. begint de bouw). In mei komt het kindje en met kinderwagen etc. van boven naar beneden heen en weer is echt lastig. Zouden eigenlijk moeten kijken of er een andere oplossing is maar zou niet weten hoe. Ons huidige appartement staat nu 3 weken te koop. We kunnen het eventueel ook verhuren zodat wij weer iets anders kunnen huren ofzo. Lastig!
Draagdoek ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117274052
Kinderwagen in de achterbak van je auto laten liggen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117274062
marktplaatsen op noppies gaat inderdaad veel makkelijker...
nu begon markplaats te zeiken dat ik steeds een code moest invoeren, dus ik denk dat ik teveel geklikt heb.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117274120
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:05 schreef Ticootje het volgende:
marktplaatsen op noppies gaat inderdaad veel makkelijker...
nu begon markplaats te zeiken dat ik steeds een code moest invoeren, dus ik denk dat ik teveel geklikt heb.
spammer :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 26 september 2012 @ 15:08:08 #12
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117274152
Ik begrijp wel dat het steekt als toekomstige opa's oma's nooit met iets komen. Mijn schoonouders hebben in de helezwangerschap niets gegeven. Ik was inderdaad al blij geweest met sokjes, gewoon een bevestiging dat ze het leuk vonden dat er een nieuwe generatie kwam. Na de geboorte hebben we een zilveren rammelaar gehad O+ omdat manlief die ook had O+

Tally, dat is wel heel erg!

KJ, bedenk maar dat als er iets met jullie gebeurt het heel fijn is om een broer/zus te hebben. Mijn schoonmoeder heeft na het ongeluk van mn schoonvader regelmatig verzucht dat ze zó blij was zoveel kinderen te hebben (4) en we konden ook alles samen regelen waardoor de druk niet op 1 persoon kwam te liggen.
Ik begrijp dat er mensen zijn die gewild of ongewild 1 kind hebben, die wil ik echt niet op hun hart trappen hiermee.

Oh, en newborn kleertjes van mp: dan klikte ik altijd op nieuw, dan heb je kleertjes met het kaartjeer nog aan voor een schijntje.
pi_117274179
Tally ik kan zo boos worden als ik dit soort verhalen lees :( bah zeg waar bemoeien ze zich mee ipv je te steunen zoals het hoort :N
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117274183
Ja als je veel achter elkaar bied vraagt ie om de code.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117274210
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja als je veel achter elkaar bied vraagt ie om de code.
Ik klik morgen wel weer verder. Kast aanvullen doet.
pi_117274214
Ja ach. Weet je ik kan me er heel druk over maken. Maar zo zijn ze. Dat zit er al zo lang in dat krijg je er niet uit. En als je zegt dat het pijn doet, dan snappen ze dat niet.
Dus waarom zou ik me er druk over maken. Ik doe toch waar ik zelf zin in heb ;)
Ik ben immers al volwassen (qua leeftijd) :P
pi_117274227
pessie, is wel waar wat je zegt. Toen mijn vader ziek was en kwam te overlijden kwam alle zorg op mijn schouders terecht als enig kind zijnde. En dat vond ik toen ook wel heel zwaar. Gelukkig had ik een stabiele relatie en kon ik veel bij mijn partner terecht maar als ik toen ook nog single was geweest....
Desondanks is geen reden om voor een 2e kind te gaan als je daar zelf niet achter staat natuurlijk.
pi_117274230
Die koeka pocho is er wel in paars op mp..
pi_117274271
wat is er toch zo speciaal aan dat koeka? Voor zover ik het kan inschatten is het wel een boel geld voor een lapje textiel. :@
pi_117274286
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef Ticootje het volgende:
Die koeka pocho is er wel in paars op mp..
Serieus? Nog niet gekeken vandaag gister stond er alleen een zwarte op.. *mp open*
hmmm iets aan de grote kans, en vind roze of wit denk ik mooier. Voor een jongen zou ik die grijze echt super vinden trouwens O+

En koeka voelt gewoon fijn aan O+
pi_117274382
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Serieus? Nog niet gekeken vandaag gister stond er alleen een zwarte op.. *mp open*
hmmm iets aan de grote kans, en vind roze of wit denk ik mooier. Voor een jongen zou ik die grijze echt super vinden trouwens O+

En koeka voelt gewoon fijn aan O+
Een poncho voor een jongen? Das echt heel gay.
pi_117274406
Overigs is dit kindje wel heel erg welkom in de familie hoor. Net als mijn dochtertje :P
Die zouden ze echt nooit kwijt willen en is op dit moment het belangrijkste in de hele wereld zo lijkt het :D
pi_117274422
Oh reacties op de zwangerschap heb ik het gewoon maar niet over... :')
pi_117274482
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Een poncho voor een jongen? Das echt heel gay.
Mwah wel als ze iets ouder zijn misschien idd, maar zo klein?

In wit of grijs, vind het super schattig :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 september 2012 @ 15:18:14 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_117274507
Ik denk dat het ook aan het kindje ligt :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: